Προς το περιεχόμενο

Yannis Methenitis

Administrator
  • Αναρτήσεις

    11713
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    122

Σωστές Απαντήσεις

  1. Yannis Methenitis's ανάρτηση in Θόρυβος στον εξοπλισμό was marked as the answer   
    Είναι γνωστό πως οι μονοπήνιοι μαγνήτες έχουν θόρυβο.
    Για τον λόγο αυτόν έχουν δημιουργηθεί οι διπλοί μαγνήτες (humbuckers) που ακυρώνουν τον εγγενή θόρυβο. 
    To jazz bass έχει δύο μονοπήνιους μαγνήτες.
    Όταν παίζουν και οι δύο μαγνητες στο μπάσο σου, λειτουργούν σαν humbuckers και ακυρώνουν τον θόρυβο (hum).
     
    Οταν η γείωση στο σπίτι δεν είναι καλή, ο θόρυβος του μονοπήνιου μαγνήτη είναι έντονος. Το ότι η κατασκευή της πολυκατοικίας είναι του 90 δεν σημαίνει απαραίτητα πως έχει καλά ηλεκτρικά. 
    Οι περισσότεροι μουσικοί έχουμε εξοικειωθεί απο τον εγγενή θόρυβο των μαγνητών και δεν μας απασχολεί ιδιαίτερα. Κάποιες μέρες ανάλογα με την ποιότητα του ρεύματος τα πράγματα θα είναι καλά και κάποιες όχι.
     
  2. Yannis Methenitis's ανάρτηση in 2x Win10 σε διαφορετικούς δίσκους στο ίδιο PC was marked as the answer   
    Για να καταγράψω το αποτέλεσμα, όλα έβαιναν καλώς για κανα μήνα καθως το παρακολουθούσα πως θα πάει πριν αρχίσω να στήνω προγράμματα. Κάποιες φορές κατα την έναρξη των Windows  μου ζητούσαν να κάνω scan στον σκληρό. Περίεργα πράγματα.
     
    Εγκατέστησα αργότερα Cubase 10.5, Waves plugins και EZ drummer και χάρηκα που δούλεψαν απροβλημάτιστα.
    Έκανα κατι ελαφρές δουλίτσες αλλά σημαντικές.
     
    Πριν 4 μέρες πάω να ανοίξω το λειτουργικό με τα μουσικά και να μια ΜΠΛΕ οθόνη...
    Και μπαίνω στη διαδικασία να λύσω το πρόβλημα ψάχνοντας και ακολουθώντας οδηγίες απο ειδικούς και καμένους. How to Fix Windows 10 Error 0xc000021a. Καλός και σωστός ο κύριος παρακάτω.
     
     
    Χαμένος χρόνος παιδιά. Δεν διορθώθηκε καθόλου. Πάω για format.
    Δεν ξέρω αν τυχαία τα 'φτυσε ο SSD ή τα Win10 δεν τα πάνε καλά μεταξύ τους όταν συνυπάρχουν εγκατεστημένα σε 2 διαφορετικούς δίσκους, αλλά βαρέθηκα.
    Συζητώντας και μ' ένα παλιό μέλος καταλήξαμε πως δεν υπάρχει κανενας απολύτως λόγος να μην συνυπάρχουν τα μουσικά με τα καθημερινά προγράμματα σε ένα λειτουργικό μιας και όλα είναι στο δίκτυο έτσι κι αλλιώς.
    Η μόνη μου εμμονή απο παλιά είναι/ήταν το ότι όσο φορτώνει το registry των Windows γίνονται πιο αργά αλλά με διαβεβαίωσε ο φίλος πως αυτό είναι πια old news και δεν ισχύει πλέον.
     
    Οπότε πάπαλα το πείραμα για μένα με τα διπλά Windows. Φαίνεται πως δεν είναι στημένα για τέτοια εφαρμογή ενώ θα έπρεπε κατα τη γνώμη μου. Να μπορώ να επιλέγω στην εκκίνηση ανεξάρτητα και διαφορετικά.
     
    Τωρα μου μένει να ασχοληθώ με τις άδειες Waves και Steinberg και τη μεταφορά τους πάλι. Άλλη δουλειά δεν είχαμε... Το κακό είναι πως πρέπει να θυμάσαι και να παρακολουθείς την ορολογία που χρησιμοποιεί κάθε εταιρία και τις αλλαγες που γίνονται εν τω μεταξύ.
  3. Yannis Methenitis's ανάρτηση in Τι εννοούνε οι μουσικοί όταν αριθμούν τις νότες πχ G7; was marked as the answer   
    Τα παρακάτω ισχύουν, αν καταλαβα καλά το ερώτημα.
     
    Στην εικόνα βλέπεις πόσα D έχει ένα πιάνο.
     

     
    Το D1 είναι μπάσο και κάθε επόμενο D είναι μια οκτάβα πάνω μέχρι το υψηλότερο D7.
    Το φάσμα ένός τενόρου είναι 2 οκτάβες, απο C3 - C5.
    Αν υποθέσουμε πως κι εσυ σαν άντρας είσαι τενόρος, εκεί θα τραγουδήσεις.
    Αρα αν το τραγούδι είναι απο G, θα τραγουδήσεις απο G3 ή G4 ανάλογα με το εύρος του τραγουδιού.
  4. Yannis Methenitis's ανάρτηση in Mastering in Wavelab was marked as the answer   
    Θα συμφωνήσω με τον Wow!.
    Το mastering είναι μια επεξεργασία που αφορά κυρίως τα εξής εργαλεία:
     
    Compressor, Limiter, EQ.
     
    'Οπως καταλαβαίνεις όλα τα παραπάνω τα διαθέτει το "απλοϊκό" Reason 3!
    Όταν θα ανοίξεις το Wavelab, μάλλον θ' απογοητευτείς... καθώς είναι ένας απλός stereo editor με λειτουργίες cut and paste.
    Παράλληλα όμως διαθέτει μια "ρακιέρα" σαν του Cubase πχ που τη φορτώνεις με plug-ins όπως τα παραπάνω που αναφέρθηκα. (πχ της Waves).
     
    Το θέμα είναι τι κάνεις εσύ.
    Τα δουλεύεις σωστά; Ξέρεις τι πρέπει να κάνεις;
    Το mastering είναι μια σοβαρή διαδικασία που απαιτεί πρώτα γνώση και φυσικά εργαλεία που συνήθως είναι hardware stereo processors που κοστίζουν πολλά λεφτά.
    Στην ουσία όμως αυτό που φαντάζομαι ότι θά'θελες να κάνεις είναι να ακουστούν τα demo σου πιό δυνατά.
     
    Αυτό μπορείς να δοκιμάσεις να το κάνεις στα στέρεο tracks και στο Reason.
     
    ΕQ + Compression + Limit.
    Αν θέλεις να διορθώσεις και κάποιες περιοχές ένα Multiband compressor θα λειτουργήσει σαν eq, αλλά είναι παρακινδυνευμένο, και θα σου πρότεινα ένα απλό stereo equalizer.
     
    Φρόντισε να μη λειώσεις ότι δυναμική περιοχή έχει απομείνει.
    Δοκίμασε να αυξήσεις την ένταση παίζοντας με το Threshold ώστε η έξοδος να πάιζει κοντά στα -3db με κορυφές στα 0db.
     
    Το ποσοστό αυξομείωσης στην δυναμική περιοχή θα το ρυθμίσεις με το ratio. Προσωπική μου άποψη ποτέ πάνω από 4:1 αλλά αν μιλάμε για dance τότε "the sky's the limit..."
     
    Aφού τελειώσεις τη διαδικασία θα κάνεις normalize συνολικά.
     
    Αυτά που λέω είναι σαν να λέω ότι για να φτιάξεις φασολάδα, θες φασόλια, κρεμμύδια, πελτέ, καρότα και αλάτι...
    Και αν αναλογιστεί κανείς πόσες φορές έχει βρεθεί μπροστά σε ένα αποτυχημένο γεύμα θα καταλάβει ότι σίγουρα δεν έφταιγαν τα λάθος υλικά που όλοι οι τσελεμεντέδες τα αναφέρουν.
    Αλλά μάλλον στη διαδικασία κάτι δεν πήγε καλά...
  5. Yannis Methenitis's ανάρτηση in M-Audio Firewire 410 - ερώτηση ON/OFF was marked as the answer   
    Οπως μας διευκρίνισε ο κύριος Παπανάνος (αντιπρόσωπος της MAudio), πρόβλημα μπορεί να προκύψει με την σύνδεση και την αποσύνδεση του firewire καθώς υπάρχει τροφοδοσία 2 αμπέρ, που μπορεί να δημιουργήσει arc και να κάψει τα τσιπάκια.
     
    Το On/Off δεν είναι απαραίτητο εκτός και αν ο υπολογιστής δεν "δει" την κάρτα κάποια στιγμή, οπότε το On/Off στην κάρτα θα κάνει τη δουλειά.
     
    Οπότε προσοχή στην σύνδεση / αποσύνδεση του καλωδίου και όχι στο On/Off.
  6. Yannis Methenitis's ανάρτηση in Converters was marked as the answer   
    Σωστή η τοποθέτηση από τον Aiolos.
    Οι converters είναι ακόμα ένα αλλο σημείο τριβής για "χρυσά" αυτιά.
    Σε επίπεδο home studio η άποψη μου είναι οτι εξωτερικοί converters είναι απλά πολυτέλεια καθώς μια καλή κάρτα ήχου ή προενισχυτής μπορεί να έχει αξιοπρεπέστατους μετατροπείς.
     
    Για να μπείς στην διαδικασία Apogee ή Weiss κλπ, πρέπει να ασχοληθείς με τις έννοιες jitter, dither και clock stability που ουσιαστικά οι υλοποιήσεις σε αυτά τα σημεία είναι που ξεχωρίζουν τους κορυφαίους μετατροπείς από τους υπόλοιπους.
     
    Γιατί στην πράξη τι κάνει, ενας μετατροπέας;
    Μετατρέπει το αναλογικό σήμα σε ψηφιακό και ανάποδα.
     
    Στη διαδικασία όμως προκύπτει το jitter που είναι οι πολύ μικρές κινήσεις του σήματος σε χρόνο και φάση που δημιουργούν λάθη στην ανάγνωση και έλλειψη συγχρονισμού. Περισσότερο συναντάμε όσο ανεβαίνει το ρυθμός διαμεταγωγής.
     
    Το dither που είναι μια διαδικασία προσθήκης θορύβου στο σήμα για να καλυφθούν ατέλειες που προκύπτουν όταν μετατρέπεται σε λιγότερα bit, π.χ. από 24bit σε 16bit.
    Όσοι χρησιμοποιείτε το Cubase SX μπορείτε να δοκιμάσετε τη διαφορά που κάνει ένας αλγόριθμος Apogee UV22.
     
    Υπάρχουν άλλα αντικειμενικά κριτήρια για κάθε μοντέλο όπως πόσες εισόδους έχει, τι format (SPDIF, AES/EBU, Toslink), clock rates: 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192kHz κλπ.
     
    Για να καταλήξω, η ιστορία με τους μετατροπείς είναι άλλη μία αναζήτηση για το Χαμένο Δισκοπότηρο.
    Ενώ οι νόμοι της φυσικής είναι ξεκάθαροι και κατανοητοί, διάφοροι κατακευαστές και διάφοροι αγοραστές έχουν διάφορες απόψεις για την διαδικασία της μετατροπής.
    Το αποτέλεσμα είναι ότι με την ίδια λογική που κάποιος παίζει Fender και κάποιος άλλος Gibson, αλλά και οι δύο είναι καλές ηλεκτρικές κιθάρες, καταλήγουμε να προτιμούμε κάποια μάρκα γιατί έχει "καλό ήχο".
    Και ο ήχος αυτός μεταφράζεται σε ζεστά μεσαία, εύρος στερεοφωνίας, σφιχτά μπάσα και άλλες υποκειμενικές αλλά αφηρημένες έννοιες.
  7. Yannis Methenitis's ανάρτηση in Εγκατάσταση Cubase σε 2ο υπολογιστή was marked as the answer   
    Το Soft-eLicenser είναι ένα αρχείο στον σκληρό δίσκο, που λειτουργεί ως εικονικό κοντέινερ άδειας.

    Κάθε Soft-eLicenser έχει έναν μοναδικό σειριακό αριθμό 2 x 10 ψηφίων, ο οποίος απαιτείται για την εγγραφή του λογισμικού / άδειας χρήσης σε λογαριασμό MySteinberg και επίσης για να ζητήσεις κωδικούς ενεργοποίησης (άδειες).

    Στους Soft-eLicensers αντίστοιχα οι σειριακοί αριθμοί τους είναι συγκεκριμένοι για το σύστημα. Οι άδειες που είναι αποθηκευμένες σε Soft-eLicenser δεσμεύονται σε έναν μόνο υπολογιστή.

    Μετά την εναλλαγή πλατφορμών υπολογιστών ή μιας νέας εγκατάστασης του λειτουργικού συστήματος (για παράδειγμα μετά από αστοχία ενός σκληρού δίσκου), οι άδειες που είναι αποθηκευμένες σε ένα Soft-eLicenser πρέπει να ανανεωθούν πραγματοποιώντας επανενεργοποίηση μέσω ενός λογαριασμού MySteinberg.

    Οι άδειες μπορούν να μεταφερθούν από ένα Soft-eLicenser σε έναν USB-eLicenser. Ωστόσο, δεν είναι δυνατή η μεταφορά από USB-eLicenser στο Soft-eLicenser.
  8. Yannis Methenitis's ανάρτηση in Ηχογραφηση τυμπανων was marked as the answer   
    Είναι δεδομένο το leak απο το ένα στο άλλο. 
    Σημαντική είναι η επιλογή των μικροφώνων (χωρις να σημαίνει όσο ακριβότερο τόσο καλύτερο) και η θέση τους.
    Αν ξεκινάτε τώρα θα πρότεινα να χρησιμοποιήσετε λίγα μικρόφωνα.
    Υπάρχουν τεχνικές όπως του Glyn Johns που βγάζουν άριστα αποτελέσματα (John Bonham, Keith Moon) και αποφεύγεις πολλούς μπελάδες με διαφορές φάσης και muting τα leaks.
    Είμαι φαν γιατι έχω ταλαιπωρηθεί με 16 και 18 μικρόφωνα.?
     

     
    Δες και το βίντεο παρακάτω.
     
     
  9. Yannis Methenitis's ανάρτηση in ENCORE GUITARS....(Tι φάση;) was marked as the answer   
    Πολύ φτηνή κατασκευή είναι. Το βλέπεις απο τα δεσίματα με τις κόλες να τρέχουν κ.α.
    Το καπάκι της φωτογραφίας δεν είναι μασιφ. Αν ήταν θα έβλεπες νερά εγκάρσια όπως στην παρακάτω.
     

     
  10. Yannis Methenitis's ανάρτηση in Συμπεριφορά πυκνωτικών μικροφώνων was marked as the answer   
    Η ευαισθησία εισόδου του προενισχυτή μικροφώνου είναι αυτό που κάνει μια καρτα ή κονσόλα να έχει "συμβατότητα" με πολλά μοντέλα μικροφώνων ή όχι. Ενα τυπικό gain 60db το έχουν σχεδόν όλες (όπως και η δική σου) και είναι αρκετό για πολλά μικρόφωνα της αγοράς. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως τα οδηγεί όλα. Προφανώς το C3 είναι δύσκολο αλλά αν δεν έχεις θόρυβο με τέρμα το input gain της κάρτας, τότε είναι ΟΚ. 
     
  11. Yannis Methenitis's ανάρτηση in ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΕ USB ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ was marked as the answer   
    Αν χρησιμοποιείς Windows 10, πήγαινε στις ρυθμίσεις και έλεγξε τη στάθμη εισόδου του μικροφώνου. Αν παίξεις και είναι πολύ δυνατά, χαμήλωσε απο εκεί.
    Αυτο σαν βασική ρύθμιση μιας και δεν μας λες και πως και με τι ηχογραφείς, όπως είπαν τα παιδιά παραπάνω.
     

  12. Yannis Methenitis's ανάρτηση in 500kΩ σε Stratocaster; was marked as the answer   
    Τυπικά βάζουμε 250ΚΩ σε μονοπήνιους και 500ΚΩ σε humbuckers.
    Όσο μεγαλύτερη η τιμή τόσο περισσότερα πρίμα περνούν απο το κύκλωμα.
    Αν σου αρέσουν οι 500 ως έχουν, δεν υπάρχει θέμα. 
     
  13. Yannis Methenitis's ανάρτηση in Τι ειναι τα busses? was marked as the answer   
    Είναι ένας τρόπος δρομολόγησης μιας ή περισσότερων πηγών (tracks / channels) σε ένα group.
    Συνηθισμένοι προορισμοί είναι τα aux send, subgroups και το main L/R mix.
     
    Το να μπορείς να ελέγξεις ένα ή περισσότερα channels με ένα “group” fader και να δρομολογηθούν σε output channels/busses είναι το κυριότερο πλεονέκτημα τους. 
  14. Yannis Methenitis's ανάρτηση in Τι χρειάζομαι για να δουλέψω με το Boss rc 30; was marked as the answer   
    δυναμικό μικρόφωνο π.χ. Shure 58 ενισχυτή με ηχείο ή αυτοενισχυόμενο ηχείο Καλή διασκέδαση.
  15. Yannis Methenitis's ανάρτηση in Να ξεκινήσω πλήκτρα με όργανο-παιχνίδι; was marked as the answer   
    Οχι να μην το πάρεις. Είναι παιχνίδι.
    Σε αυτη την κατηγορία για να πάρεις μια αίσθηση των πλήκτρων και να είναι ολοκληρωμένο όργανο κοίτα στις αγγελίες μας π.χ.
    https://smart.noiz.gr/details.php?id=426035 ή έστω και μικρότερα.
     
    Καλύτερα όμως παίρνεις ένα πληκτρολογιο - controller σαν αυτό: https://smart.noiz.gr/details.php?id=422221 ή κάποιο απο τα πολλά που θα βρείς και μιας και είσαι φοιτητής πληροφορικής, θα κατεβάσεις ένα δωρεάν virtual instrument όπως αυτό https://www.native-instruments.com/en/products/komplete/bundles/komplete-start/ και συνδέοντας τα στον υπολογιστή θα βρεθείς στο απέραντο κόσμο της μουσικής σύνθεσης.
  16. Yannis Methenitis's ανάρτηση in Οικονομικό Ωδείο Στην Θεσσαλονίκη; was marked as the answer   
    Εχε υπ' όψη πάντως πως όταν κάνεις σε ωδείο κάποιο όργανο π.χ. πιάνο, μαζί διδάσκεται και η θεωρία - σολφέζ.
    Οι τιμές κυμαίνονται απο 60 ευρώ σε συνοικιακά έως και 140 περίπου στις μεγάλες σχολές όπως του Νάκα π.χ. 
    Το θέμα είναι τι πιστοποίηση σπουδών υπάρχει σε αυτό που θα επιλέξεις. Και δεν αναφέρομαι στο αν αναγνωρίζεται απο το κράτος (αυτό αφορά δημόσιους υπαλλήλους) αλλά στην ύλη που θα διδαχτείς και τις προδιαγραφές της σχολής, των δασκάλων και την αποτελεσματικότητα τους.
    Πολλοί ξεκινούν αλλά λίγοι μαθαίνουν.
     
  17. Yannis Methenitis's ανάρτηση in τα φωτα σας για daw software was marked as the answer   
    Μα στο Audition παίρνεις την είσοδο που παίρνει και το Amplitube. Για αυτό γράφει καθαρά.
    Ιδανικά θέλεις το Audition να πάρει την έξοδο του Amplitube.
     
    Αλλά αυτά γίνονται απλούστερα και αυτόματα όταν ανοίξεις το Amplitube μέσα στο Audition σαν plugin. Πρεπει πρώτα να το ενεργοποιήσεις στο Effects > Audio Plug-in Manager.
     
    Επίσης μπορείς να γράψεις χωρίς το Audition, μέσα στο sequencer του Amplitube .
     

     
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου