-
Αναρτήσεις
17 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
Συμμετοχή jkbm
0
Φήμη
-
Ο συμφορουμίτης με το warmoth μου εξέφρασε την καλύτερη άποψη για το όργανο του. Τον έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένο το αποτέλεσμα από ηχητικής πλευράς, όπως επίσης και από κατασκευαστικής και εννοείται και από σχέση απόδοσης -τιμής. Ετυχε και πήγα και είδα και το δοκίμασα το όργανο. Πάρα πολύ καλή όντως η κατασκευή του (σχεδόν άψογο φινίρισμα σε μπράτσο και σώμα, έψαξα να βρώ ατέλειες και δεν βρήκα), πολύ στιβαρή και ''γεμάτη'' αίσθηση του μπράτσου και το set-up και η συναρμογή που γινε από επαγγελματία ήταν πάρα πολύ καλό. Από ηχητικής πλευράς, το όργανο έβγαζε όντως τον ήχο που είχε στο μυαλό του και που θέλει να έχει μέσα στην μπάντα του... Μπορεί να μην ήταν στα προσωπικά μου γούστα μου αλλά το αποτέλεσμα - και κατά δήλωσή του και από διαπίστωση μου - ήταν αυτό που ήθελε να βγάλει. Τα συγκρίναμε και με ένα ολόιδιο μπάσο φίρμας που έχει και το warmoth δεν είχε κάτι να ζηλέψει από το άλλο...
-
Φίλε μου, και εγώ όπως και εσύ είμαι επαγγελματίας μπασίστας όπου προφανώς δουλεύουμε στα ίδια μαγαζιά με τις ίδιες συνθήκες!!! Αμα εσύ δουλεύεις 4ωρο τότε είσαι πολύ καλά !! Εγώ που τραβάω 6ωρο με ένα δεκάλεπτο διάλειμμα τι να πώ;;; (Ευτυχώς βέβαια που και σε αυτούς τους καιρούς δουλεύουμε και δεν καθόμαστε!!!). Ποτέ προσωπικά δεν κοίταξα να αγοράσω όργανο για την δουλειά γιατί ξέρω εκ των προτέρων πως ποτέ δεν πρόκειται να βγεί σωστά. Τα όργανα και τον εξοπλισμό πιστεύω τα παίρνουμε πρώτα για εμάς και όχι για αυτούς... Αλλιώς γιατί τότε οι περισσότεροι συνάδελφοι δεν παίζουμε με squier ή harley benton ή άλλα τέτοια ελαφριά καυσοξυλάκια και ανταυτού όλοι κουβαλάμε warwick, yamaha και vg κτλ.. ?
-
Για μένα σε ένα όργανο, το πρώτο και κυριότερο μου μέλημα ήταν, είναι κ θα είναι ο ήχος του. Και για εμένα ''ποιότητα στον ήχο'' του μπάσου σημαίνει χαρακτήρα και ''νότα'' στην φωνή του οργάνου, ικανότητα να έχει παρουσία μέσα στην μπάντα και να ''κόβει'' ευκολα στην μίξη και αυτό το ''σκάσιμο'' που όλοι μπασίστες γουστάρουμε να ακούμε κ να νιώθουμε... Πάντως δεν έχω δεί ακόμα κάποιον που να έχει κάποιο μπάσο warmoth να έχει σχολιάσει στο thraed... Κατά τύχη κ μόνο έχω γνωρίσει έναν συμφορουμίτη και έχω δεί άλλον έναν με warmοth bass...
-
Επειδή βλέπω ότι η λέξη ''σονάρει'' έχει κάνει ήδη σουξέ... Ερώτηση (ρητορική): Οταν παίξει κάποιος δύο διαφορετικά όργανα (π.χ. ένα fender και ένα Warwick) με τις ίδιες χορδές ΧΩΡΙΣ ενισχυτή, και απλά τα ακούσει έτσι με το αυτί, προφανώς και ακούει ότι δεν βγάζουν τον ίδιο ήχο, και προφανώς νιώθει ότι τα ξύλα δεν δονούνται το ίδιο...Σωστά; Αρα αυτό δεν είναι αποτέλεσμα του συνδιασμού και της ποιότητας των ξύλων σώματος και μπράτσου;
-
@ Superfunk Δεν είπα ότι γουστάρω αποκλειστικά και μόνο ένα όργανο με vintage feel και vintage ήχο. Μου αρέσει και εκτιμώ το ίδιο, π.χ. ένα μοντέρνο πολύ καλό κατασκευαστικά όργανο (με ωραίο προσεγμένο φινίρισμα, αψεγάδιαστο μανίκι κτλ...) όπως και ένα vintage όργανο, π.χ. fender pre cbs era (που προφανώς υστερεί σε ποιότητα κατασκευής). Το βασικό για μένα είναι ο ήχος που βγάζει το όργανο πρωτίστως σε άμεσο συνδιασμό με το playability του. Είχα κάποτε ένα ακριβό ibanez btb.Απίστευτο feel και καλή ποιότητα κατασκευής αλλά από ήχο τίποτα... Δύσκολα έβγαινε το όργανο μέσα στην μπάντα.Και ας αλλάχτηκαν και τα ηλεκτρικά.. Το προσωπικό μου γούστο είναι μια 5χορδη εκδοχή jazz bass οργάνου (j-style σώμα, 19mm str. spacing, 24αρα ταστιέρα - λίγο πιό flat από ότι ένα vintage μανίκι - κτλ...) με το ηχόχρωμα των jazz single coils αλλά σε πιό μοντέρνα εκδοχή...
-
@ Marathon χαχαχα... μάλλον θα ναι καλό!!!! ;D ;D ;D
-
Προφανώς και ένα οποιοδήποτε όργανο (είτε part caster είτε εργοστασιακό) εμπεριέχει τεράστια δόση ''τύχης'' και ''μαγείας'' στο αν βγεί εν τέλει η όχι... Εννοείται ότι κανένα όργανο δεν πρόκειται να βγεί ίδιο με το άλλο. Κανένα Fender δεν είναι ίδιο ακόμα και με το ακριβώς επόμενο serial number !!! Προσωπικά πιστεύω ότι το κάθε μέρος του οργάνου έχει την δική του ξεχωριστή και ισόποση συνεισφορά στον ήχο. Ενα πολύ καλό σώμα π.χ. alder εκλεκτής ξυλείας με μάπα ηλεκτρικά, θα ακουστεί μάπα... όπως και ένα σώμα από κοντρα πλακέ (!!!) με τους τελειότερους μαγνήτες και ηλεκτρικά, πάλι θα ακουστεί μάπα....
-
Μα αυτό είναι το θέμα !!! Δεν ξέρω εάν όντως θα μου βγεί ο ήχος που θέλω. Είπα και στην αρχή του thread ότι ψάχνω την περίπτωση να φτιάξω warmoth, όχι ότι έχω αποφασίσει!!! Για αυτό και ζήτησα γνώμες από κατόχους εάν τα όργανα που φτιάξανε τους πέτυχαν και τους βγήκε ο ήχος που ονειρεύονταν σύμφωνα με τα specs που κατασκευάσανε. @ Superfunk Κατά την ταπεινή μου γνώμη (που από όσο ξέρω συμφωνούνε σχεδόν οι μισοί και πλέον μουσικοί και κατασκευαστές του κόσμου!!!) και σύμφωνα με την φυσική (εάν δεν κάνω λάθος), τα ξύλα είναι αγωγοί ακουστικών κυμάτων και ανάλογα με την πυκνότητα, το πόσο πορώδη είναι, το βάρος και την υγρασία που εμπεριέχουν, επηρεάζουν την ταχύτητα μετάδοσης των κυμάτων που δημιουργούνται από τον παλμό των χορδών, άρα και το τελικό ηχόχρωμα...Αρα, το κάθε ξύλο σονάρει διαφορετικά από το άλλο για τους προαναφερθέντες λόγους...Και ο συνδιασμός διαφορετικών ξύλων προφανώς και έχει επίπτωση (κατά άλλους μεγάλη, κατά άλλους μικρή) στο τελικό ηχόχρωμα..
-
Εχω πιάσει στα χέρια μου ένα jazz bass του '72 (ash body, maple neck) και το μανίκι του είχε την πιό απίστευτη αίσθηση σε μανίκι που έχω πιάσει, σκετο βούτυρο. Και από ήχο, τραγουδούσε. Όπως και με ένα jbass του 60. Απίστευτο vibe και σκάσιμο... Εχω σπίτι μου ένα jbass από φίλο, δεκαετίας 90, πολύ καλή αίσθηση αλλά πολύ μουντός ήχος, ακόμα και με καινούριες χορδές.Πρέπει να σηκώσω πολλά πρίμα από τον προενισχυτή για νε κάτσει. Εχω παίξει κατά καιρούς και με πιό καινούρια precision και jazz, αλλά μου ακούγονταν πιό ξερά και άχρωμα σε σχέση με τα vintage που χω παίξει. Μπορεί να είναι πιό προσεγμένα σε βαφή και κατασκευή, αλλά δεν ένιωθα τα ξύλα να σονάρουν τόσο καλά όσο τα πιό παλιά.
-
Οσα καινούρια (τουλάχιστον τελευταίας 10ετίας) Fender jazz bass είτε τετράχορδα είτε 5χορδα έχω πιάσει στα χέρια μου, δεν μου άρεσαν καθόλου, ακόμα και σε σχέση είτε με όργανα άλλων κατασκευαστών, είτε με πιό παλιά (vintage) Fender. Εχω προσωπικά την αίσθηση, και αυτό το έχω ακούσει και από άλλους συναδέλφους, ότι ο πήχυς της ποιότητας της Fender έχει πέσει τα τελευταία χρόνια σε σχέση με τα παλαιότερα όργανα που έβγαζε. Επίσης, ένα καινούριο Fender jazz 5άρι από Γερμανία κοστίζει περίπου στα 1600 ευρώ την ώρα που ένα warmoth project με ξύλα επιλογής και με μαγνήτες και γέφυρα από boutique κατασκευαστές (πολύ ανώτερα από τα stock Fender) κοστίζει κοντά στα 1200 ευρώ... Οσο αφορά τα specs, θα ήθελα γνώμες από ήδη κατόχους μπάσων warmoth για τα specs των οργάνων τους και εάν έμειναν ευχαριστημένοι απο τον συνδιασμό που έκαναν. Οσον αφορά τα προσωπικά μου γούστα, σκέφτομαι για deluxe jbass, alder body w quilt maple top, all birdseye maple neck, nordstrand pickups kai babicz bridge.
-
Καλησπέρα σε όλους. Εδώ και κάποιο καιρό αρχίζω και ψάχνω την περίπτωση κατασκευής ενός warmoth μπάσου (5χορδου deluxe jazzbass) και θα ήθελα γνώμες, reviews και specs από κατόχους μπάσων warmoth. Ευχαριστώ...
-
ΧΡΟΝΙΑΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ. ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΜΕΡΕΣ ΤΟ G MAJOR (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ LOOP MODE ΤΟΥ LINE 6 POD XT PRO) ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΝΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΤΑΘΜΗ ΕΞΟΔΟΥ. ΤΟ ΕΚΑΝΑ 3 ΦΟΡΕΣ SYS RESET, ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΑ ΜΕ UPDATE TO VERSION 1.27 ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ. ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΚΑΜΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ???
-
Εχουν περάσει από τα χέρια μου ένα Fender Precision, ενα χειροποίητο 5χορδο του Παπαδόπουλου, ένα Ibanez ΒΤΒ Prestige 5χορδο και εδώ και 7 μήνες έχω ένα Warwick Corvette Music Schmidt Special Edition με Bartolini MM style & silgle coil pick-ups. Τόσο σε live καταστάσεις όσο και σε studio recordings, το Warwick ''παίζει'' ΜΟΝΟ του. Δεν χρειάστηκε ποτέ ΚΑΝΕΝΑΣ ηχολήπτης να χρησιμοποιήσει EQ για να φέρει το όργανο στην μίξη. Με τα προηγούμενα όργανα αναγκαζόμουν να χρησιμοποιώ πολύ EQ και compression από διάφορα πετάλια και ενισχυτές για να ''κάτσει'' ο ήχος. Με το warwick, όπου και να το βάζω, δεν χρειάζομαι απολύτως τίποτα. Κατά κάποιο μαγικό τρόπο, το όργανο έχει τονισμένες τις σωστές χαμηλομεσαίες και πρίμες συχνότητες (τις οποίες δεν είχαν τα υπόλοιπα όργανα) που χρειάζεται για να κάτσει με τα υπόλοιπα όργανα και ταυτόχρονα, κομμένες κάποιες μεσαίες συχνότητες (τις οποίες έκανα πολύ κόπο να τις κόψω από τα προηγούμενα όργανα) οι οποίες παραδοσιακά μπερδεύονται με τις κιθάρες κυρίως και δευτερευόντως με τα πλήκτρα. Αυτά...
-
Gnwmi mou, den upirxe pote k den prokeitai pote na iparxei o katallilos enisxitis i to katallilo organo apokleistika gia opoiodipote eidos mousikis. To funky, to rock, to blues ktl... einai sto mualo mas prwta k meta sta xeria...Opote proteinw kali meleti prwta
-
Θα ήθελα τις γνώμες σας κ τις προτάσεις για το ποιός είναι ο -κατά το δυνατόν περισσότερον- καλύτερος (η ίσως καταλληλότερος) προενισχυτής (multi-amp & distortion type) ηλεκτρικής κιθάρας για χρήση μόνο σε recording studio. To set-up μου είναι ένας imac 20'', Presonus firebox audio interface, Logic studio 8, Τc Electronic Gmajor effects unit και κιθάρα Ibanez Paul Gilbert signature model. Εχω αποπειραθεί πολλές φορές με τα virtual modelers Guitar Rig 3 k 4, Ik multimedia Amplitube k Peavey Revalver αλλά δεν μου ''σκάνε'' καλά στα αυτιά μου οι ήχοι όπως θα ήθελα, ακόμα ιδιαίτερα την ώρα της μίξης. Σκέφτομαι λοιπόν να κινηθώ σε κάτι εξωτερικό preamp module (rack κατά προτίμηση) του τύπου Line 6 X3 PRO, Digitech gsp 1101, Rocktron Voodoo Valve κτλ... Θέλω να φτιάξω ένα αξιοπρεπές σέτ βασικών ήχων (καθαρό,rhythmic overdrive and distortion k lead)