Προς το περιεχόμενο

vageos

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    16
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Τόπος
    Θεσσαλονικη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή vageos

0

Φήμη

  1. Είναι πεταμένα λεφτά....Με λίγα παραπάνω παίρνεις μια Epiphone, μια Cort, μια Squier κ.λ.π. , και δεν χρειάζεται να αλλάξεις μαγνήτες ή να βαράς τα τάστα να μπούν μέσα....
  2. Beyerdynamic DT-770 Pro/80 Ohms http://www.thomann.de/gr/beyerdynamic_dt770_pro80_ohm.htm
  3. Μόλις έκανα μια αγορά από κάποιον που ψευδώς υποστήριζε την "άψογη κατάσταση " του μηχανήματός του....Ο συγκεκριμένος έχει προς πώληση καμια δεκαρια προιόντα ακόμα...Πώς μπορώ να προειδοποιήσω και να προστατεύσω τους υπόλοιπους υποψήφιους αγοραστές (σε όλα γράφει..."άψογη κατάσταση"...)
  4. Μπράβο παιδιά !Πολύ καλή παραγωγή και πολύ καλή προσπάθεια! Και μη μασάτε με τα σχόλια...οι μισοί στο noiz είμαστε άσχετοι και οι αλλοι μισοί, κομπλεξικοί.Κλαή συνέχεια!
  5. Στο dv κυκλοφοράει πολύ b-stοck-αρία....
  6. Super πετάλ είναι το fat foot._ Αν και δεν τρελλαίνομαι με ta distortion, το MSD είναι ένα πολύ καλό πετάλ επίσης. Προσοχή!! στις modes και στις επιδιορθώσεις και στα φράγκα που σας παίρνουνε οι "ειδικοί". Δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος από τον Telegun που φάνηκε ένας ακόμα "ειδικός" με ωραίο πλασάρισμα και φιλικότητα αλλά και χοντρό γδάρσιμο στο φινάλε , για μια δουλεια που ΠΟΤΕ δεν έκανε και ΠΟΤΕ δεν ασχολήθηκε ο ίδιος , παρά οι "βοηθοί" που έχει στον...χώρο του (...εργαστήρι?)(μπάχαλο γίνεται εκεί μέσα) Όπως το έδωσα έτσι το πήρα "επισκευασμένο" και το χρυσοπλήρωσα κι από πάνω (δεν έχει σημασία τι ήταν)
  7. Τα συγκεκριμένα κομμάτια, ηχογραφήθηκαν αποκλειστικά με το BR-1600 cd της Boss-Roland. Ηχογραφήθηκε σε έναν δικό μας χώρο, το 2006 και χρησιμοποιήσαμε μόνο τις δυνατότητες του μηχανήματος, πέρα από μια φθηνή λαμπάτη προενίσχυση για τα φωνητικά. Για την ιστορία παραθέτω τα σύνεργα των μουσικών και του ήχου γενικότερα: Κιθάρα Α:Fender American Deluxe Strat Ενισχυτές: Δύο Fender Hot Rod DeVille 4x10" με ένα Rocktron Multieffect Pedal (η ηχογράφηση έγινε stereo) Κιθάρα Β:Cort M600 Ενισχυτες: MARSHALL TSL601 Combo 1x12" και ένας χειροποίητος κεφαλή-καμπίνα (100W-2x12" με μεταλλικούς κώνους) προενίσχυση: Mesa Boogie V-TWin pedal Μπάσσο :Fender Jazz Bass Ενισχυτής: Hartke HA350, με καμπίνα Hartke 410 BXL Τύμπανα:Tama (Snare Drum της PEARL) Μικρόφωνα: Φωνή :Shure KSM32SL ,Samson C03 Κιθάρες:Shure Beta 58A, Shure SM57 Τύμπανα:Τομ: Shure SM57 Snare Drum: Shure Beta 58A Onerheads: Shure