Προς το περιεχόμενο

yannis

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    328
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Τόπος
    Aθήνα

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή yannis

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. Αγόρασα από Τόμαν και παίζω το reface organ και είμαι πολύ ευχατιστημένος, αν και φανατικός νορντάκιας. Εχει εξαιρετικά καλό ήχο, drwbars, percussion, vibrato/chorus αλλά και drive και βαθος. Και έχει επίσης farfisa, Vox, το παλιό αντίστοιχο όργανο της Yamaha, hammond φυσικά Βρίσκω καλή την τιμή του αν σκεφτεί κανείς το πόσο εύχρηστο είναι - αν συνηθίσεις τα μικρά πλήκτρα παίζεται ευκολότατα, αλλιώς υπάρχει πάντα το midi για να το κολήσεις σε μεγαλύτερο πλήκτρο. Προς το παρόν το χρησιμοποιώ σε πρόβες και στο λάιβ βγαίνει το Electro 5D, αλλά συντόμως θα βγει και αυτό Σκέφτομαι δε να αγοράσω το αντίστοιχο Reface Rhodes/Cp/Wurlie κλπ
  2. Νομίζω πως το Prophet είναι καλό γι'αυτό που το θέλεις. Πάντως αν αντέχεις τους υπολογιστές, υπάρχουν πολλά καλά vst's για το άθλημα. To Οmnisphere είναι το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό.
  3. Tεράστιο ΜΠΡΑΒΟ και στους δύο κατασκευαστές. Ειδικά για τον Γιάννη, που τυχαίνει να γνωρίζω λίγο, μεγάλο μπράβο διότι κάνει το πάθος του δουλειά και πετυχημένη. Εύγε
  4. Τρεις φορές τους έχω δει (δύο Παρίσι και μία Λονδίνο) και πήγα επί τούτου! Το απόλυτο γκρουπ στο είδος του. Μεγάλο σχολείο η χρήση vintage keys από τον Μεντέσκι όσο για τους άλλους δύο είναι πραγματική φωτιά-μάθημα επίσης για τους έλληνες ντράμερ πως μπορείς να έχει κολοσσιαία τεχνική και να μην κάνει γέμισμα κάθε 4 μέτρα ή να κρατάς ένα groove για ώρα...
  5. http://elektrostudio.ovh.org/index2.php?go=2 για τσεκάρετε και αυτά. Μου φαίνονται συμπαθητικά. Συνθς είναι, απομιμήσεις κάποιων σπουδαίων παλιών...
  6. Oσο απλό και εύχρηστο είναι on stage το Nord 2 , τόσο δύσκολο στο φόρτωμα ήχων μου μοιάζει, αφού έχεις ανάγκη sequencers, computers και όλα τα σχετικά... Δεν μπορείς να τα έχεις όλα προφανώς ;D
  7. yannis

    Mama Africa

    Yameth, μίλησα λόγω μιας αναφοράς στο ραδιόφωνο Κόσμος. Δεν εκφράζω παράπονα και μακριά από 'μένα αυτά τα πράγματα. Ξέρω -από μέσα- πως ο Κόσμος και 1-2 σταθμοί ακόμη, έχουν στηρίξει πολλούς αξιόλογους μουσικούς (ανάμεσά τους και πολλούς έλληνες) και ξέρω πως αυτό δεν είναι καθόλου προφανές πια... Οσο για τις μπασογραμμές, συμφωνώ. Ας ακούσει κάποιος τις μπάντες που παίζουν με κονσερβοκούτια από τα slums της Δυτικής Αφρικής για να καταλάβει τις goov-ες. Μιλάμε για απίστευτο ρυθμό που παράγεται από κονσερβοκούται και άλλα αυτοσχέδια όργανα. Επίσης, σε κάτι πιο εμπορικό, ας ακούσει τα groove του Fela, του Paul Simon sto Graceland, τα Ethiopiques -για έναν διαφορετικό ήχο, πιο μαλακό από των δυτικοαφρικανών- ας ακούσει ακόμη και Putumayo South Africa: ακόμη και αυτό έχει διαμαντάκια τα οποία τυχαίνει και είναι και εύκολα στην ακρόαση. Για πιο αραβικές επιρροές, υπάρχει το Rai (Faudel, Rachid Taha, Khaled...) με τρελές προσμείξεις ροκ και funk ή οι μουσικές των Tinariwen που είναι πολύ πιο πρωτόγονες αλλά εντελώς "ζωτικές". Το αφρικανικό goove του μπάσου είναι τόσο απλό όσο και δύσκολο. Και επίσης έχει 1000+1 παραλλαγές. Οποιος αποφασίσει να το ψάξει, καλή δουλειά!
  8. yannis

    Mama Africa

    Yameth sorry, αλλά σαν παραγωγός του Κόσμος ΦΜ διαφωνώ και μάλιστα πολύ! Εχει παίξει αυτός ο σταθμός δεκάδες αφρικανούς -και όχι μόνο- καλλιτέχνες, ΠΑΝΤΕΛΩΣ αγνώστους στο ελληνικό κοινό. Δεν έχει υπάρξει άλλο ραδιόφωνο που έχει παίξει τόσο πολλούς και τόσο άγνωστους ΜΑΖΕΜΕΝΟΥΣ και αυτό δεν γίνεται ποτέ από κανένα ραδιόφωνο. Δηλαδή αν ο Jimmy Dludlu ή ο Habib Koite είναι για "παγκόσμια κατανάλωση", μάλλον δεν ζούμε στον ίδιο κόσμο (που ακούει Lady Gaga και Καίτη Γαρμπή ΜΟΝΟ). Anyway, αν οι μουσικοί ήταν λίγο πιο υποστηρικτικοί όλα θα ήταν κάπως καλύτερα...
  9. yannis

    Mπάντα άνευ σχολιασμού.

    μιας και αναφέρθηκε η "κουβάλα"... να προσθέσω πως στα πρώτα χρόνια που κάναμε live με το συγκρότημά μου -happy dog project- κουβαλούσαμε Hammond Porta B+Leslie, μιλάμε για βάρος απίστευτο, χρειαζόντουσαν 3-4 άνθρωποι για το κουβάλημα. Η αντίδραση των μαγαζατόρων ήταν από χλιαρή ως εχθρική (του τύπου "τι μου τα φέρνετε τώρα αυτά εδώ και δεν χωράνε στο stage"). Εκτοτε το Hammond/leslie βγαίνει μόνο για τα στούντιο και το live είναι αποκλειστικά nord electro/vent. Οχι επειδή δεν θέλω ή δεν μπορώ, αλλά επειδή κανένας δεν θα το εκτιμήσει πια. Βλέπετε, όλοι έχουν συνηθίσει στα digital και να δουν μια "ξυλάντζα" επί σκηνής τους κάνει κάπως... ???
  10. Θέλεις να πεις το το Mainstage έρχεται 23 ευρώ μαζί με τις βιβιλοθήκες του Logic ή απλώς σαν host που του φορτώνει ό,τι έχεις ?
  11. δυστυχώς, θα πληρώσεις τα κέρατά σου! Καλύτερα βρες το Triton σε rack και κάνε τη δουλειά σου με κάποια keyboard controller ποθ κουβαλιέται μέσα στον θάλαμο, διότι κινδυνεύεις πάντα. Επίσης πολλοί υπάλληλοι σε αεροπορικές εταιρείες δεν δίνουν δεκάρα. Είχε τύχη να κουβαλήσω από την Ινδία ένα harmonium και δεν με άφησαν να το πάρω επάνω. Αποτέλεσμα: ξεκόλλησαν 3 κομμάτια, που ευτυχώς ξανακόλλησα. Αν ήταν ένα hardware synth δεν θα κόλλαγε ξανά. Και αν έσπαγε δεν θα μπορούσα να πάρω τα λεφτά μου πίσω...
  12. Με την ευκαιρία,.. γεία σου Νικο! Ελπίζω να κάνεις καλή χρήση του Rhodes! Παρεπιπτόντως, μου λείπει και σκεφτόμουν να σε πάρω να μου το δάνειζες για το στούντιο -γράφαμε με happy dog- αλλά σκέφτηκα πως είχα να κουβαλήσω και hammond/leslie και το άφησα ;D Βολεύτηκα με το Nord Electro στα λίγα rhodes μέρη που είχα και είμαι ευχαριστημένος τελικά (το 80% του δίσκου θα είναι hammond ενώ υπάρχει λίγο rhodes, και ακόμη λιγότερα synths, monotron και stylophone) Αλλά βεβαίως σαν το real thing δεν υπάρχει τίποτα!
  13. Aντιμετώπισα πρόβλημα πριν από χρόνια - και ακόμη κάνω καμμιά 12-15αριά ταξίδια στο εξωτερικό και κατά καιρούς, και μέσα στην Ελλάδα. Το πρόβλημα ΔΕΝ λυνεται παρά μόνο με μία λύση: VSts, modules ή μικρά πλήκτρα Εξηγούμαι: αγοράσα πριν από χρόνια το Xv2020 και ταξιδεύω μαζί του, με το Μacbook και με τα ωραία μου VSTs. Και ένα κοντρόλερ 2 οκτάβες. Οπου πάω μου νοικιάζουν ένα Nord και ένα Axiom (αυτά έξω). Ολα χωράνε μέσα σε μία M Audio gig bag, μαζί με κάρτα ηχου, καλώδια κτλ κτλ. Στις πολύωρες αλλαγές σε διάφορα αεροδρόμια μακαρίζω τον εαυτό μου για τη τσαντούλα! Στα ελληνικά live ταξιδεύω/α με αεροπλάνο ΜΟΝΟ με τα Nord (Electro 2, Lead 2) σε soft case - το maximum! Aπό κει και πέρα πληρώνεις overload και μάλιστα πολλά λεφτά! Το κατάλαβα όταν, από Ρώμη-Αθήνα μου ζήτησαν 40 ευρώ μόνο για το softcase που μου είχε χαρίσει ο συνεργάτης μου. Εκτοτε το softcase χαρίστηκε σε φιλό στην Αθήνα και όποτε ταξιδεύω με τα keyboards -και όχι την M Audio- παίρνω τα Νορτάκια μου και καθάρισα... Πλέον το συνιστώ σε όλους. Αλλιώς πληρώνεις γαμη****κα!
  14. ,... και νομίζω πως το Kontakt έχει κοντά στην 300άρα...
  15. Ευχαριστώ στρατηγέ... Απλώς μαντεύω πως αυτή η δυνατότητα -που την κατατάσσει λογικά στο editing, χωρίς να την αναφερει καθαρά- υπάρχει μόνο στο κανονικό kontakt και όχι στο player...
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου