Προς το περιεχόμενο

takissam

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    320
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Gear List
    Fender Baritone Special, Fender Jazzmaster, Fender Stratocaster, Vintage tube amps (Sunn, Peavey, Sovtek) Vintage solid state bass amps (Sunn, Acoustic). Various pedals, loopers (RC300, RC50).
  • My Band(s)
    Omega Monolith
  • Day job
    CRM Manager
  • Τόπος
    Athens

Συμμετοχή takissam

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. Ωραίο το marketing!! Άσχετα αν υπάρχουν κιθάρες από αλουμίνιο από τα 70's ?
  2. Η digitech στα reverb από το RV-7 και μετά, έχει τους αλγόριθμους της lexicon! Εννοείται ότι τα presets είναι ευκολία, αλλά πλέον υπάρχουν αρκετές τέτοιες λύσεις σε πιο compact μεγέθη (και όχι rack).
  3. Καλημέρα. Πριν το πας για αλλαγή.. Ποιό είναι το πατάλι σου? Αυτό το "pop" που αναφέρεις είναι πολλές φορές φυσιολογικό όταν το switch είναι 3pdp (κλασικό στα περισσότερα true bypass πετάλια). Όταν το συνδέσεις στο ρεύμα, δοκίμασε να πατήσεις το switch αρκετές φορές (on-off, on-off κλπ) και δες αν μετά θα συνεχίσει να στο κάνει.
  4. Το συγκεκριμένο που περιγράφεις αφορά το ποτενσιόμετρο που έχει το FV. Από το site της Strymon: "We recommend using expression pedals that have a minimum 25k ohm ". Επειδή έχεις το FV500H (high impedance = 250k) συμπεριφέρεται με αυτό τον τρόπο στις max / min τιμές.
  5. takissam

    AB help

    Συνολικά 3 inputs και 3 outputs. Αυτό που θέλει να πετύχει ο φίλος μας στο αρχικό post, γίνεται επιλέγοντας το A<->B. Στις αντίστοιχες εισόδους βάζει τα δύο όργανα (μην σε μπερδεύει το RETURN που γράφει) και επιλέγει την έξοδο Output (η κάτω αριστερά). Με το πετάλι επιλέγει Α ή Β και έχει ξεχωριστό volume από τα αντίστοιχα ποτενσιόμετρα. ;) Αυτή είναι μια από πολλές επιλογές που έχει το συγεκριμένο! Το manual τα γράφει και πιο αναλυτικά αν σε ενδιαφέρει κάτι διαφορετικό.
  6. takissam

    AB help

    Αν δεν σε "ενοχλεί" το buffer των Boss, τότε μια πολύ καλή λύση είναι το LS-2. Μεταξύ πολλών άλλων λειτουργιών, είναι και A/B με ξεχωριστά Volume για το κάθε κανάλι. (Sorry για το on-topic :P)
  7. takissam

    Looper DIY (γίνεται; )

    Σίγουρα να πάρεις ένα έτοιμο γιατί αυτό που παραθέτεις ΔΕΝ είναι looper όπως το ditto... Είναι bypass loop, δηλαδή κάνει route το σήμα σου στα πετάλια ή τα βγάζει εκτός αλυσίδας.
  8. Αφού όπως αναφέρεις έχεις τροφοδοτικό τότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα splitter σαν και αυτό: Δοκίμασε περισσότερους από έναν συνδυασμούς πεταλιών που θα μοιράζονται το isolated output γιατί υπάρχει περίπτωση να σου δημιουργούν θόρυβο. Σίγουρα στα mA θα είσαι ΟΚ γιατί το fuzz έχει πολύ λίγες απαιτήσεις.
  9. Τι εντολές δίνει το looper στα midi σου?? ΠΧ αλλάζει κανάλια στην M5 σειριακά ή μπορεί να επιλέξεις και πιο κανάλι θα ενεργοποιεί?? Thanks!!
  10. Με ακριβώς τις ίδιες ρυθμίσεις ναι είναι πολύ λογικό. Σκέψου ότι το looper σου (που είναι τελευταίο στην αλυσίδα) όταν το βάζεις στο fx loop, δέχεται το σήμα της κιθάρας αφού έχει περάσει πρώτα από την προενίσχυση. Οπότε λογικά έχεις ρυθμίσει τις εντάσεις του looper αντίστοιχα. Όταν λοιπόν τα βάζεις όλα μπροστά στον ενισχυτή είναι πολύ λογικό να συμπεριφέρεται διαφορετικά. Δεν μπορείς να το φέρεις στα ίδια επίπεδα??
  11. Λογικά δεν "συνεργάζεται" καλά το chorus όταν μπαίνει στην αλυσίδα σου (πχ ποιό έχεις πριν? θόρυβο σου βγάζει και όταν είναι κλειστό?). Αναφέρω πάλι ότι η καλύτερη λύση σου είναι να μπουν όλα τα πετάλια μπροστά! Το σήμα που λες ότι πέφτει σε ένταση, πως προκύπτει? Το RC-300 έχει δύο Volume (σαν pre/post) οπότε μπορεί να ορίσεις το input έτσι ώστε να μην πικάρει και το τελικό master Level του λουπερ να το φέρεις έτσι ώστε να έρθει το σήμα στα ίσια του (ή ακόμα και να το boostαρεις αν επιθυμείς!!).
  12. Αν δεν χρησιμοποιείς το βρώμικο του ενισχυτή σου, δεν υπάρχει κανένας λόγος να συνδέσεις τα πετάλια σου στη λούπα του ενισχυτή!! Βλέπω ότι έχεις και το fat foot οπότε θεωρώ ότι παίρνεις τα βρώμικα από εκεί. Θα δεις ότι ακόμα και το looper σου θα έχει διαφορετική συμπεριφορά! Προσωπικά ποτέ δεν συμπάθησα τα looper σε fx loop ενισχυτή... Τσέκαρε επίσης "πότε" βγαίνει ο θόρυβος που αναφέρεις. Πχ έχεις το ίδιο θέμα όταν τα πετάλια σου είναι κλειστά? Αν όχι, τότε είναι πολύ λογικό να έχεις θόρυβο όταν έχεις τα gain σου ανοιχτά! Μια λύση σε αυτό, θα ήταν να δοκιμάσεις να βάλεις το Volume Pedal σου (ανάλογα βέβαια αν είναι high ή low impedance) μετά τα distortion και πριν τα modulation / delay. Όταν θα muteαρεις, θα δεις πολύ μεγάλη διαφορά είμαι σίγουρος!
  13. Είναι στο board μου τις τελευταίες ημέρες! Όντως ο ήχος δεν είναι το ίδιο όπως θα έριχνες το κούρδισμα σε μια κιθάρα. Έχει βέβαια ιδιαίτερο χαρακτήρα και αρκετά "οργανικό". Σχετικά με το latency έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά. Το tracking είναι πολύ καλό. Μάλιστα έκανα μια σύγκριση με το POG II που έχω (το οποίο έχει από τα καλύτερα tracking) και μπορώ να πω ότι τα πετάλια ήταν πολύ κοντά! Τέλος θεωρώ ότι το συγκεκριμένο πετάλι πρέπει να αντιμετωπίζεται "σαν εφέ". Αν για παράδειγμα θέλεις να παίξεις σε drop κούρδισμα ένα ολόκληρο σετ, καλύτερα να σετάρεις την κιθάρα σου σχετικά και όχι να έχεις συνέχεια ON το πετάλι.
  14. Θεωρώ (προσωπικό γούστο) ότι είναι καλό να έχει low end μια καμπίνα. Οπότε αν σου αρέσει μην το φοβάσαι! Για τα υπόλοιπα αναλαμβάνει ο ενισχυτής σου (πχ αυτά που αναφέρεις να μπαίνεις στη μίξη με τα μεσαία σου κλπ). Μιας και έχεις μια καλή 1x12" τότε η Orange φαίνεται καλή επιλογή και θα έχεις και περισσότερη ποικιλία στους ήχους σου. Επίσης αν υπάρχει και match στα Ohms μπορείς να παίζεις και με τις δύο.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου