Προς το περιεχόμενο

ACHIEVEIT

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    141
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    IT
  • Τόπος
    World

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή ACHIEVEIT

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. Καλημερα ανδρεα, σου εστειλα πμ μια κ μιλαμε οι 2 μας
  2. Καλησπερα Ανδρεα, Ευχαριστω κ παλι για την απαντηση σου και το ενδιαφερον. Μου απαντησε στα ημειλ και οντως ειχε μια τετραδα οποτε περασα το απογευμα κ πηρα μια ματσαρισμενη δυαδα. Και γω για εναν κλωνο jtm45 τις ηθελα :) Και πριν αυτες ειχα πανω του κ τραγουδαγε αλλα ξαφνικα μου χαλασε η μια.. Ή τουλαχιστον ετσι νομιζα :) Βλακωδως υπεθεσα απ τα συμπτωματα οτι η λαμπα φταιει χωρις να κανε ενα step-by-step troubleshooting πρωτα (η βιασυνη να προλαβω να παιξω μες στις διακοπες γαρ) κ τελικα εμεινα με 2 καινουριες λαμπες για στοκ :D Ευχαριστω πολυ για την προσφορα σου παντως. Μια κ τα λεμε οριστε ενα κλιπακι που ηχογραφησα σημερα για να δοκιμασω το two notes torpedo live (χωρις τον jtm ομως) :) https://m.soundcloud.com/supremevintagetone/twonotesdeluxeslash/s-mvWGp
  3. Καλημερα, ευχαριστω για την απαντηση. Ναι εχω στειλει μεηλ απο χθες, αν κ στον καταλογο του ενω εχει αλλες genalex δεν ειδα τις kt66. Για να δουμε λοιπον..
  4. Χαιρεται και καλες γιορτες. Γνωριζει κανεις που μπορω να βρω στην Αθηνα Genalex Gold Lion KT66 λαμπες? Μια ερευνα στο ιντερνετ δεν αποκαλυψε κατι Ευχαριστω
  5. Να δωσω κ γω μια ακομα αποψη. Στην sg μου ξεκινησα απο τους στοκ tokai, εβαλα τους 57 οι οποιοι δεν ταιριαζαν καθολου με την συγκεκριμενη κιθαρα (ακουγοταν εν τελει πολυ μουντη) κ τελικα βρηκα την υγεια μου με τους εξαιρετικους manlius t-tops που δωσαν αυτο το edgy-ness κ bite αλλα με vintage ηχο που ελειπε. Εχω κ τους duncan paf antiquity σε αλλη κιθαρα οι οποιοι ειναι επισης εξαιρετικοι (αν κ πιο prone σε feedback μιας κ ειναι unpotted)
  6. Για να μπερδεψω λιγο τα πραγματα, για μενα σε αυτο το debate ξεκαθαρα κερδιζει ο 60. Μολις αντικατεστησα τον 85 με τον 60, ηταν ακριβως οσα ηθελα να ειναι ο 85. Αρχικα τους μαγνητες τους ειχα σε μια Jackson με basswood και στην πορεια μπηκαν σε μια Jackson με alder - με λιγα λογια κανενα ξυλο δεν ηταν παραδοσιακα της κατηγοριας warm/boomy. Επισης, στα πλαισια αναζητησης του καλυτερου συνδυασμου, ειχα δοκιμασει και τον 81 στο νεκ με τον 85 κατω (πριν παρω τον 60 αυτα) και παλι ακομα και ο 81 μου αρεσε περισσοτερο απο τον 85 στο νεκ για σολο (με βρωμικο ηχο - στα καθαρα ηταν λιγο κλαφ'τα). Προσωπικα καταλαβα οτι μου αρεσει πολυ το κομπο 60-81 και δεν μου αρεσει το 85-81. Ο 81 κατω ειναι must για μενα απο τους emg (ο 85 εχανε απο edge και σφιχτα μπασα παροτι ακουγοταν πιο 'γεματος'). Τα χαρακτηριστικα του 60 στα αφτια μου ειναι οτι ειναι πιο καθαρος σε σχεση με τον 85, πιο χαμηλο output, κρυσταλινος ειναι η καλυτερη λεξη χωρις ομως να ειναι ψυχρος. Τωρα βεβαια αν τον συνδυασεις με καποιον ενισχυτη που εχει 'ψυχρο' καθαρο, μπορει να σου φανει ετσι (πχ στον powerball μπορουσες να χαρακτηρισεις το συνδυασμο ετσι). Ο 85 απο την αλλη ηταν υπερβολικα μπουκωμενος και μπασος για νεκ σε συνδυασμο με τον 81 κατω (που ειναι edgy) - ηταν ακραια η μεταβαση. Η καλυτερη λυση ισως ειναι να τους ακουσεις και τους δυο. Με το quick connect μπορεις να κανεις αμεσα την αλλαγη και αν τους παρεις μεταχειρισμενους, θα πουλησεις αυτον που δεν σου κανει στην ιδια τιμη που τον πηρες. Επισης, αν σου αρεσουν γενικα οι μονοι και το spank πας ξεκαθαρα για 60. Προς θεου δεν συγκρινω τον 60 με μονο αλλα ειχα εντυπωσιαστει απο το spank που μπορει να βγαλει αυτος ο μαγνητης - κατι που ο 85 δεν θα κανει πειστικα ποτε. Τελος για να σου δωσω τροφη για σκεψη, εισαι σιγουρος οτι θες να βαλεις πανω μαγνητη με υψηλοτερο output απο αυτο του bridge (ο 85 σε συγκριση με τον 81 δηλαδη)? Προσωπικα ποτε δεν καταλαβα γιατι ο 85-81 εγινε τοσο γνωστος συνδυασμος αλλα υστερα απο πολυ πειραματισμο με πολλους ενισχυτες και σε 2 κιθαρες καταλαβα οτι σιγουρα δεν ειναι για μενα. Υ.Γ. Χωρις 2η κουβεντα, 18v Υ.Γ.2 Τωρα που ξαναδιαβαζω το ποστ μου, υπεθεσα ισως εσφαλμενα οτι εχεις και 81 κατω. Αν εχεις 85 ή αλλο μαγνητη κατω μπορει τα συμπερασματα να ηταν διαφορετικα.
  7. Εγω! :) αλλα γενικα ασχολουμαι πολυ με το αντικειμενο - εχω φτιαξει πολλους ενισχυτες απο το 0, πολλες μοντες, πολλες επιδιορθωσεις/επισκευες/συντηρησεις, γενικα μ αρεσει :)
  8. Μια χαρα μοντες παιρνουν οι peavey. Ειχα τον 6505 (οχι τον +) και του ειχα κανει 3 πραγματακια που τον μεταμορφωσαν: -Bias mod -> εφυγε επιτελους απο το εργοστασιακο cold bias, το καθαρο βελτιωθηκε πολυ αισθητα και ο ηχος γεμισε -Choke -> σφιξαν τα μπασα, καλυτερο καθαρο, καλυτερες δυναμικες -Relocation του standby switch -> λειτουργικο θεμα για να μην κανει το 'μπουπ' οταν λειτουργεις το standby switch Γενικα ο ενισχυτης μεταμορφωθηκε και ημουν παρα πολυ ευχαριστημενος με το αποτελεσμα - επιτελους ακουγοταν οπως θα πρεπε για την ακριβεια.. Λογικα και στον + τα ιδια μοντ παιζουν και αν φτασεις σε επιπεδο να μη σε καλυπτει ο στοκ, για μενα πηγαινε ανεπιφυλακτα στα πρωτα δυο, θα μεταμορφωθει.
  9. Πανο πηρες και αλλον 800αρη?? Anyway, κατ εμέ μιας και κυριως σε ενδιαφερει ο hard rock/metal ηχος πρεπει να εστιασεις στο μπασα των δυο ενισχυτων. Ο πλεξι εχει πιο χαλαρα μπασα απ τον 800αρη οποτε δοκιμασε μερικα palm mute και στους δυο και βγαλε τα συμπερασματα σου. Δοκιμασε και μπουστερακια μπροστα - πχ μπορει να σε καλυπτει ο πλεξι με ενα bad monkey μπροστα ακομα και για τα πιο tight thrash ρυθμικα. Παντως οποιον κ να κρατησεις ειναι καλη επιλογη
  10. Αν εχεις την ευκαιρια να τον αγορασεις σε καλη κατασταση και σε λογικη τιμη, κατ'εμε καν'το. Φυσικα αν εχεις τη δυνατοτητα να τον ακουσεις θα μπορεις να καθορισεις ο ιδιος αν σου κανει, ωστοσο θα παραθεσω και γω τη δικη μου γνωμη για να εχεις ενα ικανο δειγμα να αντλησεις συμπερασματα. Εχω και τους δυο (2555sl & 2203) και μπορω να σου πω οτι αν επρεπε να κρατησω εναν θα ηταν ο 2555sl. Διαφορα στον ηχο υπαρχει αναμεσα στους δυο και αν πρεπει να τη συνοψισω θα ελεγα οτι ο 2555sl ειναι πιο dark/smooth/polished ενω ο 2203 πιο bright/edgy/raw. Λιγο πιο λεπτομερως: Ο 2555sl εχει σαφως περισσοτερο gain. Αν δεν παιζεις καφρομεταλ μπορεις ανετα να παιξεις καρφι στο lead καναλι. Απ την αλλη ο 2203 χρειαζεται το boosterακι του για να πιασει τα επιπεδα του 2555. Επισης, το eq του ειναι πολυ πιο διαδραστικο απο του 2203 με αποτελεσμα εν συγκρισει ο 2203 να ακουγεται μονοδιαστατος. Τελος, εχει δυο καναλια σε συγκριση με τον 2203 που εχει ενα. Το πρωτο καναλι εχει δυο mode (καθαρο και crunch) και το αλλο ειναι το lead. To setup αυτο ενδεχομενως να σου φανει πιο χρησιμο απο του 2203 αν κανεις live και εχεις εναλλαγες μεταξυ καθαρου/βρωμικου (σε βαθμο που δεν σε καλυπτει το χαμηλωμα απ το volume της κιθαρας). *Bonus: εχω την αισθηση οτι σε χαμηλο volume ακουγεται καλυτερα απ τον 2203. Προς υπερασπιση του 2203, ακομα και αν παιξεις με το eq και ανεβασεις το treble,presence, ποτε δεν θα πετυχεις ακριβως το αγαπημενο bite του 2203. Και οι δυο ειναι εξαιρετικοι παντως και κανενας δεν ειναι κακη επιλογη οπως και να χει. Το θεμα ειναι απλα να καλυψεις τις αναγκες σου με την πρωτη προσπαθεια. Σε αυτους τους δυο κατεληξα για high gain εχοντας αλλαξει πολλους marshall(-ειδης) (ειχα: 6100 μονταρισμενο, 2466, lee jackson xls1000, laney vh100r (ιδιο στυλ) - εχω παιξει: jcm900, dsl, tsl, jvm, afd100 - εχω: 2203, 2555, 18w, plexi, jtm45)
  11. Αν πραγματι εχει γινει αυλακι λεπτο, ρηχο και τραχυ σαν αισθηση οπως περνας το δαχτυλο σου απο πανω του (οπως πολυ συχνα γινεται οπως πολυ σωστα προειπαν οταν κατι πχ πεσει με δυναμη πανω στη χορδη και αυτη στιγματισει το ταστο), υπαρχει λυση. Η λυση αυτη φυσικα δεν ισχυει για τα φαρδια αυλακια που προκυπτουν απο την χρηση του οργανου - εκει θελει fret dress. Για τα αλλα που προειπα η λυση ειναι να παρεις ενα πιο σκληρο μεταλο και να το τριψεις πανω στο αυλακι. Προκειται για μια ιδιοτητα των μεταλλων - δεν θυμαμαι πως λεγεται - συμφωνα με την οποια αν ενα πιο σκληρο μεταλλο τριψει ενα πιο μαλακο, το μαλακο 'μορφοποιειται' απο το σκληρο (μαλλον δεν το εξηγω πολυ καλα). Εν πασει περιπτωση, στο πρακτικο κομματι, παιρνεις ενα κλασικο τρυπανι HSS και τριβεις την βαση του (αυτη που μπαινει μεσα στο black & decker ντε!) πανω στο ταστο. Τα κομματακια που προεξεχουν στην ακρη του αυλακιου θα μορφοποιηθουν και θα γεμισουν το κενο του αυλακιου. Ημουν αρκετα δυσπιστος αλλα το εφαρμοσα σε μια deluxe tele που ειχε πολλα (πανω απο 10 ταστα ηταν ετσι) και πραγματικα εγινε καινουρια (εριξα και ενα steel-wooling μετα και πραγματικα ηταν σα να βγηκε απ το εργοστασιο). Anyway, ψαξε στο google hss drill fret repair και θα καταλαβεις ακριβως τι κανει αυτη η μεθοδος και ποτε χρησιμοποιειται
  12. Νομιζω η ενδεδειγμενη αντιδραση και για τα δυο ειναι ενα επιφωνημα τυπου 'ουοου' :D Anyway, sorry για την παρεκκλιση OP!
  13. Η αληθεια ειναι οτι δεν χρησιμοποιω την συγκεκριμενη για overdrive αλλα για καθαρα παιξιματα. Ισως μπω στη διαδικασια να τους ψαξω λιγο (μιας κ ειμαι της σχολης της εξαντλητικης ερευνας :P ) αλλα οπως και να το κανουμε οταν ο απολυτος 330 ηχος και στα δικα μου αυτια ειναι γραμμενος με τους high gain, τα περιθωρια βελτιωσης μικραινουν.. :) Παντως συμφωνω απολυτα με το γεγονος οτι το μπρατσο ειναι ιδιαιτερο και σιγουρα υπηρχε learning curve..
  14. Superfunk by the way, μιας και το ανεφερες εχεις εμπειρια και απο τα δυο ειδη μαγνητων σε ρικ? Για καιρο προβληματιζομουν μηπως βαλω τους toaster στην 330 μου (μιας και γενικα μου αρεσουν οι low - εως πολυ low - output μαγνητες) αλλα ποτε δεν βρηκα κατι 'ασχημο' στους λεγομενους (τρομαρα τους) high gain. Μαλιστα ειχα συμπερανει υστερα απο ερευνα σε φορουμ οτι οι toaster θεωρουνται ανεμικοι σε 6χορδη και οι περισσοτεροι που τους εκτιμουν αναφερονται σε 12χορδες κιθαρες. +1 στον θεουλη johnny marr!!
  15. Τη φραση τη χρησιμοποιησα ακριβως για να τονισω οτι δεν ειναι βερνικωμενη μονο η ταστιερα - αλλα οτι και τα ταστα αυτα καθ'αυτα ειναι βερνικωμενα. Επισης χωρις να θελω να σε τρομαξω δεν ειναι μια κιθαρα που θα επαιρνα προσωπικα αν εκανα πολλα bends γιατι συγκριτικα με αλλες, βγαινουν πιο 'δυσκολα' αν μπορω να το πω ετσι, και δεν αναφερομαι στο string tension. Πχ. δυσκολευομαι πολυ περισσοτερο να βγαλω bends στην ρικ με 10ρες παρα στην τελε με 10ρες - παροτι η τελε εχει μεγαλυτερη ταση λογω μεγαλυτερης κλιμακας. Αντιστοιχα, ειναι πολυ πιο δυσκολο να βγαλω bends στην ρικ με 10ρες απ οτι στην les paul με 10ρες και ας εχουν ιδια κλιμακα και ιδιο tension. Αυτο που θελω εν τελει να πω ειναι οτι ειναι πολυ ιδιαιτερη κιθαρα και για μενα ηταν αποκαλυψη οταν την πρωτοεπιασα ακριβως γιατι ηταν εντελως διαφορετικη στον τροπο που την ενιωθες. Καλα κανεις και θες να την δοκιμασεις και μην αγχωνεσαι με αυτα που εγραψα - δεν τα εγραψα με σκοπο να σε απωθησω παρα μονο να σου δειξω οτι λογω διαφορετικοτητας δεν θα ταν καλο να αγορασεις ρικ χωρις να εχεις παιξει με μια πρωτα. Δυστυχως δεν ειμαι θεσ/νικη..
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου