Προς το περιεχόμενο

belalik

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    118
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή belalik

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. ΟΚ - ευχαριστώ.. Απλά δεν με χαλάει να δώσω 10 ευρώ παραπάνω και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ότι έχει κάποια ποιότητα η βάση και δεν θα διαλυθεί, μπορεί να είναι υπερβολική η ανησυχία μου αλλά είναι και λίγα τα λεφτά...
  2. Σωστός, αλλά εξήγησα πως δεν τα χρησιμοποιώ με τρόπο ώστε να είναι απαραίτητη η απόλυτα σωστή θέση τους. Και τώρα εκεί που είναι (στο πάτωμα, το ένα γυρισμένο στο ντράμερ και το άλλο στους υπόλοιπους) δε νομίζω ότι είναι ιδανική η θέση τους, κάθε άλλο. Άσε που και στο τοίχο να τα βάλω, θα είναι 1.5-2 μέτρα μακριά από τη θέση που έχω στο γραφείο ...
  3. Καλησπέρα ... Έχω δυο m-audio bx8a μονιτοράκια, 12kg το καθένα και διαστάσεις περίπου 30 x 25 x 38 cm.. Από την αρχή που τα είχα αγοράσει, ήθελα να πάρω βάσεις, τις οποίες τελικά δεν αγόρασα ποτέ για δυο λόγους - οι καλές και είναι ακριβές, αλλά και αρκετά ογκώδεις (έχω ένα 'studio' σε πολύ μικρό χώρο). Προς το παρόν τα μόνιτορ είναι στο πάτωμα χρησιμοποιώντας τα auralex pad ( http://www.zzounds.com/item--AURMOPAD ) Να σημειώσω πως δεν με ενδιαφέρει να έχω άψογη θέση για τα μονιτορ, δεν τα χρησιμοποώ για μίξεις κλπ, ακούω μουσική ενίοτε αλλά κυρίως τα θέλω για πρόβες που κάνουμε στο μικρό δωμάτιο που βρίσκονται, να δίνουν ήχο στα ηλεκτρονικά τύμπανα, τις φωνές και καμιά φορά το μπάσο (παρεπιμπτόντως τα καταφέρνουν περίφημα σε αυτό το ρόλο, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...) Τελοσπάντων, θέλω να ελευθερώσω χώρο στο πάτωμα, και ίσως να καταφέρω και καλύτερη θέση -> καλύτερο ήχο, και σκεφτόμουν πατέντες να τα κρεμάσω από το ταβάνι με κλίση προς τα κάτω, ή σε κάποια σημεία στο τοίχο κλπ κλπ .. Ψάχνοντας, βρήκα το εξής πραγματάκι: http://www.vogels.com/pages/consumer/products/details.aspx?classification=79&subclassification=31&id=131 Βάση τηλεόρασης, αντέχει μέχρι 30 κιλά, αρκετά μεγάλες διαστάσεις, περιστρέφεται ο κύριος άξονας κατά 180 μοίρες κλπ κλπ, θα βρείτε αναλυτικό πλάνο στη σελίδα με διαστάσεις κλπ. Εχω βρει την βάση 30 ευρώ έκαστη στην Ελλάδα... Μου φαίνεται καλή λύση, αλλα σκεφτόμουν, μήπως υπάρχει κάποιο ενδεχόμενο πρόβλημα που δεν μπορώ να σκεφτώ; Μήπως οι δονήσεις του ηχείου σιγά σιγά φθείρουν την βίδα και κάποια στιγμή -> μπουμ, σκάσει το ηχείο στο πάτωμα (ή σε κανα άτυχο κεφάλι;).. Μπορεί να χρειαστεί να τα στηρίξω καλύτερα αν έχουν και κλίση, σκεφτόμουν καλό, λεπτό σκοινί ιστιοπλοίας, για να μην γλυστρήσει από την βάση ... Θα χρησιμοποιήσω και τα auralex για να 'κάθεται' στην βάση... Ένα προβληματάκι είναι πως η πίσω μεριά του ηχείου μπορεί να είναι αρκετά κοντά στον τοίχο, με αποτέλεσμα να ενισχύονται πολύ τα μπάσα, αλλά μπορεί να αντιμετωπιστεί είτε με κάποιο υλικό πίσω, είτε με τέτοια τοποθέτηση και περιστροφή της βάσης ώστε να μην κοιτάει στον τοίχο ... Τέσπα, πολλά γράφω, μου φαίνεται πολύ καλή πατέντα, ίσως βοηθήσει και κάποιους άλλους που έχουν αντίστοιχα προβλήματα, ακούω γνώμες και συμβουλές - με νοιάζει αν παραβλέπω κάτι σημαντικό ... θ.
  4. Φίλε, τα θες για monitor για τον εαυτό σου όταν παίζεις live, ή τα θες πχ για practice στο σπίτι σου (έχεις βαρεθεί τα ακουστικά) ή για τζαμάρισμα με φίλους, πάλι σπίτι/studio σου; Έχει σημασία τι ανάγκες έχεις, πες μας και θα ρίξουμε καμια συμβουλή. Εγώ πάντως το είχα ψάξει αρκετά (έχοντας το roland td6), αλλά έψαχνα κάτι για το σπίτι, όχι για monitor σε live καταστάσεις. Με ένα ψάξιμο σε παλιά thread θα βρεις συζητήσεις ... Τα monitor της roland, το παλιότερο pm-3 δηλαδή που είχα δοκιμάσει, ήταν εξαιρετικό (για σχετικά light εντάσεις πάντα) και πολύ πρακτικό, αλλά πανάκριβο γι 'αυτό που προσέφερε. Για το pm-30 δεν έχω άποψη ... Πολύ καλές κριτικές έχω διαβάσει για pa 12'' ηχεία, πχ της mackie τα srm450 - αυτά είναι και πιο 'σκληρά' για να αντέχουν μετακινήσεις/random κλωτσιές σε live κλπ ... Πάντως όλα καταλήγουν σε ένα και μοναδικό, απλό πράγμα... Πάρε τον εγκέφαλο των drums, πήγαινε σε 2-3 μαγαζιά, άκου όσα μπορείς και αποφάσισε (ανάλογα με το budget πάντα)... Εγώ αυτό έκανα, πήρα τελικά τα m-audio bx8a, (άκουσα και καλύτερα πράγματα, αλλά ήταν το max των χρημάτων που ήθελα να δώσω) και από τότε (σχεδόν 2 χρόνια τώρα) είναι σούπερ ευχαριστημένος...
  5. Τα μπράβο μου και στους δυο, και για την προσπάθεια, και το παίξιμο κλπ κλπ .. Θα ανεβάσω και γω κάτι, απλά και για να κρατήσω το ενδιαφέρον (και τη ζωή) του thread ... flea - και ωραίο παίξιμο, και καλή ηχογράφηση, ωραίος ήχος ρε παιδί μου, ακούγονται τύμπανα, όσο βρώμικα πρέπει :) .. Και γκρουβάρουν, χωρίς να το μπουκώνουν το κομμάτι ... Μια ερώτηση, κιθάρες, μπάσο κλπ ποιος παίζει, εσύ; Το κομμάτι δικό σου ή κάποιο playalong? Haris - περιττά τα σχόλια, πολύ καλός :P
  6. Τι εννοείς 'με μετασχηματιστή 1 προς 1' ?? Σε ρωτάω, γιατί είμαι σίγουρος οτι θα ξαναέχω αυτό το πρόβλημα κάποτε, και δεν θα λύνεται απλά ανακατεύοντας τις πρίζες :) ..
  7. Είχα το ίδιο πρόβλημα σε διάφορες καταστάσεις που περιείχαν laptop και μίκτες, σιντιέρες, διάφορα κλπ ... Το πρόβλημα το δημιουργεί η γείωση, ή μάλλον η διαφορά δυναμικού που δημιουργείται από διαφορετικές γειώσεις, και την οποία διαφορά την 'αντιλαμβάνεται' η κάρτα ήχου [τουλάχιστον έτσι κατάλαβα, και αν θυμάμαι καλά..] Αν ψάξεις για 'ground loop' στο google, θα βρεις πολλά forum και άρθρα που αναφέρονται στο πρόβλημα, μάλιστα είχα βρει και ένα άρθρο του sound on sound - το οποίο μάλιστα έλεγε κατηγορηματικά να ΜΗΝ μονώσεις την γείωση με μονοτική ταινία (για λόγους ασφάλειας). Προτείνονται διάφοροι τρόποι αντιμετώπισης (υπάρχουν και μηχαηματάκια groun loop isolators), εγώ πάντως απλά πειραματίστηκα με διαφορετικές πρίζες, πολύπριζα κλπ, και βρήκα συνδυασμό που δεν είχε το θόρυβο (συνήθως είχα το laptop μόνο του σε πρίζα ή πολύπριζο χωρίς κανένα άλλο μηχάνημα).. Ελπίζω να σε βοηθάω, αν και έχουν περάσει μήνες και έχω ξεχάσει τις λεπτομέρειες του προβλήματος, πάντως ακούγεται κατά 99% ground loop θόρυβος.. Όποιος μπορεί να το εξηγήσει καλύτερα και να προτείνει στάνταρ λύση, ευπρόσδεκτος - πάντως προσοχή με τις γειώσεις, δεν ξέρω αν πρέπει να τις μονώσεις με ταινίες κλπ, εγώ αποφεύγω να κάνω τέτοιες ταρζανιές, αν και μπορεί λόγω μετασχηματιστή να σου φτάνουν πάντα 12v και να μην έχεις πρόβλημα...
  8. Εννοώ τον ήχο που πρέπει να κάνει το hi-hat όταν ανοιγο-κλείνει, ή πιο σωστά όταν κλείνει .. Το 'chick' όπως το λένε.. Χωρίς να το χτυπάει μπαγκέτα έτσι, απλά όταν είναι ανοιχτό το hihat και το κλείνεις με το πόδι σου. Δες κάποια απλά μαθήματα για έναν jazz ρυθμό, ας πούμε ότι η μπότα σου παίζει τέταρτα συνέχεια, το πετάλι του hi-hat ανοιγο-κλείνει, έτσι ώστε να ακούγεται το 'chick' στο 2 και το 4... Το ελάττωμα του δικού μου σετ, αλλά και πολλών άλλων, είναι πως από το μαμίσιο σετ, ακούγεται ελάχιστα ο ήχος, ό,τι ρυθμίσεις και να κάνεις (υπάρχει ρύθμιση για volume του hh pedal - αλλά και στο μέγιστο, πάλι ακούγεται ελάχιστα). Με τη πατέντα αυτή διορθώνεται κάπως το πρόβλημα, αν και πάλι βρίσκω οτι υπολείπεται από την ένταση που θα έπρεπε να έχει .. Είναι ωραίο να μετράς στο hihat και να τονίζεις πχ κάποια τέταρτα, άσχετα αν παίζεις jazz ή όχι, και με το ελάττωμα αυτό δεν ακούγεται καθόλου ο ήχος, ειδικά αν παίζεις και με κιθάρες κλπ ... χάνεται τελείως.
  9. Εντάξει, τι να πούμε για τον Μπόναμ ... Πέτυχα τώρα το thread, έχει περάσει καιρός, αλλά να προτείνω και εγώ έναν drummer που εκτός από το ότι μου αρέσει πολύ, βρίσκω ότι έχει πρωτοτυπία το παίξιμό του αφού συνδυάζει και funk, και rock, και new orleans παίξιμο με clave και συχνό ρούλο στο ταμπούρο (σαν brass band κλπ), ενώ έχει παίξει και με μέταλ συγκρότημα (corrosion of conformity) .. Μιλάω για τον Stanton Moore, σε έναν δίσκο του (νομίζω τον τελευταίο), έχει κάνει μια διασκευή το 'when the levee breaks', είναι καταπληκτική, και συνολικά και στα τύμπανα. Έχει κάνει και το 'poor tom', πάλι από ζεππελιν.. Ψάξτε για stanton moore, στο drummerworld.com έχει και μερικά βίντεο, και ειδικά το 'levee breaks' για όσους γουστάρουν ζεππελιν ... Πολύ καλός (δυστυχώς κάνει περιοδείες στην ευρώπη κατά καιρούς με διάφορα σχήματα, αλλά δεν έχω δει ποτέ να έχει ελλάδα ή βαλκάνια γενικότερα στα τουρ)..
  10. Καλησπέρα σύντροφοι καταναλωτές .. Η Roland ανακοίνωσε πρόσφατα ένα καινούριο μοντέλο ηλεκτρονικών drums που θα αντικαταστήσει το td-6. Στην ελλάδα (αλλά και thomann κλπ) που κοίταξα δεν έχει έρθει ακόμα, αλλά υπάρχουν πληροφορίες (+video) σε αμερικάνικα site. Η τιμή του είναι άγνωστη στην ευρώπη, το υπολογίζω λίγο πιο πολύ από το td6, αλλά λογικά θα είναι πιο φτηνό από το td-12. Περισσότερα θα βρείτε εδώ: http://www.roland.com/products/en/TD-9/index.html (o εγκέφαλος) http://www.rolandus.com/products/productdetails.aspx?ObjectId=925 (το ακριβό σετ, με διχτάκια παντού) Όλα τα ολοκληρωμένα set της roland: http://www.rolandus.com/products/productlist.aspx?ParentId=60 [ υπάρχει και το επίσης καινούριο, hd-1, το φτηνότερο, practice μοντέλο της roland ] ...
  11. Και το fd-8 πετάλι της roland, έχει μια ρύθμιση για το πόσο θα ανοίγει (προσοχή, δεν χρειάζεται να ξεβιδώσεις τίποτα, ούτε κουμπάκι είναι απλό, απλά μια ρύθμιση για το πόσο 'ανοιχτό' θα φτάνει όταν δεν το πατάς). Αν αυτό το 'κλείσεις' τελείως, λογικά θα είναι μονίμως κλειστό... ΥΓ. Μια επιφύλαξη γιατί γράφω το μήνυμα από το γραφείο και δεν έχω μπροστά μου το πετάλι να το δω, αλλά θυμάμαι πως έχει μια τέτοια ρύθμιση. Θα το κοιτάξω μετά από το σπίτι, και θα αλλάξω το μήνυμα αν έχω γράψει βλακεία... :)
  12. belalik

    Roland TD-6KW

    Καλόπαιχτα τα drums φίλε ... Πιστεύω μια χαρά ευχαριστημένος θα είσαι ... Έχω ακριβώς το ίδιο μοντέλο εδώ και περίπου δυο χρόνια, και δεν το έχω μετανοιώσει - το μόνο είναι πως μου λείπουν λίγο τα κανονικά τύμπανα αλλά και πάλι τα ηλεκτρονικά είναι πολύ πρακτικά και ειδικά εφόσον είσαι αρχάριος, θα σε κρατήσουν busy πολύ καιρό ... Καλή αγορά, και καλά παιξίματα :) .. Ψάξε το forum λίγο, θα βρεις πολλά thread που θα σου φανούν ενδιαφέροντα. Ρίξε επίσης μια ματιά εδώ: http://www.noiz.gr/index.php?topic=7102.0 Είναι μια πατέντα που διορθώνει ένα μικρό ελάττωμα των td6 (το οποίο μπορεί βέβαια στο δικό σου μοντέλο να έχει διορθωθεί από την εταιρεία, δεν ξέρω). Ψάξε επίσης για drumless μουσική, και δοκίμασε να συνδέσεις ένα mp3 player ή cd player ή υπολογιστή (η οτιδήποτε τελοσπάντων) στο 'mix in' του εγκεφάλου σου για να μπορείς να παίζεις πάνω από μουσική... Αυτά ... καλόπαιχτα και πάλι ... θ.
  13. Όσοι είστε κάτοχοι roland v-drums, ρίξτε μια ματιά εδώ: http://www.vexpressionsltd.com/ Έχω ακούσει αμέτρητα καλά σχόλια σε ξένα forums, και κάποια στιγμή θέλω να αγοράσω κάποιο σετ για το td6 εγκέφαλο που έχω ... Ακόμα δεν έχω και midi-usb καλώδιο, γι 'αυτό δεν τα έχω πάρει .. Έχει δοκιμάσει κανείς προιόντα τους; Ίσως είναι η απάντηση στα μέτρια 'μαμίσια' σετ της roland .. Έχει πολλά samples εκεί, ακούστε και πείτε καμιά γνώμη ...
  14. Καλησπέρα σε όλους .. Ανοίγω ένα καινούριο thread, γιατί θέλω να περιγράψω μια συγκεκριμένη περίπτωση και το πρόβλημα που έχω.. Αν έχει απαντηθεί στο παρελθόν, ζητώ συγγνώμη για την επανάληψη :) .... Λοιπόν, έχουμε τα εξής: Συστατικά: Roland td6 v-drums, laptop (παλιό) με φτηνή on-board κάρτα ήχου, Audacity (software για ηχογράφηση), και ένα usb audio interface, το m-audio transit, με μια απλή stereo είσοδο και έξοδο ... Θέλω να κάνω το εξής απλό, έχω ένα τραγούδι που έχει πχ μόνο κιθάρα, σε ψηφιακή μορφή προφανώς, και θέλω να γράψω drums από πάνω, αλλά σε ξεχωριστό κανάλι. Το θεωρούσα εύκολο, αλλά κόλλησα σε ένα πρόβλημα που δεν το είχα φανταστεί.. Συνδεσμολογία: Το output των drums πάει στο input της κάρτας ήχου, το output της κάρτας ήχου πάει στο mix-in των drums, και εγώ ακούω με ακουστικά από τα τύμπανα (για να ακούω το track με την κιθάρα) και παίζω... Το πρόβλημα είναι πως ετσι περνάει το track της κιθάρας από τα τύμπανα, και ξαναγράφεται (το audacity προφανώς καταλαβαίνει όλο τον ήχο συνολικά που έρχεται από τα τύμπανα)... Έτσι γράφω ΟΚ μεν, αλλά δεν μπορώ να έχω τα όργανα σε ξεχωριστό κανάλι - μου βγαίνει ένα stereo track με όλα μέσα... Δυστυχώς, έψαξα όσο μπορούσα στο ίδιο το roland module, να βρω κάποια ρύθμιση ώστε το mix-in να μην το στέλνει στο output, αλλά δεν βρήκα κάτι τέτοιο.. Μετά, άλλαξα τελείως την συνδεσμολογία. Έβγαλα το mix-in, και έβαλα τα ακουστικά μου στην κάρτα ήχου, επιλέγοντας software playback από το Audacity, δηλαδή να ακούω τα drums από εκεί όσο παίζω. Δυστυχώς, είχε μεγάλο latency, 0.5sec πχ κάτι τέτοιο, ότι ρυθμίσεις και αν έκανα στους drivers του m-audio (very low latency), χτύπαγα το ταμπούρο και το άκουγα μετά από λίγο .. Δεν γίνεται έτσι. Δοκίμασα να χρησιμοποιήσω και τις δυο κάρτες, με playback στην on-board.. Τίποτα, πάλι τα ίδια (με το latency) ... Γενικώς δεν μπόρεσα να βρω άκρη .. Μόνο με πατέντα μπορώ να το καταφέρω, ενεργοποιώντας δηλαδή το recording του roland module, το οποίο γράφει τα δικά του τα τύμπανα μόνο, και μετά παίζω το κομμάτι, και στο τέλος ανοίγω ένα ξεχωριστό rec track από το audacity, κάνω playback από το roland και το audacity γράφει σκέτα τα drums... Το πρόβλημα με αυτό είναι αφενός πως χάνω χρόνο, αλλά κυρίως πως έχω πρόβλημα να συγχρονίσω μετα το track των drums με την κιθάρα (αφού σε διαφορετικό χρόνο πατάω το ένα rec με το άλλο - των drums και του audacity). Όποια βοήθεια ή για το πρώτο (κύριο) πρόβλημα, ή για το δεύτερο (πως να συγχρονίσω τα tracks) είναι ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη ......... Ελπίζω εγώ να κάνω κάποια βλακεία και η λύση να είναι απλή ... θ.
  15. Εγώ έχω γράψει μερικές φορές με αυτόν τον τρόπο (δεν έχω κάρτα ήχου με midi είσοδο δυστυχώς - δεν μπορώ να δοκιμάσω το midi out) .. Χρησιμοποιώντας την έξοδο των Roland td6 που έχω, και γράφωντας κατευθείαν στην on-board (φτηνή) κάρτα του (παλιού) μου laptop, είδα σχετικά ικανοποιητικά αποτελέσματα, αν και μου έκανε εντύπωση ότι εκεί που έχανε περισσότερο ήταν στις δυναμικές... Ο ήχος ήταν πολύ flat... Χρησιμοποίησα και ένα λίγο καλύτερο audio interface, το m-audio transit (usb), έπαιξα και λίγο καλύτερα με τις ρυθμίσεις του module αλλά και του software που χρησιμοποιώ (Audacity) και είδα σε γενικές γραμμές καλύτερα αποτελέσματα... Γενικώς ικανοποιητικό είναι, γράφεις το practice σου αν θες να το ακούσεις μετά, ή κάποιο τραγουδάκι κλπ - για την ευκολία του καλά είναι. Απλά να προσθέσω, ότι έχει νοήμα να έχεις το module δυνατά (σε ένταση), και από τις ρυθμίσεις να μεγιστοποιήσεις το ξεχωριστό volume των pads όπως επιθυμείς, γιατί έτσι μοπρείς (μετά από λίγο tuning και του software) να πετύχεις αξιόλογη απόκριση των δυναμικών - να έχει δηλαδή αισθητή διαφορά όταν παίζεις μαλακά και όταν χτυπάς, να ξεχωρίζουν πχ τα ghost notes από τα κανονικά... θ.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου