ναι σε καταλαβαίνω Μανώλη μου ειδικά στα πάσης φύσεως multi timbral midi skills... όσο όμως αφορά τον ήχο εν γένει, εσύ μπορείς όντως να αξιοποιείς τις πολλαπλές audio εξόδους όπου σου δίνεται η ευκαιρία, επικεντρωμένος σε κάποιους σόλο ήχους που χρειάζονται ενδεχομένως ιδιαίτερη αντιμετώπιση συχνοτικά και δυναμικά αλλά και ενός x πλήθους οργάνων στο σεταπ σου που θα έχουν dedicated ρόλο...
όμως είσαι η εξαίρεση καθότι (όσο μπορώ να γνωρίζω) η συντριπτική πλειοψηφία των "πληκτράδων" μας περιορίζεται στις stereo main out ενός, δύο άντε τριών οργάνων... και εκεί τι να τους κάνει ακόμα κι ο έρμος ο ηχολήπτης αν έχουν... ακόμα και με την ψηφιακή τι να σου κάνει.. πόσες σκηνές να σώσει; ή rt ρυθμίσεις πόσες να προλάβει ανά κομμάτι... γιατί αν ο μουσικός θέλει απλά ένα generic eq ας πάρει ένα deck ή πετάλι γι αυτή την δουλειά...
έτσι κι αλλιώς στα σύγχρονα όργανα (πόσο μάλλον στο επίπεδο πχ του montage με τα insertion effects ανά part) και οι καθ αυτοί εργοστασιακοί ήχοι αλλά και οι δυνατότητες των μηχανών εφφέ τους στην εγγενή τους επεξεργασία (process και effect) είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο και τους υπερκαλύπτουν τις ανάγκες (ανάθεμα κι αν έχω δει όργανο με αξιοποιημένες τις εργοστασιακές του δυνατότητες του σε αυτόν τον τομέα πάνω από το 20-30%?)...
από την εμπειρία μου λοιπόν στην συναναστροφή μου μαζί τους, πιστεύω ότι μαζί με μια Μ32 ο μέσος όρος τους μάλλον θα ζητούσε και δραμαμίνες... κι αυτό δεν το λέω φυσικά υποτιμητικά... είναι θέμα προτεραιοτήτων συνήθως... με μια κονσολίτσα που δεν "αλλοιώνει" το βασικό τους σήμα υποβιβάζοντας το εμφανώς και τους δίνει βασικές δυνατότητες μίξης εντάσεων, αισθάνονται (και κατά κανόνα είναι) "άρχοντες" στο live... τώρα στο studio είναι όντως άλλου παπά ευαγγέλιο...