Προς το περιεχόμενο

phanzz

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    69
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Τόπος
    Θεσσαλονικη

Συμμετοχή phanzz

0

Φήμη

  1. Καλημέρα, όπως πολύ σωστά προείπαν και παρέθεσαν και link πιο πάνω είναι ο τρόπος που κόβεται το ξύλο. Είναι ξεκάθαρος ο λόγος για τον οποίο το Quartersawn είναι πιο ακριβό απο το slab. Επίσης να πώ ότι το Rift Sawn είναι ακόμη πιο ακριβο και δεν συνηθιζεται πλεον. Υπάρχουν όμως κάποιοι μύθοι σχετικά με το quarter και το slab. :o To quartersawn δεν είναι πιο ανθεκτικό από το slab. Μάλιστα είναι σωστότερο να λέμε πιο 'άκαμπτο'. Δεν υπάρχει επιστημονικά τεκμηριωμένη άποψη που να το υποστηρίζει αυτο. Δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά οτι ένα Q/S μανίκι είναι πιο άκαμπτο απο ενα slab. O λογος που το Q/S προτιμάται στην οργανοποιία πέρα της εμφάνισης είναι οτι έχει λιγότερες πιθανότητες κακής "στρέβλωσης". Δηλ. τυχόν διαφοροποιησεις σε διαστάσεις λογω υγρασιας ή παλαιότητας: πχ. ένα μανίκι Q/S θα έχει πολύ μικρότερη συστολή ή διαστολή κατα μήκος απ' ό,τι ένα slab, άρα λιγότερα προβλήματα σε intonation κλπ (προσωπικά δεν έχω συναντήσει slab sawn μανίκι που να χει τοσο πρόβλημα). Επίσης 'δουλεύεται' πιο ευκολα από τον κατασκευαστή. Για την Jackson κανείς δεν μπορεί να ξέρει (ούτε οι ίδιοι).Υπάρχουν δεκάδες είδη maple, το καθένα με διαφορετικά χαρακτηριστικά, αλλά και κομμάτια από τον ίδιο κορμό με διαφορετική συμπεριφορά.Προσωπικά δεν θα με απασχολούσε για το αν ειναι Slab ή Quarter.
  2. Kαλημερα, από την εμπειρία μου, ό,τι και να αγοράσεις από Ευρώπη ( εκτός από συνηθισμένα εργαλεία επιπλοποιείας ) θα σου βγει πιο ακριβό απ ό,τι ο Stew Mac ( μαζί με τυχόν δασμούς και τελωνεία ). Ο Thomas Rall φαίνεται να έχει καλές τιμές και αρκετά μεγάλη γκάμα εργαλείων. Δεν έχω ψωνίσει ακόμη από αυτόν και δεν ξέρω το service. Η Madinter έχει φθηνά υλικά,καλή εξυπηρέτηση, τα εργαλεία τους όμως είναι τσιμπημένα. Τι εργαλεία χρειάζεσαι περίπου?
  3. Καλημέρα, Αυτο που φαίνεται στη φωτό είναι ο εντατήρας των( δύο κεντρικών) ελατηρίων. Μ' αυτό στη ουσία ρυθμίζεις τη θέση του καβαλάρη σου, η οποία πρέπει να είναι περίπου παράλληλος με το σώμα. Όπως όλα τα συστήματα floating tremolo. Το Zero Point είναι τα δύο εξωτερικά ελατήρια που μαζί με τον κύλινδρο(μπάρα) και τους γάντζους ( αυτα δεν φαίνονται στη φωτό ) απαρτίζουν το σύστημα . Ο κύλινδρος αυτός θα πρέπει να έρχεται σε επαφή με το trem block και με τους γάντζους ταυτόχρονα. Θέλει πολλαπλά κουρδίσματα και αρκετή υπομονή μέχρι να το πετύχεις.
  4. Καλημερα, Η κιθαρα σου φοραει το ZR tremolo, το οποιο εχει ενσωματωμενο το Zero Point System. Μια διαταξη δηλαδη τυπου tremsetter που επαναφερει το tremolo στη σωστη θεση (zero point) μετα τη χρηση. Αν αυτο δεν ειναι σωστα ρυθμισμενο τοτε πολυ απλα δεν επανερχεται εκει που πρεπει. Λογικα στο manual της κιθαρας σου θα περιγραφει και πως το ρυθμιζεις.
  5. Kαλημερα, Σε ποια πολη βρισκεσαι? Ο Μαυρομουστακης στη Θεσσαλονικη εχει ασετοπαστες και πλαστικα φυλλα σε διαφορα παχη και διαστασεις 70x140 cm. Κανε καμια ερωτηση. Αλλιως, WD, εχουν φυλλα για pickguard περιπου στο ιδιο μεγεθος, ομως το κοστος αποστολης ειναι απαγορευτικο.
  6. Kαλημερα, Δεν χρειαζεται να αφαιρεσεις το sealer, αντιθετως, θα σε βοηθησει να γινει η διαδικασια πιο γρηγορα. Απλα θα το τριψεις ελαφρα με ψιλο ντουκοχαρτο (1000-1500) ή ατσαλοσυρμα Νο 0000 και μετα ξεκινας με το gunstock. Αν ομως ειναι κατι που προτιμας, μπορεις με 'καθαρο οινοπονευμα' να το ξεπλυνεις και μετα λιγο τριψιμο με 320-400 γυαλοχαρτο για να φυγουν τα υπολειματα. Θα χρειαστει να ξοδεψεις πολυ περισσοτερο gunstock oil αφου τα πρωτα 'χερια' θα απορροφηθουν ελλείψει του sealer.. Hope this helps.
  7. ..Aυτό που φαίνεται είναι απλά η ανάκλαση ( το καθρέπτισμα ) του πίσω μέρους του stop bar, γι' αυτό και φαίνονται τα ball ends των χορδών (οι οποίες είναι και d' addario παρεμπιπτόντως) ;D ;D
  8. Καλημέρα κι από εμένα, Εάν ο λόγος που θέλεις τη Vibrola είναι καθαρά αισθητικός, τότε θα πρέπει να κάνεις 6 τρύπες για να το τοποθετήσεις ( τέσσερις μικρές και δύο μεγαλύτερες) πάνω στο όργανο. Οι τρύπες που τώρα 'κάθεται' το stop bar θα είναι εμφανείς ( τουλάχιστο η μία στη μπάσσα μεριά) αφού το σύστημα είναι πιο στενό από την απόσταση των posts. Mάλλον δεν ισχύει αυτό, αφού στη vibrola, το plate στο οποίο αγκιστρώνουν οι χορδές είναι αποσπώμενο (ένα κομμάτι μαζί με το arm) μπαίνει συρταρωτά και δεν υπάρχει στη φωτό. Τα μοντέλα που φέρουν το logo της Gibson, αλλά και οι αντικαταστάτες τους βιδώνουν όλα στο επάνω μέρος. Αλλά ακόμη κι αυτά που κάνουν 'γωνία' και δένουν πισω στα πλαϊνά της κιθάρας δεν γαντζώνουν στο strap button αλλά το περικλείουν.( με άλλα λόγια θέλει πάλι τρύπημα). Όσον αφορά τη λειτουργική πλευρά του πράγματος, όντως είναι μια 'κακή' και πολύ πρωτόγονη συσκευή, η οποία παρ' όλα αυτά αν δεν τη χρησιμοποιείς πολυ δεν θα σου δημιουργήσει πρόβλημα. Επίσης έχε υπόψη σου ότι θα επηρρεάσει και τον ήχο σου (προς το κακό ή το καλό, αυτό είναι τελείως υποκειμενικό) αφού για να λειτουργήσει ομαλά, η επιφάνεια που ακουμπά στο σώμα της κιθάρας είναι καλυμένη με τσόχα. Ελπίζω να βοήθησα και να μη σε μπέρδεψα περισσότερο.
  9. Καλημέρα. Επειδή η κιθάρα σου κατα πάσα πιθανότητα είναι κόντρα πλακέ με μια φλύδα ερυθρελάτης κολλημένη επάνω(καπλαμάς), δεν υπάρχει κάτι που να βελτιώσει τον ήχο της ( ή που να αξίζει να βελτιώσει τον ήχο της έστω..). Όσον αφορά την εμφάνιση, μόνο ένα 'φρεσκάρισμα' του υπάρχοντος βερνικιού θα συνέφερε, αφού η γομμαλάκκα, και ακριβή διαδικασία είναι αλλά και δεν θα προσδώσει τίποτα στον ήχο. Εάν το μανίκι είναι αρπαγμένο, τότε θα χρειαστεί ευθυγράμμιση, η οποία μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους. Επιλέγεις αυτόν που θεωρείς σωστότερο-πιο συμφέρων- δεδομένης πάντα της αντικειμενικής αξίας του οργάνου. :)
  10. Καλησπερα κι απο εμενα. Υπαρχουν αρκετες αποψεις και εμπειριες επι του θεματος. Οι μαγνητες (ως συσκευη κι οχι ως υλικο), παλιωνουν ή και 'χαλανε' με το χρονο και αυτο συμβαινει κυριως λογω του υλικου επιστρωσης του πηνιου.Της μονωσης τους με αλλα λογια.Αυτο συμβαινει σε μαγνητες κατασκευης μεχρι και 1965(και μονο για μονοπηνιους της Fender- γαι τους οποιους και οι ερευνες). Το υλικο της μονωσης λεγεται Formvar(Polyvinyl Formal Varnish) και αυτο με το χρονο και επιπροσθετοντας παραγοντες οπως η θερμοκρασια και η υγρασια εκφυλιζεται. Τις περισσοτερες φορες ομως δινει εναν πιο γλυκο χαρακτηρα στον ηχο, με λιγοτερα πριμα, λιγο περισσοτερη εμφαση στα μεσσαια και πιο 'βρωμικο'.= καλο. Καποιες-σπανιες- περιπτωσεις χαλαει τον ηχο τελειως, χανουν σε attack, εχουν χαμηλο οutput και 'θολωνουν' οι συγχορδιες.= κακο. Πλεον η επιστρωση εχει αλλαξει συσταση οποτε για μαγνητες εδω και 40 χρονια δεν ισχυει η 'παλαιωση'. Αρα ουδεις λογος ανησυχιας προς αγοραστας.
  11. Καλησπερα κι απο εμενα, Επειδη η ταστιερα σου ειναι bound, υπαρχει πιθανοτητα να χει 'πεταχτει' λιγο το ταστο στην ακρη κυριως.Προσπαθησε να το 'σπρωξεις' προς τα κατω, κι αν δεις οτι μετακινειται εστω και λιγο, τοτε αυτο ειναι το προβλημα. Τωρα, το οτι 'φαγωθηκαν' τα ταστα τοσο γρηγορα περα απο το οτι μαλλον εχεις 'βαρυ χερι' ;D, σημαινει οτι εχουν χαμηλοτερη περιεκτικοτητα σε nickel. Παραθετω μια παλαιοτερη απαντηση σχετικα με ταστα. Υπαρχουν διαφορα ειδη κραματων που χρησιμοποιουνται στην κατασκευη ταστων. Παραθετω μια λιστα με ειδη και ιδιοτητες. -Nickel silver(12% nickel)-standard σκληροτητα -Nickel silver(18% nickel)-πιο σκληρα, μεγαλυτερη διαρκεια -Stainless steel-δουλευονται δυσκολα, αλλα κρατουν πολυ(μπορει και για παντα) -Ορειχαλκος(Brass)-standard σκληροτητα, κιτρινωπα. -Χαλκος ή Μπρουντζος με 15% κασσιτερο.Σκληροτητα παρομοια με Νickel silver18%.Χρυσίζον -Διαφορα υποαλλεργικα
