Προς το περιεχόμενο

Νίκος Κριτσινέλης

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    91
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    2

Νίκος Κριτσινέλης ήταν Μέλος της ημέρας 30 Οκτωβρίου 2021

Νίκος Κριτσινέλης είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

924 προβολές προφίλ

Συμμετοχή Νίκος Κριτσινέλης

Artist

Artist (1/4)

15

Φήμη

1

Σωστές Απαντήσεις

  1. Έχω ένα TC BG250-112, και στο παρελθόν είχα SWR, Eden και Trace. Από τα παραπάνω, τα βελούδινα χαμηλομεσαία του Eden, ήταν το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο. Τα τελευταία 2-3 χρόνια, όμως, με έχει κερδίσει ένας Marshall JCM 800 Bass Series. Δεν είναι δικός μου, τον έχει το studio που παίζουμε (btw, στην άλλη αίθουσα έχει έναν Acoustic 320, ο οποίος είναι πραγματικό θηρίο...) Ναι, ξέρω... υπάρχουν, πλέον, απίθανα μηχανήματα (π.χ., Mark Bass, Aguilar, PJ, Genzler, Glock, κ.α.) αλλά αυτό που βγάζει ο άνω Marshall, μέσα από ένα 8Χ10, μου έχει κάτσει "κουτί". Γιατί? Μάλλον διότι μου δίνει τη δυνατότητα να έχω consistrency από finger style σε slap, sustain, σφιχτά χαμηλά, διαύγεια χωρίς ενοχλητικά artifacts και ένα διακριτικό γρέζι που αναδεικνύει πολύ ωραία το growl του Stingray.
  2. Νίκος Κριτσινέλης

    Daemons

    Παλιό. Θέλει αναθεώρηση. Ευκαιρία για ανατροφοδότηση.
  3. Το οτι σπλιταρεις απο το απενεργοποιημενο rev δε σημαινει οτι εχεις στερεοφωνια -ακομα κι αν παναρεις :) Λογικα, αν ενεργοποιησεις το rev, ειναι πιο πιθανο να ακουσεις (κατι κοντα σε) στερεοφωνια. Αν δηλαδη, το πεταλι σου εχει stereo out, συνδεσεις σε 2 in και γραψεις stereo track. Πριν το rev, τι γινεται? Απο το mod, παιρνεις mono ή stereo? Το rev εχει stereo in?
  4. Εξαιρετικό! (ίσως λίγο πιο έξω τα tympani?)
  5. Επίκαιρο και ιερόσυλο
  6. Με αυτό που προτεινει ο Ali κάνουμε προβα 4 άτομα με ακουστικά (με ηλεκτρονικά drums. Go for it. Ιδανικα να έχετε ίδια ακουστικά γιατι αλλιώς θ ακούτε τελείως αλλα πραγματα. (Σίγουρα όχι splitter adapter). Αν η κάρτα σου έχει πληθώρα outs (και ιδανικά κάποιο mixer interface) μπορείς να δεις και κάποιο headphone amp με πολλα ins όπου μπορείς να στέλνεις διαφορετικά cue mix από το daw/playback source.
  7. Γεια σου ffs και ευχαριστώ για τις σκέψεις και προτάσεις! Νομίζω ότι δε θα έχω σοβαρούς κτυπογενείς θορύβους, διότι δε θα βάλω τύμπανα και οι πηγές, οι οποίες θα παίζουν σε μέτριες εντάσεις, θα είναι απογεφυρωμένες. Επίσης, δε θα γράφω φωνές -μόνο DI και ενδεχομένως κάποιο έγχορδο/πνευστό. Πράγματι, αφού ξεμπερδέψω με σκελετούς, πετροβάμβακες, λινάτσες, κτλ, καλύπτοντας όλες τις επιφάνειες με velocity absorption προσέγγιση (και αξιοποιώντας γωνίες τοίχου-τοίχου, τοίχου-ταβανιού, όπου εκεί θα έχω και λίγο παραπάνω “ψωμί” να δουλέψει το υλικό), θα στήσω μια πηγή στη γωνία και θα το περπατήσω να εντοπίσω τις, relatively optimal, θέσεις/γωνίες ακρόασης. Δηλαδή, εκεί όπου θα έχω σχετικά απλωμένα modes και ομοιογένεια στα χαμηλά, ανάμεσα σε 3-4 bass heavy κομμάτια που θα έχω σε λούπα όσο το περπατάω (θα φέρω και 1-2 ζευγάρια αυτιά ακόμα που εμπιστεύομαι να βοηθήσουν σε εκείνη την φάση). Στη συνέχεια θα στήσω ό,τι άλλο είναι να μπει μέσα και θα ηχοβολήσω στη θέση ακρόασης, για να δω που έχω peaks. Και από εκεί πάλι πίσω στο drawing board -να δω πόσο έξω έπεσα στον αρχικό θεωρητικό υπολογισμό και να προσαρμόσω αντίστοιχα υλικά, διατάξεις, αποστάσεις, κτλ. Εννοείται ότι το ρίσκο με τα tuned membranes είναι ότι, λόγω πολύ στενού Q, μπορεί να αστοχήσει κανείς, σε σχέση με τη συχνότητα που τελικά/πραγματικά θα συντονίζει, ειδικά καθώς αλληλοεπιδρούν τόσες παράμετροι, όπως λες. Σκέφτομαι και την εναλλακτική του limp membrane για ευρύτερο Q με trade-off λίγο χειρότερη απορρόφηση. Έχεις κάποια εμπειρία με αυτές? Γενικά, δεν υπάρχει βιασύνη – θα το στήσω/ακούσω/μετρήσω και θα επανέλθω για feedback
  8. Εξαιρετικό! Τα δε prepared piano parts, όπως τα έχεις εντάξει, δουλεύουν καταλυτικά.
  9. Tο έχω ακούσει ήδη 3-4 φορές και σκέφτομαι τα εξής: Ο ήχος σου, ως συνήθως, είναι "αλητεία" άλλα και η σύνθεση, ως τέτοια, έχει ενδιαφέρον. Τα πλήκτρα επίσης πολύ ενδιαφέροντα συνθετικά -αναρωτιέμαι πως θα ήταν αν πήγαινες σε κάτι λιγότερο συμβατικό εκεί (e.g. filter sweeps, arps, etc.). Η φωνή είναι decent -ίσως όμως η προφορά θέλει λίγο δουλίτσα : ) Νομίζω ότι του αξίζει να ξαναδοκιμάσεις να το groovάρεις λίγο (κιθάρες - τύμπανα). Ίσως βοήθαγε σε αυτό να κάνεις focus στο rythm section πρώτα και όταν είσαι σίγουρος ότι γκρουβάρει, όπως το έχεις στο μυαλό σου, να γράψεις τις κιθάρες?
  10. Γεια σου Πάνο! Ναι, κάπως έτσι το βλέπω και γω. Σίγουρα, στα χαμηλά θα υπάρχουν απώλειες μέσα/έξω. Από την άλλη, σκέφτομαι ότι, όσο δεν θα ενεργοποιώ πηγές που θα βγάζουν "βαρύ" sub πρόγραμμα, ενδεχομένως να μην έχω διαρροές που θα ενοχλούν, ειδικά αν τα καταφέρω να σφραγίσω σωστά γύρω-γύρω πόρτες, παράθυρα, κτλ. Το πάω αργά, με αρκετή προσωπική εργασία -θα ανεβάσω και φωτος όταν έχω ένα time sequence που θα δείχνει την πρόοδο.
  11. : ) ωχ, λες? Δεν είναι ότι θα παίζω και τσίτα γκάζια. Ναι, έχει παράθυρο. Λέω να το πλακώσω κι αυτό και να το ανοίγω στα όρια της υποξίας
  12. Με πρόλαβες. (όπως και ο άλλος φίλος με τη Mohini). Είναι full on όλες τους και maximium respect. Κατά τα λοιπά, και το μάτι θα πέσει όπου θέλει να πέσει (παραφράζοντας τους Geroges Bataille και Guido Crepax) και αυτές μια χαρά βγάζουν μεροκάματο, τρολάροντας την πατριαρχία.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου