band
Μέλος-
Αναρτήσεις
19 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
Συμμετοχή band
0
Φήμη
-
Ελέγχοντας synth rack και keyboard ταυτόχρονα
Απάντηση band στου bluestaff το θέμα Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer
Καλά εντάξει, κατουρήστε και λίγο εδω μέσα. \Αστο την κάνω εγώ, δεν γράφτηκα για να μου σπάσουν τα νεύρα. Καλή συνέχεια στους εξυπνότατους χρήστες, τι να κάνω εγώ βγήκα ηλίθιος και δενβ ανέχομαι κριτική από άτομα που δεν ξέρω και πιθανόν δεν ξέρουν και αυτά τίποτα να υποθέσει κανείς ότι η συμπεριφορά είναι θέμα παιδείας. -
Δεν κάθομαι να τα διαβάσω όλα, ομολογώ οτι βαριέμαι. Ωστόσο εκτος από τους νράμερς όλοι οι υπόλοιποι μουσικοί γυμναζόμστε κανονικά αρκεί να κάνουμε στο τέλος μυοχαλαρωτικές ασκήσεις στα επίμαχα μέρη, συνήθως καρπούς, "πάπια" και γενικότερα στα χέρια. Αν επικαλεστώ την προσωπική μου εμπερία θα πω ότι λειτούργησε στο εκατό τοις εκατο.
-
Ελέγχοντας synth rack και keyboard ταυτόχρονα
Απάντηση band στου bluestaff το θέμα Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer
Μη γίνεις αυτόκλητος κριτής, τους καίγανε παλαιότερα και δεν μου μοιάζει κακή ιδέα.. :lol: -
Πόσοι πληκτράδες ήξεραν στην αρχή πιάνο πιάνο;
Απάντηση band στου PLHKTRAS1 το θέμα Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer
Τι να πω θα τρελαθούμε τελείως. Σχεδόν τα ίδια λέμε με τους τελυταίους. Το ταλέντο και η έμπνευση υπάρχουν ή δεν υπάρχουν, αυτό το θεωρώ δεδομένο. Από τη στιγμή όμως που υπάρχουν είναι μετριότητα να μένει κανεις στα ..αυτοδίδκτα και να μην ασκηθεί σε μελέτη. Βρίσκω κακό να μην ακούσουμε κάποιον δάσκαλο που εμπιστευόμαστε όπως βρίσκω κακό να κολήσουμε σε αυτο που θα μας πει. Κριτική σκέψη, μελέτη και ανύσηχο παίξιμο. Αυτό υποστηρίζω. -
Ελέγχοντας synth rack και keyboard ταυτόχρονα
Απάντηση band στου bluestaff το θέμα Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer
Είμαι σίγουρος ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις δυο ή μέχρι τέσσερις ήχους ταυτόχρονα όταν "παίρνεις" από ένα σύνθι και δίνεις στο δικό του και σε ένα άλλο κίμπορντ. Αν δηλαδή έβαζες το κάρμα να παίζει και σε άλλο κίμπορντ θα μπορούσες να το κάνεις με το σπλιτ. Να περάσεις το ρακ σε κιμπορντ απο το οποίο να παίρνεις και ήχους μου φαίνεται πιθανότατα ακατόρθωτο. Νομίζω πως θα ήταν εύκολο τελικά να πάρεις ένα μάδερ να κάνεις τη δουλειά σου. -
Πόσοι πληκτράδες ήξεραν στην αρχή πιάνο πιάνο;
Απάντηση band στου PLHKTRAS1 το θέμα Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer
Δεν έχω χρησιμοποιήσει επίθετα ακόμα και δεν νομίζω να το κάνω όυτε έκρινα το πόσο έξυπνος είσαι, από ότι θυμάμαι δηλαδή. eye αν δεν ειρωνευόσουν μετα χαράς να τα λέγαμε αλλά άλλη φορά. -
είμαι ηλίθιος τι να κάνω, το χιούμορ έχει επίπεδα τα οποία αντιστοιχουν α. στη διάθεσή μας προς τον άλλον και β. στην προσωπικότητα. Κουβαδάκια δεν έχω ούτε προσέβαλα κάποιον. ¨Ολα ωραία παιδιά αλλά το σάιτ έχει ορθογραφικά λάθη σε βαθμό κακουργήματος έγραψα. Από κει άρχισαν όλα τα όμορφα λες και έθιξα κανέναν. Αλλά είπαμε, η καγκουριά και η μετριότητα έχει κατακλύσει την κοινωνία μας, όχι πως οι άνθρωποι είνια βλάκες, όλοι είμαστε έξυπνοι και γενιόμαστε εφυείς αλλά το πρόβλημα είναι κοινωνικό. Τεσπα δεν εθιξα κανέναν προσωπικα τώρα αν θίγεται κάποιος από τα γραπτά που ας παραμείνει σε αυτά και να μην κριτηκάρει προσωπικότητες . Κοίτα τώρα τι λέμε για μια αηδία, για μια παρατήρηση που έκανα. Ας είναι,τα λέμε πάλι
-
Πόσοι πληκτράδες ήξεραν στην αρχή πιάνο πιάνο;
Απάντηση band στου PLHKTRAS1 το θέμα Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer
Εσπυ άρχισες τις ειρωνίες όχι εγώ, οι οποίες μου τη δίνουν. Λες και εδω ήρθα για να ασχοληθώ με το τι θεωρείς γελοίο ή με το να μου πεις αν ζηλεύω ή όχι, ούτε καμμία δύναμη είμαι ούτε τίποτα, μια γνώμη λέω την οποία πσιτρύω πως δικαιολογώ και δεν έχω όρεξη για μαλώματα και ηλιθιότητες. Εσύ ασχολείσαι με τον χαρακτήρα μου και γω με όσα γράφονται. Πάντως, για να βγουν σωστά οι ασκήσεις κάποιος πρέπει να σου προτείνει τρόπους να βάλεις τα χέρια σου και αμα είσαι μπασίστας άσε να μιλήσουμε με κανένα συνάδελφο, με βλέπεις να λέω τίποτα για το μπάσο; Δεν υποτιμά κανενός τη αυτονομία η συμβολή από κάποιον δάσκαλο που κερδίζει την εμπιστοσύνη σου. τεσπα κάτι θα βρεις πάλι να πεις για το ποταπό ποιόν μου, χεχε -
:? ...φρενάκι' date=' συμπλέκτης και κατέβασε σε δευτέρα, γιατί θα σε πετάξει έξω η στροφή... :wink: ...Χαλάρωσε λίγο, άσε τους 'τύπους' στην άκρη και θα δεις πόσο ωραία είναι η παρέα εδω μέσα. :wink:[/quote'] σοβαρά σε αυτοκίνητο είμαι; το πήγαινε να παίξεις είναι ευπρόσδεκτο; άσε ρε μαγάλε. Ναι όντως η έκφραση είναι σημαντικότερο πρόβλημα απο την ορθογραφία έχεις δίκιο, ο καθένας εκφράζεται, το ζήτημα ειναι ποιος καταλαβαίνει ποιον.
-
΄:) καλά.. ας είναι αστείρευτο το χιούμορ, με αυτά κι μ αυτά γίναν και οι κάγκουρες μουσικοί στο τέλος. Κατί καλύτερο από βρισιές δεν νομίζω πως μπορείς να διατυπώσεις, δεν τίθεται... συνέχισε μόνος σου τις καγκουριές. η ορθογραφία και ο χαρακτήρας των χρηστών δεν με αφορά, για το σάιτ είπα αλλά όταν η καγκουριά βασιλεύει καλυτερα να την αφήνουμε να εκτονωθεί. :wink:
-
Πόσοι πληκτράδες ήξεραν στην αρχή πιάνο πιάνο;
Απάντηση band στου PLHKTRAS1 το θέμα Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer
Γραμματικής; Δηλαδή βιβλία υπάρχουν μόνο στη γλωσσολογία και γραμματική; Οκ. Πάντως το HANON έχει καλές ασκήσεις κλιμακωτής δυσκολίας, ξεκίνα απο κει και αφού από ανησυχία και ταλέντο καλά πας θα βελτιωθείς πιστεύω. -
χμ... είστε κομπλεξικοί ή εμένα μου φαίνεται; δεν εννοούσα τους χρήστες αλλά το ίδιο το σάιτ του οποίου κάποιες λέξεις κατά την εγγραφή ήταν κακουργηματικά λανθασμένες. Και ναι είναι όμορφο αν όχι απαραίτητο να ξέρει κανείς ορθογραφία χωρίς να κατακρίνουμε κάποιον που δεν κατάφερε να μάθει. Δημιουργεί προβλήματα κατά την γραπτή επικοινωνία η απουσία ορθογραφίας. Και ορθογραφία δεν διδάσκουν οι μπατσοι, οι δάσκαλοι, πέρα απο εξυπνάδες κάτι άλλο;
-
Πόσοι πληκτράδες ήξεραν στην αρχή πιάνο πιάνο;
Απάντηση band στου PLHKTRAS1 το θέμα Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer
καταρχήν δεν είμαι 30 που διάβασα κάπου είμαι 24! Δεν θα μεγαλώσω πριν την ώρα μου! Διάβασα αρκετά, για ζήλιες και βλακίες δεν θα κάτσω να μιλήσω είναι ολίγον γελοία. Θα κλείσω τις απόψεις μου με δυο τρεις συμπληρωματικές προτάσεις και ..οκ δεν θα μαλώσουμε κιόλα ούτε θα πω ότι κάποιος λέει κάτι επειδή δεν ξέρει και ..ζηλεύει, ακόμα ένα ζήτημα παιδείας στη γραπτή συμπεριφορά μας.. Βλέπω ότι με την "εισβολή" των γνωστικών κριτηρίων και της επίκλησης μιας άρτιας μουσικής εκπαίδευσης κάποιοι υπερασπίστηκαν το ταλέντο και την έμπνευση. Λοιπόν να δύο απαντήσεις Α. Αν το ταλέντο και η έμπνεσυη υπάρχει σην ψυχή μας δεν χάνεται ποτέ Β. Σκεφτείτε από την άλλη πόσο θα εμπλουτίνει κανείς τις πιθανές φαντασίες του όταν Β1: ξέρει περισσότερες πιθανές συνθέσεις και Β2: μπορεί να τις ακούσει από τον ίδιο του τον εαυτό, να τις παίξει δηλαδή. Δεν κρύβω πως αρκετές φορές έτυχε να διαβάσω αυτό που έγραψα για να το παίξω σωστά τελικά, όπως το φαντάστηκα. Αυτοδίδακτοι δηλαδή άσχετοι θεωρητικά και με τεχνική δικής τους εμπνεύσεως λυπάμαι αλλά δεν είναι μουσικοί. Είναι κάτι ανήσυχοι τύποι που μπορεί να παίζουν κανένα σολάκι ενδιαφέρον αλλά ούτε πιάνο θα παίξουν ποτέ ούτε θα συνεννοηθούν με κάνεναν άλλο σε μπάντα. κάπου είδα ότι δεν πρέπει να απαγορεύουμε στους άσχετους ακο΄μη 16άρηδες να παίζουν. Σαφώς και όχι, όμως θεωρώ περισσότερο προσβλητικό γι αυτούς να τους μυθοποιούμε τη μετριότητα του μη διαβάσματος. Να υπάρξουν χώροι, να τυς δωθεί βήμα και να υπερασπίσουμε την παιδευτική αξία της μουσικής στην ψυχή και το μυαλό του ανθρώπου παράλληλα με τη νοοτροποία του ότι αν δεν καταφέρεις να γίνεις μουσικός δεν είσαι χειρότερος άνθρωπος από κάποιον άλλον και ότι για να γίνεις κάποτε πρέπει να παιδευτείς με τα βιβλία, να τα διαβάσεις και αν είσαι και μάγκας ή μάγκισα να διαφωνήσεις και να προτείνεις κάτι δικό σου. -
Πόσοι πληκτράδες ήξεραν στην αρχή πιάνο πιάνο;
Απάντηση band στου PLHKTRAS1 το θέμα Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer
απο αυτούς που παράτησαν την μελέτη της κλασικης ειμαι κι εγώ, αυτό έγινε όμως αφού την έφαγα στη μάπα και την έσκισα. Το ταλέντο είναι η πρώτη ύλη, απαραίτητη βέβαια αλλά θέλει και τη γνώση, όπως και η γνώση δεν κάνει τίποτα χωρίς ταλέντο. Εντάξει δεν παίζω πια με ταλαντούχους άσχετους σόρρυ. Χρειάζεται και διάβασμα, η μουσική δεν είναι game θέλει διάβασμα. Ζήτω οι άσχετοι; Ε ζήτω και το φέημ στόρυ, έ ρε φέημ στόρυ που θέλουμε. Τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο, κοίτα πως συνδέονται όλα. Στο Πανεπιστήμιο σου μαθαίνουνε πως για να κάνεις κάτι πρώτο πρέπει να το "εχεις" και μετά να το υποστηρίξεις με γνώση και να το εμβαθύνεις με άσκηση και ανάλυση. Με τα όσα μύρια έχουν κάνει στην Παιδεία από το δημοτικο κιόλας (βλ. θρησκευτικά στην Β δημπτικού) έχουν παράξει εγκεφάλους που αποδέχονται την πληροφορία και δεν αναλύουν προς την απόκτηση γνώσης. Ετσι φτάσαμε στους άσχετους ταλαντούχους στης AGB και στους σχετικούς ατάλαντους της "κουλτούρας". Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και εδώ που μιλάμε. Επειδή ο χέντριξ δεν είχει κάνει ωδείο όλοι έγιναν χέντριξ χωρίς να πει κανεις ότι εντάξει για πολλούς λόγους συγκυρίας εγινε ο χέντριξ αυτό που είναι ή ότι τελικά όλο τα ίδια έπαιζε επειδή ήταν αδιάβαστος. Το ζήτημα αγαπητοι πιανίστες μου είναι να έχεις τη δυνατοτητα να φαντάζεσαι και την ικανότητα να παίξεις αυτό που φαντάζεσαι και όλο αυτό να είναι σε υψηλό επίπεδο!