-
Αναρτήσεις
83 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Fanfan ήταν Μέλος της ημέρας 19 Ιουνίου 2019
Fanfan είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!
Bio
-
Mojo
Κιθάρα
-
Day job
Ελεύθερος Επαγγελματίας
-
Τόπος
Κομοτηνή
Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
Συμμετοχή Fanfan
97
Φήμη
-
Ναι τροφοδοτικό και ρεύματα γενικά τα προσέχω πάντα, τα περισσότερα προβλήματα από εκεί ξεκινάνε. Ξεχωριστές γραμμές ρεύμα, audio, τροφοδοτικό voodoo labs ή eventide δουλεύω ανάλογα τα ma που χρειάζομαι. Ξέρεις κάποιον που θα μπορούσε να κάνει ένα τετοιο custom switcher; Ευχαριστώ για την απάντηση.
-
Την καλησπέρα μου, σύντροφοι τα φώτα σας. Έχω δύο ενισχυτές τους οποίους θέλω να χρησιμοποιήσω μαζί σε stereo. Αυτό που θέλω να κάνω είναι στην ουσία να υπάρχει ένα pedalboard το οποίο θα μοιράζεται στους δύο ενισχυτές, τόσο με κάποια πετάλια μπροστά όσο και στις λούπες. Μιας και θέλω να αποφύγω ground loops και τυχών προβλήματα, θα χωρίσω το pedalboard σε pre και post fxs. Μετά την αλυσίδα με compressor, drives κτλ που θα θέλω να στείλω στην είσοδο του κάθε ενισχυτή, σκέφτηκα να αποφύγω την επιλογή του split από κάποιο πετάλι (πχ chorus) αλλά να χρησιμοποιήσω το Lehle Little Dual II switcher με σκοπό αυτό που έγραψα παραπάνω, να splitάρει το mono σήμα, και να το στείλει στους 2 ενισχυτές ενώ παράλληλα να αποφύγω θόρυβο και ground loops. Δεν ξέρω αν κάποιος έχει χρησιμοποιήσει κάποιο άλλο αντίστοιχο (και φθηνότερο) switcher με επιτυχία, αν ναι ας το προτείνει. Το δεύτερο κομμάτι είναι τα post effects που θα πάνε στις λούπες των ενισχυτών. Τα fx είναι συγκεκριμένα που θα τρέξουν εκεί, delay, reverb, chorus. Συγκεκριμένα τα παρακάτω: 1. Boss DC2w chorus 2. Boss RV6 reverb 3. Boss DD8 delay Μιας και τα 3 πετάλια είναι stereo in/out, η κάθε λούπα του ενισχυτή θα πάρει και ένα κομμάτι. Ενισχυτής Α θα είναι left, ενισχυτής Β θα είναι το right δηλαδή. Το ερώτημα μου είναι και εδώ το ίδιο. Θα χρειαστώ κάτι επιπλέον, για να αποφύγω ground loops, επιπλέον θόρυβο κτλ; Έχει κάνει κάποιος κάτι αντίστοιχο; Οι ενισχυτές θα είναι ένας Marshall DSL20 με μία Marshall 1x12 καμπίνα, και ένας Marshall Mini Jubilee με μία Marshall 1x12 καμπίνα. Οι λούπες τους είναι ίδιες και σε instrument level. Επίσης ένα άλλο θέμα που σκέφτομαι είναι πώς θα κάνω το ταυτόχρονο switching των καναλιών. Η απλή λύση είναι με τους 2 ποδοδιακόπτες τους, αλλά αν υπάρχει και κάποια άλλη λύση που θα μπορούσα με ένα πάτημα να τα αλλάζω και τα δύο θα ήταν το ιδανικό. Ευχαριστώω
-
Καλησπέρα πριν αρκετά χρόνια είχα αγοράσει και είχα αναβαθμίσει τα saddles του Original floyd rose που φορούσε η USA Jackson Adrian Smith Dinky που είχα με τα Hantug Titanium Floyd Rose Saddles. Τότε είχαν κοστίσει κάπου στα 280 ευρώ αν θυμάμαι καλά. Τώρα από ό,τι βλέπω η εταιρεία πρέπει να είναι ανενεργή. Αυτό που μπορώ να σου πω είναι σίγουρα ότι από θέμα κατασκευής και ποιότητας ήταν κορυφή. Το ένιωθες στο χέρι όταν έσφιγγες τις βίδες κατά την αλλαγή χορδών πχ. Ένιωθες την διαφορά του υλικού και τη σκληρότητα του, σίγουρα θα κρατούσαν για πάντα χωρίς κατεστραμμένα σπειρώματα κτλ προβλήματα που, λιγότερο το original floyd, αλλά όλα τα υπόλοιπα floyds έχουν. Από θέμα ήχου τώρα, είχε διαφορά, αλλά επειδή η αλλαγή των saddles έγινε παράλληλα με την αλλαγή του bridge μαγνήτη από τον Super Distortion που είχε με ένα GAS Pickups Gaser Plus A, δεν μπορώ να σου πω κάτι πάνω σε αυτό. Η αλλαγή ήταν τεράστια στην κιθάρα, αλλά μεταξύ saddles-μαγνήτη νομίζω τη διαφορά την έκανε κυρίως ο μαγνήτης. Παρόλα αυτά, και μόνο για το πόσο ελαφρύ και σκληρό είναι το τιτάνιο σαν υλικό, και επειδή παίζω μόνο με floyd rose strat κιθάρες, τουλάχιστον στις 2-3 main μου, αν υπήρχε ακόμα η εταιρία θα τις αναβάθμιζα σίγουρα. Δυστυχώς full titanium floyd είναι πανάκριβο, αλλά και να θες να το πάρεις δεν το βρίσκεις πουθενά στην Ευρώπη τουλάχιστον από όσο έχω ψάξει. FU Tone δεν αξίζει καθώς τελωνεία κτλ, θα εκτοξεύσουν το ήδη υψηλό τους κόστους. Brass blocks δεν έχω δοκιμάσει πλην των τελευταίων floyd που έχω αγοράσει και έχω αναβαθμίσεις σε κάποιες κιθάρες (από special και 1000 που είχαν σε original), αλλά δεν είναι το Big brass block, απλά brass block εργοστασιακό. Αυτά από την εμπειρία μου μέχρι στιγμής.
-
Πολύ όμορφο setup και είμαι σίγουρος ότι θα ακούγεται super! Καλόπαιχτο!
-
Line 6 HELIX και η επιμονή της λάμπας!
Απάντηση Fanfan στου Μουσική Διεμπλοκή το θέμα Κιθάρες και Ενισχυτές
Ενώ μου αρέσει πάρα πολύ το Helix για το σπίτι ή ηχογράφηση, δεν θα το έπαιρνα σε live ποτέ λόγω πρότερης αρνητικής εμπειρίας (αρκετών live) με ψηφιακά (AxeFx Ultra & 2). Δεν λέω ότι φταίνε τα μηχανήματα, εγώ προφανώς δεν μπορούσα να τα σετάρω, οπότε για live ένα combo και μερικά πετάλια και τέλος. Εξαιρετικό το Helix για το σπίτι -προσωπικά. -
Σε ευχαριστώ φίλε @zappa. Χμ δεν το ζύγισα αλλά, θα το κάνω και θα σε ενημερώσω. Βέβαια θα το ζυγίσω ως έχει, αλλά τουλάχιστον θα έχεις μία εικόνα. Συμφωνώ για το θέμα case στα flatboard. Το ψάχνω το θέμα flatboard και δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να βρω κάτι.
-
Η ζωή της είναι κυρίως μέσα στο σπίτι, και στο προβάδικο. Βαριά δεν είναι, φαντάζει ογκώδης στο μάτι ίσως, αλλά όχι.Το εμπρός χερούλι δημιουργεί άριστη κατανομή βάρους και έχει πολύ καλή λαβή. Γενικά το βάρος δεν είναι το αδύναμο σημείο της. Το κόστος είναι. Καινούργια είναι πραγματικά ακριβή. Το μέγεθος της είναι άριστο, και μεταφέρεται εύκολα. Δεν επέλεξα κάποια friedman π.χ. καθαρά για πρακτικούς λόγους, δεύτερον για αισθητικούς. Έχει πόσο καιρό που ψάχνω κάποιο flatboard εντός Ε.Ε. αλλά δεν έχω καταφέρει να βρω, αν κάποιος γνωρίζει κάτι ας ενημερώσει.
-
Πριν λίγες μέρες έκανα το παρακάτω. Έχω λατρέψει το MS3 της Boss, το οποίο χρησιμοποιώ για όλα τα Modulation/Delays/Reverb εφέ αλλά και compression. Στις 3 λούπες έχω τα JHS Double Barrel v4, Xotic BB Preamp, JHS AT@ distortion, και βασικά με αυτά τα 3 βγάζεις τεράστια γκάμα από light overdrive μέχρι distortion. To CAE/MXR Boost/Line Driver το χρησιμοποιώ ως always on buffer. Καλώδια George Ls, τροφοδοσία Voodoo Labs Pedal Power 2 Plus. Μικρό και ευκολοκουβάλιτο. Επίσης το MS3 είναι γελοίο στον προγραμματισμό. Στο expression pedal έχω το master volume του συστήματος.
-
Πάντα έτσι δεν ήταν; Εννοώ, όταν ξεκίνησα εγώ όλοι (οκ η μεγάλη μερίδα) έπαιζαν πεντατονικές/μινόρε, τα ίδιας licks κτλ κτλ, πολύ ακόμα αυτά παίζουν(με). Συμφωνώ σε αυτό που λες, νομίζω η κάθε γενιά έχει κάποια κοινά χαρακτηριστικά (επιρροές/ακούσματα κτλ), και από εκεί και πέρα ο καθένας διαμορφώνεται αναλόγως το χαρακτήρα του. Αν πχ παρακολουθήσεις 20-30 βιντεάκια από διαγωνισμούς τύπου Kiesel, θα δεις ότι τα κοντινά ηλικιακά group των συμμετεχόντων έχουν συνήθως και κοινή αντίληψη/τεχνική/μουσικότητα στο παίξιμο τους. Το ζητούμενο πάντα είναι η μουσικότητα, τι αν παίζεις 300 νότες το δευτερόλεπτο τι αν παίζεις 1 κάθε 4 λεπτά, δεν συμφωνώ με τις λογικές που λένε ότι αργά=ψυχή, γρήγορα=φιγούρα κτλ. Δεν είναι θέμα αργά ή γρήγορα, αν έχεις 4 τόνους gain ή αν παίζεις clean. Για μένα το θέμα είναι τι λες, πώς το λες και πώς το επικοινωνείς.
-
Διαφωνώ καθέτως ως προς το τη μουσικότητα της σύνθεσης. Προσωπικά, και ως μουσικό άκουσμα είναι αυτός που ξεχώρισα. Μου άρεσε in fact τόσο, που το έχω ακούσει δεκάδες φορές από τη στιγμή που το βρήκα. Δεν με ενδιαφέρει πόσο χρονών είναι (αυτά τα "άχου τα μικρούλη δες πώς παίζει", ούτε με αγγίζουν), και αν παίζει παπάδες. Αυτό που ακούω μου αρέσει. Αναφορικά με τον ήχο κτλ, είναι υποκειμενικό. Δεν με χαλάει, ούτε μπαίνω στη διαδικασία του "παίχτο ρε μπαγάσα σε ένα καθαρό κανάλι να σε μετρήσω να 'ούμε". Είναι έτη φωτός καλύτερος από εμένα φυσικά και απλά το απολαμβάνω. Anyway, είναι ωραίο να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Btw, το ίδιο "κόλλημα" είχα πάθει με έναν άλλο πιτσιρικά όταν άκουσα αυτό πάλι από συμμετοχή σε διαγωνισμό της Kiesel. Το οποίο και πάλι το ξεχώρισα για το μουσικό του θέματος, και όχι για ήχους (που έχει εξαιρετικό btw αυτός), ικανότητες κτλ. Αυτό που ακούω, άσχετα αν δεν τον έβλεπα, πάλι θα με κέρδιζε σαν ακροατή.
-
Χάζευα βιντεάκια από τον εν λόγο διαγωνισμό, και έπεσα πάνω σε αυτό το παλικαράκι. Από τα 10άδες βίντεο που είδα με συμμετοχές, αυτό είναι μακράν το αγαπημένο μου. Έχει σύγχρονα στοιχεία, ακούω τις επιρροές του, αλλά με κέρδισε με το όλο attitude του, και με εκείνο το διαολεμένο lick στο 0:30. Μπράβο του!
-
Ακριβώς αυτό, οι δύο πρώτες προσπάθειες ήταν εξαιρετικές. Τους έχασα μετά, και τους πήρε το μάτι μου μετά από χρόνια στο Mad (;!) να παίζουν κάτι τύπου goth (εκτός και αν ήταν συνωνυμία) και απογοητεύτηκα. Τα πρώτα 2 album έδειχναν ότι θα μπορούσαν να κάνουν πολλά πράγματα, παραμένουν από τα πρώτα ονόματα που μου έρχονται στο μυαλό όταν λέμε "ελληνική metal σκηνή" γιατί ήταν από τις πιο ενδιαφέρουσες περιπτώσεις. Αν είχαν και καλή παραγωγή ρε γμτ..
-
-
Αν πήγαινα σε partcaster, η σκέψη μου όταν έγραφα το θέμα και συνέκρινα με τις άλλες 2 επιλογές που είχα, ήταν η παρακάτω. Θα πήγαινα σε ένα από τους δύο λαιμούς αυτόν ή αυτόν. 372 δολλάρια με τα μεταφορικά + τελωνείο, άρα μιλάμε για κανά 500άρι ευρώ όλα μαζί χονδρικά. Αν βάλεις και αυτό το σώμα που μαζί με το pickguard θα μου βγει 320 ευρώ, είμαστε ήδη στα 820. Μαγνήτες, κλειδιά, γέφυρα και λοιπό hardware να μην βγουν ένα 400άρι (;), θα βγουν. Άρα είμαστε λίγο πάνω από τα λεφτά της RW καινούργια. Βέβαια όπως είπε ο @Superfunk, αν χρειαστεί να την πουλήσεις δεν θα την πουλήσεις όσο θα πουλούσες την RW, αλλά το ξέρεις αυτό όταν την κάνεις. Τις partcaster τις παντρεύεσαι και αν χωρίσεις, τις πληρώνεις ακριβά.
-
Ευχαριστώ για τις προτάσεις, ναι τις έχω τσεκάρει τις Vintage, έχω 2 Strat της εταιρίας. Δεν είναι καθόλου άσχημα όργανα το αντίθετο μάλιστα, για τα λεφτά τους είναι άψογα. Ο μόνος λόγος που δεν τις σκέφτομαι στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι το σχήμα του headstock. Δεν με νοιάζει να γράφει Fender, αλλά γμτ δεν της πάει της tele το συγκεκριμένο με τίποτα. Βέβαια στην τιμή που έχει η κανονική (όχι η relic) είναι 30 ευρώ πάνω από ότι παίρνω το σώμα από την Allparts, άρα ανοίγει ένα ενδεχόμενο αγοράς και αλλαγής λαιμού, κάτι που δεν χρήζει να γίνει και άμεσα. Είναι μία budget λύση σίγουρα. Με έβαλες σε σκέψεις.