-
Αναρτήσεις
17 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
Συμμετοχή joystick
0
Φήμη
-
τι απληστία; σκέψου τη ποιότητα ήχου που θα είναι δυνατή με τέτοια συστήματα! άλλωστε πώς θα μπορεί ο εγκέφαλος σε κάθε σπίτι να ελέγχει τα πάντα εαν δεν είναι τέτοιας επεξεργαστικής δυνατότητας; απίστευτο..........
-
ΠΟια? Λαθος κάνεις. δεν υποστηρίζει 8 κανάλια αλλά 16! 2xADAT. Κάθε ένα απο 8.... εγω θα εριχνα μια ματια ξανά... http://www.rme-audio.com/english/hammer/d9636.htm
-
hammerfall 9636... simply the best 299 euro http://www.thomann.de/thoiw2_rme_hammerfall_le_digi_9636_prodinfo.html?sn=59922e7ca35ec123b99f17e0ea493eb3
-
Να σου πώ την αλήθεια τι θα έπερνα για Computer Recording System, ανεξαρτήτως χρημάτων; RME Hammerfall 9636 (μονο 2 ADAT i/o και 1 SPDIF I/O) + Apogee Rosetta 800. Αυτό θα μου έδινε 8 κανάλια με το καλύτερο AD/DA στην αγορά (apogee) και stability (RME). Τιμή; 2900 1000 ευρώ; αναλόγως τι χρειάζεσαι... στα 8 analogue + 8 adat + spdif + some more θα έπερνα αυτό ακριβώς που πήρα πριν μερικούς μήνες RME HDSP PCI + Multiface. Πριν είχα την 828 btw. Εάν ήθελα μόνο 2 κανάλια θα έπερνα κάποιο μοντέλο της Lynx
-
Aiolos : απολύτως σωστος υποθέτω, ειναι πάντα θέμα κόστους. Αλλα νομίζω οτι εδςσα να καταλάβετε οτι εννούσα οτι για τα συγκεκριμένα πράγματα που θέλει να κάνει δεν θα εχει κανένα προβλημα με emu + m-audio .... Alchemist : διαβασα σε πολλά forums τελευταια οτι όλα καλα με τους drivers της ΕΜU (εγώ βεβαια χρησιμοποιώ RME :))). Eχεις 100% δίκιο οτι οι drivers της M-AUDIO είναι οι πιο σταθέροι (μαζι νομίζω με της RME)
-
Oι Delta δεν εχουν προενισχυτές για μικρόφωνα, αντίθετα οι EMU έχουν απ'τους καλύτερους προενισχυτές και AD converters στην τιμη αυτή. Η 828 δεν είναι ουτε η καλύτερη σε αποψη convertors/AD ούτε και drivers (ιδιαίτερα για PC).
-
H ιδια ιστορία! Παει κάποιος σε ένα μαγαζι και του πουλάνε το Χ προιον που κανει 10000 ευρώ σαν την οικονομικότερη λύση(ουσιαστικά την πιό κερδοφόρα για το μαγαζί), ενώ με 1000 ευρώ μπορει να κάνει τη δουλειά του τέλεια. EMU 1820m Audio System στα 498 ευρώ http://www.thomann.de/thoiw2_emu_1820m_digital_audio_system_prodinfo.html M-AUDIO BX8A στα 388 ευρώ http://www.thomann.de/thoiw2_maudio_bx8a_prodinfo.html έτσι έχεις και ηχεία, τα καλύτερα στη τιμή τους, και μια αξιοπρεπή κάρτα ήχου με σωστούς pre-amps και για μικρόφωνο και για instrument in. Total cost: 900 euro!
-
Clockmode : Autosync SPDIF In: Optical Pref Sync : SPDIF In should work Αλλιώς το clock του behringer δεν ειναι αρκετά σταθερο. Δοκίμασε να κάνεις το behringer slave και τη Hammerfall master???
-
Ωπ, sorry, ξεχασα το reverb.... Χρησιμοποιείς κάποιον Ambience αλγόριθμο, με dry 75%, wet 25%
-
Mastering Process (απλοποιημένο): 1. Παίρνεις το mixdown audio file σου (το .WAV export του μιξαρισμένου σου κοματιού) 2. Το κάνεις normalise στα -3 db 3. Το φορτώνεις σε κάποιο Wave Editor (πχ. Wavelab, Soundforge, Cool Edit) 4. Φορτώνεις τα εξής pluggins ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΕΙΡΑ α) EQ b) Reverb c) Compressor d) Limiter 5. Aνοιγεις τον Compressor και κάνεις τα εξής settings Threshold : -30db Ratio : 1:1.5 Attack : Γυρω στα 30 ms Release : Γυρω στα 200 ms 6. Ανοιγεις το Limiter Threshold : -3db Attack : 10 ms Release : 50 ms Ceiling : -0.1 Παίζεις με το EQ ώστε να βρεις φτιάξεις τον ήχο που θέλεις για το κομμάτι! Προσέχεις το pre-eq level που φτάνει στο compressor να είναι το ίδιο με το post eq. Αυτή η διαδικασία ειναι η στάνταρ, για mastering (συμβουλέψου όποιο σχετικό βιβλίο ή άρθρο μπορείς να βρεις online). Μετά από αυτό είναι θέμα εξάσκησεις, ηχείων, δωματίου και μηχανημάτων....
-
winamp? http://www.winamp.com/
-
Λοιπον: η ιδια συζητηση για εκατομυριοστή φορά σε κάποιο interner forum around the world! 1oν : Αμα θέλετε τη βέλτιστη ταχύτητα που μπορεί να πιάσει ο υπολογιστής σας αγοράστε PCIPCIPCIPCI! Επιστημονική "εξήγηση" : USB/firewire case : "Windows this is USB data, ok I send στον επεξεργαστή, επεξεργαστή πάρε αυτό το κομμάτι data, μετέτρεψέ το σε usb compatible data, στείλτο στο usb port, περίμενε το usb port να το στείλει στο μηχάνημα, περίμενε το μηχάνημα να σου απαντήσει, checkare αν το μηχάνημα σου απάντησε οτι όλα καλά, στείλτο πίσω στα Windows, πες στο software όλα καλά, συνέχισε με το επόμενο κομμάτι data" PCI case: Windows I want to send this to Interrupt (IRQ) xx (το IRQ του PCI port), windows sends, η κάρτα διαβάζει από το DMA της, O ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ! απλοποιημένο αλλά ισχύει 100%. ----------------------------------------------------------------------- Το ότι το PCI θα εξαφανιστεί σε 5 χρόνια, είναι γεγονός, αλλα μέχρι τότε δεν θα υπάρχει σχεδόν τίποτα από τη σημερινή τεχνολογία, και απλούστατα θα μπορείς να κρατήσεις τον σημερινό σου υπολογιστή άμα θελεις να κάνεις ότι κάνεις σήμερα! Όποιος έκανε computer music πριν 5 χρόνια, θα θυμάται ότι για να κάνει αυτά που κάνει σήμερα με 500 ευρώ έπρεπε να δώσει 5000. ---------------------------------------------------------------------- m-audio : η νέα behringer, κλάσεις ανώτερη ποιοτικά, από τα πίο σταθερά μηχανήματα που υπάρχουν, ιδιαίτερα σε θέμα drivers και compatibility. Από sound quality, not the best, not bad either! Εάν θες quality AD πάνε για κάποια EMU 1820m ή 1616m που έχουν τα AD τών HD interfaces της Digidesign και σε παρόμοιες τιμές με το 1010 της M-AUDIO. Aλλιώς πάρε κανα Apogee (2000 ευρώ για ένα 2 Ι/Ο ΑD/DA) ΑΛΛΑ εκτός αν η υπόλοιπη αλυσίδα σου (FX, console, outboard) δεν είναι top quality ο ήχος κάπου θα χαλάσει έτσι κι αλλιώς οπότε.... τζάμπα τα λεφτά :) ------------------------------------------------------------------------------ Το θέμα μας εδώ είναι ότι το computer music industry έχει γίνει τόσο τεράστιο που έχουμε όλοι μπει σε ένα τριπάκι κατανάλωσης. Δεν λέω οτι τα ακριβότερα μηχανήματα δεν είναι καλύτερα, αλλά το θέμα είναι τι θέλει ο καθένας να κάνει, και το ότι εάν υπάρχει 1 πανάκριβο μηχάνημα πρέπει τα πάντα να ναι τέλεια (ηχεία, προενισχυτές, ΔΩΜΑΤΙΟ), για να το αξιοποιήσεις!!!!! Πάρε ένα μηχάνημα που θα σου κάνει τη δουλειά σου όσο πιο σωστα και ανώδυνα γίνεται (χωρίς crashes) μάθε, και μετά παίρνεις και κάτι καλύτερο. ¶σε που τελικά μπορεί να μείνεις και σ'αυτά που έχεις γιατί με τις δυνατότητες των σημερινών plugins και softsynths και PCs μπορείς να κάνεις παπάδες αμα ξέρεις να τα χρησιμοποιείς. Μπες στο site της m-audio να δεις καταγεγραμένους χρήστες π.χ.!!! -------------------------------------------------- ΟΧΙ ΔΕΝ είμαι αντιπρόσωπος της m-audio στην ελλάδα (elina!!! btw:)) αλλά έχω βαρεθεί τις ίδιες και ίδιες διαφωνίες! Επίσης κοιταξε προιόντα από EMU και ECHO.
-
MINDPRINT DTC thomann : http://www.thomann.de/thoiw2_mindprint_dtc_dual_tube_channel_prodinfo.html?sn=fd9715e7e88f521b6ac5508b37880e27 SOS review : http://www.soundonsound.com/sos/Jun02/articles/mindprintdtc.asp DBX 386 thomann : http://www.thomann.de/thoiw2_dbx_386_mic_preamp_prodinfo.html SOS review : http://www.soundonsound.com/sos/may00/articles/dbx386.htm η 2 SPL Channel Ones :) thomann : http://www.thomann.de/thoiw2_spl_channel_One_9945_prodinfo.html sos : http://www.soundonsound.com/sos/nov00/articles/spl.htm
-
Το σημαντικοτερο πλεονεκτημα του 3, ειναι οτι μπορεις να αλλαξεις το pitch καποιου audio file απο το project window, με ενα click, και επισης οτι αυτο ειναι non-destructive (δηλαδη δεν επιρεαζει οτι audio file). Αλλα πλεονεκτηματα ειναι το οτι μπορεις να κανεις editing στα midi tracks χωρίς να ανοιγεις το piano roll, εάν αλλάξεις το tempo του κοματιού τα audio events γινονται quantize αυτόματα (προσοχή : δεν εννοώ π.χ. αυτό με τη κιθάρα που αναφέρθηκε πιο πάνω, αυτό όπως σωστα γράφτηκε ειναι time stretching - που στο 3 γίνεται και real time by the way), κ.α. (που δεν μου ρχονται τώρα)
-
Το χω πει 1000 φορες!!! (οχι εδω αλλα γενικως). Οποιεσδήποτε κάρτες που δεν ειναι PCI έχουν μεγαλύτερο latency και processor strain, απλούστατα γιατί οποιοδήποτε bus είναι πιο αργό από το PCI και γιατί ο επεξεργαστής πρέπει να ασχοληθεί με το transfer. Αντίθετα στο PCI υπάρχει DMA (Direct Memory Access) που σημαίνει οτι οι πληροφορίες πάνε από τη μνημη στο bus ΧΩΡΙΣ να εμπλεκεται ο επεξεργαστής.