dmarin
Μέλος-
Αναρτήσεις
54 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
Bio
-
Mojo
Μπουζούκι
-
Day job
Musician
-
Τόπος
Axd
Συμμετοχή dmarin
0
Φήμη
-
Yameth σε ευχαριστω για την απαντηση. Οι αποστασεις στην εικονα ειναι τυχαιες γιαυτο ρωτησα τι παιζει με το delay. Δεν ξερω και απο που να βρω πηγες να διαβασω για το συγκεκριμενο θεμα. Ευχαριστω και παλι παντως!
-
Καλησπέρα παρακάτω παραθέτω ένα υποθετικό σενάριο για να καταλάβω την σωστή χρήση και ρύθμιση του delay time μεταξύ των ηχείων σε ένα live. Τα ηχεία ας υποθέσουμε ότι είναι point source 15". Έστω ότι σε έναν χώρο είτε ανοιχτό ή κλειστό η διάταξη των main ηχείων είναι όπως βλέπετε στην εικόνα. Δύο main αριστερά και δεξιά από το stage και άλλα δύο πιο ανοιχτά καθώς ο χώρος είναι πλατύς και πρέπει να γίνει σωστή κάλυψη. Τα ηχεία κοιτάνε προς την φορά των βελών. Τα main 3 & main 4 πρέπει να έχουν delay σε σχέση με τα main 1 & main 2 ή όχι επειδή είναι στην ίδια ευθεία και κοιτάνε προς την ίδια φορά; Επίσης υπάρχουν και δύο delay ηχεία (delay 1 & delay 2) ευθυγραμμισμένα με τα main 1 & main 2 αλλά 15 μέτρα πιο πίσω για να καλύπτονται και οι πίσω θεατές. Σε αυτή την περίπτωση αυτό που ξέρω είναι ότι μετράμε την απόσταση σε μέτρα μεταξύ main και delay speaker και εφαρμόζουμε στον processor την ανάλογη καθυστέρηση πχ. 43,73 ms. Σωστά; Τϊ γίνεται όμως στην περίπτωση όπου τα delay speakers δεν είναι ακριβώς στην ευθεία με τα main. Δηλαδή το delay 4 ηχείο δεν είναι ακριβώς ευθυγραμμισμένο με το main 4 και το delay 3 ηχείο δεν είναι ευθυγραμμισμένο με το main 3. Σε αυτή την περίπτωση τι χρόνο delay εφαρμόζουμε στα ηχεία delay 3 & 4 ??? Επίσης τα ηχεία αυτά δεν κοιτάνε πρός τα πίσω αλλά προς το κέντρο όπως δείνουν τα βέλη. Ευχαριστώ πολύ!
-
Yameth σε ευχαριστω πολυ!
-
Καλησπερα σε ολους! Εχω δυο ηχεια Ev Zxa5 90x50 με τα οποια παιζω εδω και χρονια σε διαφορα live. Εχοντας μονο δυο ηχεια το στησιμο ειναι ευκολο καθως τοποθετω ενα αριστερα και ενα δεξια απο την μπαντα και ολα οκ. Θελω να παρω αλλα δυο ηχεια ιδια γιατι οι αναγκες σε ενταση αυξηθηκαν για να καλυψω πιο μεγαλες δουλειες και εχω δυο αποριες. 1) Τα ηχεια που ηδη εχω εχουν διασπορα 90χ50 μοιρες. Αυτο αφορα την κορνα; Δηλαδη τί γωνια θα καλυπτουν τα πριμα ή και το γουφερ;; Υποψιν οτι τα συγκεκριμενα ηχεια βγαινουν και σε 60χ60. Εαν τα κανω 4, το σωστο πιο ειναι να παρω αλλα δυο 90χ50 ή 60χ60; 2) Οσον αφορα την τοποθετηση (αναφερομαι σε 4 ηχεια) φυσικα θα μπουνε 2 αριστερα και 2 δεξια αλλα πως; Κολλητα το ενα διπλα στο αλλο με μια μικρη κλιση ή σε καποια αποσταση;; Παρακαλω τα φωτα σας!
-
Σε ευχαριστώ superfunk!
-
@yameth Το eq είναι όντως "δραστικό" γιατί αλλιώς δεν ξεχωρίζει μέσα στην μίξη χάνεται. Όταν το ακούω και εγώ μόνο του είναι χάλια αλλά μέσα στην μίξη είναι ελαφρώς καλύτερο στο σύνολο. Θέλω τα μπουζούκια στην μίξη να έχουν αυτά τα "γλυκά" πρίμα με μέτρο βέβαια αλλά δεν τα έχω καταφέρει ακόμα. @superfunk Συμφωνώ ότι η τοποθέτηση του μικροφώνου είναι το Α και το Ω. Αυτό που σκέφτηκα είναι να πάρω ένα δεύτερο πυκνωτικό και να το βάλω να κοιτάει ακριβώς την τρύπα του οργάνου και το rode να κοιτάει τον καβαλάρη. Και λέω πυκνωτικό μήπως και σώσω και τις γυναικείες φωνές απο αυτό το σσσσςςςς που έχει το rode. Ένας φίλος μου είπε ότι το Akg c214 είναι πολύ καλό (και κάτω απο τη μισή τιμή απο το 414) και το σκέφτομαι έτσι. Γνώμη σου είναι ότι για τα όργανα το βέλτιστο είναι δυναμικό για δεύτερο; Από δυναμικό ποιο προτείνεις;
-
Ναι πραγματι μπορει να ειναι και αυτο θα το δοκιμασω...
-
Κοιτα γνωμη μου ειναι οτι στο μπουζουκι οταν γραφω τουλαχιστον θελω να ακουω ενα καλο equalizing και λιγο βαθος οποτε θα το δοκιμασω και βλεπουμε γιατι μεχρι τωρα εγραφα τελειως φλατ με μονιτορ απο την κονσολα. Αλλα δεν ξερω πώς αυτο θα μου δωσει αυτον τον ´αερα ´ που θελω. Τι να πω ισως να ειναι και θεμα εφφε,θα δοκιμασω και διαφορα πραγματακια στο space designer στο logic και βλεπουμε...
-
Οκ ευχαριστω :)
-
Οκ ευχαριστω και παλι για τις συμβουλες και κατι τελευταιο θα ακουσω μεγαλη διαφορα με το akg c414 σε σχεση με το nt1?
-
Όταν γράφω χρησιμοποιώ σαν monitoring την κονσολα και οχι το daw, δηλαδη ακουω απο την κονσολα την πηγη που δινω εκεινη την στιγμη και τα υπολοιπα καναλια επιστροφη σε ενα καναλι απο το daw. Οποτε πρεπει να αλλαξω και αυτο να κανω monitoring απο το daw και οχι απο την κονσολα. Το eq να το γραφω απευθειας απο την κονσολα ή και αυτο σαν insert απο το daw?
-
Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι γράφω πχ. Με ένα reverb και μέτα θέλω να το χαμηλώσω να το ελαττώσω, προφανώς δεν γίνεται και πρέπει να ξαναγράψω.
-
Οκ κατάλαβα εαν και είναι η πρώτη φόρα που το ακούω (σαν τακτική εννοώ), προφανώς είμαι παντελώς άσχετος! Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου!
-
Ναι εγώ τι κάνω γραφώ direct απο την κονσόλα στο daw και μετά βάζω eq, compressors ή εφφε όπως μου αρέσει. Δηλαδή προτείνεις να χρησιμοποιήσω το eq της κονσόλας για να γράψω απευθείας όπως μου αρέσει στο daw εάν κατάλαβα καλά. Απλά με αυτον τον τρόπο πώς θα ξέρω ότι το αρχικό eq ταιριάζει στην μίξη, πιθανότητα θα πρέπει να κάνω διορθώσεις και απο το daw ετσι δεν είναι;
-
Νομίζω ότι στον χώρο ακούγεται ελαφρώς καλύτερα στην ηχογράφηση είναι το θέμα. Απο την εμπειρία σας μπορεί να είναι θέμα μικροφώνου ή τοποθέτησης; Αυτο που ακούτε εσείς είναι ´φυσιολογικό ´ ;; Για το δείγμα χωρίς eq αναφέρομαι.