Με πολύ ενδιαφέρον σας διάβασα τους περισσότερους.
Θ σας πρότεινα να ρίξετε μια ματιά στα κάτωθι.
Έχετε σκεφτεί τις ποσότητες που πουλάει ο Thomann σε σχέση με αυτές που πουλάει ο Στόλλας?Εν ολίγοις το αγοραστικό δυναμικο του Thomann ανέρχεται σε εκατομμύρια ενώ του Στόλλα σε κάποιες χιλιάδες.
Αυτό είναι κάτι το οποίο επιτρέπει στον Τhomann να είναι ανταγωνιστικός στις τιμές του σε βαθμό που ο οποιοσδήποτε Στόλλας δεν είναι σε θέση να αντικρούσει.
Παρ'όλα αυτά οι τιμές συνεχίζουν να μαίνονται μιας κ η γενικότερη ντόπια θεώρηση θέλει τον έμπορο να πουλαει αέρα κοπανιστό έναντι αδρού οικονομικού αντικρύσματος (σινεμά,καφέδες,τουρισμός,ένδυση κτλ κ διάφορες αλλες παρασιτικές κ ποσος παραγωγικές δραστηριότητες).
Όταν έχεις λοιπόν μια χώρα της οποίας το Α.Ε.Π. επι χρόνια αποτελείται σε μεγάααααααλο μέρος του απο επιτυχή πώληση αέρα κοπανιστού μετά φυκίων ως μεταξωτές κορδέλες, ξαφνικά έρχεται ένας κύριος Thomann κ σου χαλάει τη πιάτσα γιατί δεν έχει τη διάθεση σου απέναντι στη τσέπη μου κ τιμαέι τα χρήματα που ένας τουτατις ξέρει πως τα βγάζει ο καθείς εδώ μέσα, βγαίνει αναίσχυντα σε forum σα κ τούτο κ φαμφαρίζει ουσιαστικά γκρινιάζοντας επειδη εσύ κ γω δεν είμαστε σα τα air condition στα οποία αναφέρθηκε.
Εξουσιοδοτημένος, μη εξουσιοδοτημένος, dealers, κ οι νταβατζήδες για τους οποίους φωνάζoυν μερικοί στη Βουλή.
Βλέπω ότι τα μοντέλα B2B k B2C μάλλον τα έχετε μελετήσει.Τα C2C κ το e-commerce δεν ήταν στην εξεταστέα ύλη?