  12. Kαλησπέρα κι από εμένα Σχετικα με την L-00 να τονίσω οτι ο οπλισμός της είναι x-brace κι οχι παραλληλα ή βενταλια οπως οι παραδοσιακα λαικες κιθαρες. Επισης αυτη που δεν χρησιμοποιει x-bracing αλλα διαφορετικο οπλισμο ειναι η L-0 ή η L-1. Αρα ηχητικα (και οπτικα) θα εισαι πιο κοντα στην Art & Lutherie που προτεινει ο φιλος ή στην Epi ή οτιδήποτε σε αυτο το μεγεθος με τουλαχιστο solid καπακι. Oι λαικες ειναι κιθάρες φτιαγμενες για συνοδεια και με σκοπο τα μπασσα της να ειναι μαζεμενα με μικρο sustain και αρκετο attack και τα καντινια να δινουν καθαρες συγχορδιες και μελωδικες γραμμες.Αν εχεις υποψη σου, κατι παρομοιο συμβαινει και με τις Μaccaferi τυπου, οπου η διαφορα τους ειναι οτι το καπακι τους εχει μεγαλη καμπυλη.Ειναι σαν archtop με κατασκευη flat. Thanx
  13. 8mm pipe wrench.Δηλ, καρυδάκι 8 χιλιοστών.Αν έχεις κατσαβίδι με αποσπώμενες μύτες, μπορεί να σου κάνει... Thanx
  14. Καλησπερα ξανα. Μισος τονος κατω στο δωδεκατο ταστο σημαινει πως ο καβαλαρης ειναι τουλαχιστον 3 εκατοστα πιο μακρια απ οσο πρεπει, αναλογως της κλιμακας.Αν πχ εχουμε 25 1/4'' κλιμακα η διαφορα ειναι 36,32mm(!), οση δηλαδη η μετρηση του πρωτου ταστου. Αρα σχεδον απιθανο. ;) Νομιζω πως πρεπει να παρεις μια εμπεριστατωμενη αποψη απο καποιον τεχνικο που θα τη δει απο κοντα και θα τσεκαρει ολες τις παραμετρους με ολες τις απαραιτητες μετρησεις. Πριν τη θεραπεια πρεπει να γινει η σωστη διαγνωση αλλιως οποιαδηποτε επεμβαση μπορει να ναι μη αναστρεψιμη. Εμεις μονο υποθεσεις μπορουμε να κανουμε.. ??? ;D
  15. Καλησπερα κι απο εμενα. Σορρυ αν δεν το επιασα, τελικα η Σολ εχει το προβλημα(?), κι αν ναι με ποση αποκλιση και προς τα που?(το 12ο ταστο σου βγαινει τονικα πιο ψηλα ή πιο χαμηλα?) Γιατι το Ρε ή το Σολ να γινεται Ντο# ειναι απιθανο. Εκτος του οτι μπορει να φταινε οι χορδες(καμμια φορα μεσα σε ενα σετ υπαρχει και καποια σκαρτη) πραγμα πολυ σπανιο, το προβλημα μπορει να εντοπιζεται στον καβαλαρη ή στο nut ή να ναι συνδυασμος. Μπορει η χορδη να μην 'παταει' οπως πρεπει στο nut. Μπορει να χει μετατοπιστει ελαχιστα η θεση του καβαλαρη-και κατ επεκταση του saddle-λογω ανυψωσης της επιφανειας του καπακιου στην περιοχη πισω απ τον καβαλαρη(λογω τασης των χορδων).Τσεκαρε αν εχεις υπερβολικο 'φουσκωμα' εκει.Ως ενα βαθμο ειναι ανεκτο, αφου ολες οι flat top στην ουσια εχουν καμπυλη στο καπακι. Εχεις αρκετο string break(γωνια της χορδης πισω απο το κοκκαλο)? Καμμια φωτο της ταστιερας? ::)
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου