electric drums για αρχάριο

stathopa

Θαμώνας
Καλησπέρα φίλοι και φίλες :D Είμαι ένας αρχάριος ντραμερ και σκέφτομαι να αγοράσω electric drums. Το δίλλειμά μου είναι το εξής. Να αγοράσω μεταχειρισμένα και καλά ή καινούργια και πιο μέτρια? Και από μάρκες πολλοι μου λένε για Roland έχουν δίκιο? Σε τι τιμή να πάω? Εχω ακουστικά ντραμς (ένα φτηνό σετάκι) αλλά το θέλω και για να μεταφέρεται εύκολα, και να μην  πιάνει πολύ χώρο και κυρίως για το θέμα του θορύβου.  ;D Αυτά που έχουν δικτάκια από τι τιμή ξεκινάνε? Σορρυ για τις πολλές ερωτήσεις απλά έχω πελαγώσει λίγο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. :)

το έψαξα αρκετά στα φορουμς αλλά είναι ένα χάος ??? αν μπορείτε να μου υποδείξετε κάποια links να πάρω κάποια ιδέα θα με βοηθήσετε ;)

εξαρτάται, αν είναι καλή ευκαιρία (πχ καλο μεταχειρησμένο) ίσως και 800 ευρώ. Εκτώς αν είναι πολλά, τι λέτε? Γιατί θα ζοριστώ η αλήθεια είναι  ;D πχ τα Roland TD3 - KW είναι καλά? άλλες ιδέες?

Τελευταία επεξεργασία από moderator:
stathopa είπε:
εξαρτάται, αν είναι καλή ευκαιρία (πχ καλο μεταχειρησμένο) ίσως και 800 ευρώ. Εκτώς αν είναι πολλά, τι λέτε? Γιατί θα ζοριστώ η αλήθεια είναι  ;D πχ τα Roland TD3 - KW είναι καλά? άλλες ιδέες?
800 είναι πολυ λιγα για καλο ηλεκτρονικό σετ...

stathopa είπε:
δηλαδη για αρχάριος που είμαι σε τι τιμή να κοιτάζω? και σε τι μοντέλα ? καμία ιδέα?
προσωπικά η γνώμη μου είναι αφού είσαι αρχάριος να πάρεις ένα πιο φτηνό να κάνεις την δουλειά σου και να επενδύσεις ή να κρατήσεις τα υπόλοιπα χρήματα για κάτι άλλο.

Δεν νομίζω να σε ενδιαφέρει και πολύ η ποιότητα του ήχου αλλά πιο πολύ να μάθεις σωστά?

Για τσέκαρε αυτά:

http://www.thomann.de/gr/millenium_mps400_edrum_stereo_set.htm

Να και ένα βίντεο:

Και αν δεν σ' αρέσει καθόλου ο ήχος τα συνδέεις στο PC με ένα πρόγραμμα drums (Addictive Drums, Bfd κλπ) και είσαι κομπλέ ;)