KSM32SL, Samson C03 Προενίσχυση:ART Tube MP To mastering το κάναμε επίσης στο BR-1600 cd, μιας και διαθέτει και αυτή τη λειτουργία Τα studio monitor που χρησιμοποιήσαμε είναι τα Samson Resolv 65Active Ήθελα απλώς να δείξω κάποιες από τις δυνατότητες των Hard disc recorders και να υποστηρίξω τη χρήση τους από μουσικούς , μιας και τον κάνουν να παραμένει μουσικός, χάρη στη "αναλογική" φιλοσοφία που έχουν, χωρίς ασφαλώς να κατηγορώ όσους επίσης αρέσκονται στην ευκολία του ποντικιού... Δεν είμαι ηχολήπτης, ούτε τεχνικός ήχου, όπως και κανείς από μας που ηχογραφήσαμε τα κομμάτια, γι΄αυτό δεν ξέρω να απαντήσω σε ερωτήσεις με ορολογίες και ερωτήσεις πάνω από το επίπεδο του αρχάριου (για να μην πω του άσχετου) Παρακολουθώ το noiz εδώ και λιγο καιρό και ίσως ενδιαφέρει κάποιον το θέμα
  8. Η "μοναξιά" του μουσικού είναι άκρως δημιουργική , παραγωγική και κάποιες φορές απαραίτητη. Αρκεί να μη σε αρρωσταίνει... Να μη σε οδηγεί ατέλειωτες μέρες μπροστά σε φωτεινές οθόνες και απομόνωση. Που τελικά είναι κάτι διαφορετικό απο τη μοναξιά του δημιουργού. Από την μικρή μου εμπειρία σε studio ηχογραφήσεων και ηχογραφήσεις, μπορώ να πω ότι νοιώθω πολύ ευτυχισμένος που μπορώ πλέον να καταγράψω αυτό που ακριβώς φαντάζομαι ως δημιουργός, με τη βοήθεια της τεχνολογίας , την οποία σήμερα μπορεί κάποιος να κατανοήσει και να χρησιμοποιήσει πολύ ευκολότερα απ΄ότι πριν από μια εικοσαετία σχεδόν. Σίγουρα το αποτέλεσμα ηχητικά , μπορεί να μην είναι αυτό του επαγγελματικού studio ηχογράφησης αλλά είμαι πεπεισμένος ότι πολύ συχνά είναι πολύ κοντα. Και είμαι αρκετά ικανοποιημένος που μπορεί οποιοσδήποτε να ακούσει τα τραγούδια μου στο myspace και να τα διαχειρίζομαι εγώ όπως θέλω και όχι μια τυχαία εταιρεία Δίσκων που θα έβγαζε μια χιλιάδα αντίτυπα, για να δικαιολογηθεί στην Εφορία ή για να κάνει την αρπαχτή της από μια πιθανή "επιτυχία" και να βγάλει δεκάδες συλλογές αποδίδωντάς σου μηδενικά ποσοστά. Και καλά να πάθει η βιομηχανία παραγωγής μουσικής , που δεν ξέρει πώς να διαχειριστεί όλη αυτη την έκρηξη .Γι αυτό και δεν υπάρχει πρόοδος και εξέλιξη στα μέσα εγγραφής. Εξάλλου, το κοινό θέλει απλά να ακούσει ένα αγαπημένο τραγούδι, έναν αγαπημένο καλλιτέχνη και δεν έχει σημασία σε τι στερεοφωνικό (ή ....στερεοφΟνικό) θα το αναπαράγει. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια νοοτροπία επιστροφής στην φυσικότητα του ήχου και των οργάνων...Χωρίς πολλά πολλά ενδιάμεσα (ασφαλώς ανάλογα το είδος και τα γούστα των δημιουργών). Χωρίς αυτό να απλοποιεί τα πράγματα.