Εγω παντως πιστευω πως αν μαθεις να εχεις τον αντιχειρα σου στην προηγουμενη χορδη (ή στον αερα) και εχεις την ιδια ταχυτητα και σταθεροτητα με πριν (με τον αντιχειρα στον μαγνητη)τοτε ειναι καλυτερα και απο αποψη ξεκουρασης και ετοιμοτητας ;)
Οσο για το αλλο θεμα...ΝickNT ποσο δικιο εχεις...(χρονια πολλα κιολας!)
Πρωτον δεν πιστευω πως υπαρχει σωστο και λαθος αλλα πως θελει να ακουγεται ο καθενας.
Δεν θα μεινω στο πως παιζανε καποιοι παλια , το θεμα ειναι ο ηχος .Γιατι αυτος ειναι ο μονος λογος να παιξεις με πενα αν και παλι ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΜΕ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ...
Απλα θελει εξασκηση.
Δεν υπαρχει στυλ που θελει πενα η δαχτυλα υπαρχει μπασιστας με αρχ*δια και οχι...
Το σολο μπασο ειναι τελειο,καταρχην γιατι στο κοινο υπαρχουν και μπασιστες ;D
και δευτερον γιατι οχι...δεν ειναι πλεων βαρετο το σολο στην κιθαρα?
Εγω προσωπικα πιστευω πολυ στο μπασο και οτι τα νεα συγκροτηματα το βλεπουν και λιγο αλλιως , λιγο πιο ανοιχτομυαλα.
Ειναι καλητερο να κανεις μια εξελιξη παρα να μεινεις στο τι εκαναν το 70...Αυτα!
Στο μπασο με πενα για μενα χανεις ολο το feeling!(μονο σε μερικες περιπτωσεις χρησιμοποιω)