ev88
Μέλος-
Αναρτήσεις
85 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
Bio
-
Gear List
ProTools HD2 Accel | 96/io, 192i/o, Command|8, ProTools HD 8.1.1, Yamaha NS10M-Studio, AKG K271, Kurzweil PC3x
Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
Συμμετοχή ev88
0
Φήμη
-
Πετοβάμβακας σε κλειστό χώρο. Ασφαλής ή όχι για την υγε
Απάντηση ev88 στου ev88 το θέμα Ακουστική & Κατασκευή Στούντιο
Βρήκα αυτο: http://www.rockwool.com/stone+wool+benefits/health που λέει ότι είναι 100% ασφαλές, παρ' όλα αυτα, υπάρχει όσο έχω ψάξει ο φόβος ότι εν τέλει προκαλεί προβλήματα. Η κατασκευή μου έχει ως εξής και είναι απλά το υλικό (8cm πάχος) χωρίς ξύλινο πλαίσιο: Τα panels απο μόνα τους στερεωμένα στον τοίχο και απλά τα ''τύλιξα'' με βαμβακερό ύφασμα με μεγάλες βίδες και συραπτικό χειρός. -
Καλησπέρα, Το συγκεκριμένο θέμα έχει συζητηθεί σε οριμένα άλλα posts, αλλά δεν έχω βρει κάποια ολοκληρωμένη απάντηση. Έχω φτιάξει αρκετά panels με πετροβάμβακα τα οποία είναι καλυμμένα με ύφασμα από μπροστά, απο πίσω όμως είναι ανοιχτά αλλά εφαρμόζουν όλα σε τοίχο. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με αυτό? Υπάρχει δηλαδή περίπτωση να είσπνέουμε σωματίδια τα οποία είναι επιβλαβή για το αναπνευστικό σύστμα?
-
Αν δεν κάνω λάθος, ο OP δεν ανέφερε αν μιλάμε για ώρες κοινής ησυχίας η για νορμαλ ώρες. Μένω κι εγω σε πολυκατοικια τοσο χαλια, που αν κανεις ησυχία ακους τους δίπλα να μιλανε... Για ώρες κοινης ησυχίας δεν το συζηταμε εννοείται, εκεί έχει τον νόμο με το μέρος της. (Κατά τη θερινή περίοδο από 15:00 έως 17:30 και από 23:00 έως 07:00 και κατά τη χειμερινή περίοδο από 15:30 έως 17:30 και από 22:00 έως 07:30 συμφωνα με το astynomia.gr ... πολιτισμός). Τωρα για τις υπόλοιπες ωρες, και στη δικια μου πολυκατοικια μου είχαν πει (τρομοκρατημενοι βλεποντάς με όταν μετακομιζα να ανεβάζω ηχεία, ενισχυτες, όργανα κλπ) ότι απαγορεύεται από τον κανονισμό η χρήση μουσικών οργάνων κλπ). Ωστόσο προσπάθώ να δείχνω ''καλό χαρακτήρα'' τηρώντας αυστηρά τις ωρες κοινης ησυχίας. Είμαι πλεον 6 χρόνια εδω, δεν μου εχει πει κανεις τπτ παρα μόνο 2 φορες που όντως το παράκανα τη μια με τα τυμπανα (που ενας φίλος απλά τζάμαρε και χτυπιόταν) και άλλη μια όταν πηρα καινούρια monitor (κακώς-8ιντσα). Οπότε, αν είσαι εκτός κοινής ησυχίας και αν ο ''θορυβός'' σου δεν ξεπερνάει ένα ανεκτό όριο (κάπου υπάρχει ένα όριο σε dB νομιζω κάποιος πιο πριν το ανέφερε) τότε εσύ πρεπει να της επισημάνεις ότι σε ενοχλεί και δεν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου παρά ότι εσύ την ενοχλείς δουλεύοντας. Νομικό θέμα δεν υπάρχει. Αλλά προς θεού μη μπλέξετε με μηνύσεις, αστυνομίες και τέτοιες ιστορίες δεν αξίζει. Είναι προσωπικό το θέμα. Και στην τελική, βάλτης κι εσύ μια μέρα κάνα άσμα που γουστάρει στη διαπασών να την μερακλώσεις και μετά θα σου το ζητάει..! :P
