Προς το περιεχόμενο

soulseller

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    31
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή soulseller

0

Φήμη

  1. Αξιοπρεπείς λύσεις είναι και οι μεταχειρισμένοι κόμπο DSL και TSL που παίζουν στο noiz. Τσέκαρε και οπωσδήποτε άκουσέ τους!!!
  2. Φίλε alexis, Έχω ακριβώς τον ίδιο εξοπλισμό με σένα και την ίδια απορία, την οποία έθεσα πριν καιρό στο φόρουμ για τους ειδικούς.. Νομίζω ότι επειδή τα ηχεία αυτά έχουν αρκετά μεγάλη διαφορά σε ευαισθησία (97 το G12T και 100 το V30) ακόμα κι αν τα συνδυάσεις θα ακούς μόνο το ένα (δηλαδή το V30). Δεν το δοκίμασα ωστόσο εμπειρικά λόγω της διαφοράς αυτής και σκοπεύω να συνδυάσω το V30 με ένα Eminence που έχει sensitivity 101.6 db. Γενικώς διαφορά πάνω από 2db θεωρείται μεγάλη για συνδυασμούς μεγαφώνων. Δεν ξέρω αν κάποιος που το έχει δοκιμάσει έχει κάτι άλλο να σου πει..
  3. Κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει το ρίσκο, ειδικά για αγορά ενισχυτή. Αν δεν μπορείς εδώ που βλέπεις και ελέγχεις από κοντά να καταλάβεις τι χρήση του έχει κάνει ο προηγούμενος, πόσο μάλλον από φωτογραφίες (που μπορεί να μην είναι πραγματικές).. Ωστόσο δύσκολα θα βρεις Marshall (είτε JVM είτε DSL κάτω από 600 ευρώ), στην Ελλάδα, είτε μέσω αγγελιών είτε σε second hand καταστήματα.
  4. Kostas_ με το EQ είδες διαφορά, μπόρεσες να κουμαντάρεις κάπως καλύτερα τον ήχο σου ή είναι ήδη περιορισμένες οι δυνατότητες λόγω του shape control?
  5. Όπως είπε και κάποιος φίλος υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα μοντέλα. Σίγουρα όμως κοινό χαρακτηριστικό είναι η vintage χροιά, η οποία κατά τη γνώμη μου είναι ασύγκριτη. Γι αυτό και τους επιλέγουν κυρίως heavy rock πάντες με έντονο 70's στοιχείο στον ήχο τους (πχ σχεδόν όλόκληρη η σουηδική σκηνή του heavy rock αλλά και αμερικάνικες μπάντες με τον ήχο αυτό). Ως προς τα μοντέλα που είχα/έχω παίξει/ακούσει και γνωρίζω: Orange Tiny Terror: Εξαιρετικός για british crunch. Πολύ ποιοτικό λαμπάτο drive που σε βγάζει το πολύ μέχρι AC/DC. Dual Terror: Ένα κανάλι ίδιο με του Tiny Terror και άλλο ένα Fat το οποίο έχει πιό πολύ distortion και παίζεις άνετα heavy rock και hard rock. Αλλά και πάλι vintage old school χροιά. Dark Terror: Πολύ gain, παίζεις και μοντέρνα πράγματα αλλά μην περιμένεις gain τύπου EVH, ENGL ή ακόμα και MArshall. Είναι λίγο πιο fuzzy και ιδανικό για heavy rock /stoner metal. TH30: 2 κανάλια, ένα ακριβώς ίδιο circuit με του dark terror, αλλά σίγουρα λόγω διπλάσιας ισχύος έχει μεγάλη διαφορά στον ήχο κι άλλο ένα καθαρό, το οποίο είναι εξαιρετικό. Ωστόσο από τη μέση και πάνω αρχίζει και σπάει. Κατά τη γνώμη μου πετάλι παίρνει καλύτερα στο καθαρό. Το βρώμικο δύσκολα συνεργάζεται, κάτι που ισχύει και για τον Dark Terror. Rockerverb 50: Κατά τη γνώμη μου μία από τις must have κεφαλές. Πολύ ακριβή βέβαια, αλλά νομίζω τα αξίζει αν έχεις σκοπό να αξιοποιήσεις τα 50W της. Κρυστάλλινο καθαρό κανάλι με γεμάτες νότες και βρώμικο για όλα τα γούστα. Αλλά και πάλι προσοχή! Δεν έχει τη χροιά άλλων πιο μοντέρνων metal oriented (τύπου Peavey 6505) ενισχυτών. Ειδικά όμως με τον συγκεκριμένο παίζεις ό,τι γουστάρεις γιατί έχει φοβερό, σφιχτοδεμένο ήχο και φυσικά τόνους gain. Για πετάλια δεν ξέρω, γιατί δεν τόν έχω δοκιμάσει, παρά μόνο σκέτο. Τέλος μια πολύ καλή επιλογή είναι ο Jim Root ο οποίος έχει ακριβώς το κύκλωμα του του Rockerverb, μονοκάναλος στα 15W και πολύ compact για τη μεταφορά. Για hard rock και άνω είναι ιδανικός. Ελπίζω να διαφωτίζω κάπως το φίλο. Επαναλαμβάνω την άποψή μου, ότι ειδικά με τους δύο τελευταίους παίζεις τα πάντα, αλλά εάν κάποιος που δεν είναι συνηθισμένος στη χροιά τους περιμένει να παίξει κλασσικό ή μοντέρνο metal με το καλημέρα, ίσως απογοητευτεί.
  6. Συμφωνώ απολύτως με Lord_Goumis. Απλώς, επειδή ο ενδιαφερόμενος θέλει να καλύψει τις ανάγκες μιας cover band δε νομίζω ότι ο συγκεκριμένος ενισχυτής είναι στην κατεύθυνση αυτή. Θεωρώ ότι η Marshall χροιά, η οποία είναι καθολικής αποδοχής ακόμη και για αυτιά εκτός σκληρού ήχου, είναι αυτό που πρέπει α ψάξει περισσότερο.
  7. Ερώτηση και πάλι προς τους πολύπειρους του forum. Σε καμπίνα 2Χ12 με δύο υποδοχές, χωρίς επιλογή ΜΟΝΟ -STEREO με διακόπτη αλλά με την ένδειξη ΜΟΝΟ στα 8Ω (στο αριστερό input) και την ένδειξη STEREO κάτω και από τις δύο, στα 16Ω η καθεμία συνδέω την έξοδο 1Χ8 του ενισχυτή με την 1 ΜΟΝΟ των 8Ω. Καλά μέχρι εδώ; Μπορώ να συνδέσω με δύο καλώδια που θα φεύγουν από τις 2Χ16 εξόδους του ενισχυτή στις 2 εισόδους της καμπίνας (STEREO) ή η επιλογή STEREO είναι μόνο για την περίπτωση που θα συνδέσω δεύτερο ενισχυτή; Εάν αντικαταστήσω τα μεγάφωνα με δύο των 8Ω έκαστο (αντί των 16Ω που έχει τώρα και που κατά τας γραφάς είναι μάλλον παράλληλα συνδεδεμένα) και τα συνδέσω σε σειρά προκειμένου να πάρω σύνολο 16Ω, θα ισχύει η ίδια επιλογή στα input jacks? Δηλαδή θα μπορώ να έχω MONΟ στα 16Ω και τα δύο μαζί και STEREO στα 8Ω το καθένα, η αλλάζει τελείως η συνδεσμολογία και δεν ισχύουν όλα αυτά, οπότε πρέπει να τα πάω όλα σε ειδικό για να μη ρισκάρω κάποια βλάβη; Ευχαριστώ, ελπίζω να βγαίνει άκρη από την περιγραφή μου..
  8. Ερώτηση και πάλι προς τους πολύπειρους του forum. Σε καμπίνα 2Χ12 με δύο υποδοχές, χωρίς επιλογή ΜΟΝΟ -STEREO με διακόπτη αλλά με την ένδειξη ΜΟΝΟ στα 8Ω (στο αριστερό input) και την ένδειξη STEREO κάτω και από τις δύο, στα 16Ω η καθεμία συνδέω την έξοδο 1Χ8 του ενισχυτή με την 1 ΜΟΝΟ των 8Ω. Καλά μέχρι εδώ; Μπορώ να συνδέσω με δύο καλώδια που θα φεύγουν από τις 2Χ16 εξόδους του ενισχυτή στις 2 εισόδους της καμπίνας (STEREO) ή η επιλογή STEREO είναι μόνο για την περίπτωση που θα συνδέσω δεύτερο ενισχυτή; Εάν αντικαταστήσω τα μεγάφωνα με δύο των 8Ω έκαστο (αντί των 16Ω που έχει τώρα και που κατά τας γραφάς είναι μάλλον παράλληλα συνδεδεμένα) και τα συνδέσω σε σειρά προκειμένου να πάρω σύνολο 16Ω, θα ισχύει η ίδια επιλογή στα input jacks? Δηλαδή θα μπορώ να έχω MONΟ στα 16Ω και τα δύο μαζί και STEREO στα 8Ω το καθένα, η αλλάζει τελείως η συνδεσμολογία και δεν ισχύουν όλα αυτά, οπότε πρέπει να τα πάω όλα σε ειδικό για να μη ρισκάρω κάποια βλάβη; Ευχαριστώ, ελπίζω να βγαίνει άκρη από την περιγραφή μου..
  9. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βοήθεια. Κάθε παρέμβασή σου μας φωτίζει έτι περαιτέρω...
  10. Επίσης εάν το ένα είναι 120W και το άλλο 60W, στέκει αυτό το mismatch? Η πάλι θα ακούω κάποιο από τα δύο; Σύμφωνα δλδ με τα παραπάνω, παίζει ρόλο μόνο το sensitivity se DB ή και η ισχύς σε Watt για το ποιό απ' όλα θα επικρατεί στον ήχο;;
  11. Το ένα έχει 97 και το άλλο 100 db. Κατά συνέπεια θα ακούω αυτό των 100 db?
  12. Όταν λες ευαισθησία τί ακριβώς εννοείς; Την ευαισθησία σε Ω; Ναι, λυχνίας είναι ο ενισχυτής με εξόδους 4, 8 και 16Ω
  13. Το συγκεκριμένο άρθρο το έχω σχεδόν απομνημονεύσει.. Ωστόσο εάν ισχύουν όλα αυτά, τότε το πρόβλημα υπάρχει όταν το σύνολο των Ω δεν αντιστοιχεί σε κάποια έξοδο του ενισχυτή. Δλδ, εάν πχ συνδέσω σε μία 2Χ12 ένα ηχείο 8Ω και 16Ω θα πάρω είτε 24Ω είτε 5.333..Ω . Οπότε συμπεραίνω ότι είναι μάλλον πρακτικά αδύνατο για την περίπτωση που με ενδιαφέρει αν καταλαβαίνω σωστά..
  14. Στο ίδιο περίπου θέμα και διαπράττοντας και ένα hijacking στο θέμα, θέλω να ρωτήσω εσάς του πιό έμπειρους το εξής. Είναι δυνατόν να τοποθετήσω στην ίδια καμπίνα ένα μεγάφωνο 8Ω και ένα 16Ω;; Ισχύουν οι τύποι για την παράλληλη και σε σειρά σύνδεση, ως προς τη συνολική εμπέδηση ή υπάρχει κάτι άλλο που κάνει αδύνατη και απαγορευτική μιά τέτοια σύνδεση;
  15. Φίλε Musicman Εφ' όσον δεν παίζεις καθόλου Metal έχω να σου προτείνω τον Orange Dual Terror. 30W, άφθονο headroom και πολύ γεμάτη νότα.. Απ' την άλλη, για τη σύγκριση μεταξύ JCM 2000 και DSL 100H, ψηφίζω σίγουρα τον πρώτο. Η τελευταία σειρά DSL θεωρώ ότι έχει μόνο το όνομα DSL. Σχετικά χαμηλή ποιότητα κατασκευής και από ήχο δεν μπορώ να πω ότι δικαιολογεί τα χρήματά της. Άποψή μου.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου