Προς το περιεχόμενο

kpeyos

Moderator
  • Αναρτήσεις

    2501
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    17

kpeyos ήταν Μέλος της ημέρας 16 Οκτωβρίου

kpeyos είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

2 Followers

Bio

  • Mojo
    Πλήκτρα
  • Style
    Acoustic
    Alt. Rock
    Ambient
    Classical
    Classic Rock
    Electro
    Ελληνικό ροκ
    Funk
    Fusion
    Instrumental
    Jazz
    Metal
    Pop
    Punk
    Reggae
    Ρεμπέτικο
    Rock
    Rockabilly
    Soul
    Παραδοσιακά
  • Gear List
    Electrics: Gibson Les Paul R8 / Gibson LP Studio Alpine White / Gibson SG Special / PRS SingleCut / Fender Jazzmaster / Tokai Breezysound Tele/ USACG Stratocaster
    Acoustics: Fender Paramount PM2 Deluxe
    Basses: Parts Precision
    Keys: Korg CX-3 (1979) / Behringer Deepmind 12
    Drums: Premier Elite 70s / Rogers (Pearl)
    Snares: Premier Model 36 COA / Premier Super Ace '64 COB / Premier 2000 COB / Yamaha Maple Custom 14x6,5 / Gabriel Diana 13x6 / Pearl FF Aluminum 14x8 / Pearl FF Brass 14x3,5 / Pearl FF Maple 14x6,5 / Pearl King Snare COS 14x5 / Tama Kingbeat COS 14x6,5 / Dixon Maple 14x5,5
  • My Band(s)
    Birthmark, Αμάλγαμα, Mother Shipton
  • Day job
    Technical Manager in Shipping
  • Τόπος
    Αθήνα

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

6095 προβολές προφίλ

Συμμετοχή kpeyos

  1. Ο λόγος που στη Mesa δεν είχαν κάνει ποτέ reissue τον Mark IIc+, είναι γιατί δεν μπορούσαν. Δεν υπήρχαν τα components και δε θα πέρναγε ο ενισχυτής ROHS (στανταρ ασφαλείας). Αυτό έχω διαβάσει τουλάχιστον. Αν ισχύει λοιπόν μπορείς να περιμένεις ότι το reissue θα έχει τόση σχέση με τα originals όσο έχουν τα reissues της Marshall με τους original 1959 ή 2203. Με αυτές τις σκέψεις μένω ήσυχος κι εγώ με το ενάμιση νεφρό που μου χει απομείνει
  2. kpeyos

    Two Rock Bloomfield Drive ... in a plugin!

    Σε ευχαριστώ για την πληροφορία. Γεγονός είναι πως το in the box προορίζεται για καναν generic ήχο ή για προπαραγωγή. έχω 5 ενισχυτές σπίτι και attenuator, οπότε μπορώ και προτιμώ όταν θέλω κάτι καλύτερο ή πιο συγκεκριμένο να τους γράφω ακόμη και direct και μετά να προσθέτω ότι impulse response θέλω, (όταν δεν μπορώ να τους γράφω με μικρόφωνα λόγω θορύβου).
  3. kpeyos

    Two Rock Bloomfield Drive ... in a plugin!

    Όσο πιο ακομπρεσσάριστος είναι ένας φυσικός ήχος (μονοί μαγνήτες, πεντακάθαρος ενισχυτής) τόσο πιο δύσκολο να τον πιάσει ένα modeller/capture. Όσο πιο βρώμικος, κομπρεσσαρισμένος είναι ο ήχος τόσο πιο κοντά. Aυτό φυσικά επηρρεάζει και το πώς παίζεις. Αν ας πούμε θες να παίζεις σε φάση Marc Ribbot τα ξεχνάς τα plugins, αλλά για πολλά είδη είναι μια χαρά. Φυσικά και πάλι το 99% των Ελλήνων ερασιτεχνών κιθαριστών μπορεί σήμερα με τα plugins να πιάσει καλύτερο ήχο σε μια παραγωγή απ' αυτό που είχε πριν 20 χρόνια έχοντας πληρώσει τα μαλλιά της κεφαλής του στη χρυσή εποχή των studios. Οπότε είναι φοβερή εξέλιξη. Τώρα στα $130 @Nekkon όχι απλά δεν το λες οικονομικό, το λες μάλλον εκτός πραγματικότητας. Υπάρχουν πολλές εταιρείες με πολύ αξιόλογες σουϊτες σε λιγότερα χρήματα, αλλά εδώ μπορείς να βρεις ΔΩΡΕΑΝ captures από Dumble για το επίσης ΔΩΡΕΑΝ Neural Amp Modeler. Όσον αφορά τη σύγκριση με τη Neural DSP, η Neural DSP έχει πάρα πολύ καλά FX και impulse responses καμπινών, που κάνουν όλη τη διαφορά. Οι ενισχυτές της κάποιοι είναι καλύτεροι και κάποιοι όχι και τόσο. Τώρα αν θα γράφει "Tone King" ή "Dumble" επάνω, εμένα προσωπικά ελάχιστα με ενδιαφέρει. Το Cory Wong που δε γράφει τίποτα ας πούμε είναι το No1 plugin που θα σκεφτώ αν θέλω να γράψω καθαρούς ήχους in the box.
  4. Όταν κάτι πρόκειται να "πατηθεί" πολύ στο master, που για μένα σημαίνει να φτάσει σε δυναμικό εύρος κάτω από 8db, τότε αφήνω έναν Fabfilter Limiter στο Main Buss και τον τσεκάρω συχνά πυκνά σε διάφορα presets να μου ακούγεται σωστά η μίξη. Αν πρόκειται για υλικό με μεγάλο δυναμικό εύρος μιξάρω χωρίς fx στο main buss. H επιλογή γίνεται βάσει του τελικού χρώματος που θέλω να έχει το υλικό και όχι για να ακουστεί πιο δυνατά. Ένα σημαντικό εργαλείο είναι το Izotope Tonal Balance. Εκεί τσεκάρω οπτικά τη μίξη για να έχω ένα καλό starting point. Μετά χρησιμοποιώ ακουστικά (AKG K-701) και τέλος ακολουθώ τη συμβουλή του κυρίου στο low end. Τέλος ακούω στο δωμάτιό μου με τα Yamaha HS + Sub (απαραίτητο όταν μιξάρεις και ηλεκτρονική μουσική), στα αυτοκίνητά μας και στα ακουστικά πάλι, χρησιμοποιώντας διάφορα presets του Acustica Audio Aqua Sienna (headphone mixing plugin):
  5. kpeyos

    Hollow Expectancy

    Αξίζει πολύ περισσότερα απ΄τον μικρόκοσμό μας.
  6. Πεντακόσιες Εκατόν Τριάντα Πέντε Χιλιάδες
  7. Έχει standard size μαγνήτες ή θα χρειαστείς άλλο pickguard αν δε σου αρέσουν και θες να τους αλλάξεις;
  8. Aπλά δεν έχω δει ποτέ pal χρώματα σε poly που να μη μου φαίνονται χάλια. Αντίθετα ας πούμε με τα χρυσά, τα ασημιά, χρώματα τύπου Sherwood Green, Lake Placid Blue κλπ δεν έχω πρόβλημα. Επίσης σε mid priced κιθάρα και το χρώμα του rosewood μπορεί να βγει καφέ-σκατουλί που είναι αίσχος? Με το maple πιο δύσκολο να φάω τέτοιο ξενέρωμα. Btw η δική μου MJT '62 Strat: nitro / surf green / rosewood:
  9. Aν πρόκειται για κάποιο high end όργανο τότε surf green+rosewood Αν πρόκειται για οικονομικό όργανο με poly φινίρισμα, shoreline gold+maple.
  10. Πάνω κάτω οι διαφορές στους ήχους πηγαίνουν ως εξής: 1. Les Paul = Περισσότερα μπασοπρίμα. 2. Les Paul JR / SG = Περισσότερα μεσαία. 3. Wraparound = Αρμονικές, σκάσιμο και zing. Πιο μαλακή αίσθηση, πιο single coil ήχος. 4. ΑBR-1. Περισσότερο fundamental, πιο σφιχτή, πιο "μεγάλος" ήχος. 5. Locking Νashville. Ακόμη πιο σφιχτές και πιο μεσαίες από τις Νο4. Οπότε αν θες ένα φοβερό μπλουζοκίθαρο, πάς σε κάποια τύπου Les Paul '54 με Wraparound / P90s, αν θες μεγάλα ρυθμικά τύπου Social Distortion πάς σε κάποια τύπου '56 Les Paul με ABR-1 / P90s, αν θες zingy punk ρυθμικά τύπου Buzzcocks σε κάποια SG/JR με Wraparound, αν δε γουστάρεις το zing και είσαι για full μεσαία σε κάποια SG Std με P90s. Αυτά σε γενικές γραμμές. Υπάρχουν κι άλλες διαφορές ανάλογα με την κατασκευή της γέφυρας, τα υλικά κλπ. Γενικά "whatever touches the string is God" που λέει κι ο Paul Reed Smith.
  11. Κατ' αρχάς ψήφισα Strat γιατί μπορεί να είναι πιο χρήσιμη σε περισσότερες περιπτώσεις, αν και δεν ξέρω τι ακριβώς παίζεις. Από κει και πέρα όσον αφορά τους P90s, αυτό που δεν ξέρει ο πολύς κόσμος είναι ότι άλλο Les Paul Std με P90s, άλλο SG ή LP jr με P90s, άλλο κιθάρα με wraparound γέφυρα, άλλο με παραδοσιακή ABR-1 και άλλο με locked Nashville. Όλες αυτές οι κιθάρες έχουν εντελώς διαφορετικό ήχο.
  12. Γενικά το έχω πει πολλές φορές, έχω πάνω από 200 συναλλαγές τα τελευταία 20 χρόνια στο Noiz και μόλις μία φορά έπεσα σε πονηρό, κι αυτός δεν ήταν κάτι τραγικό, απλά λίγη ταλαιπώρια. Χρειάζεται μόνο λίγη προνόηση: 1. Δεν βάζω τηλέφωνο για να μπορώ να φιλτράρω απ το email. 2. Aν είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό, πιθανότατα είναι. Μην θεωρείτε ότι τον έχετε πιάσει κώτσο τον άλλον γιατί 99 φορές στις 100, κάποιον λάκο έχει η φάβα. Ιδιαίτερα όταν ποστάρει ο άλλος την αγγελία σε ιστότοπο σαν το Noiz που σημαίνει ότι σκαμπάζει κανα δυο πράγματα.
  13. Γιατί δεν υπάρχει που να χωράει το Abbey Road ??? (Εγώ θα αγόραζα τα Hyde στο San Francisco το οποίο σαφώς λατρεύω έναντι του Λονδίνου που είναι μόνο για βόλτα ?) On topic δεν είμαι τόσο καλός στον high end home εξοπλισμό. Πιστεύω ότι με το ηχοσύστημα που ξέρω απλά ένα καλύτερο δωμάτιο θα ήθελα, λίγο πιο dry και πολύ πιο cozy να με εμπνέει. ' Ετσι κι αλλιώς 10-15 tracks τον χρόνο κάνω, έχω την πολυτέλεια να τα παιδεύω. Αν ήθελα να βγάζω γρήγορο αποτέλεσμα, αν πχ έβγαζα μεροκάματο από αυτή τη δουλειά, εννοείται θα επένδυα σε full on επαγγελματικό χώρο.
  14. @Σαμη Παραγκα Αυτή την φορά έσβησα και του @cos_dr ? Ωραίο θεματάκι είναι, άρχισε να συμμετέχει κόσμος, κρίμα είναι να το χαλάσουμε.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου