socratis
Μέλος-
Αναρτήσεις
77 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
Bio
-
Τόπος
california
Συμμετοχή socratis
0
Φήμη
-
Συλλήψεις μουσικών buskers για επαιτεία
Απάντηση socratis στου Yannis Methenitis το θέμα Μουσική & Μουσικοί
αυτο που γινεται ειναι απαραδεκτο, αλλα να με συμπαθατε αυτο που γινεται στη Δυση δεν ειναι πολιτισμός....η μουσικη του δρόμου εχει καταγωγή απο τα παλια χρονια, π.χ. το μεσαιωνα οι περιπλανώμενοι μουσικοί ή ακομα και σημερα οι τσιγγανοι κ.τ.λ. Να χρειαζεται ειδικη αδεια για κατι που δεν αποτελει απειλή για το κοινωνικο συνολο, ειναι τουλαχιστον γραφειοκρατία και αναιρεί το χαρακτηρα της φασης...κατι σαν το γκραφίτι με...αδεια....εμπεριεχει μια μορφή "αλητείας"....και ετσι εκλαμβανεται απο την αστυνομία...με τις αντιληψεις που επικρατουν στις ταξεις των αστυνομικών τσουβαλιάζουν τους μουσικούς του δρόμου με αντιλήψεις-ανθρώπους-πρακτικές που δεν γουστάρουν γι αυτο και ειναι χαρακτηριστικό ότι παντα βρισκονται "οργανα " τόσο προθυμα να μαζεψουν τους μουσικούς.... δεν χρειαζεται καμια οντισιον, αν καποιοςμουσικός δεν τραβαει δεν θα ασχοληθει ο κόσμος μαζί, ειναι δικαιωμα ανθρωπινο να μπορείς να εκφραστείς δημόσια και μεσω της μουσικής -
Αντιμετωπισε το ζητημα πολυ σοβαρα τωρα που εινα νωρις. παραλληλα με την κορτιζονη χρειαζεται αποφυγη καθε ειδους ήχου. Το ιδιο ισχυει για τη φωνη σου. Παρε απλές ωτοασπιδες για την ωρα, αλλα απεφευγε να μιλάς οταν τις φοράς. Η κορτιζονη υποτιθεται οτι εχει ρολο να μειωσει το βαρος που νιωθεις, ωστε να μην χειροτερεψει η ζημιά. Αραξε. Ψυχολογικα εννοω... Σχετικα με τις ωτοασπίδες, γενικα υπάρχει θεμα διοτι απομονωνεις το περιβαλλον, αλλα θα ακους πιο εντονα την δική σου φωνη (η οποία "δημιουργησε" το προβλημα)... Το προβλημα δεν ειναι μονο ο θορυβος (τυχαιοι ηχοι πολλων συχνοτητων) αλλα η μεμονωμενοι ηχοι στους οποιους μπορει το αυτι σου να εχει γινει ευαισθητο (πχ κλαμα μωρου). Για τον η διο λογο μια σειρηνα (μας) ακουγεται τοσο πολυ, ειναι μια συχνοτητα. Πρεπει οπωσδηποτε να αλλαξεις την θεση του ηχειου σε σχεση με τα αυτια. Χρησιμοποιεις reverb ή chorus κ.τ.λ.. Ο ηχος θα "γλυκανει" λιγο, μπορει ετσι να βοηθησεις το αυτι.... αλλα ολα αυτα ειναι για το μετα , τωρα προεχει η αποθεραπεια, περαστικα Υ.Γ. τι ειναι οι Ωτοακουστικές εκπομπές DPOAEs ??????
-
να περιμενουμε δηλαδή απο δω και πέρα οτι θα ακουσουμε φοβερή μουσική; και νεα πραγματα κτλ κτλ; και γιατι η τεχνολογία να μην συνδυαζεται και να πρεπει καποιος να διαλέξει στρατοπεδο; εμενα δεν με ενοχλουν τα ψηφιακα, γενικώς, αλλά δεν θα μου αρεσε να εχω ενα σκασμό ψηφιακά και να μην εχω ουτε ενα αναλογικο
-
γιατι να ρισκαρεις; εγω θα σου ελεγα να βγαλεις χορδες και τα δυο ελατηρια να κανεις τη δουλεια σου και μετα τα ξανβαζεις, δεν θα απορρυθμιστει κατι (τι αλλωστε)...και λιγο γρασο στα post θα κανει καλο...τα μαχαιρια ειναι πολυ ευαισθητα...το δικο μου γενικά κραταει, αλλα φοβαμαι οτι η αρχικη καταπονηση που εκανα στριβοντας βιδες, του εκανα μια ζημια της ταξης του 5%...αλλα υποτιθεται οτι εχει locking για να γλιτωσεις και αυτο το 5%.... τουλαχιστον βγαλε τα δυο ελατηρια, αν δεν βγαλει χορδες
-
αν ειναι να φτιαξεις μια custom κιθαρα μονο και μονο για τα 24 ταστα , πρέπει να εισαι ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι τα χρειάζεσαι...διοτι σε αντίθετη περίπτωση μενεις με μια κιθάρα που είναι πολυ δυσκολο να την πουλήσεις καθοτι custom.. πόσο μαλλον lefty....πρακτικα θελεις κανα 1500 για μια warmoth, custom απο μικρους luthiers λογικα πάει παρα πανω....1500 για ενα πειραμα παει πολυ (?).... καλή τυχη!
-
τότε ίσως να λαβεις υπόψη αν οι κιθαρες που έχεις σκεφτεί , αν τα τρεμολο τους, παιρνουν αναβαθμιση. Οτι είναι 6 βιδο fender ή floyd rose, μπορεις να βρεις parts στο μελλον για αναβαθμιση. Ετσι κι αλλιως σε αυτη την κατηγορία τιμής ειναι σιγουρο οτι το tremolo block θα ειναι σαπιο, αν χρειασθεί να το αλλαξεις θα μπορείς ?....εγω θα απεφευγα την Ibanez για αυτο το λογο...πιθανοτατα δεν παιζει να βρεις tremolo ( και ειδικα αριστερο) για την Ibanez....Η ESP φαινεται να έχει 6 βιδο τρεμολο, εγω θα την προτιμουσα γι αυτο και μονο..... ....δεν εχω δοκιμασει καποιες απο τις κιθαρες που εστειλες μονο αυτη που σου εστειλα....απλα την επιασα για λιγο unplugged, δεν εχω ολοκληρωμενη γνωμη
-
καταρχας αυτό¨ JACKSON JS32L Dinky DKA RW FB ÎλεκÏÏική ÎιθάÏα Bright Blue ÎÏιÏÏεÏÏÏειÏη | eNakas music την εχουν στο μαγαζι αλλα πες πρωτα περα απο τα 24, τρεμολο ναι η οχι ? Floyd η "απλό" ? floating ή flushed; αν ειναι floating θα πρεπει να ειναι καλο , αν οχι την παλευεις και με license FR
-
αφού έχει LOOP , μπορεις να δοκιμασεις το εξής: βαζεις ενα καλωδιο στο SEND και το αφήνεις ετσι...μετα βαζεις την κιθάρα σε μια πεταλιερα (ή γενικα προενισχυση) και υστερα στο Return....δοκιμαζεις ετσι μονο τον τελικο ενισχυτή....υποθετω πως μπορεις να κανεις και το αντιστροφο, να χρησιμοποιήσεις μονο το προενισχυτη, για να τσεκαρεις αν ειναι ολα οκ ( προενισχυτής->send->πεταλιερα-> monitor)... αλλα δεν ειμαι σιγουρος , ας πουν και άλλοι τη γνωμη τους ..... ερωτηση ....αν βαλεις τερμα το master βγαζει θορυβο ?
-
το κυκλωμα του AC4 TV....γραφει χαρακτηριστικά volume και tone....παρομοια διαταξη εχει o fender champion 600 και ολα τα αντιγραφα του...ενισχυτακια με δυο λαμπες, μια προ και μία τελική.... το volume βρισκεται αναμεσα στα δυο σταδια της προενισχυτριας.... ο bougera T5 εχει τις ιδιες λαμπες αλλα και gain volume pots....αν θεωρησουμε οτι δεν εχει solid state κυκλωμα , η διαταξη (λογικά) ειναι η ιδια με το Vox....το gain του Τ5 ειναι to volume του Vox, ενω το volume του Τ5 ειναι πιθανότατα ενα ποτενσιομετρο πριν την τελικη λαμπα..(EL84)...και οι δυο ενισχυτές εχουν 2 σταδια προενίσχυσης σε αυτο που ρωτάς δεν ειναι ευκολο να απαντησεις κάποιος...οι περισσότεροι ενισχυτές εχουν gain και volume, αλλά δεν εχουν τα ποτενσιομετρα την ιδια συμπεριφορά σε καθε ενισχυτή....αφου ο Τ5 ειναι "μονο" 5 Wt, βαλε τερμα του volume και φτιαξε την χροια με το gain
-
οχι ακριβώς....σε μικρούς ενισχυτές (5 Wt) το volume βρισκεται αναμεσα στα σταδια της τριοδικης λυχνίας...αρα με το volume ελεγχεις το δευτερο σταδιο λαμπας (π.χ 12ΑΧ7) και κατα συνέπεια και της τελικής λαμπας...με ενα booster ελέγχεις το πρωτο σταδιο της λαμπας προενίσχυσης..... η φαση interactive, σε αντίθεση με hi- gain που τα σταδια προ-τελικής ενισχυσης ειναι σαφεστερα διαχωρισμενα... το volume ειναι και gain
-
Clean ήχος σε live και single coils
Απάντηση socratis στου John Goumis το θέμα Κιθάρες και Ενισχυτές
μην παιρνεις και ορκο διοτι ο E.K. άλλα λεει εδώ: https://www.guitar-muse.com/lynyrd-skynyrds-ed-king-sweet-home-alabama-8150 ....I used a ‘72 Stratocaster and a 50-watt Marshall turned all the way up. The pickups on that guitar were really bad and even when you turned everything up full, it didn’t really have any kind of natural crunch. That’s why the guitar’s so clean...... .....παιζει να πασχει απο συνδρομο dick dale και να τα λέει διαφορετικά σε καθε συνεντευξη.... -
Clean ήχος σε live και single coils
Απάντηση socratis στου John Goumis το θέμα Κιθάρες και Ενισχυτές
γενικα πριν τα mid 60's δεν υπήρχαν και πολύ καθαροί ήχοι. γιατι δεν υπήρχαν και ..."καθαροι " ενισχυτές ...αυτο προσπάθησε να κανει ο fender με τους blackface... λετε για τον Knopfler..ο τυπος χρησιμοποιουσε ενα (μεταξυ άλλων) ενα vibrolux brownface και κομπρεσσορα, δεν ειναι και τοσο καθαρός, απλα το παιξιμο του ειναι τετοιο (δυναμικές-δαχτυλα), ξεγελλάει... επίσης ηχογραφήσεις 50's- αρχές 60's είχαν γρέζι και compression απο τα μηχανήματα ηχογραφησης...αν θες να αναπαραστήσεις τον ήχο θες λιιιγο περισσοτερο γρέζι. τέλος ακομα και ο παραδοσιακός (μη garage) surf ηχος έχει λιγο έως πολυ γρέζι (dick dale- let's go tripping). παντως αν δεν εχει ο ενισχυτής λιιγο βρωμα χανεις ολη τη γλυκα...απο τοτε που βγηκαν οι πολυκαναλοι ενισχυτες, δημιουργηθηκε ενας τεχνητός διαχωρισμος (καθαρα-βρωμικα)....ο βασικός ηχος της ηλεκτρικής κιθαρας ειναι λιγο crunch (tweed-voxy ) από κει πας είτε προε τα καθαρα, είτε προς το high gain...δεν συμφωνω με τη λογική "μαθε πρώτα σε καθαρα και μετα...κτλ"...δεν ειναι ακουστικη κιθαρα.... -
Clean ήχος σε live και single coils
Απάντηση socratis στου John Goumis το θέμα Κιθάρες και Ενισχυτές
αμα σ'αρεσει ο ήχος τι παει να πει λάθος.....do it your way... αλλα ερωτηση....καθαρά ειναι πολυ γενική κατασταση...άλλα τα καθαρα μιας ρυθμικής κιθαρας σε funk, ska , μπάντα, αλλα αν παίζεις ροκ και χρειαζεσαι καθαρα για μια μπαλάντα (αρπίσματα κ.τ.λ.) ...γενικά ελάχιστοι, χρησιμοποιουν απολυτα καθαρά...παραδοσιακοί jazz κιθαριστες με ηχο "φαρμακείου" κ.τ.λ....εξαρταται απο την περιπτωση εμενα μου αρεσει ο ενισχυτής να "σπαει" όποτε θα κομπρεσσαρει και θα εχει λιγο γρεζι... -
Οι χορδές είναι πολύ «σφιχτές» για bending
Απάντηση socratis στου jimaras97 το θέμα Κιθάρες και Ενισχυτές
Οσον αφορα το θεμα floating vs flashed , Θεωρητικά, υπάρχει μια μικρή διαφορα στη γεωμετρία. Για σταθερό action αλλάζει το ύψος των saddles και άρα η γωνία που κάνει η χορδή πάνω απο τα saddles....αλλα πρόκειται για μικροδιαφορές, το πιθανότερο ειναι ότι προκειται για αδυναμία των δαχτύλων, μετά απο 2 μηνες απουσίας παιξίματος τα χερια χανουν την αρχική τους δυναμη... φιλε jimara παντως γενικά μετά από 7 χρόνια παιξίματος έχει σημασία να καταλαβαίνεις πως γινεται το setup και πως λειτουργεί η κιθάρα σου και ακόμα και αν δεν το κανεις μονο σου και πας σε μάστορα, να ξερεις τι θα του πεις και πως θα αξιολογήσεις τη δουλειά του κ.τ.λ. επι τόπου στη παραλαβή της κιθάρας. Το οτι παμε τη κιθάρα σε μαστορα δεν μας "απαλλάσει" από την υποχρεωση να εχουμε γνωση περι του αντικειμένου. Στη τελική αν δεν του πουμε τι ακριβώς θελουμε θα σολάρει και θα κανει τα δικά του (το οποίο ειναι λογικο, το παράλογο είναι όταν τους λες τι θέλεις και αυτοί κάνουν τα δικά τους ). π.χ. σε stratocaster το πως ειναι ρυθμισμένο το τρέμολο ειναι το σημαντικότερο στοιχειο, ακόμα και αν δεν το χρησιμοποιείς... -
Ποιά η "συνταγή" σας για καλό Surf & Rockabilly...?
Απάντηση socratis στου Έκτορας το θέμα Κιθάρες και Ενισχυτές
Γενικά άλλη φαση το surf άλλη το rockabilly, παρότι χρονολογικά μιλάμε για 3-4 χρόνια διαφορα, υπήρξαν αλλαγές αρκετές στο gear. Δεν υπάρχει και τίποτα μυστικό παντως...για το surf, από αυτα που εχεις, ο ενισχυτης μπορεί να αποτελεί προβλημα για συναυλία, καθώς είναι λίγα τα watt. Δεν ξερω τι καθαρά έχει, αν εχει κλασικό ήχο vox, θελει λίγο δουλειά για το φερεις στα μετρα του ειδους. Περίσσοτερο σημασία έχει το μεγάφωνο, αν έχεις το greenback, σιγουρα δεν ταιριάζει στη φαση, καλύτερα να το συνδυάσεις με ενα πιο ουδετερο μεγάφωνο (εχω την περιεργεια να ακουσω ενα vox με "αμερικάνικο" speaker....). Τελος το reverb μπροστα και όχι στο loop του ενισχυτή (όπως τις παλιές καλές εποχές...) overdrive και booster δεν ειναι απαραίτητα, ανέβασε το volume μεχρι να "σπασει" ο ενισχυτής Μπορεις να χρησιμοποίησεις και ένα slapback delay (το οποίο στο rockabilly ειναι ακρως απαραίτητο) γενικά....υπάρχει ζωή χωρις distortion ;D ;D ;D ;D