Καλησπέρα σε όλους τους συμφορουμίτες, δεν συνηθίζω να κάνω καταγγελίες-παράπονα και αυτή είναι η πρώτη φορά που το κάνω μπαίνω λοιπόν κατ'ευθείαν στην ουσία και θα προσπαθήσω να είμαι όσο το δυνατόν συντομότερος.Στις αρχές του Οκτώβρη αγόρασα από τον chris **** αυτό το μπάσο στην τιμή των 600 ευρώ.Αφού μιλήσαμε στο τηλέφωνο και στο messenger μου το έστειλε με acs και δικά μου έξοδα μεταφοράς 28 ευρώ.Την ημέρα που έφτασε το μπάσο και αφού το έβαλα να το δοκιμάσω διαπίστωσα ότι η προενίσχυση δεν λειτουργούσε και το μπράτσο ήταν σε κακή κατάσταση.Αφού επικοινώνησα αμέσως την ίδια μέρα μαζί του μου είπε ότι αφενός το μπράτσο θέλει καμιά βδομάδα να εγκλιματιστεί πράγμα που μου ακούστηκε λογικό και η προενίσχυση μάλλον θα χτυπήθηκε κατά την μεταφορά,μάλιστα από το τηλέφωνο του έβαλα να ακούσει και έναν περίεργο βόμβο που έκανε το μπάσο και δεν μπορούσε να εξηγήσει κανένας μας, μου πρότεινε λοιπόν να ανοίξω το καπάκι και να του στείλω φωτό της προενίσχυσης αλλά αφού έτσι και αλλιώς σε μια εβδομάδα θα πήγαινα το μπάσο για set up του είπα ότι δεν πειράζω τίποτα και θα το έβλεπα με τον τεχνικό μου.Την επόμενη εβδομάδα λοιπόν πήγα το μπάσο σε γνωστό τεχνικό στη Νέα Σμύρνη το όνομα του οποίου για όποιον δεν κατάλαβε είναι στη διάθεση του, ο οποίος διαπίστωσε πως το μπράτσο αφ'ενός ήταν σκευρωμένο και η βέργα έχει τερματίσει αφ'ετέρου έχει ρωγμές με πιο σημαντική αυτήν στη τρίτη φωτό αλλά και άλλες μικρότερες.Επικοινώνησα με τον Chris του εξέθεσα τα προβλήματα και φυσικά του ζήτησα να μου επιστρέψει τα χρήματα και να του στείλω πίσω το μπάσο.Η απάντηση που έλαβα ήταν ότι επειδή έχει δώσει τα χρήματα θα πρέπει να περιμένω να πουλήσει κάποιο άλλο όργανο ή να δανειστεί ώστε να μου τα επιστρέψει φυσικά του απάντησα ότι αν εγώ του έλεγα στείλε μου το μπάσο και θα σου στείλω τα λεφτά όταν μπορέσω να τα βρώ θα γελούσαν και οι πέτρες.Όλα αυτά χωρίς καμία καθυστέρηση.Για να το κλείσω την περασμένη Πέμπτη του είπα ότι αν μέχρι αυτήν την Πέμπτη (χθές) δεν μου επέστρεφε τα χρήματα θα ακολουθήσω όλες τις νόμιμες διαδικασίες.Ποστάρω το παρόν καθαρά για ενημέρωση των υπολοίπων και όχι για κάποιον άλλο λόγο, τον άνθρωπο δεν τον ξέρω προσωπικά ούτε και αυτός εμένα, από την πλευρά μου έχω ήδη κινήσει τις νομικές διαδικασίες επίλυσης αυτής της διαφοράς.Φυσικά όλα τα μηνύματα που ανταλλάξαμε μετά την αγορά είναι στην διάθεση των διαχειριστών καθώς βέβαια και το όνομα του τεχνικού που επιθεώρησε το όργανο.Ευχαριστώ το φόρουμ για τον χώρο και τον χρόνο.