οκ... ο ορισμός του έγχωρδου πληκτρά.. και ως κλασσικός πιανίστας διέκρινα ένα πραγματικά πολύ καλό όργανο με γεμάτο ήχο και αξιοσημείωτη τεχνική.. Σε ότι αφορά στο κομμάτι που "άνοιξε" τη συγκεκριμένη δικτυακή κουβέντα έχω να πω τα εξής :
α. Η τεχνική δεν φαίνεται μόνο απο την ταχύτητα αν και η ταχύτητα είναι αποτέλεσμα της τεχνικής.
β. Το να "ανεβοκατεβάζουμε" συναφείς κλίμακες και να "τρέχουμε" σε primo - secondo δεν σημαίνει ότι έχουμε καταφέρει ψυχοκινητικά να ενεργοποιήσουμε τον ακροατή. Ενορχηστρώνοντας μόνο μπορεί να καταλάβει κανείς πως δεν χωράνε όλα και παντού.
γ. Τα ωραιότερα ορχηστρικά και τραγούδια είναι γραμμένα πάνω σε 2 - 3 κλίμακες, 2-3 ακκόρντα κι όμως μέσα απο αυτά έχουν παραχθεί απίστευτες μελωδικές γραμμές και Old Time Classic solos.
Τέλος όπως φαίνεται και στο video με τον Chapman που ανέβασε ο φίλος παραπάνω για να ξεπεράσεις τους κανόνες πρέπει πρώτα να τους γνωρίζεις.
Ο τύπος κατασκεύασε ένα όργανο με τέτοιες δυνατότητες γιατί προφανώς μέσω της μελέτης εξάντλησε - αν μπορώ να χρησιμοποιήσω αύτο το ρήμα μιας και στη μουσική υπάρχουν πάντα νέοι δρόμοι και κρυφά μονοπάτια - κάποιο γνωστό όργανο και έψαξε τον ήχο του κάπου αλλού..