-
Αναρτήσεις
88 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
Συμμετοχή akis_
0
Φήμη
-
Θα με ενδιέφερε να μάθω τι δε σου άρεσε στους CS69... Τους είχα κι εγώ για αυτο... είναι πολύ "καθαροί' μαγνήτες με απουσία μεσαίων αλλα νομίζω και μπάσων(να φανταστείς οταν ανεβάσω τα mids λιγο και το bass στο τέρμα με ένα eq μου ακούγονται ισορροπημένοι).περα απο αυτό νομίζω οτι ο neck fuzzάρει ή μαλλον fizzαρει δεν ξέρω πως το περιγράφουν :D .βασικά νομίζω οτι το <<προβλημα το έχει ο neck μαγνήτης,γιατι ο bridge μου αρέσει.Γενικα δεν νομίζω οτι σηκώνουν εστω και λίγο distortion με εξαίρεση ισως το big muff,αλλα με ελάχιστο overdrive είναι εξαιρετικοι(ή ετσι νομίζω).Εσυ γιατι τους έστειλες?εγω ψάχνω περίσσοτερο drive Κανενας με single spaced dimarzio δεν υπάρχει?
-
ποιος μπορεί να πει οτι έχει ζησει αν δεν έχει φάει διπλοπιτο με κετσαπ μπουστάρδα,τζατζίκι και αν δεν έχει βάλει superdistortion σε στρατ :D :D θα πάρω σύντομα μια pgm αλλα θέλω να πειραματιστω λιγο ακόμα
-
επειδή οι CS 69 δεν ήταν αυτό που περίμενα(ή μηπως άλλαξαν τα γούστα μου ενδιάμεσα?) θα ξαναματααλλάξω μαγνήτες στη strat μου.εχετε υπόψη οτι χρειάζομαι πολύ,πολύ,πολύ overdrive (το έχω ανάγκη σας λέω) αλλα δεν προτίθομαι να διώξω τον valve junior του βάζω μπολικα πετάλια αν χρειαστεί. σκεφτομαι ανάμεσα σε σετ hs-3,YJM και σε κατι πιο δυνατο tonezone,super distortion παντα singles και πάντα dimarzio.η απορια μου είναι αυτη:οι δυνατοτεροι σε output μαγνήτες που υποτίθεται οτι δίνουν μια ώθηση στο drive έχουν και περισσότερο θόρυβο σε σχεση με πιο mild μαγνήτες(hum οχι single coils) σε καταστάσεις με αρκετό gain?γιατι τωρα χρησιμοποιώ το ts9 μαζι με οποιο αλλο dist pedal και αυτο φυσικα αυξάνει πολύ το θόρυβο ενω το noise suppresor με χαλάει πολυ.αν δηλαδη εχω 2 δυνατους μαγνήτες θα μπορώ να έχω τον ήχο που θέλω με ένα πετάλι και άρα με λιγότερο θόρυβο?
-
oχι η strat δεν έχει shim την εχω αποσυναρμολογήσει.απλα κατω απο αυτη την προεξοχή είναι αυτο το κενό(οπως στο σχήμα)που με ενοχλεί αισθητικά,θα ήθελα ένα πιο εφαρμοστό neck. superfunk σκέφτομαι να λύσω το πρόβλημα με ένα μπρατσο 24 τάστων,ε τι λες? :D :D
-
εννοω αυτο αυτο το κομμάτι που είναι 3,17 χιλιοστα.μήπως επειδή ειναι 22 τάστα?
-
ισως να δοκιμάσω να κοτσάρω ενα λίιιιγο πιο παχυ μπράτσο στη strat τωρα που λέω να της βαλω ενα vintage 21-ταστο maple με fat headstock.και ηθελα να σας ρωτήσω εχω μια highway-1 του 2003 και ανάμεσα στο pickguard και την ταστιέρα υπάρχει ενα μικρό κενό που δεν βλέπω συχνά σε στρατοκαστερ(δεν εχω και φωτογραφια ισως να μην καταλαβαίνετε τι λέω)αυτο οφείλεται στο μπράτσο ή στο σώμα?
-
τι να σας πω ρε παίδες απλά εμενα μου είναι δυσκολο να παίξω αυτα που επαιζε ο hendrix με τον τροπο που κρατουσε την κιθάρα, είχε ενα πολύ χαρακτηριστικο τρόπο που νομίζω διέφερε απτους κλασικούς bluesmen(απτον albert king που μου έρχεται τωρα στο μυαλό),thumb fretting κτλ.και μην ξεχνάμε πως δεν επαιζε blues με τη συμβατική έννοια που οσο ναναι ολοι με τον ίδιο τρόπο τα παίζουμε. αλλα είπαμε καθείς και τα χέρια του :D
-
ποσο τη δίνεις την ibanez?
-
οποιος δωσει 23000 ευρω για κιθάρα και ενισχυτή εχει και μια μούτζα δωρεάν απο εμένα :D εννοούσα για κιθάρα non-contoured
-
γιατι ξεθάβεις πάλι το τσεκούρι του πολέμου :D :D μα ουτε εγω παίζω με τον αντίχειρα πισω απτην ταστίερα,μου ειναι αδύνατο.αλλα νομίζω οτι υπάρχει και ενδιαμεση κατάσταση απτο να 'αγκαλίαζεις' την ταστιέρα.οσο για το στυλ hendrix δεν μιλάμε για 1,2 bends που κανω και εγω,στο woodstock επι 45 λεπτα δεν κουνάει τον αντίχειρα πάνω απο τη d χορδή αν καποιος απο εσάς ισχυρίζεται οτι μπορεί να παίξει ετσι πανω απο 5 λεπτα να μου στείλει το video του. τεσπα περι ορέξεως και περι χεριών...ισως επειδη τα δαχτυλα μου είναι αδύνατα να με βολεύουν τα λεπτά μπράτσα(δεν εχω δοκιμάσει τοσα πολλά ολες κι όλες με 4 κιθάρες έχω παίξει,αυτο το sro-fat το αγνοώ). φυσικά και δεν έχω παίξει 4 ώρες ακόρντα(ουτε συνολικα) :D αλλα αρπίσματα τι εννοείς,παίζω αποκλειστικά και μονο arpeggios και θα συνεχίσω το sweep picking μεχρι τενοντίτιδας και γάγγρενας :D
-
οτι βολευει τον καθένα,δεν προσπαθώ να σας πουλησω ibanez :D η μονη μου ενσταση είναι στους τραυματισμούς,πιστεύω πως το πάχος είναι μια εύκολη δικαιολογία.
-
acanthor ο πετεινός μπορει αυτο να εννοούσε αλλα εγω αυτο που εννοούσα ειναι οτι σημασία εχει πως κρατάς εσύ το μπράτσο,ο τρόπος που έπαιζε ο hendrix αντεδείκνυται.και πιστεύω πως καποιος που δεν έχει πολύ μικρά η πολυ μεγάλα χέρια μπορει να προσαρμοστεί σε οποιοδηποτε μπράτσο. οσον αφορά την ταχύτητα ναι παιζει ρόλο το λεπτό μπράτσο, αρκει βέβαια να καταλαβαίνουμε το ίδιο πράγμα οταν μιλάμε για γρηγορο παίξιμο :wink: ,εκτος αν λένε ψέματα ολοι αυτοι οι <<βιρτουόζοι>>(εβαλα εισαγωγικά μην παραξηγηθούμε). και μπορεί να μην ξέρω απο τενοντίτιδες,ευτυχώς δεν έχω πάθει,αλλα στις 10 πρώτες εντολές για την αποφυγή τραυμάτισμων δε νομίζω να υπάρχει καμία που να λέει παρτε πιο χοντρό μπράτσο. ritchie αυτή η ενόχληση δεν έχει σχέση με την ταστίερα,την αισθάνομαι καμια φορα οταν προσπαθώ να παίξω πολυ γρήγορα κομμάτια.
-
size does matters
-
ρε σεις μπαστούνια κρατάτε η κιθάρες? το παχος του μπράτσου εχει σημασία αν θέλεις να ξεκουράζεις καπου το αριστερό χέρι,οχι αν θες να παίζεις. :D :D εκτος αν παίζετε σαν τον hendrix 8O τοτε οντως κινδυνεύετε να παθετε τενοντίτιδα. σοβαρα ομως δεν έχω καταλάβει τι ρόλο μπορεί να παίζει το πάχος του μπράτσου στην τενοντίτιδα :?: οσες φορες ένιωσα πόνο ήταν στο δεξί χέρι
-
Παρακαλώ, τα σχόλιά σας για τις μίξεις μου.
Απάντηση akis_ στου IxNiLaTiS το θέμα Μουσική & Μουσικοί
μου φάνηκαν αρκετά καλα(ειδικά το δεύτερο και το τρίτο, το πρωτο περισεύει αφου το 2 του μοιάζει και ειναι καλύτερο,αλλα καπως πρεπει να γεμίσει και το ρημάδι το cd :D ) αν και απέχουν αρκετα απτα ακουσματα μου. το paths of the soul περίπου στο μέσο του είχε λιγο σμυρναιικο χρωμα(τι οργανο ήταν,σαντούρι?)ισως γιαυτο να ακουστηκε ανατολίτικο σε ξένους(αν ήταν ξένο site). εγω διονυσιακό mood δεν έπιασα αλλα ετσι και αλλιως δε θα μπορούσα να το αναγνωρίσω ομως αφου το αποτέλεσμα ειναι καλό ο χαρακτήρας δεν έχει τοση σημασία.