Sozos
Μέλος-
Αναρτήσεις
630 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
Bio
-
Mojo
Κιθάρα
-
Day job
Πλοίαρχος
-
Τόπος
Νίκαια
Συμμετοχή Sozos
Musician (2/4)
3
Φήμη
-
Εντάξει μικρό το κακό
-
Μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα συντονισμού; Το έχω συναντήσει σε πολλά κουρδιστήρια. Μπορείς να χτυπάς την ανοιχτή χορδή και να mutάρεις τις υπόλοιπες. Αν σου κουρδίζει σωστά με αρμονικές τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να συμβαίνει λόγω συντονισμού. Επίσης βεβαιώσου πως κάνει σίγαση όταν το χρησημοποιείς ώστε να μην έχεις ακουστικό feedback και το μπερδεύουν οι άλλες χορδές. Και το setup της κιθάρας παίζει ρόλο, αν οι χορδές είναι πολύ κοντά ή πολύ μακριά από το μαγνήτη τα κουρδιστήρια μπορεί να μπερδεύονται. Μου έχει τύχει με παραπλήσιο κουρδιστήρι (pitchblack poly), παραπλήσιο πρόβλημα και ο λόγος ήταν κακό σήμα από κακό καλώδιο.
-
Unison audiostore - Επαγγελματικά Ηχητικά - Μουσικά όργανα και προιόντα Μουσικής Τεχνολογίας Είναι στην Κάνιγγος αν θυμάμαι καλά, πιθανώς να έχει και κάποιο να δοκιμάσεις.
-
Αν δεν είχες μέχρι στιγμής θέμα με τον θόρυβο στα επίπεδα που παίζεις τότε δεν νομίζω να χρειαστείς noiseless. Απλά μία ερώτηση έκανα.
-
Η αρχική ερώτηση ήταν τι είναι προτιμότερο. Low output με γκάζια από πετάλι ή hot output με λιγότερα γκάζια από πετάλι. Απήντησα απλά. Η διαφορά ενός σχετικά hot μονό με έναν σχετικά vintage είναι μικρή σε έξοδο. Διαφορά που έυκολα καλύπτεται με μηδαμινή αλλαγή του gain και level στο πεταλάκι μας. Τίποτα το τόσο φοβερό ώστε να λασπώσει ή να μουντάρει τον ήχο. Εχουν μεγάλη διαφορά όμως στα μεσαία (αυτά είναι που σπάνε τον ενισχυτή). Δεν πρότεινα μαγνήτη με το χαμηλότερο output όλως των εποχών, απλώς συνέστησα να αποφευχθούν περιπτώσεις μαγνητών που χάνουν πρίμα και presence για να κοντράρουν διπλούς σε Output. Πιο συγκεκριμένα καλές λύσεις είναι οι 60s της Suhr. Ισορροπημένοι με αρκετά μεσαία χωρίς μεγάλη έξοδο. ¨ Οσο ανεβάζεις gain τόσο θα ΧΑΝΟΝΤΑΙ τα peaks λόγο compression... Αν όντως γίνει χρήση για hard rock τότε το πρόβλημα θα είναι ο θόρυβος και όχι η λάσπη. Μήπως πρέπει να σκεφτούμε κάποιον hum-cancelling;
-
Οτι πετάλι και eq να έχεις δεν μπορεί να "σχηματίσει" ή να "κόψει" συχνότητες ή λεπτομέρειες που δεν υπάρχουν. Ενα καλό σετ low output θα δώσουν όλη τη λεπτομέρεια στον ήχο και από εκεί και πέρα βάζεις όσο gain θες από το πεταλάκι σου και κόβεις ή σπρώχνεις αυτά που θες με το eq σου.
-
Κύριοι ένορκοι να ληφθεί υπόψιν το σχόλιο του συνηγόρου υπεράσπισης... Δεν είπα πως να γράφουμε την γνώμη μας, είπα μόνο πως να την σχηματίζουμε.
-
Επίσης σε άλλα forum θα δείτε ανθρώπους που παραπονιούνται πως το όργανο ήρθε ασετάριστο, κι αν τους ρωτήσεις το όργανο ήρθε αεροπορικώς από του διαόλου το κώλο. Αλλοι δήθεν βρίσκουν χτυπήματα σε LP που ήταν απούλητες στο κατάστημα 2 χρόνια και τις έχουν παίξει εκατοντάδες άνθρωποι. Αλλοι παραπονιούνται πως σε τόσο ακριβά μοντέλα (historic) το nut είναι απαράδεκτο να είναι πλαστικό ή να "λερώνει" η κοκκινίλα το binding. Αλλοι λένε πως το μπράτσο δε είναι σταθερό, κι αν τους ρωτήσεις τη βέργα τη γυρνάνε 5 βόλτες μονοκόμματες. Αλλοι απλά έχουν πάρει κακό-μεταχειρισμένη. Αλλοι νομίζουν πως έχουν Gibson αλλά έχουν κινέζικη. Πολλά παίζουν, πολλά λέγονται και πολλά γράφονται πολλές φορές από ανθρώπους που είναι άσχετοι. Καλό είναι να σχηματίζουμε τη γνώμη μας από προσωπική εμπειρία και όχι από το τι έγραψε ο κάθε ημιμαθής.
-
Το μόνο "κατασκευαστικό" πρόβλημα που έχουν αυτές οι κιθάρες είναι οι 40 χρονών χορδές...
-
Δεν είπα ότι η Gibson έβγαζε πάντα άψογα όργανα, απλά ότι τα τελευταία χρόνια η ποιότητά τους έχει αποκατασταθεί σε τεράστιο βαθμό. Επίσης θα δεις από πολλούς συμφορουμιτες (όχι μόνο εμένα) να σου λένε ότι μόνο σαβούρες δεν βγάζει πλέον. Και το 1,5+ χιλιάρικο που δίνεις είναι για όργανο που έχει τα ίδια ξύλα, το ίδιο σύρμα τάστου και το ίδιο hardware και ηλεκτρικά όπως όλες της οι κιθάρες, είναι 100% Gibson, όχι όπως από άλλους κατασκευαστές που σου πουλάνε τα ξύλα και τα υλικά της WMI και απλά αλλάζει το λογότυπο... Κάποια πράγματα όντως δεν τα έχει διορθώσει, όπως το ηλίθιο richlite στις LP Custom, αλλά είναι κάτι που στο δηλώνει καθαρά στα specs, κι εφόσον ξέρεις τι αγοράζεις δεν σε κοροϊδεύει κανείς.
-
JIMMY Υπήρχε έλλειψη συνοχής στις Gibson όταν τα ηλεκτρικά που τους βάζανε ήταν της πλάκας και όταν τα τάστα και το nut φτιάχνονταν στο χέρι. Τώρα τα ηλεκτρικά τα έχει γυρίσει σε cts και τάστα και Nut φτιάχνονται σε plek μηχάνημα. Εχει κάνει και πολλά άλλα, μερικά τα διόρθωσε μερικά όχι. Βέβαια οι ρετσινιές φεύγουν δύσκολα και αυτό έχει μείνει στον καταναλωτή. Αλλά μην ξεχνάμε ότι βγάζει αμερικάνες κιθάρες γύρω στο χιλιάρικο (LP, V, explorer, SG) στα ίδια δηλαδή χρήματα που κοστίζουν οι ΚΟΡΕΑΤΙΚΕΣ PRS, Chapman, LTD, ινδονησιάνικες Jackson κλπ. Κάτι που για του λόγου το αληθές θα κάνει (ή έχει ήδη κάνει) και η PRS. Δεν μπορούμε να λέμε πως είναι ακριβή η Gibson σαν εταιρία όταν συγκρίνουμε την LP CUSTOM, που έχει τα κέρατά της από διάκοσμο και χειρωνακτική εργασία, με μία harley benton που την ακουμπάς και σου μπαίνουν ακίδες, απλά και μόνο επειδή έχουν παραπλήσιο σχήμα...
-
Ενα mail στην BOSS ή στην ENGL θα σε βοηθούσε. Απ ότι ξέρω ο screamer θέλει latching διακόπτες κάτι που περιπλέκει τη χρήση ενός ψηφιακού switcher.
-
Γιατί να πάει η Γκιμπσον στο NAMM; Να δείξει τι στους έμπορες; Τα προϊόντα που φτιάχνει εδώ και 60 χρόνια; Η μήπως δεν είναι γνωστή φίρμα και χρειάζεται τη δημοσιότητα; Είναι τεράστια σαν όνομα κι έχει ένα λεπτομερές website, Νομίζω πως είναι μικρό το κακό για εκείνη σαν εταιρία το να μην πάει, βέβαια ο καθένας την κίνηση αυτή ο καθένας την ερμηνεύει όπως νομίζει. Δεν γνωρίζω πως χρηματοδοτείται η Γκιμπσον ούτε σε τι οικονομικές στενότητες βρίσκεται αλλά πολλές εταιρίες μερικές φορές υποκύπτουν στις υπαγορεύσεις των χρηματοδοτικών "funds" από των οποίων τα "φρύδια" πιθανώς να κρέμονται... Καυσόξυλα τις λες μόνο αν δεν έχεις ιδέα ή αν εκνευρίζεσαι που το πορτοφόλι σου για την ώρα τουλάχιστον δεν μπορεί να τις αγγίξει...
-
Η λειτουργία που περιγράφεις είναι η αναμενόμενη από Voxοειδή μηχανήματα. Εχεις ένταση μέχρι το 3 και μετά ξεκινάει η γλύκα. Αυτό που έχω παρατηρήσει σε παρόμοια μηχανήματα είναι ότι τα overdrive δύσκολα τους αλλάζουν την χροιά, κάτι που είναι κατά τη γνώμη μου καλό. Κάτι άλλο που έχω παρατηρήσει με voxοειδή σε υψηλές εντάσεις είναι ότι αν χρησημοποιείς κομπρέσορα μπροστά από τον ενισχυτή παίρνεις και sustain και ομοιομορφία αλλά και περισσότερο chime, γιατί τα πρίμα δεν κομπρεσάρονται στον τελικό αλλά πριν την προενίσχυση. Καλόπαιχτος. Tip, το καλύτερο ταίρι του είναι η tele!
-
Ενας απλός τρόπος να μειώσεις το buzz (αν η κιθάρα είναι σεταρισμένη σε λογικά πλαίσια) είναι να μην βαράς πενιές σα να προσπαθείς να ξεκινήσεις βενζινοπρίονο.