decadence
Μέλος-
Αναρτήσεις
64 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
Συμμετοχή decadence
0
Φήμη
-
Καλημέρα, Έσπασε ένα "βαγονάκι", που θα μπορούσα να βρω ανταλλακτικό; Η κιθάρα μου: Jackson PS2 με Floyd rose Ευχαριστώ! Ηλίας
-
Αυτό ψάχνω, παραθέτω κάποιο link που βρήκα ελπίζω να βοηθήσει και άλλους. http://www.tweakheadz.com/how_to_setup_a_vocal_session.htm Εστιάστε στο Ways to patch a reverb into the Monitoring Chain τμήμα του κειμένου έχει παραδείγματα για αρκετά setup. Κάθε πρακτική εφαρμογή ευπρόσδεκτη γιατί το έψαχνα καιρό το feature πως γίνεται σε DAW και πραγματικά πολλοί τραγουδιστές έχουν θέμα να ακούν χωρίς βάθος τη φωνή τους... Thx και πάλι!
-
Βασικά θέλω να ακούω κάποιο vst effect την ώρα της ηχογράφησης αλλά να γράφεται dry το σήμα και φυσικά να βάλω τα όποια εφφέ στη μίξη. Απλά προς διευκόλυνση του τραγουδιστή, μπασσίστα, κτλ Ίσως τελικά δεν γίνεται σας ευχαριστώ anyway!
-
Σε ευχαριστώ αλλά χμ δεν αρκεί νομίζω :-( Εάν το βάλω insert στο input όπως στη δική σου περίπτωση (vst effect πχ compressor ή reverb αντί Guitar Gig όμως) τότε θα το γράψει. Απλά δεν θα το ακούω την ώρα της ηχογράφησης εκτός αν έχω το monitor του καναλιού ενεργό και ανενεργό το direct monitoring, σωστά; Εγώ θέλω να το ακούω (προς διευκόλυνση του τραγουδιστή πχ) αλλά να μη το γράφω μάλλον σε μπέρδεψα ή δε κατάλαβα καλά...
-
Καλημέρα, Κάτι σχετικό που θέλω να ρωτήσω... Πως μπορείς να κάνεις monitor με εφφέ κατά την ηχογράφηση (φωνές πχ) αλλά να ΜΗΝ γράψεις το εφφέ; Έχω cubase Ευχαριστώ! Ηλίας
-
Καλημέρα, Με ενδιαφέρει και μένα να ακούσω την Martin DX-1, που μπορώ να τις βρω Αθήνα? Ευχαριστώ :D
-
Γεια χαρά, Αυτό που λες είναι σωστό, η δυνατότητα του να αλλάζεις tempo στο κομμάτι χωρίς να χρειάζεται να ξαναγράψεις το audio. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά υποτίθεται πως δουλεύει. Τα pro tools για παράδειγμα υποστηρίζουν αυτή τη λειτουργία εδώ και καιρό (αν δεν κάνω λάθος). Εκεί που πλεονεκτεί το SX3 και έχω ιδία άποψη είναι η audio μηχανή (ηχογραφήσεις μου στο SX2 ακούγονται καλύτερα στο SX3) και η δυνατότητα External Effects μέσω των VST Connections (πολύ χρήσιμο αν θες να δουλέψεις με εξωτερικές μονάδες εφφέ). Πριν ήταν λίγο πιο πολύπλοκο και χρειαζόσουν 2 τουλάχιστον κανάλια. Ακόμη έχει προστεθεί ενα εξτρα bus το Audition που χρησιμεύει ώστε να φτιάχνεις υπομίξεις για τους μουσικούς ενώ εσύ πχ θες να ακούσεις solo κάποιο όργανο την ώρα της ηχογράφησης. Το τελευταίο (το audition bus δηλαδή) δεν έχω προλάβει να το δοκιμάσω, αλλά το διάβασα σε άρθρο σχετικού περιοδικού και μου άρεσε πολύ. Αν "παίξει" θα κάνω σχετικό post. Φιλικά
-
Kleon, Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το point, που μπερδεύτηκες? Διάβασες όλο το post και αυτά που ακολούθησαν ή μόνο τις 2 πρώτες γραμμές? Προτίμησα να συνεχίσω στο ίδιο θέμα παρά να ανοίξω καινούργιο μιας και μιλάμε για επιλογή κάρτας ήχου. Το σχόλιο σχετικά με τη US-122 ήταν απλά η εισαγωγή. Ας έχει, δεν θα ήθελα να το συνεχίσουμε ούτε υπάρχει θέμα παρεξήγησης φυσικά 8) Ο σκοπός δεν είναι να μπερδέψω κανέναν 8) Φιλικά
-
Φίλε Zakk_Wylde, Σχετικά με τη M-Audio FastTrack pro, να υποθέσω πως την έχεις δουλέψει αρκετά καταρχήν γιατί έχω κάποιες ερωτήσεις αφού επισκέ: -Εχει μόνο 2 inputs (Mic/Line switchable)? Η Lexicon π.χ. έχει παραπάνω με μικρή διαφορά χρημάτων, γιατί να την προτιμήσω? -Ερχεται με δικούς της ASIO/WDM drivers? -Υποστηρίζει ηχογράφηση μέχρι 24bit/48Khz (ή παραπάνω)? -Γιατί πιστεύεις πως είναι η καλύτερη λύση στη κατηγοριά της? Ξέρω γενικώς πως η M-Audio έχει πολύ καλό όνομα αλλά οι άλλες 2 λύσεις που σκέφτομαι έχουν περισσότερα features (I/O, etc.) και προέρχονται από αξιόπιστες εταιρίες. Δεν προσπαθώ να σε αμφισβητήσω (κάθε άλλο) απλά θέλω να είμαι σίγουρος (όσο είναι πλέον δυνατό με τόσα προϊόντα) για την αγορά που πάω να κάνω :wink: Σε ευχαριστώ και πάλι :D
-
Καλη Χρονιά καταρχήν, Είχα την US-122 παλαιότερα η οποία είναι αξιοπρεπέστατη λύση, αλλά χρειάζομαι περισσότερες εισόδους. Εχω καταλήξει ανάμεσα στις: -Lexicon Omega Studio (USB 1.1) -ESI ESP1010 (PCI) Τα I/O της Lexicon μου είναι υπερ-αρκετά + ότι με διευκολύνει το USB, αλλά και η ESI είναι πολύ δελεαστική πρόταση σε σχέση τιμής/χαρακτηριστικών. Πόλύ σημαντικός παράγοντας στην απόφαση μου είναι η σταθερότητα του interface. Εχει κάποιος σχετική εμπειρία με τις προαναφερθείσες κάρτες? Ευχαριστώ πολύ
-
Θα το ψάξω και θα επανέλθω με τα αποτελέσματα. Με ενα φίλο που το συζητούσα προχθές (έχει κάνει το ίδιο στο PC του) μου είπε ότι και εσείς, οι ανεμιστήρες να δουλέυουν στα 5 volt, και να βάλουμε ηχο-θερμοαπορροφητικά κουτιά στους δίσκους. Ευχαριστώ :D :D :D
-
Thanx θα φροντίσω να το ακούσω, αλλά περισσότερο με ενδιαφέρει αν κάποιος έχει χρησιμοποιήσει το KMS 105 σε ενισχυτή...
-
Πήρες μόνο το τροφοδοτικό και σου έκανε δουλειά? Ταιριάζει σε όλα τα cases? Ευχαριστώ και πάλι
-
Αντιμετωπίζω πρόβλημα θορύβου τροφοδοτικού (φαντάζομαι δεν είμαι ο μόνος :cry: ) και σκέφτομαι ή να πάρω αθόρυβο τροφοδοτικό ή να ολόκληρο PC silent case. Ξέρει κάποιος online stores και αξιόπιστες λύσεις? Ευχαριστώ :D :D
-
Εχθες το βράδυ έκανα ενα τεστ με το KMS105 σε φωνή και κιθάρα ηλεκτρική (καθαρό ήχο) περασμένο από το πολυεφφέ GNX4 σε ενισχυτή/κεφαλή Randall 100Watt με καμπίνα Randall 4 μεγαφώνων (300W). -Στη μεν φωνή ήταν άψογο, low self noise, flat response συχνοτήτων, χωρίς καθόλου pops (αν και δε χρησιμοποίησα pop filter). Το σύγκρινα με τα Oktava MKL2500 (tube) και Samson C03 που είναι πυκνωτικά μεγάλου διαφράγματος. Πραγματικά το KMS ήταν πολύ καλό αν και προορίζεται για live&broadcasting χρήση. Στις κιθάρες όμως ήταν μετριότατο (ίσως έφταιγε ότι το είχα σε απόσταση μεγαλύτερη της παλάμης από το ηχείο) ενώ το C03 πολύ πιο "ζεστό" και "ζωντανό". Όποιος έχει κάποιο σχόλιο σχετικά με το KMS θα μου ήταν πολύ χρήσιμο :D Επεσε στα χέρια μου κατά τύχη, αλλά φαίνεται πολύ καλό (ok, its Neumann :wink: )