Συμφωνώ με τον Γκέκα. Όσο μεγαλώνουν οι εντάσεις, τόσο φαίνονται οι διαφορές μεταξύ των πραγμάτων που συζητάτε.
Στο σπίτι που η ένταση δεν ξεπερνάει αυτή της τηλεόρασης, είτε λάμπα, είτε τρανσίστορ, είτε full digital, το αποτέλεσμα σε ήχο/αίσθηση δεν έχει αξιοσημείωτες διαφορές.
Όταν μπορείς να περάσεις τα 105-110db με συνέπεια, τότε φαίνεται η διαφορά της λάμπας στο experience του παίκτη. Έχω περάσει ωραία και με σοβαρό PA-FRFR stage monitors, αλλά η Marshall η καμπίνα άμα μπορείς να ανοίξεις τον ενισχυτή είναι αλλιώς.
Τα έχω πει 100 φορές, αλλά βλέπω ότι όλοι γράφουμε ακριβώς τα ίδια χωρίς εκατοστό μετατόπισης, οπότε πάμε 101.
Μεγάλωσα με το POD το φασόλι, πέρασα από high end high gain ενισχυτές, πέρασα και από Fractal, Atomic, Helix. Στο σπίτι (εννοώντας διαμέρισμα και όχι αδήλωτο studio στη μέση του πουθενά) είναι αδιανόητο να ανοίξω λάμπα τόσο ώστε να αρπάξουν οι καμπίνες. Στην τελική είναι με τι έχει συνηθίσει ο καθένας. Έχω studio monitors 14 χρόνια τώρα, πλέον η καμπίνα μου φαίνεται περίεργη. Γι'αυτό και αποφεύγω τα απόλυτα statements, έχω δει από κόσμο σαν εμένα, μέχρι και το ανάποδο, δηλαδή άτομα να παίζουν αποκλειστικά με 4x12 και 100άρηδες ενισχυτές, είτε σε σκηνή, είτε στο σαλόνι τους.