Προς το περιεχόμενο

Switters

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    17
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Gear List
    Audient/RME preamps and AD, Adam monitors, Sonifex DA, Mic locker: Avantone CV-12, Sennheiser MD421, Rode NT2, Shure SM57, Gefell MV692/M70, Golden Age R1 MK3 Active, UAD plugins, Alphatrack controller, Vox Nigh train, Orange Jim Root Terror, Fender Stratocatser USA guitar, Randall ISO12 cab, Novation Xio Synth, Novation Remote 61, KORG T3, a selection of effect processors and guitar pedals.
  • Τόπος
    Athens, Greece

Συμμετοχή Switters

0

Φήμη

  1. Η αναζήτηση της ουδετερότητας δεν έχει να κάνει με τον engineer ή τον audiophile αλλά με τη σωστή μετάφραση του mix σε διαφορετικά και ετερόκλητα συστήματα. Δεν έχει νόημα να ακούς έναν καλό ήχο στο στούντιο σου που δεν παίζει καλά στο αμάξι, στο ipod ή σε ένα κλαμπ. Αυτή είναι και η διαφορά του ugly NS10 σε σχέση με ένα ένα hifi σύστημα. Από το ένα θες brutal επίπονη αλήθεια και από το άλλο ακουστική ικανοποίηση.
  2. Η RME πέρα από το conversion που είναι ΟΚ, έχει απίστευτο rooting, rock solid drivers και το Total Mix που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο. Αυτά κάνουν μια "κάρτα ήχου". Αν θες converters κράτα την m-audio, και πάρε ένα dedicated AD/DA πχ Apogee Rosetta 200 και πέτατη με SPDIF ή Adat πάνω. Πάντως όπως ανέφεραν και πριν μεγαλύτερη διαφορά θα δεις με κάποιο καλύτερο preamp/mic παρά με καλύτερο AD. Όσον αφορά το monitoring το ίδιο για ηχεία/χώρο. Από εκεί και πέρα πάντως η σταθερότητα, η αξιοπιστία και η ευελιξία της RME μπορεί να μην είναι μετρήσιμες με νούμερα αλλά μόλις συνηθίσεις...δεν υπάρχει επιστροφή. Βέβαια αν γράφεις ένα κανάλι τη φορά, δεν έχεις outboard και είσαι ευχαριστημένος με την Maudio stay there και επένδυσε τα λεφτά σου σε preamps και mics.
  3. Ακούς από το direct monitor όταν γράφεις έτσι? 1. Πόσο δυνατά γράφεις? Τσέκαρε να είναι στο 1/3 τα...φωτάκια στο input κανάλι. 2. Σε τι δειγματοληψία γράφεις? Βεβαιώσου ότι είσαι στα 24bit. 3. Τι export κάνεις? μήπως mp3 με χαμηλό bit rate?
  4. Hello folks! Το Sweet Spot επιστρέφει με ένα επεισόδιο αφιερωμένο στους κιθαρίστες σε συνεργασία με το GuitarSpot.gr Ενώ σήμερα επιστρέφουμε στους κανονικούς ας ρυθμούς με θέμα τα μικρόφωνα!
  5. Switters

    Home Studio Desk

    Για αγορά μην το ψάχνεις είναι πολύ ακριβές! ΑΝ θες να τις φτιάξεις DIY ΟΚ! Αλλά πόσο outboard θα έχεις? Αμαρτία είναι να τις έχεις κενές!
  6. Switters

    Home Studio Desk

    Όταν έστηνα το δικό μου χώρο και ψάχτηκα για DIY desk έκανα το αυτό. Πήρα 2 βιβλιοθήκες ΙΚΕΑ μαύρες, απλές και τις έριξα οριζόντια. Τσίμπησα και ένα χοντρό ξύλο στο ίδιο χρώμα 1.8 Χ 1,2 περίπου και το έβαλα στη στη μέση πιάνοντας το με τις 2 βιβλιοθήκες. Τέλος πηρα ξύλα και διαστάσεις και έφτιαξα 2 ρακιέρες 4U η καθεμία που χρησιμεύουν και σαν βάσεις ηχείων. Οι 2 οθόνες χώραγαν στη μέση. έχω αυτό λοιπόν.
  7. Δεν ξέρω γιατί το youtube, mp3, myspace κλπ ειναι δικαιολογία για να μην έχεις όσο καλύτερο ήχο γίνεται. Ίσα ίσα, σε uncompressed wave, στα στούντιο μόνιτορς όλα καλά ακούγονται. Αλλά στα ηχειάκια του laptop από το Youtube στα 128, οι Muse θα ακούγονται ακόμα γαμώ και η χάλια παραγαγωγή θα είναι pink noise.
  8. Καλησπέρα folks. Θέλω να κάνω 2-3 mods για μερικά πετάλια που έχω στο στούντιο σαν αυτές του Analog man ή Keeley. Αλλά δεν ξέρω αν αξίζει να τα στέλνω USA με ακριβά μεταφορικά και κίνδυνο ζημιάς-απώλειας για ένα modkit των 20$. Υπάρχει κάποιος που να κάνει τέτοιες δουλίτσες, σχετικά οικονομικά εδώ στην Αθήνα; Ένα OD2 θα ήθελα να μοντάρω και ίσως ένα TR2. Thanx
  9. Για να μην μπλέκεις, κάνε ένα export το μετρονόμο σε .wav Βάλτον σε ένα κανάλι στο DAW. Και απλά ρύθμισε τις εξόδους ώστε το prerecorded να πηγαίνει πχ Stereo out 1 και το 2ο κανάλι (ο μετρονόμος) στην Stereo out 2
  10. Folks,δεν καταλαβαίνω προς τι η φαγωμάρα. Ο κάθε επαγγελματίας είναι ελεύθερος να διαλέξει τον τρόπο δουλειάς του με γνώμονα τι είναι καλό για την επιχείρησή του και τον τρόπο που δουλεύει. Το να πουλάς με το κομμάτι και όχι με την ώρα, μπορεί σε κάποιο project με καλό workflow να έχει καλύτερα αποτελέσματα. Ή κάνοντας τη μίξη σε νεκρές ώρες χωρίς την παρουσία του πελάτη δίνει τη δυνατότητα να γεμίσεις το πρόγραμμά σου. Αλλά anyway ο καθένας επιλέγει το δρόμο του και δεν υπάρχει κάτι κακό σε αυτό κατά τη γνώμη μου. Το θέμα που θέλω να τονίσω όμως είναι ότι με την έκρηξη του home studio και του affordable ποιοτικού εξοπλισμού το βάρος πλέον πέφτει στον άνθρωπο. Σπάνια κάποιος θα επιλέξει ένα στούντιο για να γράψει στην ταδε κονσόλα ή στο τάδε δωμάτιο όπως παλιά. Όλα τα λεφτά είναι για τον άνθρωπο που θα κάνει τη δουλειά. Το U87 δεν κάνει το engineering μόνο του (χώρια που έχω βαρεθεί να βλέπω στούντιο με ένα u87 που νομίζουν ότι γράφοντας τα πάντα και τους πάντες με αυτό έχουν καβατζωθεί με τον υπερτατο ήχο). Ο καθένας μπορεί 1 καλό premap/AD, ένα mic, ένα σετ ηχεία και ένα DAW. Και μπορεί με αυτά να γράψει ένα σούπερ δίσκο ή μια μπούρδα. Τώρα ποιός θα κάνει το ένα ή το άλλο είναι αυτό που ξεχωρίζει ποιος πληρώνεται άσχημα, ποιος πληρώνεται καλά και ποιος δεν πληρώνεται καθόλου. Ίσως δεν ειναι τόσο απλό, αλλά στο τέλος της μέρας έτσι πάει τις περισσότερες φορές...
  11. Από ότι τσέκαρα η κάρτα σου έχει 6 ins. Πας vst connections. Δημιουργείς in εισόδους, συνδέοντας ουσιαστικά τα κανάλια της κάρτας με το Cubase/ Ανοίγεις κανάλια στο session σου διαλέγοντας διαφορετικά in για το καθένα. Με πατημένο το control ή shift τα επιλέγεις όλα και είσαι έτοιμος!
  12. Αφού...θες να μπεις στα έξοδα, πάρε κάτι τέτοιο να σου μείνει. http://www.thomann.de/gr/focusrite_scarlett_2i2.htm ένα ολοκληρωμένο interface για να βάλεις και το μικρόφωνο σου μεθαύριο που θα θεσ να γράψεις την καμπίνα σου, ή τι φωνή σου, να συνδέσεις τα ηχεία του στερεοφωνικού σου, και μετά τα στούντιο μόνιτορς και να γράφεις στον Η/Υ αξιοπρεπέστατα όταν...θα σου μπει το μικρόβιο. Αν δε θες λοιπόν την practice λύση φτηνά φτηνά και ήσυχα, ανέβα κάπου εδώ για να είσαι future proof και με καλή μεταπωλητική αξία αν δεις ότι δε σε ψήνει το σπορ. Καλημέρα!
  13. Πάρτε έναν κρουστό στο σχήμα. Με shakers, ντέφια, κόνγκας, τριγωνάκια, guiro, cajon κλπ μπορεί να δώσει πολύ groove και χρώμα και άσε τους ιάπωνες...
  14. Η φιλοσοφία της κατασκευής είναι ίδια με του Captain America από πάνω απλά, δεν έχω το χώρο και δεν είμαι και ο Μπομπ ο μάστορας! :P Κόστος περί τα 80-90euro. Θες ένα καρφωτικό, ηλεκτρικό κατσαβίδι και ψαλίδι από εργαλεία. Από υλικά: 1)30-40 ξυλόβιδες 0.5euro 2)20-30 πρόκες 0.50euro 3)20-25 γωνίες 5euro 4)σανίδες 5 πόντους ύψος. 8χ1,20 και 8χ0,64 χοντρικά 10-15ευρω 5)ύφασμα επιλογής σου (τα ΙΚΕΑ έχουν με 4-5euro το μέτρο) 8 μέτρα= 35euro 6)υλικό absorber προτείνω μαλλί προβάτου από Iselco 4κομμάτια 30ευρώ έτοιμος! Κάνεις τελάρωμα τα ξύλα με πρόκες και γωνίες για να είναι γερό σαν τανκ, βάζεις το υλικό που είναι έτοιμο 120χ60, τυλίγεις με το πανί και το καρφώνεις, κρεμάς στον τοίχο με γωνίες. Το concept έχει κι ένα panel για πίσω από τον τραγουδιάρη που στη φάση μου θα κολλάει με Velro στο desk.
  15. Korg PA50 sd Πραγματικά δεν νομίζω ότι καν υπάρχει ανταγωνισμός. Μπορείς να βρεις άπειρους ρυθμούς και ήχους, από το τελευταίο γιδοκλάρινο μέχρι performances για έτοιμα tracks, αφού είναι στανταράκι για φτηνό όργανο σε μουσικούς της νύχτας, της μέρας και του απογεύματος. Αντέχει κακουχίες, είναι αρκετά ευέλικτο και γενικά αν δεν μου το έκλεβε κάποιος @#$@% από το αμάξι (που το άφηνα για σχεδόν 2 χρόνια, μετά από δουλειά και πάλι πίσω) ακόμα θα το είχα να κάναμε παρέα και ας έχω σταματήσει της after hours εργασίες. Τι θυμήθηκα τώρα... :'(
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου