Προς το περιεχόμενο

koraxprs

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    329
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    Comp. Engineer
  • Τόπος
    Various

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

731 προβολές προφίλ

Συμμετοχή koraxprs

Artist

Artist (1/4)

1

Φήμη

  1. Αυτός είναι ακριβώς ο λόγος που είναι τόσο κακό (ή τουλάχιστον όχι όσο καλό θα έπρεπε) το επίπεδο "ευκαιρίας" στην αγορά μεταχειρισμένων, όχι στο νόιζ συγκεκριμένα, αλλά παντού. Και όχι μόνο στην Ελλάδα, παντού όπου ο κόσμος περνάει δύσκολα. Όταν εσύ πουλάς κάτι που κάνει 2100 καινούριο, στα 1800 2ο χέρι, κι εγώ μπαίνω στη διαδικασία να το σκεφτώ γιατί όντως μπορει αυτα τα 300 να ειναι διαφορά σημαντική στο εισοδημά μου, έχει χαθεί το παιχνίδι και το νόημα. Και αντίστροφα όταν εσύ βάλεις κάτι σε πολύ fair price (τύπου 45-50% της αξίας και σε άριστη κατάσταση) και έρχομαι εγώ να σου κάνω παζάρι άλλο ενα 40% πάνω σε αυτό, ε είμαι για ξύλο.
  2. Δεν νομίζω ότι υπάρχει 1080p πλεον πανω απο τις 32'', σε τηλεόραση. Εκτός αν μιλάμε για τίποτα τελείως καμένες μαρκες, αρχαία στοκ κλπ. Αντιθετως υπαρχουν πλεον μια χαρα 32''-4Κ μονιτορς, πιο ξεκουραστα απο TV :D (Nαι θα επρεπε να ξεκινησεις την ερευνα σου απ το 0 ;) )
  3. To ότι έχουν κάποια gaming oriented features δε σε εμποδίζουν από το να κάνεις οποιαδήποτε δουλειά. Δε σημαίνει δηλαδή ότι χωλαίνουν σε κάτι άλλο (εκτός αν μιλάμε για εξαιρετικά απαιτητικές προδιαγραφές απόδοσης χρώματος για επαγγελματικη φωτογραφία και εκτύπωση, που κι εκεί π.χ. τα OLED που ανεφερα δεν ξερω ποσο ασχημα τα πανε, ειμαι ασχετος, αλλα αυτή είναι μια κατηγορία έτσι και αλλιώς ειδική, επαγγελματική, και άρα ακριβή), απλώς πληρώνεις ένα premium καπελο εξτρα διοτι... hobby κλπ. Define μεγάλες :D Πλέον τα 120 δεν θεωρουνται κατι τρελο, ισως το κανει και ακομη πιο ξεκουραστο (αν και δεν ξερω ποτε και εαν μπορεις να καταλαβεις διαφορά) Ε πες ντε να ψηφίσουμε με δεδομένα 2010 ? (αν και ειδικά τότε σε ποιοτητα απεικόνισης και ξεκούρασης τα μονιτορ ηταν κλασεις ανωτερα απο TV, αλλα όντως σε θεμα μεγεθος τότε ξεκινουσαν)
  4. Σε "φτηνές" κατηγορίες είναι πολύ προτιμότερο γενικά ένα κανονικό monitor. Και δεν υπαρχει λογος να κανουμε διακριση "τηλεοραση = μεγαλο, μονιτορ = μικρό μέγεθος". Πλέον μόνιτορ και τηλεοράσεις έχουν πολύ περισσότερο overlap στο θέμα μέγεθος+ανάλυση. Μάλιστα, αν ανέβουμε κατηγορία (π.χ. κάποιες OLED), μιλάμε ακόμη και για τα ίδια panel: π.χ. οι Asus PG42/48UQ έχουν τα πάνελ (42 & 48'' αντίστοιχα) της LG C2 σειράς, αν δεν κανω λαθος. Απλά έχουν διαφορετικό "treatment" (tv:glossy, monitor:non-glossy) και -νομίζω- peak brightness, λιγο overclocked refresh rate, και διαφορετικό packaging και περιφερειακα χαρακτηριστικά (USB hub vs 1-2 usb *inputs*, DisplayPort(s) + HDMI vs 4 HDMI κλπ.) όπως επιβάλει η αντίστοιχη χρήση. Γενικά πάντως (στις πιο "προσιτές" κατηγορίες) μια τηλεόραση δεν είναι τόσο πρακτική, λόγω πρωτίστως φωτεινότητας (είναι πολύ πιο bright), refresh rate και απόδοσης χρώματος, αλλά και από θέμα ports + IO. Οπότε και η εκτίμηση ότι μια τηλεόραση (φαίνεται να) έχει μικρότερη τιμή ανά τετραγωνικό, αν συνεκτιμηθεί με τα υπόλοιπα ίσως και να μην είναι τόσο προφανής πια :) Και σε μέγεθος βρίσκει κανείς ό,τι τον βολεύει σε μονιτορ (π.χ. ultrawide, που εγω δεν ειμαι φίλος, αλλά καταλαβαίνω γιατί βολευει κόσμο), ακομα και σε τεραστια μεγεθη, ενω σε TV πρεπει να παμε πανω απο 50'' (και παραπανω ισως) για να μη βρισκουμε αντιστοιχο μόνιτορ.
  5. Λάθος. Πατάει στο chromium codebase και βεβαίως χρησιμοποιεί Blink + V8 (και όπως είπα και πρίν, καλά κάνει). Δεν έχω λόγο να μην πιστέψω ότι έχει διαφορετική (καλύτερη, ενδεχομένως) εμπειρία χρήσης, όμως αυτός ο παραλληλισμός δεν ευσταθεί. (Δεν είμαι καν webdev, δεν είμαι καν chrome fan, ή οποιουδήποτε άλλου, αλλα μην δίνουμε λάθος έμφαση και λάθος ερμηνεία σε τεχνικά ζητήματα).
  6. [semi-Offtopic] Καλά, μην τρελαίνεστε με τους browser, o Vivaldi όπως φαίνεται chromium-based ειναι (και πολύ καλά κάνει, οι engines στις μέρες μας είναι τρομερά περίπλοκες για να υπάρχουν πάνω από 2-3 πραγματικά ανεξάρτητες & full-featured. Χωρίς να είμαι μόνιμος χρήστης Firefox -που έχει *οντως* άλλες engines, δε μου εχει κάνει τίποτα στραβό ή πιο αργό -απεναντίας είναι ακόμα πιο γρήγορος- στην περιστασιακη χρηση που του κανω). Τώρα, σε interface και ρυθμίσεις + privacy, σιγουρα φαίνεται ενδιαφέρων o Vivaldi, όμως μη μπερδεύουμε αυτό το higher-level κομμάτι με το λειτουργικό μέρος που είναι οι engines. [/semi-Offtopic]
  7. Journey - Separate ways(Worlds Apart) Έπαθα το ίδιο (επρεπε οπωσδηποτε να το βρω :P ), ευτυχώς πώς το'παθε το soundhound και το βρήκε Τέλειο το βίντεο και το χρωματάκι Avatar ?
  8. Βεβαίως, αλλά δεν ειναι ΤΟΣΟ εύκολο (και δεν ειναι για όλους/όλα, δια πάσαν νόσον κλπ. Και το λέω αυτό ως φανατικός υπερμαχος της δυνατοτητας του remote). Σε καθε περιπτωση, ειναι μια άλλη συζητηση, για την επομενη φαση της ζωης σου, οπότε ανησύχησε όταν ερθει η ώρα ;) Το κλειδί είναι να είσαι πρόθυμος να αλλάζεις γνώμες ? Βεβαίως και να μη χρεαστεί, πάρε ερεθίσματα όμως ώστε να κάνεις μια συνειδητή επιλογη όταν έρθει ο καιρός ή όταν θέλεις. Δες πώς είναι η ζωή, αν μπορείς κάνε Ερασμους οπωσδηποτε. Δεν υπάρχει μόνο η Γερμανία, υπάρχουν και τριγύρω χώρες με καλή/εξαιρετική τεχνολογική παραγωγή. (Άσε που το Μόναχο ειδικά είναι ωραίο μεν, αλλά εγκληματικά ακριβό, και το λέω αυτό ζώντας στη Ζυρίχη). Αλλα ξαναλεω αυτη η συζητηση δεν ειναι για τωρα. Αγγλικά φουλ, μην το σκεφτεσαι καν, δεν πας πουθενα οπως σου ειπαν. Μαζεψε ερεθισματα (εντος κι εκτος πανεπιστημιου, ολων των ειδων) και αξιοποιησε τα λογικά. Μου αρεσε πολυ το πόιντ με τα ναι (να είσαι ανοιχτός σε ό,τι φαίνεται ενδιαφέρον, ακομα κι αν μοιαζει ασχετο με τα συνήθη σου) και τα όχι (σημαντικά να τα πεις και αυτα εκει που εσύ χρειαζεσαι), ωραία συμβουλή ;) Καλή αρχή!
  9. Πρωτοξεκίνησα με μια Boss GT-8, δεν κράτησε πολύ αυτό ? (αλλά την έχω ακόμα γιατί "ποτέ δεν ξέρεις") Το/τα rig μου ειναι κατα βάση αναλογικά ΑΛΛΑ άλλαξε η καθημερινότητά μου όταν ανακάλυψα το torpedo (live), πριν 2 χρόνια, και τη χαρά του να παίζεις μεσω αυτού σε interface + monitors. Οπότε μπορεί να είμαι φουλ αναλογικός ακόμα (κυρίως διότι έχω ολο τον εξοπλισμό, όχι λόγω άρνησης) μέχρι την έξοδο του τελικού ή του προενισχυτή, και από κει έχω emulated cab + mic chain ή ακόμα και emulated τελικό. Επίσης έχω εντυπωσιαστεί από τα Neural DSP plugins, οπότε παίζω (χαζολογάω) ενίοτε με αυτά χωρίς κανένα εξωτερικό μαραφέτι οπότε 100% digital. Έχω χρόνια την περιέργεια να δοκιμάσω AxeFx (και QUad Cortex) και νομίζω ότι αν ήμουν επαγγελματίας (ή έστω έπαιζα σοβαρά και τακτικά) θα είχα σίγουρα ήδη τέτοια λύση ?
  10. Ακριβώς. ? Οι προενισχυτριες ειναι γενικα κουλ και δε νιωθουν ? Οφφ-τοπικ: Δεν ειπαμε να σβηνεις εν κινήσει, αλλά ενα μισαωρακι στο ρελαντι ακινητος ειναι το καλυτερο stress-test για το ψυγείο, απ'όσο ξέρω. Εκ των πραγματων η νορμαλ χρηση (εκτος αν εχει ψοφοκρυο) περιλαμβανει τα ασφαλη περιθωρια. Ούτε αναβοντας θα βαλεις αμεσως πρωτη και θα φυγεις με 3500 στροφες (λολ), εχεις να κοιταξεις να βαλεις ζωνη να ξανακοιταξεις, να, να... Ουτε σβηνεις ποτε φρεναροντας απο 100χλμ/ω :P Ειδικα στα καινουρια αυτοκινητα. Αυτες οι ιδεες ειναι απομειναρια απο αλλες δεκαετιες (εδω πλεον σβηνουν μονα τους στα φαναρια ασουμε, που μπορει να ησουν οντως στη λεωφορο με 100 30'' πριν ?)
  11. Μου θυμίζετε έναν ταρίφα (αγοραίο εννοείται) κάποτε που σε διαδρομη Αθήνα-Καλαματα, αφου έκανε σταση καπου μετα την Κορινθο (δε θυμαμαι πανε και 10+ χρονια) κατσαμε ενα 20-λεπτο στο οποίο ΔΕΝ εσβησε το αυτοκινητο (καινουρια Μερσεντες) και οταν τον ρωτησα τι ακριβως συμβαινει μου απαντησε ο επιστημων: "Δεν κανει το αυτοκινητο αφου τρεξει να σβήσει αμέσως, δεν εχεις δει τους σπριντερ στους αγωνες;" (Speechless) Ον-τόπικ: Α) Δεν νομίζω ότι makes sense, απο ηλεκτρονικής αποψης, να κανεις σβησιμο μέσω standby και αναμονή. Προσωπικά σβήνω standby πρωτα παιζοντας κανοντας 2-3 strum μεχρι να σβησει ο ηχος στο μεγαφωνο και μετα power-off. Δεν εχει νοημα να περιμενεις αλλο να κανεις Power-off. Θεωρητικά μπορεις να κανεις και power-off στεγνα. B) Για τη μετακινηση -δε μου εχει τυχει βεβαια- ακουγεται λογικό ότι μια φουλ ζεστη λαμπα μπορει να ειναι ευαισθητη (εδω μπορει ειναι καπως ακομα και κρύα).
  12. Ήμουν σε (μετρίως σχετική) αναζήτηση πριν πολλούς μήνες. Μετά και από συζήτηση και αφού μου προτάθηκαν εδώ, κατέληξα στα Tannoy Gold 8. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από την εμπειρία ακρόασης, σε χώρο αντίστοιχης φάσης όπως τα περιγράφεις. Δεν έχω καμία εμπειρία και άλλα μέτρα σύγκρισης για να σου πω "αυτά θα πάρεις", το αναφέρω γιατί έχω την αίσθηση ότι αξίζουν να μπουν στη λίστα σου :)
  13. Όπως τα είπε ο yameth. Στις μέρες μας τα ψηφιακά μηχανήματα μπορούν να προσφέρουν όχι απλά αξιοπρεπή, άλλα άριστα αποτελέσματα. Το βλέπεις και ο ίδιος παίζοντας με τα plug-in σου ;). (for the record έχω τρομερό :P ενισχυτή -σα του yameth :P- και αρκετά μπουτικ και κλασικά πετάλια, κι έχω την τυχη να έχω ακούσει/παίξει με πολύ boutique υλοποιήσεις αρκετών κλασσικών ενισχυτών. Ευκόλως εννοούμενο το λέω γιατι πιστεύω ότι έχει μια κάποια σχετική αντικειμενικότητα η άποψη, δεν ειμαι καποιος που εχει το ενα και αφοριζει το αλλο, ποσο μαλλον γιατι δεν το εχει δοκιμασει, που ειναι πολυ συχνό). Ο -πολύ καλός- ενισχυτής υπερέχει "ξεκάθαρα" (και αυτό υποκειμενικό) όταν παίζεις τελείως minimal, καρφί (ή σχεδόν καρφί) σε καθαρό/slight-breakup ήχο, σωστά τοποθετημένος (να μη λασπώνει κολλημένος στο πάτωμα, φερ' ειπείν) και αν σου αρέσει αυτό το άμεσο kick απο την καμπίνα (το οποίο μπορείς να χαίρεσαι ανέμελα σε τακτική βάση μόνο εαν μενεις σε μονοκατοικία). Έχει μια μαγεία αυτή η αλληλεπίδραση, για πολύ κόσμο, αλλά πλέον η τεχνολογία έχει προχωρήσει πάρα πολύ. Επίσης αυτό το σετ-απ σε "ξεγυμνώνει" πολύ εποικοδομητικά για τη μελέτη σου (οκ, κλισέ και όχι πανάκεια, αλλά ισχύει σε ικανό βαθμό). Μια πεταλιέρα, και ειδικά οι σημερινές καλές, σου προσφέρει μια τεράστια πληθώρα πραγμάτων να εξερευνήσεις (κι έναν σκασμό ρυθμίσεις που θα σου φάνε τη ζωή αν θες να μπλέξεις). Ειδικά αν είσαι σε αρχικό στάδιο εξοπλισμού εξερευνείς ώστε να βρεις τι από τις προσωμοιώσεις σου αρεσει/ταιριάζει (τι τύποι ενισχυτων - πεταλιων πάνω κάτω, πόσο gain στο καθενα κλπ.). Και κυρίως με πάρα πολύ καλή ποιότητα ήχου (καμία σχέση με τα τζιτζίκια των 90s και early 00s που φανταζεται ο δάσκαλός σου, που και αυτά στα κατάλληλα χέρια μια χαρα παπαδες καναν, αλλα δεν ειναι το θεμα). Τώρα για τα λάιβ που λες, θα υποθέσω ότι εννοείς για διασκευές και πιθανά σε διάφορα ύφη κλπ. Πάλι εκεί είναι θέμα προσέγγισης. Τα πάντα αφορούν εσένα, το κοινό δεν πρόκειται να καταλάβει καμία απολύτως διαφορά. Μπορεί να σου αρέσει και να αποδίδεις καλύτερα αν έχεις ήχο "όπως στο CD", ανά κομμάτι. Μια χαρά. Προφανώς η πεταλιέρα είναι με τεράστια διαφορά καλύτερη σε αυτό, και από πρακτικής άποψης (κουβάλημα και tap-dancing πριν, μετά και εν μέσω κομματιών. Αν κι εχω δει επαγγελματία παίκτη πολύ καλό να κάνει ακριβώς αυτό με 2 (!!) pedalboards των 15-20 πεταλιών το καθένα, respect) αλλά και από αξιοπιστία: πολλοί κρίκοι σε μια αλυσίδα πολλαπλασιάζουν τις πιθανότητες κάτι να πάει στραβά (για κάθε πετάλι θες κι ένα καλωδιάκι = 2 βύσματα ακόμα στην αλυσίδα), συν τα συσσωρευτικά φαινόμενα (π.χ. θόρυβος), ανάγκες τροφοδοσίας κλπ. Και δεν έχω αναφέρει καν τα περί στησίματος μικροφώνου στην καμπινα κλπ που δυνητικά γλιτώνεις (γιατι μπορει να θες να μπεις σε καθαρο/τελικό ενισχυτη και με την πεταλιερα). Και βέβαια δεν έχει καμία ρεαλιστική βάση το σενάριο να ρυθμίζεις πετάλια και ενισχυτή σε κάθε κομμάτι διαφορετικά. Μπορεί από την άλλη να σου βγαίνει περισσότερο να έχεις ΕΝΑΝ βασικό ήχο (άντε και έναν δεύτερο αν χρησιμοποιήσεις 2 κανάλια) και να παίζεις τα πάντα με αυτόν, άντε πατώντας ένα boost σε ενα σημείο, ένα delay σε ένα άλλο, άντε λίγο απ'το volume-tone της κιθάρας και αλλαγες μαγνητών, άντε ένα od/dist για ένα βρώμικο τελειως διαφορετικό απ του ενισχυτη κλπ. Εκεί πάλι ουσιαστικά αλλάζεις ήχο απ' το ίδιο το παίξιμό σου. Στατιστικά αυτό έρχεται με την εμπειρία αλλά μπορεί να σε εμπνέει και να αποδίδεις καλύτερα έτσι από τα πρώτα σου βήματα και να έχουν και πάλι οι άλλοι την αισθηση ότι είναι "οπως στο CD" σχεδόν. Σε τέτοιο σενάριο ενισχυτής και 1-2-3-4 πετάλια είναι κομπλέ. Όχι "καλύτερο", ούτε χειρότερο. Πιο "κλασσικό" ίσως και μαλλον πιο εύκολο. tl;dr: Περί ορέξεως :D Και ακριβώς αυτό που έγραψε ο gkourmoul από πάνω (με του οποίου το πρώτο ποστ στο θρεντ διαφωνώ όπως το διάβασα, αλλά αυτό με βρίσκει σύμφωνο 100%) Όπως τα περιγράφεις μου ακούγεται ότι θα νιώθεις πιο άνετα στη φάση που είσαι με μια πεταλιέρα, που θα έχεις ΤΟΝ ηχο καθε κομματιου, πατας ΕΝΑ κουμπι τη φορα και τελειωσε η ιστορία. Συν τις απειρες δυνατοτητες εξερευνησης να δεις τι στυλ ενισχυτη θα ηθελες να αγορασεις μελλοντικα (ΑΝ θελησεις).
  14. Δυστυχώς. Όπως είπα το βίντεο είναι με αυτό. Τώρα επί του πρακτέου (ζηταμε την κατανοηση του dimsonic): Όταν μιλάμε για USB (όχι USB-3) το καλό είναι ότι είναι κουκιά μετρημένα, 4 σηματα όλα κι όλα: - Vcc (5V) - D+ - D- - GND To iDefender *υποτίθεται* ότι καθαρίζει προβλήματα στα Vcc/GND διότι απομονώνει την τροφοδοσία και βάζει τη δική του. Άρα, αν δεν είναι προβληματικό το κομμάτι (πόση γκαντεμιά πΧια), το πρόβλημα είναι σε κάποιο άλλο από τα 4 αυτά σήματα, δηλαδη τα εξής 2 ? D+ & D-. Disclaimer εδώ, αυτό αφορά το *δικό μου* πρόβλημα, στη δική μου μητρική, σε σένα το ίδιο ακριβώς "εφέ" μπορεί κάλλιστα να προκύπτει από το Vcc/GND ζεύγος, δε σημαίνει τίποτα. Από φυσικής άποψης είναι απολύτως δυνατόν ο θόρυβος αυτός να περνά στο/α κανάλι/α-καλώδιο/α των δεδομένων (ως φυσικό μέσο διαδοσης, όχι ως πληροφορία μιας και η πληροφορία είναι ψηφιακή, modulated σε αλλες συχνοτητες και φυσικά δεν επηρεάζεται, όπως είπαμε). Έτσι είναι δυνατόν να φτάνει στη Scarlett και από εκεί (λόγω φυσικής επαφής με κάποιον τρόπο μιας και η καρτα είναι black -ή μάλλον red! ? - box για εμάς) περνάει στην έξοδο των μόνιτορ ως interference, εντελως ανεξάρτητο από τα σήματα που στέλνει η καρτα (εξ ου και η τελείως μηδενική επίδραση του out level). Το αν περνάει και στα ακουστικά -απλά είναι τόσο χαμηλή η στάθμη που δεν ακουγεται με τίποτα- ή όχι είναι κάτι που δεν έχω καταφέρει να διαπιστώσω με 100% βεβαιότητα, πάντως τα αυτιά μου -που είναι και σχετικά ευαίσθητα- δεν ακούνε τίποτα απολύτως. Δια της εις άτοπον επαγωγής λοιπόν εμένα το θεμα παει στα D+/- Τι κάνουμε για αυτό; Δεν έχω ιδέα. *Πιθανώς* το αδερφάκι του iDefender, το iSilencer+ να κάνει, αλλά σε αντίθεση με το iDefender, η περιγραφή του είναι αρκετά πιο θολή. Για το iDefender πρακτικά σου λένε: "κόβει γείωση/τροφοδοσία αν ανιχνευσει θορυβο ή αν του βαλεις την εξωτερική του αντικαθιστά με αυτή", σαφές. Το iSilencer τεκμαίρω ότι είναι κάποιο (probably overpriced) φιλτράκι, που δεν λένε σε ποια κανάλια του USB αφορά, αντιθέτως λένε μαλακίες: "Your music will seem clearer, warmer, and more transparent with improved bass." Αυτό το marketing gimmick είναι λόγος να μην πάρω το προϊόν (και είναι οι φαιδρότητες που ανεφερα στο πρωτο μου ποστ εδω, ανθρωποι που νομιζουν οτι το ακουν). Αν χρειάζεται πραγματικά να εξηγήσω γιατί είναι ψέμα ότι θα επέμβεις στο digital σημα (που δεν ξερεις καν τι περνάει και πότε) ως αναλογικό κύκλωμα και θα φτιάξεις ποιοτικά ηχητικά χαρακτηριστικά eq, I rest my case. H μονη ερμηνεία είναι ότι "θα ακους καλυτερα το μπασο γιατι δε θα εχει θόρυβο που πιθανώς συμπιπτει συχνοτικα", μεχρι εκει το δεχομαι. Και αυτό λοιπόν είναι ζήτημα δοκιμής, δεν έχω ιδεα αν θα παιξει και σε τι βαθμό. Μισο-οφφτόπικ να πω εδώ ένα φάουλ της iFi, έγραψα αναλυτικότατα το θέμα μου (και το βιντεο μαζί) και τους ρωτησα τι πιστευουν εκεινοι, και μου απαντησαν οτι εχω software θεμα (ετσι φλου), πράγμα που δεν υπαρχει περιπτωση να συμβαίνει, εχω καλά τεκμηριωμένη επαγγελματική άποψη επ αυτού και δεν θα επεκταθώ. Αλλά ενώ ενθουσιάστηκα αρχικά με το πόσο γρήγορα ανταποκρίθηκαν, απογοητεύτηκα από την εμφανώς incompetent απαντηση, μιας κι έκανα καλύτερη ανάλυση μόνος μου από πάνω. Παντως επειδή αυτό είναι τελείως system-specific σε σένα μπορεί να κάνει δουλειά, σε μένα μπορεί να θέλει το iSilencer ή ακόμα και τα 2 μαζί... Μπορεί πάλι και να μη γίνεται τίποτα. Και 2 λόγια, μικρολεπτομέρειες, για τον @dimsonic: 1) Δεν υπονόησα πουθενά να δοκιμασεις αλλη μητρική, ήταν απλά μια παρατήρηση ότι -υποθέτω- είναι δύσκολο να βρεις μια χωρις καθολου shielding στις audio εξοδους, ακριβως επειδη γίνεται ο χαμος τριγυρω με τα PCIe κλπ. 2) Προφανώς δεν θα τρέχεις βαριά πραματα ασχετα όταν κάνεις audio δουλειες, κανουμε αυτούς τους (μη συνήθους χρήσης) ελεγχους για να βρούμε συσχετίσεις και πιθανως ενδειξεις για την πηγή του προβλήματος μεσα απο ακραια σεναρια, όχι για προσωμοίωση της δουλειας που θα κανεις :) Κι εγώ δεν τρεχω GPU benchmarks ετσι στο ασχετο, είναι απλά ένα πείραμα, που από την ένταση του φαινομένου καθιστά σαφή τη σύνδεση με το προβλημα και υποδεικνυει κατευθυνσεις να το ψαξουμε.
  15. Για να ειμαι ειλικρινής, επειδή έκατσα και ειδα 2-3 φορές με προσοχή το βίντεό σου, δεν είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι είναι 100% εντελώς άσχετο. Έχεις ένα θόρυβο που βγαίνει στα ηχεία κι εμφανώς επηρεάζεται (κόβεται) κάθε φορά που το hardware monitor παραθυρο που έχεις ανανεώνεται. Αλλά δεν ξέρω πολλά για το σετ-απ σου ούτε ακριβώς τιο δοκιμές έχεις κάνει.Έχεις κι εσύ μια USB καρτα και τα μονιτορ -απ' όπου ακουγεται ο θορυβος στο βιντεο- πανω στην κάρτα υποθέτω. Δεν έχω καταλάβει με σιγουριά αν ο θόρυβός σου είναι στα μόνιτορ ή στο σήμα (διαβασα το θρεντ όλο) αλλά απ' το γεγονός ότι λες ότι σου βγαίνει σε high gain ρυθμισεις, θα υποθεσω ότι είναι στο σήμα και τη στιγμή της αλλαγής (του hardware monitor που λεγαμε) μοιάζει σα να "ακούει" κάποιο στιγμιαίο voltage drop, που προκαλειται επειδη εκεινη ακριβως τη στιγμη ο υπολογιστης σου τραβαει λιγο παραπανω ρεύμα. Αυτό μπορεί είτε να είναι στο USB bus power είτε να περνάει στις πριζες σου (μεσω πολυπριζου κλπ, απειρες εκδοχές). Γι αυτό είχε σημασία το σχόλιο του Alex ότι το τροφοδοτικό του λαπτοπ λειτουργεί διαφορετικά γιατί περνάει κατα κανόνα πρώτα απ τη μπαταρία, που είναι σαν εσωτερικό UPS εν πολλοίς, ενώ στο desktop δεν εχει τετοια, αν υπαρχει θορυβος, πτωση τασης κλπ. στο δικτυο σου θα περασει μέσα. Απλά στα ψηφιακά κυκλώματα θέλει ακραίο φαινόμενο για να δημιουργήσει θέμα, όπως ξέρεις, ενώ ως τροφοδοσία ενός audio συστηματος ειναι πολυ πιο επιρρεπης σε προβληματα. Γι αυτό και ήταν εξίσου καίρια η παρατήρηση του @Μανώλης Χναράκης για την εξωτερική τροφοδοσία της κάρτας σου. Αυτή είναι πιθανώς μια πιο λογική και ασφαλής αρχική δοκιμή απ'το iDefender, αλλά αν θες εγώ σ'το στέλνω. Για να ελεγξεις αυτή τη θεωρία βαλε το high gain preset σου και βαλ' τον υπολογιστη να κανει κατι βαρυ (κανα benchmark ισως) να δεις τι γινεται, αν δεν το εχεις κανει και μου διέφυγε :) Επισης για το audio shielding που ανέφερες στις προδιαγραφές, αυτό μάλλον αφορά τις audio εξοδους της motherboard. Στη δική μου περίπτωση, που μεσω του USB γίνεται ο χαμός που ακούσατε, όταν χρησιμοποιώ τις αναλογικές 3.5 mm jack εξόδους (που βρίσκονται δίπλα ακριβώς στα ίδια USB ?) δεν περνάει κιχ, ποτέ. Και υποθετω είναι αρκετα πιο δυσκολο να βρεις μητρικη που να εχει προβλημα και σε αυτό. Τα USB αντιθετως δεν ενδιαφερουν τόσο διότι το 99,99% των συσκευών που συνδεονται πανω (στικακια, δισκοι, κινητά, εκτυπωτές, bluetooth/wifi, you-name-it) couldn't care less αν η τροφοδοσία δεν είναι και πολυ καθαρη η περναει θορυβος, ground loops κλπ.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου