Δεν είναι κανόνας αυτό όπως είπαν και οι παραπάνω..
Εγώ εχω μια Gibson 330 και έχει καταπληκτικό crunch ήχο..
Σε καταστάσεις μέτριου gain πχ acdc είναι απίστευτη..
Σε καταστάσεις μέτριου gain πχ acdc......Φυσικά και είναι απίστευτη..αφου ειναι μανούλα οι semi...για τετοιους ηχους
Παιδιά δεν είπε κανεις πως με hollow δεν μπορεις να παιξεις και άλλα πραγματα, αλλα κυρίως jazz archtop ειναι για Jazz.
Oταν καποιος ρωταει σε forum τι να επιλεξει απο τα δύο νομίζω στεκει να του απαντησει καποιος ποια η διαφορα semi με full hollow,, (από το να μην απαντάει κανείς τίποτα)
Kαι η διαφορά ειναι πως αν αυτος που ρωταει θελει να παιξει μονο jazz Οκ του κανει ενα full hollow. Εαν παλι θελει να ειναι εβελικτος ,βλέπε scofield, να παιζει και με γκαζια κτλ τοτε του κανει καλυτερα μια semihollow.(και φυσικα ετσι θα εχει γλυτωσει και απο τους μικροφονισμούς)
Και μιας και γεμισε ο τόπος εδω videos ας βαλουμε και ενα ποστ intopic για τον φίλο cartman14
http://www2.gibson.com/news-lifestyle/features/en-us/solidbody-or-hollowbody-guitar-0829-2012.aspx
Semi-hollowbodies are a great choice for jazz guitarists and rockabilly players, as well as players who gravitate toward early rock and roll and vintage country. Players of power pop – think Big Star, The Raspberries and even Oasis – should take a hard look at semi-hollowbodies as well.
True Hollowbodies – Of the three, these models produce the most acoustic-oriented sound. The downside is that they are also the most susceptible to feedback at mid- to high-volume. Still, the full, round tone of a true hollowbody – and its superb bass response, or bottom end – makes it a favorite to this day among a segment of jazz players. Bottom line: While genuine hollowbodies have a niche following, far and away the majority of contemporary players should limit their consideration to solidbodies and semi-hollowbodies.
σχετικά με το αν θα σε βολεψει το μεγεθος της εκαστοτε κιθαρας...
καλυτερα να πας σε ενα μαγαζι να δοκιμασεις.
Πιο εύκολα θα βγαλεις...τα συμπερασματα σου.