-
Αναρτήσεις
3987 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
Συμμετοχή neeq
Noizholic (4/4)
26
Φήμη
-
Ναι, και στη δική μου περίπτωση δεν πολυ-χωράει ένα πολυφωνικό αναλογικό, μαλλον κι εγω ψηφιακό θα διάλεγα και ούτε καν τοσο ακριβο όσο τα access. Αλλά από την άλλη πλεον δε χρειαζομαι καν πολυφωνια πλεον. Και η μία φωνή, πολυ μου φαινεται :D Πριν λίγο ενα εξαιρετο μελος του φορουμ μου ελεγε ιδιωτικά οτι του άρεσε πολυ το Nymphes. Θα ήταν ενα poly που θα επαιρνα μπορω να πω.
-
Δε μπορώ να πω γιατι κάνει 4Κ το PB. Γιατί δεν το έχω δει απο κοντά. Ωστοσο στο συνολο της μουσικής παραγωγής και εκτέλεσης το παράδειγμα σου καλυπτει μικρό ποσοστό. Υπάρχουν καλλιτέχνες που δε θελουν να γραψουν τρακ. Δεν παιζουν καν με υπολογιστή. Δεν ηχογραφούν. Δεν είναι καν παροντες όταν παιζει ένα έργο τους. Κλπ κλπ. Γι' αυτό λέω ότι η συζήτηση με το που ειναι χρησιμο ένα όργανο και αν αξίζει τα λεφτά του, είναι τοσο μεγάλη, που προσωπικά με ενδιαφέρει να τη συνεχίσω για φιλοσοφικους λόγους, αλλά δεν καταλαβαίνω το άγχος να καταλήξει κάπου.
-
Τα access ήταν παντα πολυ καλά συνθς και με πακτωμενα specs. Ποτέ δεν τα έλεγες φθηνά βέβαια. Ωστόσο η προσέγγιση αυτή είναι λίγο επιφανειακή, γιατί είναι σαν να παίρνουμε ως αρχή ότι ολοι οι oscillators και όλα τα φίλτρα είναι ίδια, οπότε το μόνο που αλλάζει είναι το πόσα θα βαλουμε σε ένα όργανο για να αποφασίσουμε αν μας κάνει ή οχι. Ακομα και το real-time έχει διαφορετικές ερμηνείες σε διαφορετικά είδη παιξίματος. Αλλος θεωρεί real-time το να προετοιμάσει στο σπίτι του έναν ήχο και να βγει στη σκηνη, να τον κανει load και να εχει τις παραμετρους που θελει στα κουμπιά που θελει για να βγαλει το αποτελεσμα που θελει. Αυτό το κάνει το Virus, δεν το κανει με τίποτα το Mother-32. Άλλος μπορεί να θελει επι τόπου στη σκηνή να κουμπωνει καλωδια δεξια αριστερα και να βγαινουν τυχαίοι ήχοι. Μαλιστα μπορει να θελει να βαζει-βγαζει ρυθμικά το καλωδιο του envelope από το φιλτρο και να το εναλλασει με το PWM. Αυτό το κανει το Mother-32, δεν το κανει με τιποτα το Virus. Με λίγα λόγια, δεν είναι ότι η σύνθεση ήχου είναι ενα πεπερασμένο περιβάλλον στο οποιο αναζητούμε το απόλυτο εργαλειο to rule them all. Το απολυτο συνθ ειναι μαλλον το showroom του thomann με μια κονσολα 600 καναλιων στη μεση.
-
Αν και είναι νωρις, μου φαινεται σαν κάτι ενδιαμεσα απο Moog One και Matriarch. To κακό με τη Moog είναι ότι και με το One, και με τα GM-Matriarch, έχασε την αξιοπιστία που ειχε όσο ζούσε ο κυρΜπαμπης. Bugs που μενουν άλυτα, ελαττωματικές παρτίδες και κακο after-sales. Καμιά σχέση με την εποχή που ειχα το Little Phatty. Χεβινγκ σεντ δατ, πήρα πριν 2 χρονια περιπου το Grandmother, γνωρίζοντας το ρίσκο με τα παραπάνω, όπως και το bug με το hold που κολλαει κάποιες φορες οταν το κλεινεις πριν σταματήσεις το arp. Το engineering που εχει κανει ο κυρΜπαμπης (και το συνεχιζουν ακομα ευτυχως) στους oscillators και το φιλτρο δεν εχει ξεπεραστεί ακόμα. Ναι, πολλά μοιαζουν, αλλά λίγα είναι τόσο «ετοιμα» με το switch on. Πισω στο Muse, δεν εχω πολλή εμπιστοσύνη ότι θα είναι κάτι εξαιρετικό, περα απο τα βασικα συστατικά του. Και φοβαμαι ότι με καποιο φιλοδοξο εγχειρημα, θα φανε κατραπακιά. Η σειρα Mother-DFAM-Subharmonicon ειναι πιο ασφαλης (και επισης εξαιρετικά εργαλεία).
-
Ναι, ισχύει αυτο. Φαντάζομαι πουλάει αμεσότητα. Τα έχεις όλα στα χέρια σου και συνδεδεμένα. Και πολλές φορές τα πολλά διαφορετικά έργαλεία χαλάνε το flow. Είναι λογικό οταν εχεις πολλά εργαλεία σε μία μονάδα, να είναι καλύτερα σχεδιασμένα, να συνεργαζονται πιο εξυπνα μεταξύ τους καθως τα εχουν σχεδιάσει επαγγελματίες μηχανικοί και τελικά χωρίς να σηκώνεις τα χερια σου ή να ψαχνεις έξτρα καλώδια και ανταπτορες να βγαζεις μεγάλο εύρος αποτελεσμάτων. Το οποίο πολλές φορες είναι παααρα πολυ σημαντικό. Οπως ειπα και πιο πανω, πολλές φορες κανω αλχημείες με διαφορετικά όργανα για να πετυχω αυτό που θελω. Τελικα καποια στιγμη βαριεμαι ή κανω εκπτωσεις αν πρεπει να το ξαναστήσω. Συνεχιζω να επιμενω οτι 1 χιλιαρικο συν το εβαλαν για τα υπεροχα χρωματιστα knobs και εγω προσωπικά τσιμπησα.
-
Από εμφάνιση είναι ότι πιο ωραίο έχω δει. Αυτο το κρεμ και τα καφε και γαλάζια knobs ειναι πραγματικά πανέμορφα. Εδινα ανετα ενα χιλιαρικο εξτρα για αυτό και μονο (αν το ειχα). Γιατι θα το έπαιρνα (αν ειχα τα λεφτα και αν είχα τη δραστηριότητα που να το δικαιολογεί): 1) Εμφάνιση 2) Ήχος. Εχω το μικρο brute και το 12dB φιλτρο του με τους oscillators είναι φοβερά χρηστικό. Πολλές φορές περνάω τους osc του Grandmother απο το φιλτρο του ή το αντίστροφο (Brute osc -> moog flt). Αν είναι καλή η υλοποίηση του 24dB ladder εδω, θα είναι τρομερο πολυεργαλείο. 3) Αμεσοτητα στον πειραματισμο με το ματριξ, αλλά... 4) Controller αλλά... γιατί δε θα το παρω (περα από το οτι δεν εχω 4Κ): 1) controller αλλά δεν εχει patch points (δεν ειδα ακομα λεπτομερειες, μπορεί να μου ξεφυγε). Αν είναι μονο midi και usb, είναι μια χαμενη ευκαιρία. Το microbute εχει ματριξ 2χ3 και ήδη χρησιμεύει σε πολλά. Αυτο θα ήταν θησαυρός modulation σε ενα (Semi)modular περιβαλλον. 2) Εχω την εντυπωση ότι μπορώ να κάνω τα ίδια με λιγότερα λεφτα, και από αποψη controller. Πχ αυτο το καινουριο Osmose μαζι με το controller που εχουν (touché, κάπως έτσι). Τελικά μαλλον θα το έπαιρνα αν ήμουν επαγγελματίας, φαινεται παρα πολύ χρησιμο και ειναι πανεμορφο. Γενικά την αγαπω την Αρτουρια στα hardware της. Not so much στα software.
-
Τα ΑΕΙ οπως ειπα χρειαζονται αρκετα προχωρημενο επιπεδο αρμονιας και ακουστικων ικανοτητων. Αν εισαι Α’ λυκειου ή ενηλικος αλλα με 2-3 χρονια αερα μπροστα, μπορεις να τα καταφερεις με εντατικα μαθηματα. Υπαρχουν και καποια ΤΕΙ, οπως λαικης και παραδοσιακης μουσικης στο Ληξουρι ή μουσικης τεχνολογιας στο Ρεθυμνο που βγαζουν δυνατους αποφοιτους και απ οσο ξερω δε χρειαζεται να εχεις προχωρημενες γνωσεις. Φανταζομαι καλο θα ηταν να ξερεις τις νοτες βεβαια. Για εξωτερικό δε γνωρίζω. Η λογικη λεει πως θα υπαρχουν σχολες για ολα τα επιπεδα, αλλα προφανως μια οπου θα μπαινουν ανθρωποι με προχωρημενες γνωσεις, θα βγαζει και αποφοιτους ακομα πιο προχωρημενους.
-
Γεια σου Λαμπρο. Λογικα θα ρωτας για καποια τριτοβαθμια σχολη γιατι προφανως σε ιδιωτικα ωδεια σχολες κτλ θα ξερεις οτι δε χρειαζονται γνωσεις απο πριν. Για τα ΑΕΙ μουσικης - μουσικολογιας χρειαζονται αρκετα προχωρημενες γνωσεις αρμονιας και ντικτε, κατι στο οποιο εξεταζεσαι και πανελλαδικα ετσι κι αλλιως. Πριν προχωρησουμε σε λεπτομερειες, γινε πιο συγκεκριμενος για το τι θες να κανεις.
-
Πως μπορώ να φτιάξω συγκεκριμένο ήχο σε εφαρμογή του ipad
Απάντηση neeq στου broxopios το θέμα Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer
Αν θες να μη "κινείται" η νότα, βάζεις το reversible attenuator στο 0, δηλαδή στη μέση. Όσο το αυξάνεις τόσο πιο πολύ αυξομειώνεται το pitch. Όταν βρήκα το Synth One μετάνιωσα για πολλά που αγόρασα ? -
Τιμιοτις, ποιοτις, αυθεντικοτις. Αγαπημενος δισκος 2018. Χωρις υπερβολη.
- 5 σχόλια
-
- 2
-
Πως μπορώ να φτιάξω συγκεκριμένο ήχο σε εφαρμογή του ipad
Απάντηση neeq στου broxopios το θέμα Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer
Δεν εχω τα ακουστικα μου τωρα, οποτε προσπαθησα να φτιαξω αυτο που ακουσα και οπως το ακουγα για το Model 15. Στο λινκ ειναι ενα patch που εφτιαξα γρηγορα, με δυο osc και εναν τριτο να επηρεαζει το pitch modulation. Με το rev attenuator ελεγχεις την ποσοτητα του modulation. Το αδυναμο σημειο μου, επειδη προσφατα πηρα την εφαρμογη, ειναι να συγχρονισω το mod στο πολυφωνικο. Νομιζω το εκανα, αλλα δεν ξερω αν ειναι σωστο ή αν ειναι μπακαλικο. Γι αυτο δεν εβαλα και delay, γιατι μπερδευοταν. https://drive.google.com/file/d/15xi4YHdDxTgKnhLRLJvECa2fMBATCwyZ/view?usp=drivesdk -
Πως μπορώ να φτιάξω συγκεκριμένο ήχο σε εφαρμογή του ipad
Απάντηση neeq στου broxopios το θέμα Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer
Νομιζω η καλυτερη εφαρμογη ειναι το Moog Model 15. Αλλα ειναι αρκετα ακριβη (κατα καιρους βγαινει σε 50% εκπτωση καπου στα 16€) Πιο φθηνες, ειναι οι Yonac Magellan και Zeeon, με πολυ καλα interface. Τοπ απο τα δωρεαν, που νομιζω οτι θα σου κανει μια χαρα τη δουλεια, και με το παραπανω, ειναι το Audiokit Synth One. Και αν θες με λιγα λεφτα να τους στηριξεις, αγορασε το Digital D1 τους. Εχει τα ωραιοτερα presets που εχω δει σε συνθ. -
https://www.coursera.org/learn/ableton-live Αυτό είναι μάλλον μια καλή αρχή, θα εχεις και πιστοποιηση :P Το ξεκίνησα πριν κανα χρόνο, αλλα το βαρέθηκα μετα, επειδή ήδη είμαι αρκετά χρόνια στο live και θα έλεγα ότι το ξέρω καλά. Για τι χρήση το χρειάζεσαι εσυ? Πάντως είναι από τα ευκολότερα και πιο straight-forward προγράμματα. Ειδικά για pattern-based μουσικές, είναι ότι μανούλα.