Προς το περιεχόμενο

Gabriel Constantin

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    21
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Gear List
    Gabriel apollo acoustic drums/ DW acoustic drums και κατι πιατινια
    V drums roland td-10

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή Gabriel Constantin

0

Φήμη

  1. Καλησπέρα σε όλους.Θα ήθελα τα φώτα σας για μια οικονομική αλλά αποτελεσματική λύση σχετικά με τα ηλεκτρονικά μου τύμπανα.Το εν λόγω όργανο το χρησιμοποιώ μόνο για τη μελέτη στο σπίτι και δουλεύω μόνο με τα ακουστικά τύμπανα. Θέλω να παίξω με τα ηλεκτρονικά τύμπανα σε μεγάλο χώρο.Τι ηχεία χρειάζομαι για να βγω δυνατά αλλά με καλό ήχο...δοκίμασα κάποια ηχεία τα οποία δεν έβγαζαν καλά κάποιες συχνότητες. Τι είδος ηχεία χρειάζομαι;Χρειάζομαι subwoofer?Χρειάζομαι ηχείο για μόνιτορ; Κάποιος εδώ στην περιοχή μου φτιάχνει ηχεία και το μόνο που παραγγέλνει είναι τα υλικά και κάνει μόνος του τις συνδεσμολογίες με αποτέλεσμα να του βγαίνει πολύ πιο οικονομικά.Συνίσταται κάτι τέτοιο; Πληροφοριακά έχω το Roland TD10. Σας ευχαριστώ.
  2. Βεβαιως φυσικα ασφαλως...ευχαριστω θα κοιταξω :) αλλα...ρε παιδια...ξεβαφει και το brandname????????
  3. Μ'αρεσει αυτο το "dirt keeps the funk" :D Ευχαριτω για το χρονο σου και τη συμβουλη :)
  4. Γεια χαρα σε ολους.Προκειται για κατι πιατινια zildjian avedis τα οποια και χρυσοπληρωσα.Εχει ερθει ο καιρος να τα καθαρισω.Αισθητικα δειχνουν απαισια αν και μου αρεσει ο τωρα ηχος τους.Εχουν πει καποια παιδια διαφορα με οδοντοκρεμες ζεστο νερο κλπ κλπ.Δε θελω να παω σε τετοια λυση γιατι οπως ειπα...μου κοστισαν αρκετα λεφτα...τουλαχιστον για τη δικη μου τσεπη,γι'αυτο αποφασισα να τα καθαρισωμε εκεινη την αλοιφη που βγαζει η ιδια η εταιρια και ειναι γι'αυτη τη δουλεια ακριβως... Στο ψητο τωρα...εχει χρησιμοποιησει καποιος απο εσας αυτο το προϊον?Αυτο που θελω να αποφυγω ειναι να μου ξεβαψει το brandname.Θελω να φυγει η μπιχλα απο πανω αλλα οχι το brand... Ευχαριστω...
  5. Nταξ φιλε...λεμε...αν παιξει...αν... Λεμε αν βγαλεις μια ταμπουρια γαματη...δεν αξιζει να το ξανακανεις?Και μονο η προσπαθεια που καταβαλλεις δεν ειναι και λιγη...μουσικο οργανο πας να φτιαξεις...μπραβο σου...Αν σου κατσει??? Δε θα το ξανακανες??? Και οσοι το εκαναν δουλεια το αθλημα καπως ετσι ξεκινησαν...anyway καλη επιτυχια να εχεις...
  6. Δε μπηκα στον κοπο να διαβασω ολα το θρεντ εκτος βεβαια απο την πρωτη σελιδα που εχει ολο το ''ζουμι''... Αφου ο φιλος σου εχει φραγκα αντι να τα χωνει σε κιθαρες ας τα χωνει σε καθηγητες...θα σου προτεινα να τον φερεις μουρη με μουρη με εναν μαστερ.Εκτος απο το οτι θα τον προσγειωσει θα του δωσει και προτυπα...ισως να τον εμπνευσει ο ανθρωπος και να πει ''ετσι θελω να παιξω''...να μελετησει να προσπαθησει και να γινει καλος... Οσο για το ''πως του το λες''...χυμα και στη μαπα...και ας παρεξηγηθει...για καλο του ειναι...φιλος του εισαι και ξερει πως εσυ δεν εχεις να κερδισεις τιποτα...ειλικρινεια φιλε ;)
  7. To φτιαχνεις για την παρτη σου η εχεις σκοπο να πουλησεις...σε περιπτωση που εχεις σκοπο να πουλησεις let me know ;) ενδιαφερομαι... :) Στειλε με π.μ τιμουλες και τα σχετικα...Thanks...
  8. Κι εγω απ'οσο γνωριζω δεν υπαρχει μετρονομος που να αυξομειωνει τεμπο...Θα σου προτεινα με το ''ταπ'' του μετρονομου να βρεις την ανωτερη ταχυτητα την κατωτερη ταχυτητα και να μελετησεις ξεχωριστα τα μερη του κομματιου η το πιο πρακτικο και πιο ευκολο...βαλε τη μουσικη στα ακουστικα σου και παιξε μαζι με το κομματι ;)
  9. Ωραιο θεμα...υπαρχουν στη μπαντα αλλα δυο τρια πεντε ατομα που θελουν να παιξουν.Μιλαμε για δουλεια μιλαμε για λεφτα μιλαμε για υπευθυνοτητα.Οταν πληρωνομαστε απ'αυτο αμεσως μας καθιστα επαγγελματιες το ο,τι κανουμε.Δε βγαινουμε στο live στηριζομενοι στην αγνοια του κοσμου να αντιληφθει ενα μουσικο λαθος.Πρωτα απ'ολα χαλαει εμενα οταν η μπαντα δεν παιζει.Δε παμε να κοροιδεψουμε κανεναν και τιμαμε τα λεφτα που παιρνουμε οποτε: Την πρωτη φορα κανουμε συσταση και συζητηση-ψυχαναληση και γνωστοποιουμε τις προθεσεις μας και τα στανταρ μας. Τη δευτερη φορα κανουμε την παλαβη...σα να μην εγινε τιποτα... Την τριτη φορα...το μπουλο. *Η δευτερη φορα ειναι προαιρετικη.
  10. Οι παρακατω πληροφοριες ειναι απο το λινκ που αφησε πιο πανω ο superfunk που προερχονται απο το rockdrum και τις οποιες πηγες χρησιμοποιησε...θα ηθελα να χρησιμοποιησω αυτο το thread για να συλλεξω πληροφοριες και οχι για να επιτιθεμαι προσωπικα στον εκαστοτε χρηστη ουτε να το παιζω ξερολας...αν εχει σκοπο ο καθενας απλα να μπει και να δημιουργησει εριδες...ας το αφησει καλυτερα... Εισαγωγή: Ένα μικρό βοήθημα που περιέχει και δικές μου παρατηρήσεις για τα ξύλα των drums από το site του drumbible για όσους βαριούνται τη μετάφραση ή δεν γνωρίζουν Αγγλικά. Διαβάστε τα χαρακτηριστικά των ξύλων που χρησιμοποιούμε στα τύμπανά μας και κάποιοι δεν τα ξέρουμε. Έτσι πηγαίνοντας σε ένα μουσικό οίκο και ο πάντα ευχάριστος και εξυπηρετικός υπάλληλος μας εξηγεί από τι είναι φτιαγμένο το set που ζαχαρώνουμε, να ξέρουμε εν μέρει γιατί έχει αυτή την αξία και τι ήχο βγάζει αλλά και πιο είδος μουσικής του ταιριάζει. Ο ήχος που παράγεται από τα τύμπανά μας δεν είναι μόνο αποτέλεσμα του ξύλου που έχουμε επιλέξει. Ο ήχος επηρεάζεται από το είδος των μετάλλων, π.χ. κλειδιά στεφάνια και το πώς δένονται μεταξύ τους, ποιότητα δερμάτων, κούρδισμα μονώσεις ανάμεσα στα μέταλλα και στο κέλυφος που έρχονται σε επαφή και άλλα. Γενικά τα λεπτά κελύφη παράγουν ποιο ανοικτό ήχο ενώ τα παχύτερα ποιο στεγνό. Επίσης παίζει ρόλο αν μέσα στα τύμπανα υπάρχουν πρόσθετες ξύλινες στεφάνες (counter hoops), οι οποίες δίνουν ποιο θερμό ήχο και ελέγχουν την αντήχηση. Τέλος άλλοι υποστηρίζουν ότι το ξύλο αποδίδει καλλίτερα περασμένο μόνο με λάδι. Άλλοι προτιμούν το βερνίκι και άλλοι όπως όλοι γνωρίζουμε επενδύουν το κέλυφος με πλαστικό διαφόρων χρωμάτων. Όλα είναι σχετικά και για όλα υπάρχουν αποδεκτές απόψεις. Ξύλα όπως: Albasia falkata χρησιμοποιούνται ως υποκατάστατα του maple (κελεμπέκι), γιατί έχουν καλό φινίρισμα και είναι φθηνότερα σε τιμή. Παράγουν πριμαριστό τόνο και χρησιμοποιούνται κυρίως στην εσωτερική επένδυση των τυμπάνων. Maple ή κελεμπέκι: Σκληρό ξύλο, με ζεστό τόνο, που παράγει σχεδόν πολυφασματικές συχνότητες κυρίως όμως αποδίδει πολύ καλές χαμηλές. Για να αποδώσει τα μέγιστα το δένδρο θα πρέπει να είναι κάποιας ηλικίας και να έχει αναπτυχθεί αργά και σε ευθεία ύψους, ενώ οι κύκλοι του δένδρου θα πρέπει να είναι ομόκεντροι. Είναι το ξύλο που προτιμούν οι περισσότεροι ντράμερ, ιδίως στο ταμπούρο. Mahogany ή μαόνι: Το πραγματικό μαόνι Αμερικής ή Ονδούρας δίνει 20% αύξηση των χαμηλών συχνοτήτων, σε σύγκριση με το κελεμπέκι. Στις μεσαίες και υψηλές συχνότητες, είναι σχεδόν το ίδιο αλλά επειδή έχει αυτή την αύξηση 20% στις χαμηλές από το κελεμπέκι, είναι ακόμα ποιο «ζεστό». Το μαόνι Ονδούρας είναι σπάνιο και το 99% των set που κυκλοφορούν είναι από μαόνι Φιλιππίνων. Birch ή σημύδα: Σκληρό και ανθεκτικό ξύλο, με ανοιχτόχρωμη απόχρωση, που δουλεύεται καλά. Χάνει περίπου 10% σε χαμηλές συγκρινόμενο με το καλεμπέκι και έχει +20% αύξηση στις υψηλές, ενώ σε μεσαίες είναι περίπου τα ίδια. Έτσι, τα τύμπανα από σημύδα, γενικά ποιο σκληρά σε ήχο. Είναι ένα είδος που χρησιμοποιήθηκε πολύ σε στουντιακά σετ, ιδίως στα τέλη του ΄60, λόγω του ότι τα τύμπανα που θα πέρναγαν στην εγγραφή έπρεπε να ήταν δυνατά σε ήχο. Το beech (οξυά) μοιάζει με αυτό και θεωρείται ξύλο που ταιριάζει σε «φωνακλάδικες» drums. Poplar ή λεύκα: Φθηνότερο ξύλο από τη σημύδα και το κελεμπέκι. Χρησιμοποιείται συνήθως στο εσωτερικό του κελύφους σε φύλλα, ως απομίμηση ακριβότερων ξύλων. Ακούγεται κυρίως σαν σημύδα, ή μαόνι και λιγότερο σαν καλεμπέκι. Basswood ή φιλύρα: Καλό σκληρό αλλά φθηνότερο ξύλο, που μιμείται το κελεμπέκι ή για μερικούς το μαόνι. Υπάρχει αρκετό σε αφθονία με αποτέλεσμα να μπορούν οι κατασκευαστές να ρίχνουν την τιμή. Χρησιμοποιείται κυρίως ως πυρήνας των φύλλων του κελύφους και δίνει λίγο περισσότερες χαμηλές, γι’ αυτό σε μερικούς θυμίζει μαόνι. Lauan: Προέρχεται από τις Φιλιππίνες, Μαλαισία και Ινδονησία από διάφορες ποικιλίες δένδρων που μοιάζουν με το Αμερικανικό μαόνι. Σε μερικούς ο ήχος του μοιάζει με σημύδα και καθόλου με μαόνι, δηλαδή σχεδόν το αντίθετο απ’ ότι περιμένουμε να ακούσουμε από αυτή την επιλογή για τα τύμπανά μας και εδώ χρειάζεται προσοχή από ποιο πραγματικά ξύλο είναι κατασκευασμένα. Υπάρχουν και πολλοί άλλοι συνδυασμοί ξύλων, αλλά και ήδη αυτών, τα παραπάνω όμως είναι τα κυριότερα. Σε άλλο άρθρο, ίσως αναφέρω και για άλλα ήδη μετά από σχετικό ψάξιμο και μετάφραση. Γενικότερα, το maple δεν είναι κατάλληλο για να το χρησιμοποιούμε σε σκληρή μουσική, όπως Heavy, Hard Rock κ.λ.π. Εκεί θέλει μικρόφωνο και παρέμβαση από την κονσόλα. Βέβαια αν ξέρουμε από καλό κούρδισμα και γενικά στήσιμο του set, είναι ιδανικό για τη Rock μουσική, αλλά όχι για καφροπαίξιμο. Αν τώρα παίζουμε Heavy και βάλε, το καλύτερο, να πάρουμε drums από Birch ή beech ή συνδυασμό με maple στα ενδότερα φύλλα. Πολλοί κατασκευαστές χρησιμοποιούν maple σε πολλά φύλλα και στο τελευταίο για ποιο δυνατό ήχο των τυμπάνων, βάζουν ένα φύλλο σημύδας. Έτσι το set γίνεται λίγο ποιο all around. Μερικοί κατασκευαστές, χρησιμοποιούν το basswood ή άλλο φθηνότερο ξύλο, π.χ. σε 4 φύλλα και κοτσάρουν ένα μαόνι ή maple στο τέλος για να δοθεί στο set μια ποιο ποιοτική ηχητική χροιά. Προσέξτε όταν ψάχνετε αυτού του είδους τα set. Δεν είναι τα φθηνότερα, αλλά είναι χαμηλού κόστους παρόλο που αναφέρουν κάπου ότι περιέχουν maple. Δεν είναι όμως all maple. Γενικά ζητάτε προσπέκτους από το κατάστημα για να σιγουρευτείτε από τι είναι φτιαγμένη η κούκλα σας, εφ όσον αυτό είναι δυνατό. Και το κυριότερο, πάρτε ότι σας αρέσει, όχι ότι σας λένε, (αρκεί να ξέρετε τι έχετε και γιατί το πήρατε) και να είστε υπερήφανοι γι΄ αυτό! Rockdrum *Πηγή, για περισσότερες πληροφορίες στα Αγγλικά: http://home.earthlink.net/~prof.sound/id14.html
  11. Παιδια σας ευχαριστω ολους παρα πολυ. :)
  12. Στην περιοχη Πανεπιστημιο θα βρεις μαγαζια οπως ο Τριμης και πιο πανω ο Φιλιππος Νακας.Εκει θα βρεις μια αξιολογη ποικιλια πιατα για να ακουσεις να συγκρινεις και να αξιολογησεις.Περνα και μια βολτα απο τα Εξαρχεια στο drumstore.Δεν ειναι θεμα το τι σε συμφερει αλλα το τι θες να εχεις στον ηχο σου...Κρατα τα λεφτα σου και δοκιμασε οσο πιο πολλα μπορεις ξανα και ξανα...αποταμιευε λεφτα και δοκιμαζε...Αποψη δε θα σχηματισεις ακουγοντας τα ολα μια φορα...παιξε με πολλα...οταν κατασταλαξεις...μη λυπηθεις τα λεφτα και παρε ο,τι καλυτερο θεωρεις εσυ...
  13. Η αληθεια ειναι οτι με τον καιρο εμφανιζονται τα πρωτα σημαδια και κηλιδες που αν δε τα προσεξεις σιγα σιγα φθειρουν τα μεταλικα μερη...Μενω σε νησι εχει αρκετη υγρασια εδω και σε συνδυασμο με κατι χτυπηματακια που τοπικα εδιωξαν το χρωμιο του lug δειχνει το οργανο καπως...ασχημα :-\
  14. Γεια και χαρα σε ολους...δε ξερω αν εχει ξαναμπει κατι τετοιο σα θεμα αλλα ηταν παρα πολα τα threads που βαριομουν να τα διαβασω ολα :P Σε αυτο το thread εχω σκοπω να ξεκινησω λεγοντας τα πεντε πραγματακια που ξερω και να συμπληρωσουν και τα αλλα μελη οσα γνωριζουν σχετικα ωστε να εχουμε ενα εμπλουτισμενο tread για να βοηθησουμε καποιον που θελει να φτιαξει χειροποιητα τυμπανα... Δεν εχω ψαξει αλλα ξυλα γι αυτο αυτο που λεω ισχυει μονο για το maple και γενικοτερα γραφω προσωπικη αποψη χωρις κατι απο αυτα να ειναι θεσφατο... Το maple σαν χαρακτηριστικο του εχει τον ζεστο και ''τραγουδιστο'' ηχο...Προσθετοντας φυλλα στο σωμα του τυμπανου ο ηχος γινεται πιο γεματος και πιο μελωδικος ενω οσο λιγοτερα φυλλα εχει το οργανο εχει πιο ''ξερο'' ηχο με περισσοτερη ατακα...Συνολικα το τυμπανο αν ειναι λεπτο εχει περισσοτερη διαρκεια ο ηχος ενω οσο πιο παχυ ειναι συνολικα το οργανο εχει λιγοτερο resonance...Πραγματα που αλλαζουν αναλογα με το δερμα η αλλαζοντας ξυλο... Επισης στις ακρες του ξυλινου σωληνα εκει που εφαρμοζει το δερμα το ξυλο μπορει να ειναι ''λοξο'' κλασσικα 45 μοιρες η να εχει εσωτερικα δαχτυλιδια τα οποια προσωπικα δε γνωριζω τι κανουν...οποιαδηποτε αλλη γνωση-εμπειρια γυρω απο τα...''κατασκευαστικα'' θεματα...ας τη μοιραστουμε κανοντας πιο ευκολη τη ζωη καποιου συναδελφου και συν-αρρωστακου που ετοιμαζεται να φτιαξει χειροποιητα τυμπανα :)
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου