Προς το περιεχόμενο

Retronio

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    15
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή Retronio

0

Φήμη

  1. Yameth φίλε μου υπερβολικός δεν είμαι σαν πελάτης, ούτε ψείρας είμαι. Αυτό που δεν ανέχομαι είναι να υποτιμά ο άλλος τη νοημοσύνη μου...Και πάνω απ' όλα, έλα κι εσύ στη θέση μου και δες ότι αυτά που περιγράφω δεν υπήρχαν σε 1 από τα πιατίνια ή το κάθε πιατίνι έιχε τη "δική του μικρή ιστορία" (και δεν αναφέρομαι σε μια τόση δα μικρή αστοχία όπως πας κι εσύ να μου το βγάλεις ότι ήταν.) Συνδυασμός όλων των παραπάνω που γράφω, εσένα θα σε άφηνε απτόητο και θα τα κρατούσες? 3 φορές μάλιστα στις 3??????? Και με ανοιγμένο το κουτί των πιατινιών???? εγώ άλλη ερώτηση θα σου κάνω και αυτή θέλω να μου απαντήσεις εσύ. Ποια είναι τα serial number που βλέπεις επάνω στο κάθε πιατίνι που μου έστειλαν??? Αν το κατάστημα δεν έχει ευθύνη στον έλεγχο ποιος έχει? Οκ, ναι, δεν λέω να πάει να έλεγξει όλες τις κούτες που έχουν στις αποθήκες τους, αλλά όταν αναφέρεται ένα πρόβλημα από τον πελάτη με υπόνοια για ελαττωματική παρτίδα, το κατάστημα είναι υπεύθυνο να το ψάξει και να δώσει λύση/απάντηση, όχι να το αγνοήσει και να το επαναλάβει 3 φορές για να σε βγάλει στο τέλος και τρελλό γιατί βολεύει κάποιους (που δεν ελέγχουν, ή που ελέγχουν αλλά δε θέλουν να σου στείλουν το "καλό" πράμα για τον χ, ψ λόγο). Αν δεν έχει και αυτό τόσο σημασία, εγώ πάλι δεν θα σου φέρω τα 1.000.000 παραδείγματα με serial numbers που μου έρχονται στο μυαλό για να μου συγκρίνεις, απλά απάντησε μου στην εξής απλή ερώτηση. Αφού δεν έχει λοιπόν σημασία ούτε το serial number, όπως λες, τότε γιατί να το βάζουν επάνω στα πιατίνια ?????????????????? Τέλος συγγνώμη για τις φωτογραφίες που ανέβασα σε ακατάλληλο site, απλά δεν φαντάστηκα ότι θα είχε τέτοιο πρόβλημα.
  2. Δεν γίνεται να ανεβάσω μικρότερες φωτογραφίες γιατί δεν θα φαίνεται τίποτα. 15 πιατινια περασαν από τα χέρια μου, πως θα σου δείξω με 2-3 φωτογραφίες το πρόβλημα? Τις έχω κάνει 6 αρχεία jpeg σε μεγάλη ανάλυση, 50 ΜΒ δεν είναι πολλά νομίζω. Όποιος ενδιαφέρεται θα τις τσεκάρει κι έτσι.
  3. Επειδή θίγομαι προσωπικά οφείλω να δώσω μία απάντηση σε όλα αυτά. Θα ήθελα πραγματικά να ξέρω σε τί ποσοστό δηλαδή ήταν εμφανή τα προβλήματα; Τι ακριβώς εννοούμε όταν λέμε εμφανές 50% το πρόβλημα δηλαδή; Δεν είναι πρόβλημα δηλαδή; Με ποια λογική βγαίνει αυτό το συμπέρασμα; Έτσι και έγινε, στο σύστημα επιστροφών τους βγάζω το καπέλο. Για τα υπόλοιπα παρακαλώ ελέγξτε τις φωτογραφίες και βγάλτε τα συμπεράσματα μόνοι σας... Η σκουριά όντως μπορεί και να είναι έτσι όπως τα λένε, δεν φαίνεται και τόσο ξεκάθαρα άλλωστε ούτε από τις φωτογραφίες της κατασκευάστριας εταιρείας, δεν μπορώ να το κρίνω. Τα 2 πρώτα πακέτα τονίζω ξανά ήταν "ανοιγμένα" από πριν, έχω και φωτογραφίες και βίντεο. Το πρόβλημα δεν ήταν βέβαια τα κουτιά που ήταν φθαρμένα, αλλά τα περιεχόμενα. Ανατρέξτε στις φωτογραφίες για περισσότερες λεπτομέρειες ή διαβάστε το αρχικό ποστ. Στις φωτογραφιές που έχω παραθέσει παρακαλώ να μου πείτε με 100% σιγουριά ποιο είναι το serial number του κάθε πιατινιού. Στην εικόνα με τις 15 φωτογραφίες, είναι η 1η στήλη τα κομμάτια του πρώτου σετ, η μεσαία του δεύτερου και η δεξιά του τρίτου σετ (αυτού που κράτησα). Το σετ το έλεγξα κι εγώ και άλλος ένας φίλος μου (ντράμμερ κι αυτός) και τις 3 φορές που ήρθαν τα πιατίνια και έκανε την ίδια διαπίστωση με μένα. Παραθέτω τις φωτογραφίες, οι φυσαλίδες είναι εκεί, τα λογότυπα με τις δήθεν ατέλειες είναι εκεί. Το "στράβωμα" δεν είναι δυνατόν να φανεί στις φωτογραφίες, αλλά υπάρχουν βίντεο διαθέσιμα τα οποία αν χρειαστεί τα ανεβάζω κι αυτά για όποιον δε με πιστεύει. Από την πλευρά σας άκουσα μόνον, από την Paiste ποτέ! Δύο φορές μάλιστα επικοινώνησα μαζί τους και ακόμη περιμένω. Φυσικά ενημέρωσα και το κατάστημα γι αυτό αφότου κιόλας τους είπα ότι θα κρατήσω το 3ο σετ. Το τι θα κάνω εγώ λοιπόν με το σετ αυτό από εδώ και πέρα έιναι δικό μου προσωπικό θέμα και δεν νομίζω να ενδιαφέρει και κανέναν. Από τη στιγμη που αποφασίζω να τα κρατήσω, εκεί λήγει και το όποιο ζήτημα μαζί σας. Εγώ από την Paiste θέλω να μου απαντήσει ή αν όχι η Paiste κάποιος έγκυρος γνώστης, γι αυτό και ήρθα σε επικοινώνία με το φόρουμ. Δεν ισχυρίστηκα το αντίθετο, γι αυτό κι εγώ απόρησα που αυτά που εννοείτε "του κουτιού" έρχονται με σκισμένα κουτιά. Δεν νομίζω ότι τέθηκε το ερώτημα σου στη διοίκηση γιατι απάντησε ο υπάλληλος Και οι φωτογραφίες εδὠ. *Σημ. διαχειρ. - οι φωτό βρίσκονται στη συνέχεια του θέματος.
  4. Εγώ δεν θα γράψω άλλα σχόλια και το τελειώνω εδώ το θέμα λοιπόν, για να μην νομίζουν κάποιοι ότι σκοπός μου είναι να προσβάλλω τη φήμη του καταστήματος και έτσι δημιουργούνται παρεξηγήσεις.... Σωστά τα λες εσύ yameth και κακώς που το συνέχισα...Τις φωτογραφίες όμως θα τις ανεβάσω για του λόγου το αληθές καθότι το μόνο που με "κόπτει" εδώ μέσα είναι να μάθω τι πιατίνι αγόρασα. Και τότε θέλω να ακούσω και τη δική σου άποψη.
  5. Κάτι μου θυμίζουν αυτά τα λόγια, σαν κάπου αλλού να τα διάβαζα/άκουγα πρόσφατα...:) Εγώ ένα θα πω, ο πωλητής δεν φταίει ποτέ, το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Σε καμία περίπτωση δεν είμαι αφελής να τα βάλω με τον πωλητή, αυτός κάνει αυτό που τον πληρώνουν να κάνει και το κάνει σωστά ώς ένα σημείο. Τα προβλήματα, αν θέλουμε να λέμε ότι σκεφτόμαστε, έχουν βαθύτερες ρίζες όσο κι αν θα βόλευε κάποιους να πίστευα το αντίθετο... Λύση εύχομαι κι εγώ να βρεθεί. Και ναι, όταν συζητάμε συζητάμε και θα μιλάμε και πολύ αν χρειαστεί μέχρι να δοθεί ξεκάθαρη απάντηση ;) Γιατί άνεργος είμαι και ντραμς ήθελα να παίξω ο καψερός όχι για να χάνω τους μήνες μου έτσι στα ταχυδρομεία στα policy και στα ποστ... Το ότι ένα κατάστημα κάνει τζίρο χ εκατομμύρια δε μου λέει τίποτα. Η κοροϊδία από πλευράς πωλητή θα ξενέρωνε τον καθένα, είτε του την έκανε η Coca-Cola, είτε ο μπακάλης της γειτονιάς...Για να μην σου πω ότι θα με ξενέρωνε πιο πολύ αν την έκανε η Coca-Cola και μετά χρησιμοποιούσε αυτό ως δικαιολογία για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα...
  6. Το ότι μπορεί να ήταν για τα προηγούμενα 200 χρόνια το καλύτερο και μεγαλύτερο δεν το γνωρίζω αλλά είναι πιθανό, δεν αντιλέγω. Όμως πρέπει να δεχτείς κι εσύ ότι όπως υπάρχει η περίοδος της ακμής έτσι κάποτε έρχεται και η περίοδος της παρακμής. Μπορείς όμως να μου δώσεις μία απάντηση γιατί τα αρνητικά κρούσματα ολοένα και αυξάνονται τα τελευταία 2 χρόνια από καταστήματα τέτοιου τύπου μόνο προς Έλληνες, Πορτογάλους, Ιταλούς και Ισπανούς καταναλωτές? Αυτό εσένα δε σε βάζει καθόλου σε σκέψεις?
  7. Θέλεις να την πας αλλού τη συζήτηση ή έχω λάθος εντύπωση? Εγώ αποκαλώ απατεώνα αυτόν που δε μου στέλνει αυτό που δείχνει η φωτογραφία στο κατάστημα του αλλά κάτι άλλο που μοιάζει. Αυτό είναι παραπλανητική διαφήμιση προϊόντος και σ' αυτό δεν μπορείς να με αμφισβητήσεις. Όσο για τα αρνητικά και θετικά feeddback δεν είναι επί του θέματος. Αν θέλεις τα συζητάμε σε άλλο θρεντ. Και θα σου επαναλάβω φίλε Waterfall-K, δες τις φωτογραφίες που θα παραθέσω και έλα τότε να μου κάνεις μαθήματα για αγορές μέσω internet....καθώς και πόσο αξιόπιστος είναι ο εν λόγω πωλητής.
  8. Με τη λογική ότι πολύ απλά τα θετικά feedback είναι εύκολο να είναι και στημένα. Και κατά δεύτερον, μπορεί να αφορούν συναλλαγές φθηνών προϊόντων. 1000 στα 100.000 είναι ύποπτο αν μίλαγα για 10 στα 100.000 δεν θα ήταν άξιο αναφοράς. Στη δική μου περίπτωση 3 στα 3 τι συμπέρασμα να βγάλω? Αλλά θα επαναλάβω, το θέμα μας είναι τα β-διαλογής ή όχι πιατίνια, και όχι το κατάστημα. Κακώς πήγε εκεί η συζήτηση...Θα ανεβάσω τις φωτογραφίες όταν τις δεις δώσε μου τότε μία απάντηση επί του θέματος...
  9. Ό,τι και να μου πεις δίκιο έχεις από τη στιγμή που δεν έτυχε σε εσένα αλλά σ' εμένα. Εγώ τους κρίνω σαν απατεώνες από τη δική μου εμπειρία... Διότι ενώ εγώ απλά τους ζητάω επιστροφή χρημάτων τη στιγμή που παραλαμβάνω το 2ο πακέτο ενώ αυτοί τηλεφωνικώς μου αντιπροτείνουν ότι θα ελέγξουν την αποθήκη για να βρούν σετ χωρίς ελαττώματα και να με ενημερώσουν τότε για το τι θα αποφασίσω να γίνει (επιστροφή ή αποστολή 3ου πακέτου), αυτοί ξέρεις τι κάνουν? Μου στέλνουν 3ο πακέτο χωρίς να το ελέγξουν ενώ όταν τους έκραξα τηλεφωνικώς (γιατί έκαναν άλλα από αυτά που είχαμε συζητήσει) τότε και ζήτησα γραπτή εγγύηση επιστροφής χρημάτων να με καλύπτει και για την 3η φορά (γιατί αν διαβάσεις το policy τους ξέρεις ότι άμα γουστάρουν σου λένε, φίλε πέρασαν οι 30 ημέρες απ'όταν πλήρωσες το προϊόν οπότε επιστροφή χρημάτων άκυρη...ή πόσα έδωσες? 600 και μου τα έστειλες πίσω μεταχειρισμένα? πάρε 400 και να σαι κι ευχαριστημένος). Η απάντηση που μου έδωσαν βέβαια την έχω αναφέρει παραπάνω. Αυτά για να μην παρεξηγούμαστε, αλλά και για να μην παραπλανόμαστε και επαναπαυόμαστε απλά και μόνο διαβάζοντας τα θετικά feedback βγάζουμε αντιπροσωπευτικά συμπεράσματα. Και ναι στην αρχή, από την πρώτη επιστροφή δεν έχω κανένα παράπονο, όπως τα λες έγιναν. Από τη δεύτερη φορά και μετά όμως δεν έγιναν έτσι τα πράγματα... Και θα σου κάνω και μία ερώτηση κρίσεως, αν δεις ένα ebay seller me 100.000 feedback και ποσοστο 99% και διαβάσεις τα σχόλια και δεις ότι από τα 100.000 feedback, τα 1000 άτομα να περιγράφουν το ίδιο πρόβλημα...τι συμπέρασμα βγάζεις για τον πωλητή? Αν είχα αγοράσει ένα πιατίνι που έκανε 50 ευρώ, δεν θα ασχολούμουνα καν...Αλλά για τα 600 ευρώ δεν μπορώ να το προσπεράσω έτσι το θέμα.
  10. Επειδή έχεις απόλυτο δίκιο, και έτσι πρέπει να είναι το σωστό, θα βάλω το λινκ από αυτά που αγόρασα : http://www.musicstore.de/en_EN/GRD/Paiste-Alpha-Boomer-Cymbal-Set-14-/18-/22-free-Splash/art-DRU0025310-000 και αν θέλεις θα ανεβάσω φωτογραφίες και από τα 3 σετ που μου έστειλαν (ακόμη και video με το unpackaging σας ανεβάζω) για να δείτε ότι υπάρχει διαφορά από αυτό που φαίνεται στη φωτογραφία και στο site του καταστήματος (και στο site της Paiste), με αυτά που μου παρέλαβα από αυτούς. Φυσικά και όλα είναι συνομωσιολογία εφόσον δεν έχω λάβει απάντηση ακόμη από την Paiste. Λίγο δύσκολο όμως ένα πιατίνι α-διαλογής να γράφει επάνω ένα serial number με κάποια συγκεκριμένη μορφή και το actual product να έχει δυσδιάκριτο αριθμό (μισο-χαραγμένο), και ταυτόχρονα σχεδόν ανύπαρκτο το εγχάρακτο λογότυπο της εταιρείας πάνω από τον αριθμό αυτόν (όπως το βλέπω στο site της Paiste, του καταστήματος και στα demonstration video του youtube). Και όπως είπα ταυτόχρονα τα λογότυπα να έχουν ξεφτύσει/ξεκολλήσει.... Γνωρίζω επίσης ότι εδώ δεν είναι το μέρος για να κάνουμε επώνυμες καταγγελίες. Απλά συζήτηση κάνουμε και κυρίως, το θρεντ το άνοιξα για να ακούσω τις γνώμες του κόσμου όσον αφορά την αυθεντικότητα του εν λόγω προϊόντος. Τέλος, το αν αυτό το προϊόν αυτό είναι όντως β-διαλογής ή όχι, καθώς και για το ποιος ευθύνεται (η Paiste ή το κατάστημα) δεν είμαι σε θέση να το ξέρω. Ένα είναι το σίγουρο, ότι άλλο βλέπεις και παραγγέλνεις, άλλο παίρνεις και αυτό είναι απάτη, ναι αυτό μπορώ να σου το αποδείξω. Το ποιος ευθύνεται για αυτήν την απάτη θα το αποδείξω και αυτό όταν λάβω στα χέρια μου γραπτή απάντηση από την Paiste. Γιατί ναι, υπάρχει και έστω και μία στο εκατομμύριο η πιθανότητα (όπως ισχυρίστηκε τηλεφωνικώς το κατάστημα) να έχουν παραλάβει ελαττωματική φουρνιά από το εργοστάσιο της Paiste εν αγνοία τους....Πράγμα βέβαια που ουδέποτε νοιάστηκαν να ξεδιαλύνουν από τη δεύτερη φορά που επαναλήφθηκε το "λάθος"... Ετοιμάζω και τις φωτογραφίες...
  11. Φίλε hampis κι εγώ το ίδιο έπαθα, του την είπα στα μούτρα ότι με δουλεύει και ζήτησα να μιλήσω με προϊστάμενο του τμήματος για τα drums γιατί ο υποτιθέμενος υπεύθυνος για τον Ελλαδικό χώρο δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένας πωλητής με διπλωματικά προσόντα (μόνο!) και όχι τεχνογνωσία στο αντικείμενο...Με άλλα λόγια η δουλειά του είναι να ηρεμεί τους "έξαλλους" πελάτες που αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα λέγοντας σου λόγια του αέρα και τίποτα παραπάνω...και φυσικά από τις τις τηλεφωνικές υποσχέσεις/δηλώσεις ΟΥΣΙΑΣ τίποτα δε σου στέλνεται και εγγράφως ακόμη και αν ζητηθεί....Γιατί άραγε....;;;;;; Φίλε pericles σε βρίσκω λίγο υπερβολικό με αυτά που λες για αγορές αποκλειστικά από ελληνικά φυσικά καταστήματα για να βλέπεις τι παίρνεις. Απλά αυτό που αναφέρεις είναι φύσει αδύνατον για αγορά κρουστών από Ελλάδα. Κακά τα ψέμματα. Αυτό που λες θα ίσχυε μόνο με την προϋπόθεση ότι κάνεις συμβιβασμό για την αγορά ενός συγκεκριμένο προϊόντος. Διότι ξεκινάς με σκεπτικό του "τι υπάρχει διαθέσιμο στην ελληνική αγορά και άμεσα παραδοτέο" και απ κει και πέρα επιλέγεις το προϊόν. Αν φυσικά τύχει και βρεις κάτι που σου κάνει οκ, απλά είσαι τυχερός. Το γεγονός όμως ότι στην Ελλάδα τα προϊόντα των κρουστών είναι το 10% επί του συνόλου όλων αυτών που κυκλοφορούν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, είναι λίγο αφέλεια να πιστεύεις ότι αυτά είναι αρκετά πάντα για να καλύψουν τις ανάγκες όλων των υποψηφίων αγοραστών. Πάρε παράδειγμα εμένα που δεν έψαχνα και κάτι εξεζητημένο δα....Θα συμφωνήσω όμως σε αυτό που ισχυρίστηκαν για τον Νάκα και κάθε Νάκα εδώ στην Ελλάδα σαν δικαιολογία : απλά αλητεία και αντι-επαγγελματικό όσο δεν πάει... για να μην πω ότι οι κράχτες στο Μοναστηράκι έχουν περισσότερο τακτ και επιχειρήματα όταν πάνε να σε ψήσουν για να αγοράσεις τη "μαϊμού".... Anyways, σας ξαναλέω, βρίστε με γιατί ήθελα Paiste, και όχι γιατί κατέληξα στο Γερμανό. Φίλε ippex, το έψαξα και με το ινστιτούτα καταναλωτή κλπ κλπ, αυτοί κι αν είναι...Απλά υπάρχουν για να υπάρχουν...Θα πρέπει το ποσό να είναι κανα 5χίλιαρο και πάνω για να ασχοληθούν και να πεις ότι θα κάνουν κάποια κίνηση για να βγάλεις άκρη...Στις υπόλοιπες περιπτώσεις απλά η καταγγελία σου ξέρεις που κατα-γράφεται....
  12. Παιδιά το κατάστημα είναι αυτό. Ναι, και αυτοί είναι οι απατεώνες και όχι εγώ ο γκαντέμης 3 φορές (και αυτό μου το είπαν στο τηλέφωνο σαν δικαιολογία). Φυσικά και δεν είχα λόγους να μην το αναφέρω (ίσα-ίσα), απλά σαν καινούριος δε γνωρίζω τους κανόνες δεοντολογίας του φόρουμ, γι' αυτό και ήμουν λίγο συγκρατημένος. Και ναι, η ταλαιπωρία και μόνο που τράβηξα και η κοροϊδία φτάνει και περισσεύει. Φυσικά στο τέλος πήγαν να μου βγουν κι από πάνω όταν τους είπα ότι τα κρατάω το τρίτο σετ εκεί που ήμουν έτοιμος να τα επιστρέψω κι αυτά....(Ο λόγος που τα κράτησα αναφέρεται παραπάνω) Το γιατί στέλνει β-διαλογής ή προϊόντα από επιστροφές στους Έλληνες κυρίως το συμπεραίνω από τα εξής : 1) Την προσωπική εμπειρία 2) 3 ακόμα κρούσματα από την ίδια περιοχή που βρίσκομαι, δύο με μία κιθάρα και ένα με ένα πετάλι για κιθάρα. 3) Τους απαράδεκτους ελιγμούς που χρησιμοποίησαν και τις 3 φορές προς αποφυγή μιας ξεκάθαρης απάντησης στα καίρια ερωτήματα που προέκυπταν κάθε φορά που παρέλαβα τα πακέτα τους. 4) Την πολιτική τους που φάσκει και αντιφάσκει και στα χαρτιά που σου στέλνουν κατά την παράδοση έχει την Ελλάδα και το Λουξεμβούργο εκτός "δικαιώματος" επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων...Είναι διατυπωμένο βέβαια με τέτοιο περίτεχνο τρόπο έτσι ώστε να το χρησιμοποιούν αυτοί όπως και όποτε θέλουν. 5) Τις τιμές που πουλάνε στην Ελλάδα τα διάφορα προϊόντα, είναι από 10%-30% φθηνότερες για τα ίδια (ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ, όχι β΄-διαλογής ή RETOUR) προϊόντα. Με λίγα λόγια, πρόκειται για SCAM όπως είναι ο όρος στα Αγγλικά. Σε παραπλανούν με τις ελκυστικές τιμές τους αλλά στέλνουν άλλης ποιότητας προϊόντα από αυτά που αναγράφονται στα listing. Άλλα σου λένε στο τηλέφωνο αλλά στην πράξη και άλλα αναφέρονται στα γραπτά. Αυτό είναι παράνομο και επιβάλλει κυρώσεις. Ποιος όμως θα χαλάσει χρήμα και χρόνο να τους κυνηγήσει δικαστικά για να βρει το δίκιο του για 100-300 ή έστω ακόμα και 1000 Ευρώ? Ένα παράδειγμα θα δώσω και γι' αυτό. Ζήτησα γραπτώς να μου στείλουν σε email ότι θα λάβω πίσω τα χρήματα (ολόκληρο το ποσό) εφόσον δε με ικανοποιήσει και το 3ο σετ αφού για 3η φορά θα μου έστελναν "γουρούνι στο σακί"... Αυτό έγινε τη στιγμή που με ειδοποίησαν ότι μου έρχεται το 3ο πακέτο και τους έκανα φασαρία ότι άλλα είχαμε πει από το τηλέφωνο και άλλα γίνοταν. Φυσικά και πανικοβλήθηκαν και μου είπαν ότι γίνομαι παράλογος και μάλιστα είχαν και το θράσος να ξεστομίσουν "Μα γιατί θέλετε τέτοιο χαρτί, θα νιώθετε πιο ασφαλής έτσι? Εμείς είμαστε σοβαρό και μεγάλο κατάστημα, δεν είμαστε σαν τα Ελληνικά μαγαζάκια τύπου Νάκα...." Ότι και να'ναι θα ψάξω να βρω την άκρη του νήματος για τη δική μου περίπτωση και "ουαί κι αλίμονο" αν αποδειχθεί ότι τα πιάτα που στέλνουν είναι β-διαλογής. Υπ'όψιν!!!!!! Ο νόμος της Ε.Ε. περί περιγραφής και ανάρτησης φωτογραφίας ενός προϊόντος είναι ξεκάθαρος. Πρέπει να ανταποκρίνεται στο 100% του πραγματικού προϊόντος. Σε περίπτωση που αναφέρετε στην πολιτική του καταστήματος ότι μία φωτογραφία μπορεί να διαφέρει σε κάποια σημεία από το φυσικό προϊόν αυτό ΕΙΝΑΙ παρανομία και χρήζει καταγγελίας !!! Αν το καλοσκεφτείτε, και αυτοί πάνω σε αυτό πατάνε, στο γεγονός ότι ο μέσος πελάτης δεν είναι ενημερωμένος γι αυτές τις λεπτομέρειες.
  13. Το σετ είναι αυτό, σωστά μάντεψες. Το κατάστημα δεν είναι αυτό, αλλά κοντά έπεσες. Δεν ξέρω αν επιτρέπεται ή αν έχει και τόσο σημασία άλλωστε να αναφέρω το όνομα...Αλλά η τίμη 600 ευρώ για παράδοση στο μέρος μου ήταν η φθηνότερη προσφορά που υπήρχε, ακόμη και από αμερική υπήρχε σεβαστή διαφορά στο τελικό κόστος. Ναι, και 66 ευρώ φθηνότερα που τα βρήκα, αντιστοιχεί στο κόστος μιας βάσης απλής ας πούμε ή σε 6 ζευγάρια μπαγκέτες. Από τη στιγμή που πάω για να γλιτώσω θα υπολογίσω και το 10% που είναι ένα αξιοσέβαστο ποσό για έναν άνεργο/μερικώς απασχολούμενο όπως είμαι εγώ και τόσοι άλλοι πλέον στις μέρες μας που ζούμε με 300-400 ευρώ το μήνα. Γι 'αυτό και τσίμπησα αν θέλεις. Αλλά φυσικά όταν μιλάμε για ένα τέτοιο κατάστημα, το τελευταίο που περιμένεις να σου κάνουν είναι αυτό που μου συνέβει. Μπορείς όμως να με βρίσεις που είμαι λάτρης των Paiste και αυτός είναι και ο λόγος που απευθύνθηκα σε αλλοδαπό κατάστημα. Οι συνθήκες εδώ με ώθησαν προς τα εκεί δηλαδή...
  14. @hwept : Τα κράτησα τα 3α τελικά γι αυτόν το λόγο που λες. Παρόλα τα στραβά εμφανισιακά ελαττώματα, ηχητικά είναι τέλεια αλλά και η τιμή ήταν η φθηνότερη στον κόσμο, οπότε...διάβασε και παρακάτω την απάντηση μου, αναφέρομαι και στα υπόλοιπα που θέτεις στο μήνυμα σου. @Pericles : Έχεις δίκιο. Αλλά τι να κάνω που βρίσκομαι και επαρχία και μακριά από Αθήνα/Θεσσαλονίκη για να έχω την πολυτέλεια να τεστάρω και να ακούσω ιδίοις "όμμασι" τα κρουστά. Το συγκεκριμένο σετ όμως, δεν υπήρχε ως σετ εδώ στην Ελλάδα. Μόνο σπασμένα υπήρχαν τα τρία από τα τέσσερα κομμάτια και τα 3 κόστιζαν γύρω στα 750 ευρώ με έκπτωση αν τα έπαιρνα από εδώ, ενώ το σετ μου κόστισε 600. Και τηλέφωνα πήρα σε κεντρικά καταστήματα, και άλλους έβαλα να ψάχνουν, και μεταχειρισμένα κοίταζα αλλά δεν έβρισκα αυτό που ήθελα τότε που το έψαχνα... Τι να κάνεις, καμιά φορά παίζει ρόλο και το timing. Δύο είναι τα σίγουρα από αυτήν την ιστορία, ό,τι αυτό που πλήρωσα είναι αυτό που πήρα, και ότι το πάθημα γίνεται μάθημα. Απλά για το γ...το γίνεται η συζήτηση και προς αποφυγή παρομοίων καταστάσεων από άλλους υποψήφιους αγοραστές. Προσοχή πάντως: το εν λόγω κατάστημα είναι 100% σίγουρο ότι στέλνει β-διαλογής προϊόντα στην Ελλάδα κατ' εξακολούθηση και εν γνώση τους, ενώ στα listing περιγράφουν προϊόντα α-διαλογής, οι τιμές είναι αισθητά χαμηλότερες σε σχέση με τις τιμές άλλων χωρών, παρόλο που οι άλλες χώρες έχουν χαμηλότερο συντελεστη ΦΠΑ απ' ό,τι η Ελλάδα. Επίσης οι τιμές για τα ίδια προϊόντα υπάρχουν 2πλο-3πλο καταχωρημένες με διαφορετικό ποσό (και για μιλάω για πώληση ίδιου προϊόντος και προορισμό ίδια χώρα) και αν τους ρωτήσεις σου λένε ότι είναι bug του προγράμματος της σελίδας του e-store....Επίσης βρήκα και κάποιες αντιφάσεις στο policy που έχουν αναρτημένο στο site και σε αυτό που γράφει το return form που σου στέλνουν μαζί με την απόδειξη. Όλα τα λεφτά είναι αυτά τα ψιλά γραμματάκια στο τέλος κλασσικά.... Τέλος, δεν θα το αφήσω έτσι να περάσει.. εγώ θα την ψάξω την άκρη και θα τους κάνω και καταγγελία σε περίπτωση που λάβω επίσημη απάντηση από την Paiste που να λέει ότι τα πιατίνια που μου πούλησαν είναι μαϊμού
  15. Καλησπέρα σε όλους! Πρόσφατα αποφάσισα να αγοράσω από γνωστό ιντερνετικό κατάστημα ένα καινούριο σετ πιατινιών Paiste της σειράς Alpha το οποίο περιείχε ενα hihat 14'', crash 18'', Ride 22'' και δώρο splash 12''. Το σετ είναι στην ουσία ένα Alpha Rock σετ πιατινιών (medium weight) απλώς το συγκεκριμένο που παρήγγειλα ήταν και signature. Μου έρχεται λοιπόν το πακέτο και παρατηρώ τα εξής : α) σκισμένο/ταλαιπωρημένο κουτί του σετ β) σημάδια σκουριάς επάνω στα πιατίνια στην επάνω περιοχή του bow γ) μικρο-γρατσουνιές στις τρύπες στήριξης από την κάτω πλευρά + σημάδια σκουριάς περιμετρικά της τρύπας και από την πάνω και από την κάτω πλευρά όλων των πιατινιών. δ) Βάζω τα πιατίνια πάνω σε τραπέζι και παρατηρώ ότι κανένα μα κανένα δεν "κάθεται" ίσιο αλλά όλα έχουν μία κλήση/στράβωμα που απέχει από την επιφάνεια του τραπεζιού απο 0,2 εκ μέχρι και 0,7 εκ. ε) Το 18'' Crash είχε στην κάτω πλευρά ένα εξόγκωμα (κάτι σαν φυσαλίδα) μεγέθους 0,5 x 0,5 εκατοστών. στ) Τα λογότυπα επάνω στα πιατίνια ήταν ψιλοσβησμένα σε αρκετά σημεία ζ) Το serial number των πιατινιών ήταν δυσδιάκριτο και σε μερικά σημεία δεν υπήρχαν καν κάποια από τα ψηφία. Επικοινωνώ άμεσα με το κατάστημα τηλεφώνικώς και παράλληλα επικοινωνώ και μέ την Paiste για να μου πουν αν πρόκειται για β-διαλογής πιατίνια ή κάτι άλλο για να ξέρω πώς θα κινηθώ σε περίπτωση που το κατάστημα δεν μου αντικαθιστούσε το σετ με καινούριο. Όλα καλά ως εδώ, το κατάστημα κατευθείαν προσφέρθηκε να μου αντικαταστήσει το σετ με δικά του έξοδα και και μου είπε ότι μάλλον πρόκειται για δικό τους λάθος. Έτσι και έγινε. Τους στέλνω πίσω τα πρώτα και περιμένω τα δεύτερα. Μέχρι αυτό το σημείο από την Paiste ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Έρχεται το δεύτερο σετ και παρατηρώ τα εξής : α) σκισμένο/ταλαιπωρημένο κουτί του σετ β) μικρο-γρατσουνιές στις τρύπες στήριξης από την κάτω πλευρά + σημάδια σκουριάς περιμετρικά της τρύπας και από την πάνω και από την κάτω πλευρά όλων των πιατινιών. γ) Βάζω τα πιατίνια πάνω σε τραπέζι και παρατηρώ ότι κανένα μα κανένα δεν "κάθεται" ίσιο αλλά όλα έχουν μία κλήση/στράβωμα που απέχει από την επιφάνεια του τραπεζιού απο 0,2 εκ μέχρι και 0,7 εκ. Αυτή τη φορά όμως το ένα από τα δύο hihat (top) ήταν ok. δ) Το 18'' Crash είχε στην κάτω πλευρά ένα εξόγκωμα (κάτι σαν φυσαλίδα) μεγέθους 0,3 x 0,3 εκατοστών στο ίδιο περίπου σημείο που είχαν και τα πρώτα. ε) Τα λογότυπα επάνω στα πιατίνια ήταν ψιλοσβησμένα σε αρκετά σημεία, λιγότερα απ'ότι την πρώτη φορά. στ) Το serial number των πιατινιών ήταν δυσδιάκριτο και σε μερικά σημεία δεν υπήρχαν καν κάποια από τα ψηφία. Ξαναεπικοινωνώ άμεσα με το κατάστημα, αμφισβητούν τα λεγόμενά μου, τους στέλνω και βίντεο με το unpackaging για να δούν ότι το σετ που μου έστειλαν ήταν όντως από πριν ανοιγμένο και ταλαιπωρημένο και τότε ξαναπροσφέρονται να μου αντικαταστήσουν και το 2ο σετ. Αυτήν τη φορά όμως τους ξεκαθάρισα ότι άν ήταν να μου στείλουν πάλι σετ με τα ίδια χαρακτηριστικά/σημάδια καλύτερα να έπαιρνα τα χρήματα μου πίσω και να τους επέστρεφα τα πιατίνια. Ο υπέυθυνος μου υποσχέθηκε ότι αυτή τη φορά θα έλεγχε το σετ αυτοπροσώπως και θα με ενημέρωνε πριν στείλει το οτιδήποτε ή αν δεν υπήρχε σετ καινούριο θα μου επέστρεφε τα χρήματα. Στο μεταξύ έχω επικοινωνήσει για 2η φορά με την Paiste, στέλνοντάς τους και πάλι φωτογραφίες και serial numbers και ακόμα περιμένω απάντηση. Για να μην μακρυγορώ, μου έρχεται ειδοποίηση από το κατάστημα ότι έστάλει 3ο σετ πιατινιών πριν ακόμη τους επιστρέψω τα 2α και χωρίς να λάβω καμία ενημέρωση για έλεγχο από τον υπεύθυνο όπως μου υποσχέθηκε. Επικοινωνώ πάλι τηλεφωνικώς, τον ρωτάω αν έλεγξε τα πιατίνια όπως μου είχε πει και η απάντηση είναι αρνητική. Ψιλο-λογομαχούμε για το δούλεμα και του ξεκαθαρίζω ότι αν και την 3η φορά τα πιατίνια δεν είναι οκ θα του τα επιστρέψω και θα ζητήσω τα χρήματα μου πίσω και μου το εγγυήθηκε. Έρχεται και το 3ο σετ λοιπόν και παρατηρώ τα εξής : α) μικρο-γρατσουνιές στις τρύπες στήριξης από την κάτω πλευρά + σημάδια σκουριάς περιμετρικά της τρύπας και από την πάνω και από την κάτω πλευρά όλων των πιατινιών. β) Βάζω τα πιατίνια πάνω σε τραπέζι και παρατηρώ ότι τα δύο hihat αυτήν τη φορά είναι ίσια, το ride το crash και το splash όμως όχι. δ) Το 18'' Crash είχε στην κάτω πλευρά ένα εξόγκωμα (κάτι σαν φυσαλίδα) μεγέθους 0,2 x 0,3 εκατοστών στο ίδιο περίπου σημείο που είχαν και τα πρώτα και τα δεύτερα. ε) Τα λογότυπα επάνω στα πιατίνια ήταν ψιλοσβησμένα σε αρκετά σημεία, όπως ακριβώς την πρώτη φορά. στ) Το serial number των πιατινιών ήταν δυσδιάκριτο και σε μερικά σημεία δεν υπήρχαν καν κάποια από τα ψηφία. ζ) To hi-hat το splash και το ride αυτήν τη φορά περιμετρικά είχαν σημάδια από παίξιμο (τα έλεγξα με την αφή και είναι λίγο "γδαρμένα" σε κάποια σημεία, όχι τελείως λεία όπως ήταν τα υπόλοιπα τις προηγούμενες φορές) Η ερώτηση είναι, τα πιατίνια αυτά είναι β-διαλογής? Αν όχι, αυτά τα σημάδια που περιγράφω δικαιολογούνται για καινούριο σετ? Πού αλλού μπορώ να απευθυνθώ εκτός official site της Paiste για να λάβω μία έγκυρη απάντηση? Κάτι τελευταίο, οι φωτογραφίες που έχει η Paiste για το συγκεκριμένο σετ έχουν διαφορά όσον αφορά τη χάραξη του serial number σε σχέση με αυτά που έλαβα και τις 3 φορές. To σετ που πήρα είναι made in germany αν αυτό βοηθάει. Παρακαλώ τα φώτα σας γιατί είμαι 3 μήνες χωρίς πιατίνια και έχω ξενερώσει τα μάλα με αυτήν την ταλαιπωρία...
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου