-
Αναρτήσεις
29 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
Bio
-
Mojo
Κιθάρα
-
Day job
pharmacy
-
Τόπος
athens
Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
Συμμετοχή Paris K
9
Φήμη
-
Σκέψεις...προτάσεις...ιδέες για black Παρασκευή
Απάντηση Paris K στου sultan of string το θέμα Ακουσα - Είδα
Είχε χτες ο τομαν τα reissue ross compressor 69 ευρώ απο 199..μέχρι να το σκεφτώ να παραγγείλω ξεπούλησε σε 1 ωρα -
Οι δύο πρώτες που ανέφερες, έχουν έτοιμα πρεσετς δλδ ολόκληρη αλυσιδα με εφφε και το θα σε μπερδεψει στο να καταλάβεις τι κάνει το κάθε εφφέ . Aυτή ήταν τουλάχιστον η δική μου εμπειρία οταν πρωτοασχολήθηκα. Από αυτά τα δύο πάντως αν έπρεπε να διαλέξω , θα πήγαινα στο mooer. Στο χαμηλό αυτό μπάτζετ να σου προτείνω αλλη μια να δεις, επειδή την άκουσα και ηχητικά τουλάχιστον είναι πολύ καλή : Nux Mg 300. Το τρίτο Mooer gwf4 δεν είναι εφφέ αλλά διακόπτης για εφφέ, ενώ το 4ο τουλάχιστον είναι κάπως στο στυλ πεταλίων οπότε για να μάθεις τι κάνει κάποιο εφφε, θα σε βοηθήσει να πάρεις μια ιδεα. Aν είσαι ικανοποιημένος με τον γενικό ήχο του ενισχυτή σου και θες απλά να προσθέσεις κάποια βασικά εφφε, είναι καλή λύση , στα χαρτιά. Τα άλλα δύο θα παίζουν καλύτερα χωρίς ενισχυτή γιατί κάνουν προσομόιωση και καμπίνας
-
Κι εγώ να προσθέσω αν δεν έχεις θέμα κουβαλήματος πρώτα απ'ολα, ενισχυτής+πετάλια είναι καλύτερα και ευκολότερα
-
Aν εννοεις το modelling ενισχυτων, δεν το χρησιμοποιώ έτσι. Το neural dsp που δοκίμασα στο pc είναι πολύ καλυτερο, το helix (πάλι στο pc) δεν παίρνω και όρκο , έχει όμως περισσότερες επιλογες. Σε εφφέ μου περισσέυει, ενώ μπροστά απο τον ενισχυτή, το σύστημα buffer που έχει, ο ενισχυστής ακούγεται όπως και καρφί στην κιθάρα, που ήταν το σημαντικότερο για μένα. (παίζοντας με τα in out level) Λίγο που δοκίμασα, έρχεται με ρυθμίσεις σε καλά πλάισια. Το σίγουρο είναι πως δεν στοχεύει σε "θέλω ένα πλεξι, ένα ρεκτιφαιερ και ένα τουιν ρεβερμπ " τύπους αλλά έχει κάποια δικά του μοντέλα αρκετά καλά θα έλεγα και κάποιες β΄ διαλογής μιμήσεις. Κοινώς για να κάνεις δικούς σου ήχους στοχεύει πιο πολύ. Kαι το μοντελινγκ θέλω να υπάρχει για οταν βαρεθώ να πάρω ενισχυτή μαζι . Για να αντικαταστήσει πετάλια νομίζω κάνει πολύ καλά τη δουλειά του, για κάβερ μπαντ που τη μία παιζει police την επόμενη tool , μάλλον οι ανταγωνιστές τα πάνε καλύτερα και στο software και στα patches μεταξύ χρηστών.
-
Εγώ με αφορμή τη φορητότητα αλλά κυρίως τους δύο πρώτους λόγους , να παίζω με ενισχυτή, πήρα το boss gx-100 γιατί είναι από τα ελάχιστα που έχουν ρελε για αλλαγή καναλιών ενισχυτή, ενώ παιζει εύκολα και σε "live" mode δλδ να κάνεις μια αλυσιδα με εφφε και το κάθε κουμπί να είναι on/off από πεταλάκι που έχεις στην αλυσίδα. Αν φαίνονται λίγα τα 5 κουμπιά κάτω για αυτό (1-4 +C1) , προγραμματίζονται όλα ως τέτοια (και τα 2 bank , και το c2 ) αλλά και τα 4 switch κάτω από την οθόνη πατιούνται, σύνολο 12 δλδ.
-
Αν ψάχνεις και παραπάνω λόγους, πως δεν βγάζεις τη μέση σου αν θες πολλά εφφέ, το οποίο αναλύεται σε έξτρα λόγους πως ένα κουβαλιέται εύκολα (και αυτοκίνητο να μη υπάρχει) και αν θες πολλά εφφέ (αλλά δεν εισαι σίγουρος ποια) ευκαιρία να τα δοκιμάσεις, το οποίο με τη σειρά του αναλύεται και σε λιγότερα χρήματα. Συνοψίζοντας, λιγότερο βάρος, πολλά εφφέ, λιγότερα χρήματα -σε σχέση με πεταλια, με vst (νόμιμα αγορασμένα) είναι παρεμφερες το κόστος Στα αρνητικά αν είναι κάποιος αρχάριος με τα εφφέ κάτι η πληθώρα, κάτι το μενού, όσο ευκολο και να είναι, δεν καταλαβαίνει κανείς εύκολα και καταλήγει να ψάχνει έτοιμα πατς.
-
αν χρησιμοποιείς το line out δεν θα υπάρχει εκεί θέμα, μονο αν χρησιμοποιούσες το xlr Aπό οσο είδα ο fireball ρυθμιζόμενο bias έχει. Ακόμα και αν τo bias είναι σταθερό, οι λυχνίες που έβαλες όμως δε σημαίνει πως είναι σε αυτά τα specs ,εκτός αν μετρήθηκαν πριν. Ασχετα αν είναι 2 μηνών, πάλι μπορει οι τελικές να είναι . Μπορει ελλατωματικές, μπορει το υψηλό για τις λυχνίες bias, μπορεί φυσικά κάτι άλλο στο κύκλωμα να είναι λάθος. Αν ο ενισχυτής σταμάτησε κάποια στιγμή να δουλεύει, έχει και ασφάλεια (fuse) που καίγεται και αλλάζει και αυτή μαζι με τις λυχνίες Η λυχνία pi (phase inverter) είναι η τελευταία προενισχύτρια, αμέσως πριν τις τελικές. Αν το βάζεις στο return αυτή βλέπει πρώτα, οπότε ιδιαίτερα αυτή παίζει ρόλο. Αν δεν χρησιμοποίησες το input του ενισχυτή καθόλου, βάλε τη v1 λυχνία εκεί (στη v6 νομίζω στον δικό σου ενισχυτή). Ασχετα αν είναι 2 μηνών, πάλι μπορει οι τελικές να είναι . Μπορει ελλατωματικές, μπορει το υψηλό για τις λυχνίες bias, μπορεί φυσικά κάτι άλλο στο κύκλωμα να είναι λάθος. Αν ο ενισχυτής σταμάτησε κάποια στιγμή να δουλεύει, έχει και ασφάλεια (fuse) που καίγεται και αλλάζει και αυτή μαζι με τις λυχνίες. Δεν ξέρω τι έχει συμβεί, μια γενική σούμα κάνω πιθανοτήτων. Μια τελευταία ερώτηση, το captor έχει τοποθετηθεί σωστά; με καλώδιο καμπίνας κ όχι σαν της κιθάρας, με τα σωστά ohm στη σωστή υποδοχή, έτσι; Εννοώ όχι πχ το captor 4 σε speaker out 16 του ενισχυτη
-
Ας ξεκινήσω τις ιδέες...1. το σφύριγμα που λες είναι είτε σε λάμπα προενίσχυσης, δεν κατάλαβα αν δοκίμασες νέες προενίσχυσης ή μόνο τελικές. Σε αυτό παίζει ρόλο και η λυχνία του pi, ειδικά αν στέλνεις πολύ σήμα από το preamp: το preamp που χρησιμοποιείς σε τι level είναι; γιατί συχνά τα preamp παίζουν σε line level (+4dbu) του ενισχυτή μήπως είναι instrument (-10); Δευτερευόντως το σφύριγμα ενώ ανεβάζεις gain έχει να κάνει με ground loops, πιθανόν από το captor προς την κάρτα αν βάζεις xlr. Έχει κουμπάκι ground lift το captor να το πατήσεις αν φέυγει. Έχω ακούσει για παλίες καλωδιώσεις να κάνουν παράσιτα αλλά να δίνει τόσο μεγαλύτερη τάση, ηλεκτρολόγος δεν είμαι αλλα δεν το έχω ξανακούσει να στέλνει εξτρα τάση. Βέβαια όπως περιγράφεις το σπίτι με νερά να στάζουν και θέμα γείωσης και θόρυβοι παντού, μάλλον ένας ηλεκτρολόγος πρέπει να μπει εκεί πριν παρεις καμμια΄φωτιά. Αν υποθέσουμε πως αυτό δεν ισχύει , οι λάμπες πάντα καίνε, τώρα αν είναι σε τέτοιο υπερβολικο βαθμό, πιθανα είναι είτε φύσιολογικά, είτε το bias είναι πολύ ψηλά για αυτές τις λάμπες, είτε η λυχνία του pi έχει χαιρετήσει. Σε άλλο σπίτι είναι οκ δλδ ο ενισχυτής;
-
όποτε αγοράζω κάτι καινούριο μου συμβαίνει! Τελευταία φορά κατα το Σεπτέμβριο, για να μη ξαναγίνει έβαλα αγγελία ζητείται, ελήξε , πήγα και το αγόρασα και την επομένη νατο, και το βλεπα και για καιρό εκει
-
Εγώ στο παρελθόν προσπαθούσα με διάφορα vst, κάτι ο προγραμματισμός τους, κάτι ο ήχος που δεν, με με κάποιες εξαιρέσεις (ample sound)...πήρα ενα squier jazz, ήταν απλά σε προσφορά και το επέλεξα. Παρομοίως με σένα , μπασίστας δεν είμαι, πέρα από απλές γραμμές. Το ezbass είναι game changer σε σχέση με τα άλλα plug in όμως: 1oν ο ήχος είναι πολύ καλός. 2ον και κυριότερο: Kάνει σε midi bass την κιθάρα σου ή το μπάσο που θα βάλεις, είναι ο κύριος λόγος που το χρησιμοποιώ. Eίτε με drag n drop το ήχογραφημένο σου είτε με driver που σου δίνει να παίρνει απευθείας το σήμα σου 3ον δέχεται και από (midi) drums και πλήκτρα και κάνει ανάλογες μπασογραμμές, απλές ή σου προτείνει από το library διάφορες. 4ον Με το κλασσικό προγραμματισμός από πλήκτρα ή πολύ απλες "διορθώσεις" να σκάει ακριβως στο μέτρο που θες Μειονεκτήματα: Aν δεν θες 4/4, 6/8 δεν είναι το ίδιο ευχρηστο σε μονά μέτρα 5/8, 7/8,9,11 κλπ
-
ο μόνος λόγος για να συγκρίνεις τις prs se με τις harley benton (και fame) είναι το οικονομικό, οπότε αν δεν το έχεις δει, υπάρχει και η σειρα prs se standard είναι αρκετα πιο κάτω από τις custom, επίσης παίζουν και σε μεταχειρισμένα. Οι μαγνήτες κλπ αν δεν σου αρέσουν, αλλάζουν στο μέλλον
-
Για κανα δυο μέρες διαβαζα φορουμ περι αυτου, στην τιμή που κόστισε, μου φάνηκε αρκετά πολύπλοκο για μένα και κυρίως το που θα το κάνω...πιο γρήγορ να πάρω άλλο...εξάλλου η κιθάρα έιναι απο το 95, το 21 χάλασε, να δούμε αν το schaller κρατήσει 26 χρόνια!
-
Σε μένα μια βίδα απο το intonation δεν "δουλευε" , πήρα καινουριες αλλα τελικά η διαδρομή μέσα έχει φαγωθεί και δεν φταιει η βιδα...εκνευρίστηκα και πήρα αλλο φλοιντ, το έχω 9 μήνες τώρα σε ένα σακουλάκι με σκοπό να το φτιάξω κάπως αλλα δεν έχω ασχοληθεί..είναι χρήσιμο για ανταλλακτικά σίγουρα!