-
Αναρτήσεις
2498 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
17
kpeyos ήταν Μέλος της ημέρας 16 Οκτωβρίου
kpeyos είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!
Σχετικά με τον kpeyos
Bio
-
Mojo
Πλήκτρα
-
Style
Acoustic
Alt. Rock
Ambient
Classical
Classic Rock
Electro
Ελληνικό ροκ
Funk
Fusion
Instrumental
Jazz
Metal
Pop
Punk
Reggae
Ρεμπέτικο
Rock
Rockabilly
Soul
Παραδοσιακά -
Gear List
Electrics: Gibson Les Paul R8 / Gibson LP Studio Alpine White / Gibson SG Special / PRS SingleCut / Fender Jazzmaster / Tokai Breezysound Tele/ USACG Stratocaster
Acoustics: Fender Paramount PM2 Deluxe
Basses: Parts Precision
Keys: Korg CX-3 (1979) / Behringer Deepmind 12
Drums: Premier Elite 70s / Rogers (Pearl)
Snares: Premier Model 36 COA / Premier Super Ace '64 COB / Premier 2000 COB / Yamaha Maple Custom 14x6,5 / Gabriel Diana 13x6 / Pearl FF Aluminum 14x8 / Pearl FF Brass 14x3,5 / Pearl FF Maple 14x6,5 / Pearl King Snare COS 14x5 / Tama Kingbeat COS 14x6,5 / Dixon Maple 14x5,5 -
My Band(s)
Birthmark, Αμάλγαμα, Mother Shipton
-
Day job
Technical Manager in Shipping
-
Τόπος
Αθήνα
Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ
6092 προβολές προφίλ
Συμμετοχή kpeyos
-
Σε ευχαριστώ για την πληροφορία. Γεγονός είναι πως το in the box προορίζεται για καναν generic ήχο ή για προπαραγωγή. έχω 5 ενισχυτές σπίτι και attenuator, οπότε μπορώ και προτιμώ όταν θέλω κάτι καλύτερο ή πιο συγκεκριμένο να τους γράφω ακόμη και direct και μετά να προσθέτω ότι impulse response θέλω, (όταν δεν μπορώ να τους γράφω με μικρόφωνα λόγω θορύβου).
-
Όσο πιο ακομπρεσσάριστος είναι ένας φυσικός ήχος (μονοί μαγνήτες, πεντακάθαρος ενισχυτής) τόσο πιο δύσκολο να τον πιάσει ένα modeller/capture. Όσο πιο βρώμικος, κομπρεσσαρισμένος είναι ο ήχος τόσο πιο κοντά. Aυτό φυσικά επηρρεάζει και το πώς παίζεις. Αν ας πούμε θες να παίζεις σε φάση Marc Ribbot τα ξεχνάς τα plugins, αλλά για πολλά είδη είναι μια χαρά. Φυσικά και πάλι το 99% των Ελλήνων ερασιτεχνών κιθαριστών μπορεί σήμερα με τα plugins να πιάσει καλύτερο ήχο σε μια παραγωγή απ' αυτό που είχε πριν 20 χρόνια έχοντας πληρώσει τα μαλλιά της κεφαλής του στη χρυσή εποχή των studios. Οπότε είναι φοβερή εξέλιξη. Τώρα στα $130 @Nekkon όχι απλά δεν το λες οικονομικό, το λες μάλλον εκτός πραγματικότητας. Υπάρχουν πολλές εταιρείες με πολύ αξιόλογες σουϊτες σε λιγότερα χρήματα, αλλά εδώ μπορείς να βρεις ΔΩΡΕΑΝ captures από Dumble για το επίσης ΔΩΡΕΑΝ Neural Amp Modeler. Όσον αφορά τη σύγκριση με τη Neural DSP, η Neural DSP έχει πάρα πολύ καλά FX και impulse responses καμπινών, που κάνουν όλη τη διαφορά. Οι ενισχυτές της κάποιοι είναι καλύτεροι και κάποιοι όχι και τόσο. Τώρα αν θα γράφει "Tone King" ή "Dumble" επάνω, εμένα προσωπικά ελάχιστα με ενδιαφέρει. Το Cory Wong που δε γράφει τίποτα ας πούμε είναι το No1 plugin που θα σκεφτώ αν θέλω να γράψω καθαρούς ήχους in the box.
-
Όταν κάτι πρόκειται να "πατηθεί" πολύ στο master, που για μένα σημαίνει να φτάσει σε δυναμικό εύρος κάτω από 8db, τότε αφήνω έναν Fabfilter Limiter στο Main Buss και τον τσεκάρω συχνά πυκνά σε διάφορα presets να μου ακούγεται σωστά η μίξη. Αν πρόκειται για υλικό με μεγάλο δυναμικό εύρος μιξάρω χωρίς fx στο main buss. H επιλογή γίνεται βάσει του τελικού χρώματος που θέλω να έχει το υλικό και όχι για να ακουστεί πιο δυνατά. Ένα σημαντικό εργαλείο είναι το Izotope Tonal Balance. Εκεί τσεκάρω οπτικά τη μίξη για να έχω ένα καλό starting point. Μετά χρησιμοποιώ ακουστικά (AKG K-701) και τέλος ακολουθώ τη συμβουλή του κυρίου στο low end. Τέλος ακούω στο δωμάτιό μου με τα Yamaha HS + Sub (απαραίτητο όταν μιξάρεις και ηλεκτρονική μουσική), στα αυτοκίνητά μας και στα ακουστικά πάλι, χρησιμοποιώντας διάφορα presets του Acustica Audio Aqua Sienna (headphone mixing plugin):
-
Αναζήτηση επισκευαστή ARP Odyssey
Απάντηση kpeyos στου vrachnasormora το θέμα Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer
http://analogtouch.gr/ http://www.effectum-electron.com/ -
Αξίζει πολύ περισσότερα απ΄τον μικρόκοσμό μας.
-
Πεντακόσιες Εκατόν Τριάντα Πέντε Χιλιάδες
-
Έχει standard size μαγνήτες ή θα χρειαστείς άλλο pickguard αν δε σου αρέσουν και θες να τους αλλάξεις;
-
Aπλά δεν έχω δει ποτέ pal χρώματα σε poly που να μη μου φαίνονται χάλια. Αντίθετα ας πούμε με τα χρυσά, τα ασημιά, χρώματα τύπου Sherwood Green, Lake Placid Blue κλπ δεν έχω πρόβλημα. Επίσης σε mid priced κιθάρα και το χρώμα του rosewood μπορεί να βγει καφέ-σκατουλί που είναι αίσχος? Με το maple πιο δύσκολο να φάω τέτοιο ξενέρωμα. Btw η δική μου MJT '62 Strat: nitro / surf green / rosewood:
-
Aν πρόκειται για κάποιο high end όργανο τότε surf green+rosewood Αν πρόκειται για οικονομικό όργανο με poly φινίρισμα, shoreline gold+maple.
-
Πάνω κάτω οι διαφορές στους ήχους πηγαίνουν ως εξής: 1. Les Paul = Περισσότερα μπασοπρίμα. 2. Les Paul JR / SG = Περισσότερα μεσαία. 3. Wraparound = Αρμονικές, σκάσιμο και zing. Πιο μαλακή αίσθηση, πιο single coil ήχος. 4. ΑBR-1. Περισσότερο fundamental, πιο σφιχτή, πιο "μεγάλος" ήχος. 5. Locking Νashville. Ακόμη πιο σφιχτές και πιο μεσαίες από τις Νο4. Οπότε αν θες ένα φοβερό μπλουζοκίθαρο, πάς σε κάποια τύπου Les Paul '54 με Wraparound / P90s, αν θες μεγάλα ρυθμικά τύπου Social Distortion πάς σε κάποια τύπου '56 Les Paul με ABR-1 / P90s, αν θες zingy punk ρυθμικά τύπου Buzzcocks σε κάποια SG/JR με Wraparound, αν δε γουστάρεις το zing και είσαι για full μεσαία σε κάποια SG Std με P90s. Αυτά σε γενικές γραμμές. Υπάρχουν κι άλλες διαφορές ανάλογα με την κατασκευή της γέφυρας, τα υλικά κλπ. Γενικά "whatever touches the string is God" που λέει κι ο Paul Reed Smith.
-
Κατ' αρχάς ψήφισα Strat γιατί μπορεί να είναι πιο χρήσιμη σε περισσότερες περιπτώσεις, αν και δεν ξέρω τι ακριβώς παίζεις. Από κει και πέρα όσον αφορά τους P90s, αυτό που δεν ξέρει ο πολύς κόσμος είναι ότι άλλο Les Paul Std με P90s, άλλο SG ή LP jr με P90s, άλλο κιθάρα με wraparound γέφυρα, άλλο με παραδοσιακή ABR-1 και άλλο με locked Nashville. Όλες αυτές οι κιθάρες έχουν εντελώς διαφορετικό ήχο.
-
Τι μας ενοχλεί στην αγοραπωλησία μεταχειρισμένων οργάνων;
Απάντηση kpeyos στου Nekkon το θέμα Κιθάρες και Ενισχυτές
Γενικά το έχω πει πολλές φορές, έχω πάνω από 200 συναλλαγές τα τελευταία 20 χρόνια στο Noiz και μόλις μία φορά έπεσα σε πονηρό, κι αυτός δεν ήταν κάτι τραγικό, απλά λίγη ταλαιπώρια. Χρειάζεται μόνο λίγη προνόηση: 1. Δεν βάζω τηλέφωνο για να μπορώ να φιλτράρω απ το email. 2. Aν είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό, πιθανότατα είναι. Μην θεωρείτε ότι τον έχετε πιάσει κώτσο τον άλλον γιατί 99 φορές στις 100, κάποιον λάκο έχει η φάβα. Ιδιαίτερα όταν ποστάρει ο άλλος την αγγελία σε ιστότοπο σαν το Noiz που σημαίνει ότι σκαμπάζει κανα δυο πράγματα. -
Γιατί δεν υπάρχει που να χωράει το Abbey Road ??? (Εγώ θα αγόραζα τα Hyde στο San Francisco το οποίο σαφώς λατρεύω έναντι του Λονδίνου που είναι μόνο για βόλτα ?) On topic δεν είμαι τόσο καλός στον high end home εξοπλισμό. Πιστεύω ότι με το ηχοσύστημα που ξέρω απλά ένα καλύτερο δωμάτιο θα ήθελα, λίγο πιο dry και πολύ πιο cozy να με εμπνέει. ' Ετσι κι αλλιώς 10-15 tracks τον χρόνο κάνω, έχω την πολυτέλεια να τα παιδεύω. Αν ήθελα να βγάζω γρήγορο αποτέλεσμα, αν πχ έβγαζα μεροκάματο από αυτή τη δουλειά, εννοείται θα επένδυα σε full on επαγγελματικό χώρο.