-
Το ίδιο σκεφτηκα κι εγω φίλε μου, και εχει δρομολογηθει ήδη μια επισκεψη στο service. Σ' ευχαριστώ
-
Καλησπέρες σε όλους, Μια ερώτηση που αφορά τους χρήστες του Kronos: Εχω λοιπόν το Kronos 61 (με os 2.2.1, όχι το Χ και χωρις τροποποίηση σε ram και ssd) και μου βγάζει παραμορφωμένο ήχο (distortion/clipping) τόσο από τα Main Outs (1-2, 3-4) όσο και από τα ακουστικά. Η ενταση είναι πάντα στη μέση άντε λίγο παραπάνω. Αυτο συμβαίνει κυρίως με τα εργοστασιακά πιάνα και rhodes. Το ίδιο θέμα έχει συζητηθεί και σε διεθνή φόρουμ (gearslutz, korg forums κλπ) αλλά δεν έχω βρει κάποια αξιόλογη απάντηση. To Ιnternal Headroom είναι στη εργοστασιακή ρύθμιση (+48dB) αλλά και με τις άλλες επιλογές που έχει δεν αλλάζει κάτι. Επίσης να σημειώσω ότι το ίδιο συμβαίνει τόσο όταν το συνδέω στο studio απ' ευθείας στην κάρτα ήχου (Digidesign 96 i/o) όσο και σε οποιοδήποτε άλλο setup (δεν είναι δλδ θέμα setup). Έχει κανείς καποια παρόμοια εμπειρία? Να επισημάνω ακόμη ότι αυτό συμβαίνει κατα κόρον στα εργοστασιακά piano-rhodes patches και όχι τόσο στα synths ή δικιές μου τράπεζες... ευχαριστώ
-
Θα συμφωνησω για τις τιμές. Πέρα από τα διάφορα ευτράπελα που βλέπουμε καθημερινά που αναφέρονται παραπάνω, ενα σημαντικό φάουλ πολλών πωλητών είναι και η κοστολόγηση αυτών που προφέρουν. Από κιθάρες δεν ξέρω, αλλά από πλήκτρα, όταν έψαχνα κάποιο διάστημα workstation έβλεπα πχ στα 1000ε (πολλές φορές και μη συζητήσιμα-ακατέβατα) από Korg Trinity (!1995), Triton Extreme (2007) μέχρι m3 (που κυκλοφορούσε καινούριο μέχρι το 2012-13). Πρέπει ορισμένοι να καταλάβουν ότι ειδικά όταν πρόκειται synths-computers-καρτες ήχου κλπ, ότι δεν έχει καμία σημασία πόσο το αγόρασαν αρχικά, ή τί συναισθηματική αξία έχει…!
-
Ευχαριστώ για την απάντηση, κι εγω το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα ειναι εκ πρωτης να δω αν τον αναγνωριζει το δισκο. Ο δισκος αναγνωριζεται κανονικα (Hitachi, 4gb κλπκλπ), όπως επισης και εαν φταξω ενα φάκελο, αυτος φαίνεται κανονικα. Απλά είναι σαν να εχει φορμαριστεί ας πούμε και δεν εχει τιποτα εργοστασιακο και κατα συνεπεια πρεπει να ξαναφορτωσω τα εργοστασιακα για να κανω reset..Υπαρχει περιπτωση να σβηστικαν ετσι απλα;
-
Καλησπέρα, έχω το Triton Studio (v2) και στην καρτέλα DISK, στο Internal HDD δεν μου εμφανίζει κανένα περιεχόμενο ενω θα έπρεπε κανονικά να εμφανίζει τους εργοστασιακούς φακέλους. Ο δίσκος από την άλλη, εμφανίζεται κανονικά στο Media Info. Πως διορθώνεται αυτό? Ευχαριστώ
-
Αυτός είσαι randy, βάλε μια ταξη και ασε εμας τους geeks να διυλίζουμε τον κώνωπα...Κανενός η μουσική δεν εγινε καλύτερη ή χειρότερη απ' αυτά, ήμαρτον. Στο Logic αυτο που ζητας γίνεται πανεύκολα. Ειναι το piano roll ψαξτο είναι πανομοιότυπο με το cubase όπως και με όλα οανω κάτω τα daws. Αφου εχεις ηδη το Logic δωστου την ευκαιρία, αξίζει, είναι πολυ ευχρηστο προγραμμα, φυσικα σταθερότατο, και κανει προφανώς όλα οσα ζητάς και πολλά παραπάνω. Κι εγώ παλίοτερα πήγα σε logic απο cubase και η διαφορά ήταν αμελητέα, όλα οσα θα χρειαστείς βρίσκονται μπροστά σου, και είναι υπόθεση 2-3ων βίντεο tutorial στο youtube για να δεις που βρίσκονται τα βασικα. Καλή συνέχεια
-
την διαφωνία δεν βλέπω :P προσθετικά εννοώντας ότι στο σύνολο, εαν χρησιμοποιήσω ποιοτικότερα plugins αρα παραπανω ram θα έχω ποιοτικότερο αποτελεσμα αυτό είναι…''προσθετικό'' και όχι ''λογικό'' ? 8)
-
:) με latency που προλαβαίνεις να πας για καφε και να ξαναερθεις για να ακούσεις τη νότα που έπαιξες, η με την .. άβολη συνθήκη των διαρκών render..export, internal bus rec, bounce πες το οπως θες; Μάλλον είμαι νεότερος και θέλω να παίζω το trillian με 64buffer size στην full εκδοχή του και ταυτόχρονα το Vienna Ensemble στο full και τα Abbey Road Drums του Kontakt realtime..το Ivory piano μαζί με όλα τα υπόλοιπα γιατί..ο ήχος εμπνέει
-
Όλα όσα προανέφερα, (με συγχωρείτε και για τα μεγάλα posts) έχουν να κάνουν με εναν από τους τρόπους χρήσης του DAW που είναι η midi παραγωγές. Αλλά σας είπε κανείς ότι ακομα και τα plugins δεν καταναλώνουν ram? Οπότε, πολλά από τα παραπάνω ισχύουν και για audio production καθαρά. Μπορεί το R-VOX των WAVES να είναι αστείο ως προς τους πόρους που χρησιμοποιεί, δεν θα λέγαμε το ίδιο όμως και για το JJP-BASS ας πούμε, ή τη σειρα της iZotope και πολλά ακόμα. Και πάλι λοιπόν, προσθετικά σκεπτόμενοι, μπορούμε να καταλήξουμε στο ότι το 64bit ακουγεται, αλλά ΌΧΙ γιατί είναι καλύτερο απο ΜΌΝΟ ΤΟΥ αλλά γιατί δίνει ΑΠΕΙΡΩΣ περισσότερες πιθανότητες και ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ οι οπόιες ΜΠΟΡΟΥΝ να κάνουν ΚΑΛΥΤΕΡΟ το τελικό αποτέλεσμα.
-
Τέλεια. Τώρα ερχόμαστε στο ζητούμενο Έχουμε και λέμε, θα παραθέσω την εξής συλλογιστική: χωρις να σημαινει οτι το ενα υποκαθιστα το άλλο (μην πει κανεις, μα τι λές τώρα, πότε δεν θα φτάσεις τον φυσικό ηχο κλπ, ναι εννοείται - μιλάμε για την συγκεκριμένη ΣΥΝΘΗΚΗ και περισταση και μόνο. Το λέω για να προλάβω απαντήσεις) AUDIO RECORDING -Ποιός είναι ένας από τους καθοριστικότερους παράγοντες σε μια παραγωγή και εν γένει στο συνολικό αποτέλεσμα? -Η ποιότητα ΤΩΝ ΠΗΓΩΝ -Πως θα έχω την καλύτερη δυνατη ποιότητα? -Θα αγοράσω το καλύτερο όργανο - mic - pre - AD και παει λέγοντας SAMPLE BASED παραγωγές | ας πούμε μόνο για ''προσομοιώσεις φυσικών οργάνων'' όχι για μπιτια και τοιαυτα. Οπου να σημειώσω ότι κι εσύ λες ότι πλεον δεν έχεις μπάντα οπότε αναγκαστικά αντικαθιστάς τα μέρη ας πουμε των τυμπάνων με δείγματα. -Ποιός είναι ένας από τους καθοριστικότερους παράγοντες σε μια παραγωγη και εν τέλει στο συνολικό αποτέλεσμα? -Η ποιότητα ΤΩΝ ΠΗΓΩΝ - Ποιές είναι οι καλύτερες πηγές σε sample libraries? - Αυτες που εχουν όσο το δυνατον περισσότερες πληροφορίες από το φυσικό όργανο που αναπαριστούν. -Ποιό είναι το χαρακτηριστικό τους? -Εχουν τις μεγαλύτερες απαιτήσεις σε RAM Συμπέρασμα? Έχοντας χρησιμοποιήσει ΚΑΛΥΤΕΡΑ και ''ΒΑΡΥΤΕΡΑ'' δείγματα έχω ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΗΓΕΣ αρα ΚΑΛΥΤΕΡΟ συνολικό αποτέλεσμα. Συνεπώς, καθως το 64bito μου δίνει ελευθερία να προσθέσω όλες μου της virtual πηγες στον μεγιστο βαθμό ποιοτητας και πιστοτητας θα έχω καλύτερο αποτέλεσμα
-
Πάρα πολύ όμορφο το τραγούδι και πολύ ευρηματική παραγωγή. Ειλικρινά μπράβο, και θα έπρεπε τόσο αξιόλογα εγχειρήματα να προωθουνται ακόμα περισσότερο. Πάραυτα, ενορχηστρωτικά δεν είχει κάτι παραπάνω από την μπάντα που έπαιξε και από τα reverse effects που (επιτυχέστατα) χρησιμοποιήθηκαν και όποια άλλα ''εφφέ'' προστέθηκαν. Αλλα αγαπητέ SF, δεν είναι αυτό το νόημα του θεματος. Όπως υπάρχουν κομμάτια που με 16 κανάλια είναι επιτυχίες, άλλο τόσο υπάρχουν και παγκοσμίως γνωστα κομμάτια που είχαν 116 κανάλια η 1116.. Τί σχέση έχει μ' αυτό που λέμε σ' αυτό το θέμα? Δηλαδη, για ποιό λόγο να κάνουμε τέτοιου είδους παραλληλισμό; Είναι μουσικής φύσεως το θέμα με τίτλο "απορία σε mac mini και cubase''? Αν είναι θέμα μουσικολογίας (μετα χαράς να το συζητήσουμε) αλλά αλλου. Δλδ τα έργα του Chopin για πιάνο είναι πιο καλά από τις συμφωνίες Mahler επειδή ο ένας χρησιμοποίησε ένα όργανο και ο άλλος 80? Οι παραγωγές των Beatles είναι καλύτερες από αυτές του Michael Jackson επειδη οι μεν είχαν λιγότερα κανάλια από τον δε? Πάντα στα θέματα του Noiz πέρα από άμεσες λύσεις στα εκάστοτε ζητήματα, δημιουργείται χώρος για πολύ σημαντικές συζητήσεις από τις οποίες, όσες δεν καταλήγουν σε κοκορομαχίες, εξάγονται διαμαντάκια πληροφοριών. Ας επανέλθουμε λοιπόν στο ζητούμενο και όχι να κάνουμε κουβεντα του τύπου ''και τι τα θες τόσα κανάλια'' κλπ. Αν ειναι έτσι, και τι το θέλουμε το DAW, και τι τον θέλουμε τον υπολογιστή, και τι τα θες τόσα όργανα, και παλιά δεν ηταν έτσι κοκ. Τα θέλουμε γιατι η τεχνολογία προχωράει, η μουσική προχωραει και δεν πρεπει να κλείνουμε τα μάτια στις εξελίξεις καθώς είναι για μας, στην υπηρεσία μας για να βοηθήσει να πάμε λίγο παραπέρα.
-
Μπορεί να είχατε και τα λεφτά για να πληρώσετε…. εκτός κι αν ειναι να γραφoυμε μονο για μπασο-τύμπανα και κιθάρες.. δεν είναι ΟΛΗ η μουσικη drum-bass-guitar ομως...