Προς το περιεχόμενο

BassicallyGuitarist

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    106
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
    Μπάσο
  • Style
    Acoustic
    Metal
    Rock
  • Day job
    Υπάλληλος
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή BassicallyGuitarist

Artist

Artist (1/4)

4

Φήμη

  1. Όχι αδιακρίτως: Μόνο σε αυτούς που αξίζει. Επί παραδείγματι, δεν αναφέρθηκα ποτέ σε 'σένα ή τον @ Ali Barout, που γράφετε πάντα ψύχραιμα, αντικειμενικά, γλυκά, κατευναστικά....
  2. Άρα, αφού ομολογείς πως δεν υπάρχει μόνο ένας τρόπος να παίξουμε στη κιθάρα τη παρτιτούρα που παρέθεσα, ομονοείς μαζί μου πως η παρτιτούρα δεν είναι σαφής και πως η ταμπλατούρα είναι to-the-point Αυτό έλεγα από την αρχή.
  3. Α ρε @Ali Barout, τί ψύχραιμες, τί κατευναστικές κουβέντες... Νομίζω πως καταλαβαίνω τί λές. Όμως επιμένω: μία παρτιτούρα (όπως αυτή που παρέθεσα) μπορεί να παιχτεί σε πολλές θέσεις στη κιθάρα και να είναι πάντα σωστή...
  4. Πού φαίνεται αυτό στη παρτιτούρα; Αυτό e--------------0---------B-----------0-----0------G-------0------------0---D------------------------A------------------------E--0--------------------- είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΟ με αυτό: e---------------12-----------B-----------12-----12--------G-------12--------------12---D----------------------------A----------------------------E--12----------------------- ΜΟΝΟ ΕΣΥ ώς κιθαρίστας γνωρίζεις ότι είναι σε άλλη οκτάβα Οι νότες ίδιες, οι αποστάσεις των συχνοτήτων των νοτών ίδιες.
  5. Προφανώς έπρεπε να μάθουμε ότι γυμνάζεσαι και μάλιστα πόσο παλικάρι είσαι που τό κάνεις πυρέσσων. Όπως εδώ, λες και ρώτησε κάποιος πού ήσουν ή τί έκανες ενόσω έλειπες Αλλά όχι: έπρεπε να μάθουμε ότι είσαι στη γράμμωση Όπως ο @superfunk που καυχιέται ότι τού φαίνεται "κολοσσιαία" η διαφορά στον ήχο μιάς χορδής στη 5η ώρα παιξίματος και στη 10η, ενώ δεν μπόρεσε να ξεχωρίσει διαφορετικές κιθάρες με διαφορετικούς μαγνήτες, ή όταν μάς έδειχνε το "σωστό τρόπο ξυρίσματος" στο ανάλογο νήμα ΑΥΤΟ εννοώ "50άρηδες": Μία αέναη διάθεση να κάνουν επίδειξη, να καυχηθούν, να δειχτούν...
  6. Εδώ δεν μπορεί να παιχτεί; e---------------0--------- B-----------0-----0------- G-------0-------------0--- D------------------------- A---7--------------------- E------------------------- Ή εδώ; e-------------------0--------------B---------------0------------------G----------------------------------D---------5--------------------5---A---7---------------------2--------E---------------------------------- Ή εδώ; e---------------12-----------B-----------12-----12--------G-------12--------------12---D----------------------------A----------------------------E--12------------------------ Γιατί όχι; Αυτό που παρέθεσα μπορεί ΜΟΝΟ με έναν τρόπο να παιχτεί;
  7. Ο πρώτος επιτίθεται: Ο δεύτερος προειδοποιεί: Ο τρίτος ειρωνεύεται: Ο τέταρτος επίσης: Ο πέμπτος συμφωνεί: Με κορυφαίο αυτό: και παράθεση μιάς εικόνας που απεικονίζει μια κιθάρα-ανέκδοτο, η οποία είναι ΠΟΛΥ περισσότερο κιθάρα από αυτή που δεν έχει ΚΑΝ σώμα κι ακούγεται ΟΛΟΙΔΙΑ με κάποια κανονική κιθάρα! Εν τώ μεταξύ, ο ήσυχος @elephant απαντούσε με ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ μετριοπάθεια και ηρεμία: Εδώ Εδώ Εδώ Και συνεννοήσιμος: Και εδώ: No wonder γιατί εξαφανίστηκε το παιδί!
  8. Δηλαδή ισχυρίζεσαι πως η παρτιτούρα που παρέθεσα μπορεί να παιχτεί ΜΟΝΟ με έναν τρόπο στη κιθάρα; ΤΟΣΟ περιοριστική καλλιτεχνικά κι εκφραστικά είναι η παρτιτούρα; Και άρα ισχυρίζεσαι πως η Σολ της παρτιτούρας που παρέθεσα μπορεί να παιχτεί ΜΟΝΟ από την ανοιχτή χορδή Σολ της κιθάρας Η παρτιτούρα ΔΕΝ μπορεί να περιγράψει κάποια από τις υπόλοιπες 11 Σολ της κιθάρας;
  9. Εγώ εκφραζόμουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΕΥΓΕΝΙΚΑ... Η πρώτη μου εμφάνιση στο Noiz ήταν αυτή Όμως η "φρουρά του noiz" μέ έστρωσε...
  10. Σ' ευχαριστώ ρε @Ali Barout... Και καταλαβαίνω τί λες Αυτό ρε 'σύ...
  11. Συμφωνούμε. Η ίδια νότα είναι. (Με έναν αστερίσκο όμως, διότι μπορεί να είναι πχ μόνο Σιb και όχι Λα#, ανάλογα με το context της κλίμακας του κομματιού, αλλά μή σέ μπλέκω τώρα με πολλά-πολλά) Ε και; Πού θέλεις να καταληξεις; Οκ τώρα; Σίγουρα θα χάρηκες με την εξυπνάδα που έγραψες και θα αισθάνθηκες υπερήφανος. Μπράβο, @fusiongtr! Ξέρεις τις νότες!!! Εντύπωση μού κάνει. Άλλωστε, εδώ ομολόγησες πως δεν ασχολείσαι πιά με τη μουσική. Ή μήπως... ...προσπάθησες να μέ..."ψαρώσεις" με "εξυπνάδα βασικής μουσικής γνώσης" που χάρηκες που ξέρεις ενώ παράλληλα ήλπιζες να μήν ξέρω εγώ; Νομίζεις πως δεν γνωρίζω τις νότες; Ή κλίμακες; Ή να διαβάζω το πεντάγραμμο; Περί αυτού επρόκειτο; Πές το ευθέως, μή βάζεις ΤΑΠΕΙΝΩΤΙΚΑ, ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΑ για τη νοημοσύνη μου κι ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΑ τεστάκια. Ε λοιπόν νομίζω πως μπορώ να ΑΠΟΔΕΙΞΩ ότι γνωρίζω να διαβάζω παρτιτούρα. Με ένα συλλογισμό που ίσως μόνο κάποιος που τό γνωρίζει θα έκανε: η πρώτη γραμμή της παρτιτούρας συμπτωματικά είναι η τελευταία χορδή της κιθάρας. Κι από εκεί απλά μετράμε τις νότες με τη σειρά. Πολύ απλό και παιδικό. Μία γνώση 25ετίας για 'μένα. Κι επίσης, δεν έχει διέσεις, οπότε, κάθε 3μιση γραμμές επαναλαμβάνεται η νότα. Κάτι πρακτικό κι επίσης εύκολο. Σύντομα, κάθε γραμμή της παρτιτούρας έχει πλέον όνομα νότας. Στο κάτω-κάτω, είναι πολύ λίγες! Και πράγματα όπως πχ οι Τριάδες (εννοώ πρώτη-τρίτη-πέμπτη άν καταλαβαίνεις τί εννοώ) γίνονται εύκολα ορατές κι είναι εύκολο για κάποιον να outline και να συνοδεύσει μιά συγχορδία. Μάλιστα, θεωρώ την παρτιτούρα πιό εύκολη στο να τή μάθει κάποιος από τη ταμπλατούρα, διότι έχει μόνο 9 νότες (9 νότες χωρίς διέσεις από τη Μι κάτω μέχρι τη Φα πάνω), ενώ η ταμπλατούρα έχει... 132 νότες (22 -συχνότερα- νότες σε κάθε χορδή x 6 χορδές της κιθάρας). Σε κιθάρες με 24 τάστα οι νότες γίνονται 144! Χαμός! Θέλει πολύ μεγαλύτερη εξοικείωση για να συνηθίσεις ότι πχ το 15 στην e είναι η Σολ. Στο μεταξύ, το πεντάγραμμο έχει ΜΟΝΟ μία Σολ όταν η κιθάρα έχει ΔΩΔΕΚΑ... Εντάξει τώρα; Πέρασα το "τεστ μουσικών φρονημάτων" του μή-ασχολούμενου-με-τη-μουσική-αλλά-παραδόξως-ελιτιστή-με-τη-παρτιτούρα-μόνο-για-να-πεί-κάτι-fusion; Μού επιτρέπει τώρα η ελίτ του καφενείου noiz να έχω άποψη; Επίσης, σού έχω νέα: μπορεί κάποιος να ΓΝΩΡΙΖΕΙ πεντάγραμμο και να ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ τη ταμπλατούρα Άλλωστε, και τα δύο είναι απλώς τρόποι αποτύπωσης μουσικής στο χαρτί. Δεν είναι δα ότι η παρτιτούρα αποτελεί..."μαγικό τρόπο" ή..."εξασφάλιση μουσικών εμπνεύσεων"...! Είδαμε και τα μέλη του noiz που γνωρίζουν παρτιτούρα τί έχουν γράψει: οι ανούσιοι, που-δεν-οδηγούν-πουθενά αυτοσχεδιασμοί με μπόλικο gain και distortion πάνω στη μινόρε πεντατονική πάνε σύννεφο! Ή τα ατελείωτα μισά και ολόκληρα με άπειρο reverb και delay που καλούνται..."ambient"! Και γιατί να προτιμήσει κάποιος τη ταμπλατούρα; Διότι είναι ΣΑΦΗΣ. Υπάρχει λόγος που τή συναντούμε παντού στο διαδίκτυο, σε κάθε βίντεο, σε κάθε περίπτωση . ΟΛΟΙ αποτύχατε να γράψετε πώς θα παίζατε στη κιθάρα αυτό που πόσταρα. Γιατί; Διότι πολύ απλά ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΥ να τό παίξετε. Υπάρχουν ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΤΡΟΠΟΙ (παρέθεσα ήδη 11 τρόπους) να τό παίξετε στη κιθάρα, ΟΛΟΙ σωστοί, κι η παρτιτούρα δεν σάς βοηθάει. Στο μεταξύ, ...ΑΚΟΜΗ περιμένω απάντηση στην ερώτηση που σού έκανα. Πώς θα τό έπαιζες εσύ στη κιθάρα και γιατί; Δεν είμαι αφελής: γνωρίζω πως δεν θα πάρω απάντηση. Και σίγουρα όχι από εσένα. Δεν έχεις τα προσόντα. Τελικά κανείς δεν απάντησε πώς θα έπαιζε τη παρτιτούρα αυτή στη κιθάρα και γιατί επέλεξε αυτό τον τρόπο. Κι αυτό διότι όλοι γνωρίζουν πολύ καλά ότι μπορούμε να τό παίξουμε ΟΠΟΥ θέλουμε στη ταστιέρα. ΜΟΝΟ άν δούμε ή ακούσουμε τον καλλιτέχνη μπορούμε να τό παίξουμε ΑΚΡΙΒΩΣ όπως αυτός. Κι αυτό, διότι η παρτιτούρα δεν είναι σαφής, δε μπορεί να είναι σαφής και ειδικά για τη κιθάρα και το μπάσσο. Με τη παρτιτούρα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ κάποιος να δείξει την εκτέλεση ενός κομματιού, είναι πολύ γενική και ασαφής. Αντίθετα, με τη ταμπλατούρα τό δείχνει πολύ εύκολα και με απόλυτη σαφήνεια. Κι αυτό είναι αδιαμφισβήτητο, μόλις τό αποδείξατε.
  12. ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ θα μπορούσα να τό κάνω, ώστε να δείξω ότι δεν είμαι κανένα "διαδικτυακό θρασύμι που γυρεύει τσακωμούς", αλλά κάποιος που πραγματικά αγαπά τη μουσική κι ίσως να έχει να πεί και κάτι μέσα από αυτή. Όμως, όχι Κατ' αρχάς, αυτά που έχω γράψει περιμένουν ένα μέλος της μπάντας ακόμη, ηχογράφηση και κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων. Δεν θα τά πετάξω έτσι απλά δημόσια κινδυνεύοντας να μού τά κλέψουν! Αυτό μάς έλειπε! Έπειτα, αυτή τη στιγμή το noiz δεν έχει και τα εγκαρδιότερα συναισθήματα για το πρόσωπό μου, οπότε, ό,τι και να ανεβάσω θα υποτιμηθεί και θα κατηγορηθεί Προτιμώ να πιστεύετε ότι δεν έχω γράψει τίποτα, παρά για ένα πείσμα να κινδυνεύσω να τά χάσω. Είναι προφανές ότι δεν διαβάσατε το νήμα στο οποίο σχολιάζετε... Δεν επιτέθηκα ποτέ στην παρτιτούρα: στα πρώτα μου σχόλια εδώ, απλώς έγραψα τη προσωπική μου γνώμη ΧΩΡΙΣ να τήν ακυρώνω, και ΑΠΛΩΣ δηλώνοντας με μετριοπάθεια ότι για μιά σειρά από λόγους που ανέφερα, ΑΠΛΑ τή θεωρώ πιό εξυπηρετική. Και έγραψα αυτή τη γνώμη για να μπώ σε μιά κουβέντα, για να μπω κι εγώ στη παρέα σας που τόσο λαχταρούσα. Εκεί ακριβώς ήταν που είχα τη τύχη κάθε νέου στο noiz.
  13. Τά κατάλαβες ανάποδα: Ο @elephant μπήκε ώς νέος και σχολίασε για τις διαφορές μεταξύ οργάνων με πολύ διαφορετικές τιμές (κάτι που γενικά υπάρχει στο ιντερνετ, πχ βιντεο του στυλ "αξίζει το τάδε τόσο πολύ περισσότερο σε σχέση με το δείνα;") Η "προικισμένη μουσικά" ελίτ του noiz έσπευσε να τόν υποδεχθεί με ειρωνίες και αστειάκια. Ο @elephant απαντούσε ανάλαφρα, με χαριτωμένη διάθεση και μετριοπαθείς δηλώσεις περί του εναρκτήριου ποστ του. Όχι, όμως: το noiz συνέχιζε τα δικά του. Γι' αυτό ακριβώς έσπευσα να τού πώ να μήν παίρνει κατάκαρδα και σοβαρά τέτοιες δηλώσεις, ώστε να μήν απογοητευθεί. Αυτή ήταν ακριβώς η αντιμετώπιση της οποίας έτυχα κι εγώ, όπως και πολλοί άλλοι, ώς νέωπας στο noiz. Που ήταν και ο λόγος που κρατούσα τόσο πολύ resentment. Όχι, @geka: δεν είμαι εγώ αυτός που φέρνει την τοξικότητα στο noiz: άν μή τί άλλο, σχολιάζοντας κάτι που θα μπορούσε ίσως να κρατήσει τον @elephant στο noiz και νη μή φύγει τρέχοντας όπως όλοι οι νέοι που πέφτουν πάνω στο παρεάκι της "ελίτ" που είναι όλη μέρα συνδεδεμένη έτοιμη να σχολιάσει και λέγοντας πάντα τα ίδια και τα ίδια... ...μάλλον προσέφερα υπηρεσίες στο noiz... Την Τέχνη δεν τήν κάνει κάποιος για τα χρήματα, η Τέχνη βγαίνει αβίαστα από την ψυχή διότι ψάχνει διέξοδο. "Κατάθεση ψυχής κατά παραγγελία" δεν είναι κατάθεση ψυχής. Είναι εμπόρευμα.
  14. . Άρα, η διαφορά στον ήχο πρίν και μετά τη 10η ώρα είναι στο μυαλό του χρήστη. Αυτό μάλιστα, τό καταλαβαίνω. Και πάλι όμως γιατί χρειάζεται νέα χορδή; Άν ο ήχος φαντάζεται πως δεν είναι τόσο "φρέσκος" και "τσιριχτός", μπορεί να παίξει λίγα χιλιοστά πιό κοντά στη γέφυρα, ή να αλλάξει μέγεθος πένας, ή να γυρίσει το tone knob της κιθάρας λίγο πιό δεξιά, ή να ρυθμίσει τα tone knobs του ενισχυτή, ή...οτιδήποτε!... Θα είναι πιό αποτελεσματικές μέθοδοι ρύθμισης τόνου από μία καινούργια χορδή με...8 ώρες λιγότερου χρόνου παιξίματος από τη προηγούμενη!!!
  15. Μα... πώς είναι δυνατόν να μή μπορείς να τά ξεχωρίσεις;;; Είσαι ο άνθρωπος που μπορεί να καταλάβει τη διαφορά στον ήχο μιάς χορδής στην 7η ώρα χρήσης και στη 10η ώρα χρήσης. Τή χαρακτήρισες μάλιστα "ΚΟΛΟΣΣΙΑΙΑ" αυτή τη διαφορά εδώ. Εχεις 5 ακριβώς ίδιες telecaster και ξεχωρίζεις τη χορδή που θα περάσει τη 10η ώρα Και δεν μπορεις να ξεχωρίσεις διαφορετικές κιθάρες με διαφορετικούς μαγνήτες;... Θα έπρεπε όλη αυτή η διαφοροποίηση να ξεχωρίζει τις κιθάρες στο αυτί σου (αυτί που ξεχωρίζει ώρες χρήσης χορδής σε ίδιες κιθάρες) όπως τη μύγα μέσα στο γάλα! Τς τς τς... Πώς είναι δυνατόν να μή μπορείς να κάνεις αυτό το κουΐζ;... Βέβαια, εδώ ομολογείς πως: " Κοίτα εμένα ηχογραφημενες μου ακούγονται όλες ιδΓιες οπότε μη σκας ? Από κοντά υπάρχουν διάφορες βέβαια,καλά τίποτα το συγκλονιστικό βέβαια. "
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου