Ναι, εγώ το πρώτο που έκανα ήταν να καλέσω την UPS που μου παρέδωσε το δέμα και να τους ενημερώσω σχετικά: αυτοί με ρώτησαν ακριβώς αυτό, αν το δέμα είναι ανοιγμένο, σχισμένο κ.λπ. Εφόσον δεν ήταν, με παρέπεμψαν στον Thomann ως υπαίτιο.
Ο Τόμαν απ' την άλλη μου ζήτησε φωτογραφίες των δεμάτων και του barcode για να δει που έγκειται το πρόβλημα. Άρα εσύ λες ότι υπάρχει και καταγραφικό από κάμερα όταν γίνεται η συσκευασία του δέματος και μπορεί να το αναζητήσουν και αυτό;
Παιχνίδια δεν έχουν λόγο να παίξουν αλλά όπως και να έχει το λάθος είναι χοντρό για τόσο μεγάλη εταιρεία, να πληρώσεις 2 και να στείλουν ένα, κάνει καραμπαμ το λάθος και στην απόδειξη και παντού.
Πάντως αν και b stock, το τζένελεκ (το ένα!) σε μία χαρά κατάσταση είναι, κανένα λειτουργικό πρόβλημα, ούτε καν γρατζουνιά, μόνοι το εγχειρίδιο χρήσης ήταν λίγο τσαλακωμένο. Και είχε πτώση τιμής από 580 στα 500, σχεδόν 15 %. Γλύτωσα 150 ευρώ έτσι, αρκεί να μου έρθει και το 2ο..