Προς το περιεχόμενο

Sottos

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    2222
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    barber
  • Τόπος
    Athens

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή Sottos

Noizholic

Noizholic (4/4)

3

Φήμη

  1. Δεν είσαι γκαντέμης (άντε, λίγο... ;D ). Απλά οι λυχνίες που έχει επάνω άρχισαν τα δικά τους και είναι νορμάλ. Η ποιότητα αυτών των υλικών είναι λίγο μάπα εξ αρχής. Αφού έχετε εγγύηση, δεν προτείνω να τον ανοίξετε μονοι σας και να αλλάξετε λυχνίες κλπ. Πάρτε μερικά τηλέφωνα καλύτερα στο κατάστημα που παρέχει την εγγύηση για πληροφορίες και περιγράψτε το πρόβλημα. Μπορεί να είναι κάτι πέρα από λυχνίες (π.χ. κανένας φτηνός πυκνωτής που τα έφτυσε ή κανένα ποτενσιόμετρο) και να σας το διορθώσουν δωρεάν λόγω εγγύησης. Το πιθανότερο σενάριο είναι οι λυχνίες βέβαια. Αλλάζοντας τελικές λυχνίες, θα χρειαστεί να γίνει και biasing-πόλωση. Ελπίζω στο service να κάνουν biasing κλπ και να μην τοποθετήσουν απλώς επάνω μια νέα τελική λυχνία ή κάτι τέτοιο... έχουν συμβεί κι αυτά. Αν δεν βρείτε άκρη με το επίσημο service κλπ, τότε πάτε σε άλλο τεχνικό για να βρεθεί μια λύση. Καλή τύχη παίδες!
  2. Είχα δυο eg112 για κάποιο καιρό, από τα κλασσικότερα όργανα για αρχή! Πράγματι τα κλειδιά της είναι από τα πιο αδύναμα σημεία αλλά δεν είναι αυτά που "χάνουν" εκτός αν έχουν πλέον καταστραφεί ή χαλαρώσει εντελώς. Τότε τα αλλάζεις με ένα νέο σετάκι από guitar fetish ή κάτι άλλο οικονομικό και καλό: http://www.guitarfetish.com/Tuners_c_5.html Το χάλι πλαστικό nut είναι ο συνήθης ύποπτος. Προσωπικά το είχα αλλάξει με γραφιτένιο graphtech και στις 2 yamaha και είδα βελτίωση. http://www.graphtech.com/products/brands/black-tusq-xl/product-detail/pt-5010-00-black-tusq-xl-fender-style-flat-bottom-slotted-nut To tremolo πατά πίσω στο σώμα ή είναι στον αέρα? Αν είναι στον αέρα, είναι "floating" και άρα μπορεί να ξεκουρδίζει και γι αυτό το λόγο. Δες εδώ: Επίσης, υπάρχει ένα κόλπο για το τρέμολο: τα μπιλάκια των χορδών δεν κάθονται σε σταθερό σημείο μέσα στις υποδοχές του τρέμολο block. Αυτό συμβαίνει για διάφορους λόγους αλλά κυρίως λόγω μαλακών μετάλλων. Μπορείς να βάλεις χορδές fender bullets που έχουν ειδικό μπιλάκι στην άκρη για τρέμολο. http://www.fender.com/news/fender-bullets-strings/ Αν δε θέλεις fender χορδές, μπορείς να κάνεις το εξής: Βάζεις μολυβάκι και λαδάκι στο nut. Περνάς σωστά στην κιθάρα τις χορδές που θέλεις. Κουρδίζεις κανονικά. Απ την πλάτη της κιθάρας, βάζεις ένα allen κλειδί στην υποδοχή της χορδής του τρεμολο block. Χτυπάς το allen από πάνω με ένα σφυρί ελαφρά ώστε το μπιλάκι της χορδής να κάτσει καλά μέσα στο tremolo block. Θα παρατηρήσεις ότι το κούρδισμα χάθηκε εντελώς. Ξανακουρδίζεις και στρετσάρεις τις χορδές(τις τραβάς προς τα επάνω με το χέρι ελαφρά). Ξανακουρδίζεις και τις ξανατραβάς ελαφρά μερικές φορές. Τώρα πρέπει να κρατά κούρδισμα. Μερικά tips: http://www.alexisgearstuff.com/tune-your-guitar-like-a-pro.html
  3. Έχω πετύχει διάφορες κιθαρούλες απ' τα 80'ς. Ασχέτως κόστους, μερικές ήταν Το μαύρο χάλι ενώ υπήρχαν και μοντέλα εταιριών που ήταν super. Μπορεί η ποιότητα κάποιων parts βέβαια να ήταν χαμηλή και πάλι, αλλά από ταστοδουλειά και ξυλεία υπήρχαν και μερικές σοβαρές προτάσεις από Aria, Ibanez κλπ. Υπήρχε και το νοβοπάν και το κοντραπλακέ βέβαια... Ορίστε μια όχι και τόσο καλή περίπτωση: Πριν 2 χρόνια πέτυχα μια 80's Epiphone by Gibson σχεδόν τσάμπα και την "χτύπησα". Ήταν απ' το '87 σύμφωνα με το dater και σε άθλια κατάσταση. Σπασμένο τρέμολο, τάστα φαγωμένα, σπασμένα κλειδιά, σκόνη, σκουριά κλπ. Φυσικά το σώμα είναι κοντραπλακέ. Καθαρά για project και diy πείραμα, της έτριψα τάστα, έβαλα κλειδιά, nut και τρέμολο που περίσσεψαν από άλλη κιθάρα, νέα pots κι έπεξε καλύτερα από ποτέ... Πράγματι ήταν πολύ κακή η ποιότητα κατασκευής της και τα υλικά σε σχέση με τις οικονομικές κιθάρες του σήμερα. Τι Korea και Japan, τα σημερινά κινεζικά κι ινδονησιακά τη βάζουν κάτω αυτή την Epi. Μετά το πλήρες restoration, παίζει okay αλλά αν δεν είχα χρόνο και parts τότε, δεν την πλησιάζα. Δείτε τη στις φωτογραφίες:
  4. Sottos

    diy amp 3w

    Αν το θέλεις για κιθάρα, μπορείς να φτιάξεις κάτι που βασίζεται στα παρακάτω κυκλώματα:΅ http://www.beavisaudio.com/projects/ruby/ http://www.beavisaudio.com/projects/HalfWattClassA/ http://www.beavisaudio.com/projects/NoisyCricket/ Για γενική χρήση, υπάρχουν έτοιμα κυκλωματάκια για diy http://www.ebay.com/itm/PAM8403-Mini-Digital-Power-Amplifier-Board-Class-D-2-3W-USB-Power-Supply-2-5-5V-/190897180004?pt=US_Amplifier_Parts_Components&hash=item2c725bcd64 http://www.ebay.com/itm/3W-3W-Amplifier-USB-Power-Supply-3-5mm-Audio-Input-Adjustable-Volume-Class-D-/320907480636?pt=US_Home_Audio_Amplifiers_Preamps&hash=item4ab7938e3c http://www.ebay.com/itm/Digital-Amp-Audio-Amplifier-Module-10W-10W-2-Channel-Class-D-/221239184525?pt=US_Home_Audio_Amplifiers_Preamps&hash=item3382e20c8d http://www.ebay.com/itm/PAM8403-USB-Power-Cable-Stereo-Audio-Digital-Amplifier-Board-2-Channel-3W-2-/170964698653?pt=US_Amplifier_Parts_Components&hash=item27ce4a461d Τα περισσότερα τροφοδοτούνται από usb θύρα ή γενικά 5V τάση Υπάρχουν κι άλλα τέτοια όπως τα tda της philips: http://www.ebay.com/itm/AMP-1-TDA2822M-Power-Amplifier-Module-DIY-Kit-Electronic-Production-good-/131036215334?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e825df826 Έχει ψάξιμο αλλά θα βρεις αρκετά projectάκια εκεί έξω.
  5. Oι NUX πιθανότατα είναι analog modelling για την προσομοίωση ενισχυτών και drives. Tα Fx φυσικά είναι digital. Αυτό φαίνεται κυρίως απ την τεχνολογία τους: TS/AC technology (true emulation analog circuit). Γι αυτό ακούγονται πιθανόν και πιο original ας πούμε. Analog προσομοιώσεις έχουμε δει και σε μηχανήματα όπως tech21. Υπάρχει κι αυτός εδώ ο practice amp στην analog φιλοσοφία και χαμηλή τιμή αλλά δεν τον έχω ακούσει ποτέ: http://www.thomann.de/gb/artec_cubix_g2r.htm Η λύση αγοράς μιας απλής κάρτας ήχου usb και κατέβασμα προγραμμάτων όπως guitar rig, vst, revalver κλπ είναι πολύ καλή, οικονομική και χρησιμεύει πολύ σε ηχογραφήσεις, samples, αν θέλεις να ανεβάσεις δείγμα σου στο web και άλλα τέτοια. Έχεις άπειρες επιλογές, ρίχνεις ψάξιμο καλό, μαθαίνεις κόλπα και πειραματίζεσαι στο έπακρο χωρίς να κινδυνεύεις να κάψεις μηχανήματα... Παράδειγμα κάρτας που έχω δει πολλάκις και προσωπικά χρησιμοποιώ: http://www.thomann.de/gr/behringer_ucg102.htm και κάτι καλύτερο σε καλές τιμές: http://www.thomann.de/gr/tascam_us125m.htm ή το peavey, συνοδευόμενο με κατάλληλα προγραμματάκια http://www.thomann.de/gr/peavey_xport.htm Πρόγραμμα για να κάνεις practice ή back track recording (το βρίσκεις online): http://www.native-instruments.com/en/products/komplete/guitar/guitar-rig-5-pro/ Δωρεάν προγράμμα και δωρεάν plugins ή effects όπως λέγονται: http://chainer.software.informer.com http://www.pluginboutique.com/free Το vst host είναι σαν ένα εικονικό rack που μπορεί να δεχθεί vst εφφέ(delay, reverb κλπ) και ενισχυτές (amp simulator)κλπ. Για να οργανώσεις τα audio tracks σε μια σειρά και να βάλεις drums κλπ μεσω midi κλπ, χρειάζεσαι ένα πρόγραμμα sequencer όπως το cubase ή το απλούστερο αλλά ικανό mixcraft: http://www.acoustica.com/mixcraft/download.htm
  6. Απλά μέτρα ή δες πόσα Ohm (Ω) είναι το παλιό 12" μεγάφωνο. Γενικά, οι ενισχυτές αυτοί αντέχουν άνετα 8 έως 16Ω μεγάφωνο. Αν το παλιό είναι 4Ω, τότε αντέχει και 4Ω μεγάφωνα. Σε διάμετρο χωρά μια χαρά το νέο 12". Μόνο θέμα ίσως είναι το βάθος μαγνήτη του νέου μεγαφώνου. Πρέπει να δεις αν χωρά σε βάθος το νέο μεγάφωνο ώστε να κουμπώσει και η ξύλινη πίσω μπάφλα/πλάτη του ενισχυτή. Είναι λίγο πιο μικρό το βάθος του mustang II, γι αυτό το αναφέρω: http://morethannoise.com/gear/amps-effects/fender-mustang-iii-mustang-ii-comparison/
  7. Καλό είναι να περάσεις με καθαριστικό επαφών (contact cleaner χωρίς λάδι) το ποτενσιόμετρο που έχει μέσα. Απλά το ψεκάζεις με το σπρέυ αυτό για να φύγουν σκόνες και μάκα. Κατά τ' άλλα, τσέκαρε την πλακέτα για διαδρόμους κι επαφές σε κακή κατάσταση αλλά και κολλήσεις. Ψέκασε και τα in/out βύσματα με το καθαριστικό επαφών.
  8. Μεγειές! Τα ποτενσιόμετρα έχουν πιθανότατα σκόνη και ένα contact cleaner χωρίς λάδι θα τα καθαρίσει. Αν μετά από ψέκασμα και γύρισμα συνεχίσουν να κάνουν τρελά, ίσως μερικά θέλουν αλλαγή. Ο βόμβος προέρχεται πιθανότατα από παλιούς ηλεκτρολυτικούς πυκνωτές του τροφοδοτικού. Χάνουν τη χωρητικότητά τους με τον καιρό και δε φιλτράρουν καλά τα 50ΗΖ hum της ΔΕΗ. Αν ο ενισχυτής είναι της ηλικίας αυτής, καλό είναι να γίνει ένα re-cap με νέους καλούς πυκνωτές. Σημαντικό είναι να αλλαχθούν με πυκνωτές αντίστοιχης χωρητικότητας ή μεγαλύτερης, ίσης ή μεγαλύτερης τάσης και ν'αντέχουν θερμοκρασίες πάνω από 85 ή (ακόμη καλύτερα) 105 βαθμούς Κελσίου. Καλό restoration!
  9. Έχοντας παίξει με τις κιθάρες που αναφέρει ο Μίλτος, μπορώ να πω ότι ήταν πράγματι πολύ καλά όργανα και κοντά στα original από πολλές απόψεις, αφού όμως αλλάξαμε τα ηλεκτρικά! Βέβαια, έχουμε όλοι πετύχει έως και τραγικά παραδείγματα replicas τα οποία πρέπει να τα δεις από κοντά ή/και να τα πιάσεις για να καταλάβεις τι παίζει. Μια φωτογραφία του original gibson/fender σε κάποια αγγελία του aliexpress, tradetang κλπ, δεν βοηθά... Αν μάλιστα πας για επιστροφή ή refund σε τέτοια markets, απλά την πάτησες! Με το ebay κάτι γίνεται. Δείτε οπωσδήποτε τις μεταχειρισμένες replicas στις αγγελίες από κοντά για να έχετε μικρότερο ρίσκο και (μερικές φορές και) κόστος.
  10. Με μία 1Χ12" και μάλιστα με λιγότερο ευαίσθητο μεγάφωνο (π.χ. όχι 100dB! αλλά αρκετά μικρότερη ευαισθησία) , θα μπορείς να ανεβάσεις ένταση και στο σπίτι αλλά ίσως χάσεις σε ηχητικό αποτέλεσμα (EQ, όγκο, χροιά) σε σχέση με τα 2Χ12". Κατά τ' άλλα, το master volume control είναι μεγάλος σύμμαχος σε high gain ενισχυτές καθώς μπορείς να παίξεις σε εντάσεις "κοινής ησυχίας" με full preamp gain. Δες τις επιλογές σου και μη φοβιθείς bugera, πράγματι αξίζουν ηχητικά ως ενισχυτές και έχουν άλλο value for money.
  11. Ναι πολύ σωστό και ξέχασα να το αναφέρω! Πρέπει να είναι και σχετικά κοντά σε dB οι ευαισθησίες τους (π.χ. 99 και 100dB).
  12. Τώρα είδα την απάντηση... ;D Ο fame tube5 είναι με pcb πλακέτα κανονικά. Όπως ο champ 600 Fender. Έχουν και το ίδιο σχέδιο κι εγώ το βρήκα ό,τι πρέπει για μόντες! http://support.fender.com/schematics/guitar_amplifiers/Champion_600_schematic.pdf Οι VHT είναι με "σύρματα" καθώς είναι handwired όπως λέμε. Αυτοί είναι ανώτεροι ποιοτικά και σαν κατασκευή αλλά κοστίζουν και κάτι παραπάνω φυσικά.
  13. Θα πρότεινα να κατασκευάσεις την καμπίνα 2Χ12" αφού δε θα ξοδευτείς γι αυτή. Κατόπιν, βάζεις ό,τι μεγάφωνα θέλεις. Λογικά θα βρεις πολλά και σε αγγελίες σε καλές τιμές. Μπορείς να βάλεις φυσικά και διαφορετικά μεγάφωνα (π.χ. ένα jensen, ένα celestion) αρκεί να έχουν ίδια αντίσταση (impedance) 4,8,16Ω κλπ. Η καμπίνα αυτή θα είναι ένα καλό εργαλείο και για άλλους ενισχυτές όπως κεφαλές κλπ. Επάνω της μπορείς να συνδέσεις άνετα τον gm30 που έχεις τώρα. Απλά αποσυνδέεις το εσωτερικό του 10" και τον συνδέεις στην 2Χ12". Ο gm30 είναι okay για practice κλπ αλλά μην επενδύσεις πολλά επάνω του εφόσον είσαι σε αναζήτηση καλύτερου ήχου γενικά.
  14. Ακριβώς όπως το είπε ο Maze, έχω πετύχει άλλους κωδικούς μοντέλων στα pcb των randall και άλλων ενισχυτών. Επίσης, πολλά μοντέλα randall παράγονται σε εργοστάσια άλλων εταιριών με αποτέλεσμα να έχουν κοινά σχέδια και λίγες διαφορές σε υλικά. Για παράδειγμα, ο Madison Divinity ενός φίλου είχε το ίδιο preamp σχέδιο(schematic) με το randall RH50 που είχα. Υπήρχαν μικρές αλλαγές σε τιμές αντιστάσεων/πυκνωτών.
  15. Εμ τα έχουμε πει τόσες φορές, στα ίδια εργοστάσια με τα made in China μοντέλα των "επώνυμων" εταιριών κατασκευάζονται. ;) Όταν μάλιστα χρησιμοποιούν hardware και ηλεκτρικά από τους ίδιους κατασκευαστές (π.χ. Wilkinson), πόσο διαφορετικά να ακουστούν?... Επειδή έχω αγοράσει μερικές ΗΒ κατά καιρούς και ειδικά από τα LP σχηματάκια, οι νέες set-in neck ΗΒ είναι ανώτερες από αντίστοιχων χρημάτων "επώνυμα" κιθαρόνια. Ok, πριν αρκετά χρόνια έβγαζε και κάτι στραβο-LP με καλό κοντραπλακέ ;D. Πλέον δεν ισχύει αυτό για τα set-neck μοντέλα της. Μόνο κοινό κακό που έχουν όλες είναι η έλλειψη έστω υποτυπώδους ρύθμισης-setup εξ αρχής. Κατά τ' άλλα, με ένα σετάπ, τσεκάπ ηλεκτρικών/hardware και νέες χορδές μόλις βγουν απ την κούτα thomann, θα παίξουν ok. Παρένθεση: Χωρίς σετάπ και μία fender AM std ενός φίλου που έπιασα πρόσφατα ήταν μαύρο χάλι. Είχε 6 χρόνια να τη ρυθμίσει, το action ήταν στα ~10mm και το intonation αλλού γι αλλού.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου