nick_ls
Μέλος-
Αναρτήσεις
343 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
Bio
-
Mojo
Κιθάρα
-
Day job
Νομικός
-
Τόπος
Αθήνα
Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ
571 προβολές προφίλ
Συμμετοχή nick_ls
Artist (1/4)
10
Φήμη
-
Κάπου εκεί είμαι ανάμεσα πάντως, tb5 ή custom 5 και 59 ή jazz για λαιμό. Το σκέφτομαι όμως σοβαρά και για τους emg και πιο πολύ για 81-60, νομίζω you can't go wrong with them. Μία μικρή ανησυχία ότι θα πρέπει να σκάψουμε την κιθάρα. Ξέρεις αν χωράει η μπαταρία στη θήκη των ποτενσιόμετρων; Έχει χώρο πάντως, για μια 9βολτη.
-
Τους έχω σκεφτεί και τους tonerider, αν και δεν ξέρω γιατί σκεφτόμουν να τους πάρω για μία ωραία les paul που έχω, νομίζω είναι πιο ροκ μαγνήτες. Το σπλιτάρισμα γιατί σου φαίνεται άχρηστο; Είναι σαν ο humbucker να γίνεται single coil. Σε εκείνη τη schecter που είχα, ήταν τόσο γλυκός και δυνατός ο emg, είχε πολύ ωραία δυνατά και για καθαρά και για σόλο. Εκεί κατάλαβα πόσο μύθος είναι αυτό που ακούγεται συχνά, ότι οι active emg είναι ψυχροί, ακούγονται παντού ίδιοι και είναι μόνο για metal.
-
Ευχαριστώ, κ εγώ σε αυτούς ήμουν πάνω κάτω, βέβαια το καλύτερο θα ήταν να τους δοκιμάσεις. Δεν κρύβω ότι σκέφτηκα και τους emg, ειδικά είχα παίξει θυμάμαι μία schecter Με 81 - 89 που σπλίταραν και ήταν απίστευτα καλοί. Το σπλιτάρισμα το σκέφτομαι κ τώρα σε ό,τι βάλω.
-
Καλησπέρα και ελπίζω να είστε όλοι καλά! Νομίζω ήρθε η ώρα για αλλαγή μαγνητών σε μία Jackson slx-q (η poplar με το maple καπάκι είναι αυτή), καθώς η κιθάρα είναι πολύ καλή, αλλά πάσχει λίγο στους duncan designed μαγνήτες. Έχετε να προτείνετε κάτι καλό; Ακόμα καλύτερα αν κάποιος το δοκίμασε. Να πω ότι καθώς προσανατολίζομαι σε πολλά είδη και θέλω έναν neck μαγνήτη με γλυκό ήχο και ωραία καθαρά και μαγνήτη bridge για rock-heavy metal (αρκετό heavy metal) σκοπός δηλαδή το versatility. Είχα κατά νου α) για neck seymour duncan 59 ή sh2n (jazz) και β) bridge ίσως seymour duncan sh6 ή ίσως custom 5 ή τον 59 custom hybrid που λένε ότι είναι all around (σκέφτηκα φυσικά και tb4, αλλά τον έχω ήδη σε άλλη κιθάρα και έλεγα να δοκιμάσω κάτι άλλο). Οποιαδήποτε ιδέα, καλοδεχούμενη. Ευχαριστώ.
-
Νόημα δεν έχει όντως, απλώς όσοι το γράφουν δεν χρησιμοποιούν σωστά τη λέξη «ανταλλαγή». Τι είναι η ανταλλαγή; Μία πώληση, όπου το αντίτιμο αντί να είναι χρήμα, είναι άλλο αντικείμενο, παρόμοιας αξίας. Αυτός είναι ο ορισμός και αυτή θα ήταν η σωστή χρήση της λέξης. Πιθανότατα όσοι το γράφουν σκέφτονται ότι τους είναι πιο χρήσιμα τα μετρητά εκείνη τη στιγμή, οπότε ας πούμε συμβιβάζονται αν είναι να πάρουν μετρητό στο χέρι, το οποίο ελαφρώς στερείται νοήματος, διότι αν πάρουν τα λιγότερα μετρητά στο χέρι, αγοράζουν με τα μετρητά που πήραν αντικείμενο μικρότερης αξίας.
-
Ποτέ δεν έχω πάρει full refund ακόμα και για πράγματα που δεν ήρθαν ποτέ. Μόνο για ό,τι δεν απέστειλε καθόλου μου έδωσε full refund. Εγώ το θεωρώ παντελώς αναξιόπιστο με τρελή σαβούρα που δεν αξίζει να ρισκάρεις τα λεφτά σου, γι' αυτό και το έκοψα.
-
Το πρόβλημα με το aliexpress είναι ότι κάνει σπάνια full refund, ακόμα και αν δεν έλαβες καθόλου το αντικείμενο. Δεν αξίζει καθόλου για μένα το site, άντε καμιά μεμβράνη κινητού, καμιά θήκη
-
Καλό είναι κ το trackitonline.ru το ρώσικο, εχει κ μεταφραση στ αγγλικα. Γενικά θέλει υπομονή το AliExpress, πλεον ειναι λαχειο τι θα έρθει και τι όχι.
-
Πολύ ωραίος ο αυτοσχεδιασμός και οι φράσεις σου! Και ο ήχος φυσικά.
-
Οι προλαλήσαντες είναι πολύ πιο έμπειροι από εμένα. Η γνώμη μου όμως και τίποτα άλλο, γιατί απ' ότι κατάλαβα θες ενισχυτή για σπίτι και όχι για Live (bedroom player - practice Κλπ), είναι ότι δεν μπορώ να τη χαρώ τη λάμπα στο σπίτι, από άποψη έντασης που είναι και αυτό σχετικό πάντα. Καταλήγω όμως, ότι τελικά χρειάζεται ένας τέτοιου στυλ στο σπίτι (Κατάνα, Υαμάχα). Ας πούμε βλέπω ο Yamaha, έχει σύνδεση πχ τάμπλετ ή κινητού, παίζει το backing track μέσα από τον ενισχυτή και εσύ παίζεις από πάνω, και βάζεις και τα εφφε, έπαθα πολιτισμικό σοκ μόλις το είδα. Για να τα κάνεις όλα αυτά με λαμπάτο, πόσα λεφτά χρειάζονται; Δεν ξέρω, έχει συν κ πλην το πράγμα. Εγώ πάντως δεν βολεύτηκα και νομίζω ότι πάντα ενοχλώ από άποψη έντασης. Βέβαια σου ξαναλέω, δεν είμαι ιδιαίτερα έμπειρος, ούτε κάτι το ιδιαίτερο στην κιθάρα, οπότε σου λέω απλώς τι έχω αποκομίσει από τα λίγα που ξέρω. είδα όμως αυτό και μου άρεσε ιδιαίτερα. Θα το ερευνήσω από κόντα όμως, όταν υπάρξει ευκαιρία, πάντα με τη χρήση μάσκας. κ
-
Επειδή και εγώ ψάχνω τέτοιου είδους ενισχυτές τελευταία, αλλά λόγω lockdown δεν υπάρχει δυνατότητα να τους ακούσω από κοντά, έχω πάθει πλάκα με όσα διαβάζω και ακούω (σχόλια, γνώμες), α) με αυτόν τον Boss Katana και β) με Yamaha THR, οι οποίοι είναι practice amps φυσικά. Γνώμη μου, άσε τη λάμπα για το σπίτι. Αν θες και γκαζάκι ειδικά. Φαντάσου έχω δύο λαμπάτους πλέον στο σπίτι και το έχω αποφασίσει θα τσιμπήσω έναν από τους 2 πιο πάνω Katana ή THR και μάλλον το δεύτερο, αφού τους ακούσω βέβαια από κοντά. Καλά είναι τα βιντεάκια στο youtube, αλλά αν μπορούμε τους ακούμε από κοντά.
-
Εγώ πάντως μπερδεύτηκα, ως προς το αντικείμενο του thread. Εντάξει, έλιωσα στο γέλιο με την ατάκα αυτή και ανταποκρίνεται σε κάποιο βαθμό στην αλήθεια, η βάση του καλού χιούμορ νομίζω είναι πάντα κάτι που στηρίζεται στην αλήθεια.
-
Θεωρώ πως τα jumbo frets βοηθούν εξαιρετικά στην ταχύτητα πέρα από τα bends, εξάλλου τα scalloped necks έχουν την αίσθηση ακόμα μεγαλύτερου τάστου, ο λόγος ότι για να ακουστεί η νότα, ο παίχτης ακουμπάει με τη λιγοστή απαραίτητη δύναμη τη χορδή, επομένως γλυτώνει χρόνο (εκατομμυριοστά αλλά συνολικά..μαζεύονται) για να πάει στην επόμενη νότα. To έχει πει και ο Yngwie Malmsteen αυτό έμμεσα, Basically, it's like having very high frets. But more extreme because I have carved out wood and high frets. You can put a fuckin' train on these things https://www.ultimate-guitar.com/news/general_music_news/yngwie_malmsteen_how_i_got_into_scalloped_fretboards.html
-
Γενικά αυτό που κάνει το μπράτσο πιο γρήγορο, επομένως κατηγοριοποιεί μία κιθάρα σε shred και άλλες σε λιγότερο ή περισσότερο shred, τουλάχιστον για τους περισσότερους κιθαρίστες, είναι το radius σε συνδυασμό με το πάχος-σχήμα των τάστων, medium, jumbo κλπ. Δεν είναι τυχαίο που οι γρήγοροι κιθαρίστες (οκ όχι όλοι προφανώς αλλά αρκετοί αν όχι οι περισσότεροι), χρησιμοποιούν scalloped necks, jumbo frets και πολύ πιο flat μπράτσα από το 12ο τάστο και μετά, που στην ουσία τι κάνουν όλα αυτά; Δίνουν την αίσθηση ότι παίζεις με ακόμα πιο χοντρά και ψηλά τάστα και πιο flat λαιμό και επίσης βολεύουν στα γρήγορα bends. Δες ας πούμε για παράδειγμα η fender, από κάτι 7,5 radius και κάτι vintage τάστα, έβγαλε σταδιακά jumbo frets, scalloped necks. Αυτό το αποδεικνύουν τα signature μοντέλα πχ της fender η οποία απευθύνεται παραδοσιακά σε μη shredders (βλ. πχ τα μοντέλα signature Malmsteen, Eric Johnson, Dave Murray που μάλλον τους λες γρήγορους κιθαρίστες). Χρησιμοποιώ το παράδειγμα της fender γιατί όταν χρειάστηκε να απευθυνθεί σε πιο γρήγορους κιθαρίστες, άλλαξε τα κλασσικά της specs.
-
Να ΄σαι καλά, είμαι φαν της jackson, γιατί όντως φαίνονται μεταλλάδικες αλλά παίζουν τα πάντα. Απλώς μου έκανε εντύπωση ότι η δικιά σου έχει το αμερικάνικο headstock και φαίνεται neck through αλλά δεν θυμάμαι οι παλιές Γιαπωνέζικες να βγαίνουν neck through, οπότε έτσι εξηγείται. Καλά παιξίματα!