Αυτό που ακούγεται όμως, είναι ουσιαστικά πρωτόγονο, με την καλή του έννοια. Στα cd των Pearl Jam , αισθάνεσαι ότι βρίσκεσαι μέσα στο studio και ακούς τα τύμπανα όλο και πιο κοντα σου. Αυτή η αμεσότητα εμένα με ενθουσιάζει. Πόσο μακριά φεύγουν όλα, όσο προσθέτεις βάθια, delay ψευτοcompressores, και τα γυαλίζεις με EQ Όχι ότι αυτές οι ηχογραφήσεις δεν είναι "πειραγμένες". Είναι όσο χρειάζεται και πολύ συχνά με πανάκριβα μηχανήματα.Αλλά όσο χρειάζεται. Θεωρώ ότι όλο αυτό το κύμα του "έντεχνου" Ελληνικού, βαδίζει μέσα από αυτή την νοοτροπία της αμεσότητας στον ήχο και είναι και μια παράμετρος επιτυχίας... Τελειώνοντας την σκέψη αυτή, θέλω να πιστεύω, ότι η έμπνευση του δημιουργού είναι εκείνη που φτιάχνει τη μουσική και όχι το καλογραμμένο cd. Και την καλή παραγωγή την κάνει ένας καλός παραγωγός-τεχνικός ήχου και όχι τα μηχανήματα
  9. Έχω την εντύπωση ότι πολλά απο αυτά που σου δίνει το 535Q σε σχέση με το 95Q , σπάνια θα τα χρησιμοποιήσεις. Εχω ένα Dunlop DB-01 Dimebag Crybaby Wah και ένα Cry Baby GCB95. Το Dimebag είναι αρκετά φορτωμένο και συνήθως το χρησιμοποιώ σαν τον μοναδικό ήχο που έχει το GCB95 . Άκου Vox και Morley πάντως πριν αποφασίσεις
  10. Επειδή τυχαίνει να έχω μια Hagstrom Super Swede,εδώ και ένα χρόνο περίπου, θα ήθελα να σου πω οτι σαν ποιότητα κατασκευής είναι εξαιρετική.Ο ήχος της είναι Les paul , λίγο πιο μπασαριστός, ιδίως ο neck μαγνήτης της... Μου 'ρθε super σεταρισμένη από Thomann και επίσης έδωσα κάτι παραπάνω για την θήκη (bag), της Hagstrom η οποία είναι η καλύτερη θήκη που πάιζει σε αυτά τα χρήματα...(έχω πάρει και μια δεύτερη θήκη για την Cort μου). Η Hagstrom είναι μια κιθάρα, τίμια, για τα χρήματα που θα δώσεις και σίγουρα δεν θα το μετανοιώσεις. Καλή απόφαση
  11. Εσεις όλοι τώρα τι είστε ...? Μουσικοί ας πούμε...? Δε βγάζετε τα παπάκια σας να κάνετε καμια κόντρα...?
  12. Σωστό και φρόνιμο θα ήταν να γράφεται η φωνή, από την ΑΡΧΗ, σωστά Παρεμβάσεις του τύπου που αναφέρονται παραπάνω αποτελούν πρόχειρότητα που θα φανεί ούτως ή άλλως στο τελικό αποτέλεσμα. Προτείνωτα εξής: 1. Για τα Pops: Pop-filter , οποιασδήποτε ποιότητος (είναι σίγουρα καλύτερο από κάλτσες και καλτσόν) το κόστος πλέον είναι αστείο 2.Για τα sssss σωστή ρύθμιση του gain από την αρχή Επεμβάσεις στο EQ κατόπιν εορτής, είναι επεμβάσεις "μπακάλικες" (Δεν έχω τίποτα με τους μπακάληδες-κι ο παππούς μου μπακάλης ήτανε) Κλίσεις της κεφαλής για ταsssss κατά την ηχογράφηση, ή τραβήγματα από το μικρόφωνο για αποφυγή των pops, οδηγούν σε υπέροχες ακροβατικές κινήσεις με την έννοια: τραβήξτε το σε video και ανεβάστε το να το χαιρόμαστε όλοι βρε παιδιά :o ::)
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου