Σουπερ.
Το ειδα προχειρα, δεν το καταλαβα πληρως, αλλα νομιζω πως συμφωνω
Παω κατευθειαν στη μεθοδολογια του, στα steps που εχει προς το τελος
Step 1: Set your audio interfaces' gain to zero (ανεξαρτητο απο το σημα της κιθαρας)
Step 2: Set the input gain in the plugin according to the spreadshit (ανεξαρτητο απο το σημα της κιθαρας)
Step 3: Increase the gain on your audio interface until tour just below the clipping threshold, when you're plaing as loud as possible
Step 4: Reduce the digital input gain in the plugin to compensate
Αν καταλαβα καλα, που μαλλον καταλαβα, οι διαφορες στο ποσο hot ειναι το σημα της κιθαρας, η εξοδος δηλαδη, μεταφραζονται μια χαρα στο πως το πλαγκιν μπορει να βλεπει το τι το ταιζεις
Τι εννοω?
Οι διαφορες μεταξυ ενος βιντατζ μονου δηλαδη κ ενος διπλου, ειναι οπως περιμενουμε να ειναι
Δηλαδη αν στο step 3 σε μια στρατ χρειαστει να ανεβασουμε 8 db ασ πουμε για να ειναι το σημα λιγο πιο κατω απο το κλιπινγκ, με -8db θα κανουμε compensate στο digital gain του plugin.
Αντιστοιχα αν ειχαμε καρφωσει μια Les Paul με PAF, στο step 3 θα ανεβαζαμε 4 db, οποτε εδω το step 4 θα ηταν -4db
(Τα νουμερα ειναι τυχαια)
Οποτε κ το καλυτερο δυνατο σημα απο την προενισχυση παιρνουμε (μιας κ στο στεπ 3 εχουμε ρυθμισει καθε κιθαρα για βελτιστοποιηση του σηματος), κ το πλαγκιν βλεπει διαφορετικα σηματα σε καθε κιθαρα (μιας κ στο στεπ 4 εχουμε μειωσει πολυ περισσοτερο μια κιθαρα με χαμηλοτερη εξοδο απ'οτι μια με υψηλοτερη)
Τα γραφω ετσι κ για να δω αν καταλαβα, κ για να υπαρχει καπου γραμμενη η μεθοδολογια του τυπου
Ουσιαστικα μοιαζει πολυ με το πως καναμε τα πραγματα παλιοτερα, με βασικη διαφορα οτι δε διναμε τοσο σημασια στο step 4, ή το καναμε πιο μπακαλικα