-
Αναρτήσεις
40 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
Συμμετοχή dimitrisp
0
Φήμη
-
Ο dimitrisp είναι νέο μέλος
-
Απεικόνιση της διαφοράς φάσης (Phase Distortion)
Απάντηση dimitrisp στου blue το θέμα Ηχοληψία, Παραγωγή, Mix & Master
Λοιπον πρωτα απ'ολα να (ξανα)πω οτι δεν εχω ασχοληθει εντατικά με το θεμα οποτε δεν μπορς αυτη τη στιγμη να σου πω βημα-βημα τι να κανεις. Σχετικα με τα ερωτήματά σου πάντως: Δοκίμασε το εξής: ηχογραφησε το χτύπημα μιας (καθαρης) νοτας απο την αρχη ως το τελος. Μετα παίξε το wav σε καποιο πρόγραμμα που να εχει και καποιο spectrum analyser visualization plugin. Θα δείς λογικά ενα σχέδιο απο αρμονικες, μια με μεγαλη ενταση (μεγαλη κορυφη) και αλλες γυρω της με μικρότερη. Αν δεν κανω φοβερο λάθος η κατανομη της ισχυος του σήματος δεν αλλαζει καθ' όλη τη διαρκεια μονο η συνολική ενταση η οποια θα ανεβεί στην αρχή απότομα (attack) και μετα θα πέσει σταδιακά (decay). Αρα παρε ενα τμήμα το ήχου. Και ολο να το πάρεις μαλλον οκ θα εισαι αλλα αν θες κοψε τον αρχικο χρόνο ανόδου και παρε απο κει και περα 1024 ή 2048 δείγματα ας πουμε. Οπως (νομιζω) ειπα και πριν αφου πάρεις τον FFT ο ευκολοτερος τρόπος ειναι να παρεις το μέτρο του (απολυτη τιμή, abs() νομιζω στο Matlab) για να δεις την απόκριση συχνότητας του (φάσμα) και την φάση (νομιζω angle() ή arg() στο Matlab, θα σε γελασω). Στα διαγραμματα που θα βγουν θα έχεις ισχύ στον y αξονα και συχνότητα στον x. Θελει όμως λίγο προσοχή για την ερμηνεία τους (βασικα ποια συχνοτητα αντιστοιχει σε καθε δείγμα του FFT). Ψαξε για κανενα απλο tutorial στο google γιατι και εγω δεν θυμαμαι τις λεπτομερειες. Επαναλαμβάνω λοιπον μετρο και φαση των μιγαδικών οχι πραγματικο και φανταστικό μερος. Αν θες να εισαι πιο σωστος ισως ειναι καλυτερα να χρησιμοποιησεις καποια μέθοδο εκτιμησης φάσματος ισχυος αντι για απλο FFT. Ψάξε τι εχει το Matlab για spectrum estimation. Παντως ο στοχος σου ειναι να παρεις κατι σαν αυτο που θα σου βγάλει το plugin. Καλη τύχη και ελπίζω να βοηθησα. Για τις επομενες βδόμαδες πάντως μαλλον δεν θα μπορεσω να ξαναπαντησω μιας και με πετυχες πανω στην ωρα: σε λιγες μερες παρουσιαζομαι στη Κορινθο και δεν θα εχω υπολογιστη για κάποιο καιρό. -
Αυτο μάλλον συμβαίνει επειδή τα αρχεία midi εσωτερικά δεν κρατάνε τις νότες με τις αξίες τους αλλα συμβάντα του στύλ: τάδε ώρα ξεκινάει μια νότα C4, ταδε ώρα σταματάει η νότα, κέινη την ώρα πατιέται το πεντάλ κλπ. Οπότε πρεπει κάπως να μετατραπούν οι νοτες και διάρκειες αυτές σε μουσικό κείμενο που συνεπάγται μάντεμα χρόνου, κλειδιού, ταχύτητας, κλπ. και κβαντισμό. Και οταν ενας υπολογιστής πρέπει να "μαντεψει" τα αποτελέσματα είναι κατα κανόνα μη-βέλτιστα για να το θέσουμε ήπια...
-
Τελικά μαλλον άδικα σπαταλάω τον χρόνο μας... Το hum to signal ratio (HSR ) δεν είναι και τόσο μεγάλο δηλ. έχω ενοχλητικά πολύ hum μονο οταν η ένταση δεν κανει για δωμάτιο ετσι και αλλιώς και μόνο σε πολυ high gain ρυθμίσεις που έτσι και αλλιώς δεν σκοπεύω να παίζω και πολύ. Επιπλέον δεν είχαν μάλλον και πολύ νόημα οι συγκρίσεις με τους προηγούμενους μαγνήτες μιας και, όπως διαπίστωσα πριν λίγο, οι παλιοι ήταν αμφότεροι γύρω στα 8kΩ ενώ οι καινούριοι είναι 10kΩ και 13kΩ για λαιμό και γέφυρα αντίστοιχα. Αυτο σε συνδιασμό οτι το φτιάξιμο της κιθάρας μου (ειναι PRS στυλ και δέν έχει καθόλου καπάκια απο πισω) που με ανάγκαζε να έχω τον bridge μαγνήτη χυμα απ' έξω για να έχω πρόσβαση στις συνδέσεις έκανε το hum χειρότερο. Οπότε μόλις έβαλα χορδές αλλα τώρα πρέπει να ξανασετάρω την κιθάρα απο την αρχή οποτε δεν τους έχω ακουσει ακόμα κανονικά. Πάντως με ολά τα εξαρτήματα βιδωμένα και δεδομένης της υψηλότερης αντιστασης των μαγνητών είναι μάλλον εντάξει η κατάσταση. Σ' ευχαριστώ πάντως πολύ για τη βοήθεια σου. Όσο για τον ήχο, κρίμα που δεν έχω μικρόφωνο να κανω κανα κλιπάκι να μου πείτε γνώμη. Έχει λές νοημα να γράψω τιποτα κατευθίαν στην line in/mic in της αθλιας κάρτας ήχου μου;
-
Το πολύμετρο λέει οτι είναι γειωμένος και οταν τον ακουμπάω δεν φεύγει το hum αν και ίσως να αλλάζει λίγο σε συχνοτικο περιεχόμενο. Ένα άλλο ισως περιεργο είναι οτι καθος περνούσα το tailpiece που όντας tone pros στυλ βγήκε μαζι με τις χορδές ακουγόταν ενα ελαφρό στατικο "crackle" στον ενισχυτή. Αν και αυτό ειναι φυσιολογικό φαντάζομαι. Κατι αλλο ίσως σημαντικό είναι οτι το hum φαινεται συγκετρωμενο στα πριμα μιας και κοβοντας το tone η τα πριμα στον ενισχυτή φεύγει σχεδόν εντλελώς ενω αντίθετα με τα μπάσσα δεν αλλάζει σχεδον καθόλου. Εκτιμώ πολύ την προσπάθιά σου να με βοηθήσεις και όχι δεν τα γείωσα. Απλα τα μόνωσα με ταινία. Δοκιμασα πάντως να τα βάλω στη γείωση και πήρα ενα ωραιότατο hum στα μπάσα κσι μεγαλύτερης εντασης αυτη τη φορά (το tone δεν εκανε τιποτα σχεδον). Ισως θα έπρεπε να ανφέρω οτι μιλάμε για αλλαγή και των δύο humbuckers. Οποτε είναι 2 καλώδια και το shield αυτό ανα μαγνήτη συνολο 6 που πάνε στην κιθάρα. Οσον αφορά τα καλώδια που έβγαλα ήταν 2 ανα μαγνήτη: οι γειώσεις και των δυο μαγνητών ήταν κολλημένες στο ίδιο σημειο στο σασι του διακόπτη το οποίο είναι γειωμένο και τα σήματα ήταν στα δυο ακριανά ποδαράκια της απέναντι πλευράς. Λογικά πράγματα. Ε, εγώ έβγαλα τις 2 γειώσεις και κόλλησα στο ιδιο σημειο 4 καλώδια τις καινουριες γειώσεις και τα καινούρια shields και απο τους δυο μαγνήτες και στα ακριανα ποδαράκια τα δυο σήματα. Τα μεσάια καλωδια έιναι μονωμένα. Αρα οπως τα λες είναι τα πράγματα περα απο τα εξτρα δυο καλώδια θωράκισης τα οποία απ'οτι καταλαβαίνω στα περισσότερα μαγνητάκια ενωνονται στη γείωση εσωτερικά ενω εγώ πρεπει να το κάνω μόνος μου. (Στα παλία μου πχ. μαγνητακια το σασί είναι όντως ενωμένο με τη γείωση συμφωνα με το πολύμετρό μου.)
-
Δεν νομίζω... Με τους προηγούμενους μου μαγνήτες δεν θυμάμαι να είχα προβληματα στις ίδιες εντάσεις. Αν βάλω πχ. το gain στο τερμα και το master ισα-ισα να ακουγεται (δηλ στο 3) ακούγεται και θόρυβος. Παλια που έπαιζα εκεί δεν θυμάμαι τετοιο πρόβλημα. Gain στο 6-7 και master στο 5 ας πούμε έχει επίσης προβλημα και δεν θυμαμαι να είχα πριν. Δεν είναι δυο γειώσεις ακριβώς. Έχεις κανονικά τις δυο άκρες ανα πηνίο τα hot και ground οπως λέγονται, συνολο 4. Και μετα σου βγάζει και ενα καλωδιάκι που ειναι συνδεδεμένο με το μεταλικο σασι του μαγνήτη. Αυτο είναι οπως πχ. το πλεγμα γυρω απο ενα καλώδιο τηλεορασης που το συνδεεις με τη γειωση για να γειώνει παρεμβολες απο εξωτερικα πεδια. Παντως και οι οδηγιες εχουν κατηγορία μαγνητών της GFS "GFS 5 Wire Humbuckers" και λένε "Black = Ground, Silver Shield = Ground, Green = +, Connect Red to White". Όχι μια χαρα τα λες αλλα αυτα (κοκκινο και ασπρο καλώδιο) ήρθαν ήδη συνδεδεμένα και συνεπώς είναι μάλλον εντάξει. Επειδή ολες οι γειώσεις (4) ειναι κολλημένες μαζι είναι λιγο ζορι να ξεοκλλήσω τα εν λόγω καλώδια και επειδη πολυ αμφιβάλλω αν δεν θα κάνουν τα πράματα χειρότερα δεν το προσπάθησα ακόμα. Δηλ. αποκλείεται να προκάλουν θόρυβο κακές κολλήσεις; Και μένα μυστήριο μου φαινόταν αλλα δεν είχα και άλλη ιδέα. Τον διακόπτη έλεγα να τον αλλάξω και επειδη με το βαλε βγάλε αρχισε να κουνιέται ο μοχλός αλλα μιας και οι καινούριοι είναι δεν είναι και πάμφθηνοι (καλα τι γίνεται σ' αυτήν την αγορά; 13Ε για ένα διακοπτάκι; Και aftermarket μαλιστα, 24Ε για Gibson!) και μιας και βαριέμαι να ξανακολλάω τα πάντα δεν θα με πείραζε να κρατήσω και αυτόν που έχω αν δεν πρόκειται να λυθεί το πρόβλημα. Μετα το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ειναι αυτό που μου απάντησε μόλις σήμερα ο κατασκευαστής των εν λόγω μαγνητών και ο οποίος υποστηρίζει: Δεν νομίζω το δέρμα μου να έχει αρκετά μικρή αντίσταση για να δράσει ώς γείωση και άν είχε παλι δεν ακουμπάω σε γειώσεις οταν παίζω οπότε δεν νομίζω να είναι αυτό. Αλλωστε και παλια οταν αφηνα την κιθάρα κάτω δεν αρχιζε να βουϊζει... Μπορει να έκανε λιγο θόρυβο παραπάνω αλλα καμια σχέση με αυτό που κανει τώρα.
-
Μαλλον με μπέρδεψες με τον gdevlek. Εγω δεν είχα EMG πριν αλλα δυο απλούς stock humbuckers που αρχίζουν να μ' αρέσουν όλο και περισσότερο. Τα ποτενσιόμετρα μου συνεπώς μάλλον 500κΩ είναι.
-
Έχεις δίκιο. Να και το link: http://store.guitarfetish.com/alfatpafbohu1.html Έχουν 5 καλώδια. Είναι ενα ζευγάρι σήμα και γείωση για κάθε πηνείο και ενα για την θωράκιση του μεταλλικού περιβλήματος. Τα μεσαία καλώδια ήταν ενωμένα απο το εργοστάσιο (χμμμ, αν και δεν ξέρω ποσο καλή ηταν η συγκόλληση). Και τα υπόλοιπα καλώδια είχαν λίγο καλαι στις άκρες τους. Ή ηταν tinned απο το εργοστάσιο ή χρησιμοποιημένα :). Είχαν. Βασικά δεν νομίζω να έχει προβλημα η συνδεσμολογία. Τα μαγνητάκια δουλεύουν. Δηλ. αν βαλω μπροστά τους μια χορδή, την τεντώσω και την χτυπήσω παίρνω κανονικά ήχο. (Δεν εχω περάσει χορδες ακομα μιας και μαλλον θα χρειαστεί κι' αλλη δουλεια.) Το πρόβλημα είναι οτι κάνουν θόρυβο αν τα συνδέσω στον ενισχυτή (χωρις χορδές). Δηλ οχι ακριβώς θόρυβο. Κανουν hum κατι που δεν θα έπρεπε να κάνουν όντας hum-cancelling humbuckers. Το hum αυτό δεν αλλάζει αν παω κοντά η μακρια απο τον ενισχυτή και δεν αλλάζει αναλογα με τον προσανατολισμο. Επίσης δεν αλλάζει ιδιαίτερα οταν ακουμπάω την γείωμενη γέφυρα αν κάτι λέει αυτό. Δεν ξέρω τι άλλο να υποθέσω περα απο το οτι οι συγκολλησεις δεν έγιναν καλά η οτι χάλασα τον διακόπτη. Θα αγοράσω εναν καινούριο διακόπτη και θα ξαναπροσπαθήσω με κατλυτερες συγκολλησεις. Αν κανείς άλλος εχει καμιά καλύτερη ιδέα είμαι all ears.
-
Δεν ξέρω να σου πω αν μπορείς να βγάλεις τη βάση εντελώς αλλα τουλ. εχω δεί να πουλιούνται ξεχωριστές βάσεις για να αλλάξεις το χρώμα αν θες. Π.χ. http://www.thomann.de/gb/goeldo_humbuckerrahmen_pl11.htm Οποτε δεν θα πάνε και χαμενοι αν πάρεις την LesPaul-οειδή.
-
Χωρις να μπορώ να ειμαι σίγουρος γιατι μονο τη μοναδική δικιά μου κιθαρα έχω ξεκοιλιάσει μεχρι τώρα φαντάζομαι ναι. Εγω απλα ξεκολλησα τα υπαρχοντα καλώδια απο τον διακόπτη, δυο ανα μαγνήτη (σήμα, γείωση) και κόλλησα τα καινούρια που ήταν ελαφρώς περισσότερα. Για GFS που έχω και γώ το μαυρο και το γυμνό shield στη γείωση και το πράσινο στο σήμα. Αλλα καλύτερα μην ακούς εμένα γιατι οπώς είπα κατι κάνω στραβά και εχω πολύ hum. Αν μπορεί να βοηθήσει κάποιος: ολα τα καλώδια εκτώς του shield ειναι μονωμένα μεχρι την κόλληση και πρέπει να έχουν κολλήσει καλα. Εκοψα τώρα και τη μόνωση απο ένα καλώδιο, την εσχισα και την πέρασα γύρω απο τα καλώδια θωράκισης χωρις απολύτως καμιά βελτίωση. Μετρήσεις με το πολύμετρο (συνέχεια, αντιστάσεις) φαίνονται οκ; Τι μπορεί να κάνω στραβά;
-
Αν εννοείς στυλ PRS και γώ τέτοια έχω. Βασικά η καλωδίωση για να αλλάξεις μαγνήτες δεν είναι και τίποτα: ξεκολλάς τα παλιά καλώδια και κολλάς τα καινούρια στη θέση τους. Ενα πολύμετρο για να βρείς ποια είναι η γείωση βοηθάει. Το να κάνεις τη δουλεία σωστά (δηλ. να μην ξεκολλήσουν και να μην πάθει κρίση ταυτότητας η κιθάρα σου και νομίζει οτι είναι κεραία και "πιάνει" το δίκτυο της ΔΕΗ) αυτό είναι αλλα θέμα... Ευχαριστώ για το λινκ παιδιά. Για να δούμε αν θα βγάλουμε καμια άκρη.
-
Δεν μπορώ να πώ οτι είχα ιδιαίτερο πρόβλημα με τους παλιούς μου (stock) μαγνήτες αλλα αυτοί οι GFS ήταν τόσο φθηνοί που είπα να τους δοκιμάσω έτσι για να δώ τη διαφορά να ξέρω. Λοιπόν σήμερα ήρθαν (πρόκειται για τους FAT PAF) και κάθησα να τους περάσω χωρις να έχω ξαναανοίξει κιθάρα και έχω να ρωτήσω τo εξής: Τα καλώδια απο την θωράκιση της συσκευασίας του μαγήτη που πάνε στη γείωση πρέπει να τα μονώσω ως εκεί που έκανα την κόλληση; Γιατι αυτή τη στιγμή ένα τμήμα (3-4cm) είναι γυμνό και ενώ οι μαγνήτες πρέπει να δουλεύουν οκ με πολύ gain ή master κανουν πολύ hum. Αυτό φταίει; Και κάτι ακόμα: πειράζει που έχω την κιθάρα χωρις χορδές μέχρι να λύσω το πρόβλημα; Για τον λαιμό ενοώ...
-
Ωραίος και αυτός αλλα αρκετά πιο ακριβός απο τον Ashdown μαλλον λόγω των εφφέ και του modelling. Μάλλον τελικά για τον Perfect 10 θα πάμε μιας και η τιμή είναι πολύ καλή και οι κριτικές επίσης. Ευχαριστούμε πάντως για όλες τις προτάσεις σας παιδιά.
-
Στην "ελεύθερη" πλευρά του φάσματος Rosegarden και Muse πρέπει να είναι τα μεγαλύτερα. Αν και μην περιμένεις φοβερά αποτελέσματα απο τόν αυτόματο μετατροπέα. Θέλουν και λίγη δουλειά...
-
Δεν ξέρω είναι όντως κάπως αποστειρομένος ο ήχος...
-
Βεβαίως και γινεται... Όσο για το πώς ακούγεται: στους μπασο-ενισχυτές που δοκίμασα εγώ απλά ακούγεται η κιθάρα πιο... μπάσα! :wink: Όχι και άσχημο για clean παίξιμο υποθέτω.