Προς το περιεχόμενο

Amitdrums

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    29
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή Amitdrums

0

Φήμη

  1. Τα μεταλλικά της ludwig είναι κορυφή. Δυστυχώς Supraphonic και Black beauty, που κατα κοινή ομολογία ειναι εκπληκτικά, ξεφεύγουν στην τιμή. Καποιοι θα πρότειναν αμεσως επομενο το Acrolite. Εγώ θεωρώ οτι σε αυτές τις τιμές που θελεις τα Black magic είναι φοβερά και εξίσου ευελικτα (οχι made in USA βέβαια). Σε μεταλλικά οι περισσότερες άλλες μάρκες εχουν ποιότητα ιδια ή και καλύτερη αλλα όχι προσωπικότητα στον ήχο (βλ. Pearl, Yamaha, Tama, Gretsch κ.α.) Μεταλλικο ή ξύλινο θα το αποφασίσει μονο το αυτί σου. Και με τα δύο μπορείς να παίξεις τα πάντα, οπως δεκάδες ντραμερς, με διάφορα κουρδίσματα κ δέρματα. Τώρα στα ξύλινα καλή τύχη... δέκα θα ρωτήσεις, δέκα διαφορετικές γνώμες θα πάρεις. Εμπιστεύσου τα αυτιά σου. Θα σου πρότεινα να δεις οπωσδήποτε κ τα Gabriel για ξύλινο πάντως.
  2. Καλησπέρα. Εκτός απο αυτά που έχεις ήδη αναφέρει, χρειάζονται μερικά στοιχεία ακομα για να σου εκφράσουμε κάπως αξιόπιστη γνώμη.. Ξύλινο ή μεταλλικο; Τί χρήματα θέλεις να διαθέσεις; Από αυτά που άκουσες στο νάκα, ποιά σου άρεσαν περισσότερο;
  3. Τι αλλο διπλό να δοκίμαζα εαν το απλό emperor ήδη μου έχει αφαιρέσει πολλες απο τις πανέμορφες αρμονικές του BB.. Γενικά τις περισσότερες φορές στα ταμπούρα τα κάνω όλα με ambassador άντε το πολύ ambassador x και λιγότερο συχνά cs. Για να προσπαθήσω να το εκφράσω καλύτερα, ο όγκος στο BB είναι μια χαρά με τα μονά. Ήθελα ομως παράλληλα λιγο πιο "παχιά" ατάκα. Τα cs ενώ σε ξύλινα μαμουν εαν θέλεις λίγο περισσότερη ατακα, σε μεταλλικά ταμπούρα "ξυρίζουν" λίγο νομίζω... Superfunk θα παίξω λίγο ακόμα με Bohnam κούρδισμα αλλα αισθάνομαι ότι unmiced θα είναι πιο στεγνό απ' όσο θα το ήθελα.. Όσο για το baritone προβλέπω Ομηρικό καυγά με τη γυναικα μου όταν το ακούσω από κοντά και αρχίσω να το θέλω και εγώ! !
  4. Καλησπέρα σε όλους. Μπορώ να κουρδίσω το Black beauty (χ6,5) με μονό δέρμα, από αρκετά χαμηλά έως πολύ ψηλά χωρίς πρόβλημα και με πολύ καλό αποτέλεσμα. Δεν μπορώ με τίποτα να πετύχω όμως καλό αποτέλεσμα κάτω απο μεσαίο-ψηλο κούρδισμα με διπλό (coated emperor συγκεκριμένα), αλλά και σχετικά ψηλά που είναι καλό το αποτέλεσμα έχω καλή ατάκα αλλά πολύ μετριασμένο όγκο. Ήλπιζα σε βελτιωμένο όγκο με το διπλό δέρμα.. Καμια ιδέα κανείς; Κάνω κάτι λάθος ή απλά αυτό που θέλω δε γίνεται..;
  5. Καλησπέρα σε όλους. Μιας και ήρθε η ώρα να ηχομονώσω σοβαρά και σωστά ένα μικρό δωμάτιο για μελέτη, έχει κάποιος από εσάς χρησιμοποιήσει καμια από τις 3-4 γνωστές εταιρίες του χώρου (ή οποιαδήποτε άλλη); Το κόστος είναι μεγάλο για να πάω σε μη δοκιμασμένη περίπτωση...
  6. Καλημέρα! Ο Γαβρίλος έχει βάλει πάλι μπροστά την αγγελο-ποιητική μηχανή! Εχει ακούσει κανείς σας, εκτός έκθεσης του, κανένα από τα καινούρια ταμπούρα του; Θέλω να αλλάξω ένα bronze sensitone elite 14 x 5,5 Pearl και θέλω ένα ξύλινο,ζεστό και πιο βαθύ. Η ακρόαση στο χώρο της έκθεσης του προσωπικά με δυσκολεύει όμως. Προφανώς θα πάω από εκεί αλλά αν πρόσφατα έχει δοκιμάσει ή έχει κανείς κάποιο από τα καινούρια του θα ήταν ευπρόσδεκτη η γνώμη του.. Σε τέτοιες δύσκολες εποχές μερικά ακόμα ζευγάρια αυτιών βοηθούν όταν μιλάμε για τέτοια κόστη.. (Δεν είμαι απαραίτητα κολλημένος στο να πάρω Gabriel αλλά σίγουρα θα εξαντλήσω το περιθώριο να στηρίξω Ελληνα κατασκευαστή εαν μου αρέσει κάποιο.)
  7. Όντως δεν είναι εποχή για λάθος κινήσεις.. Τα έχω 15 χρόνια όμως τα πιατίνια μου και δυστυχώς τα hihat & ride μου δε με εμπνέουν πια. :-( Καμια ιδέα κανείς, εκτός αυτών που προανέφερα..;
  8. Δε νομίζω οτι σχετίζεται με το hihat. Απλώς δεν έχω ακούσει 20αρι ride medium και ταυτόχρονα με "όγκο" στον ήχο του. Σε 22 ή άντε κανα 21 μπορώ να το πετύχω. Και μετά ο superfunk θα με κράξει με τα 18άρια crash.. :-D Ακριβό σπορ το άτιμο..
  9. Το θέμα της θέσης και της μεγαλύτερης επιφάνειας είναι αλήθεια αλλά ο λόγος που κοιτάω μεγαλύτερες απότις στανταρτ διαστάσεις είναι ότι έλκομαι τελευταία από τον "παχύ" ήχο στα πιατίνια. Δε θέλω να χάσουν όμως την ευκρίνεια τους μέσα σε μια ροκ μπάντα. Τα 17αρια του μάγου του groove παραπάνω είναι εκπληκτικά αλλά χωρίς μικρόφωνα στους τυπικούς ελληνικούς χώρους προβας δε νομίζω οτι θα βοηθούν στο συνολικό ήχο. Οπότε ταβάνι είναι τα 15αρια νομίζω, και οι επιλογές που μπόρεσα και άκουσα λίγες. Paiste 2002 και signature Zildjian k lights Sabian groove hats Πρόφανώς στη συνέχεια πρεπει να δω 22αρια ride, για τον ίδιο λόγο...
  10. Καλησπέρα σε όλους! Είμαι οκ με 14αρια light και 13αρια heavy hats που έχω, που έτσι κι αλλιώς έχουν δευτερεύουσα χρηση. Αυτό που με υπηρέτησε πιστά τα τελευταία 15 χρόνια όμως, 14αρι medium, μου φαίνεται πολύ λαμπερό πιά και το βαρέθηκα. Έχω ακούσει πολύ ωραία 15αρια hats τα τελευταία χρόνια. Αν υπεργενικεύσω τη χρήση του σε "ποπ-ροκ-φανκ" μουσική, τί γνώμη έχετε για τη μετάβαση απο 14 σε 15; Εχει κανείς προσωπική εμπειρία; Δεν είναι εποχές για διπλά έξοδα...:D Αλλιώς διατυπωμένο: Συμφωνείτε με το δημοφιλές (ντραμιστικό!) σχόλιο "Once you go big, you never look back";;
  11. Αν δεν έχεις κάνει ήδη καμία κίνηση μην παραλείψεις να δεις και το Bon studio στα εξαρχεια. Εχει αρκετά Bosporus για δοκιμή τα οποία ειναι τρελό value for money. Με 200-250€ έχεις πολλές επιλογές καινούριων για πολλά στυλ.. Καθώς και istanbul Agop στον ίδιο επίσης. Αυτός και ο νακας στην ναυαρίνου είναι οι μόνοι που αυτές τις δύσκολες εποχές έχουν αξιοπρεπές στοκ για δοκιμή.
  12. Ευχαριστώ όλους για τις χρήσιμες συμβουλές αλλά και το πλούσιο υλικό. Σε συνδυασμό με διάβασμα και εφαρμογή έχω δουλειά για αρκετό καιρό νομίζω. Θα επανέλθω οταν θα έχω νέο και καλύτερο υλικό προς αξιολόγηση και σχολιασμό. Οπως προειπώθηκε, "ένας καινούριος κόσμος απλώνεται μπροστά.."
  13. Καμια παρεξήγηση. Σε κατανοώ απολύτως. Το θέμα της 16αρας σε λαιβ ηταν πλαινο εξτραδάκι. Ευχάριστο μουσικό διάλειμμα από την κυρίως εκπομπη! Σχετικά με την ηχογράφηση, τα των '80 δεν ήταν αιχμή για το compression. Δεν έχω συνειδητοποιήσει πως επιδρά στα τύμπανα, αντιλλαμβάνομαι όμως τις διαβαθμίσεις που αναφέφεις γιατί τις έχω ακούσει σε ηλ. Μπάσσο. Πρέπει να πειραματιστώ, αρχικά με το ίδιο το R24. Το στύλ που θα ήθελα αρχικά να γράψω είναι λιτά αλλα γκρουβαριστά πατερνς αλλά με σαφώς λιγότερο τετραγωνα fills από αυτά της δοκιμής μου. Δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω καλύτερα. Μη τετράγωνο rock/funk drumming ίσως.. Για τη μπότα για να το λες κάτι θα ξέρεις. Υποψιάζομαι όμως οτι αν ακους να χάνεται μάλλον φταίει η λάθος στάθμη στη μίξη μου. Ηταν αργά το βράδυ και άκουγα με μόνιτορ (ο θεός να τα κάνει) ακουστικά. Είχα λίγο πιο χαμηλά το d112 στη μίξη. Θα το επάναλάβω ακούγοντας από τα (λίγο περισσότερο) μόνιτορ ηχεία μου. Αυτό που δε μου αρέσει είναι οτι καταρχήν μου φαίνεται σαν να έχει ανεξέλεγκτο βάθος στις χαμηλές κυρίως, το οποίο δεν έβαλα εγώ. Επίσης ακούγονται πιό μεγάλων διαστάσεων τύμπανα νομίζω. Επιθυμητό πολλές φορές για να είναι πιο χρηστικά αυτά τα μικρά τύμπανα, αλλά κ πάλι δεν το ελέγχω. Τέλος, αν δε σε μπλέξω πάλι, μου δίνουν την αίσθηση οτι είσαι πίσω στη θέση του εκτελεστή και όχι μερικά μέτρα μπροστά από το σετ, χωρίς όμως τονίζεται η ελαφριά "πριμίλα" από τα overtones των πάνω δερμάτων, εκτός από το ταμπούρο που όντως είναι ψιλοκαλό. Θέλουν περισσότερο attack ίσως;Αίσθησή μου όλα αυτά βέβαια.. Αυτά..
  14. Ο ιδανικός ήχος (εάν μπορέσω να τον περιγράψω..)που θα ήθελα είναι φυσικός ήχος, με ξύλο, μπρούτζο και αρκετό room στη μίξη. Μακριά δηλαδή από ήχο '80 που μάλλον θα προσπαθούσα με close micing, ή στο τέλος θα έπαιρνα ένα ακριβό Roland set. Επειδή όμως φοβάμαι οτι ποτέ δε θα έχω τον εξαιρετικό χώρο που απαιτείται μαζί με όλα τα άλλα, συμβιβάζομαι ευχαρίστως με το φυσικότερο δυνατό και ισορροπημένο ήχο, και ας μην έχει πολύ room.. :P
  15. Superfunk κι εμένα η ακουστική αισθητική μου πάει προς το μονοφωνικό ήχο τυμπάνων. Τη φυσικότητα μιας mono εκδοχής τυμπάνων νομίζω χρειάζεται τρελή παραγωγή για να την προσεγγίσεις με stereo, μιλώντας μόνο ως ακροατής φυσικά.. Κατανοώ απόλυτα και συμφωνώ στο πόσο διαφέρουν οι συνθήκες ηχογράφησης με το live. Η ερώτησή μου στην πραγματικότητα ειναι εστιασμένη στην 16αρα κάσα. Live έχω ακούσει μεχρι 18αρα και αυτό σε τζαζ σχήματα, οχι σε pop/rock/funk. (γίνομαι ιερόσυλος το ξέρω.. Που πας κουμπάρε με το τομ στο πόδι. :D ) Εχεις ακούσει όμως σε κανα live 16αρα κασα, με ή χώρίς μικρόφωνα; Με μικρόφωνα απ'οτι καταλαβα κάνεις ότι θές με EQ, κανα εφέ και έμπειρο ηχολήπτη κάτι μπορεί να βγει. Χωρίς όμως φαντάζομαι πρέπει να σου κάτσει ο χώρος, και ο ήχος πια του σετ γίνεται κρισιμότατος αλλιώς φοβάμαι οτί θα βγαίνει σαν να χτυπάς με κόπανο pandeiro... Σχετικά με την ηχογράφηση πάντως, θα κάνω μια τελευταία προσπάθεια με μέθοδο GJ και στη συνέχεια μάλλον συνεχίζω τις δοκιμές μαθητεύοντας....... στο κανονικό σετ.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου