-
Αναρτήσεις
140 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
Συμμετοχή ntadis
Artist (1/4)
0
Φήμη
-
Σας ευχαριστώ παίδες..Με βοηθήσατε πολύ! (ήταν χρόνια απορία ;D)
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Sfaku είπες ακριβώς όλα όσα υποψιαζόμουνα ;) Παρεπιπτόντως στη συγκεκριμένη περίπτωση ο αοιδός καταφέρνει -νομίζω χωρίς να υπάρχει κάποιο μετρικό πρόβλημα σε στίχο ή μελωδία- να δημιουργεί ο ίδιος παρατονισμό. Σπανιοτάτη περίπτωση ::)
-
Κατα τραγικη συμπτωση το πρωτο κομματι το ειχα ακουσει πριν λίγο ;) Με 1000 συμφωνώ για την πολυρυθμια και για ότιδηποτε απροοπτο...[κατι βεβαια που κανει μαυρη τη ζωη τραγουδιστη και εκτελεστων] Αλλα έχω την αισθηση οτι στον παρατονισμο μιλάμε για κάτι διαφορετικο, που για αλλους είναι "αναγκαίο κακό" ενω για κάποιους αλλους είναι απλά "κακο"...
-
warwickplayer: δεν προσπαθώ να βρω "φταίχτη" (στιχουργος ή ποιητης), απλά θέλω να καταλάβω 1)πως δημιουργείται, 2) αν μπορεί να αποφευχθεί και 3) αν πρέπει (οπωσδήποτε?) και πώς να αποφευχθεί. Αν για παράδειγμα ο στιχουργος δεν τηρεί το ιδιο μέτρο σε κάποιες στροφες που προοριζονται για κουπλε..Για να χρησιμοποιησει ο συνθετης την ιδια μελωδια στα κουπλε θα πρεπει να αλλαξει την μελωδια. Κατι το οποιο δεν μπορεί να γίνει πάντα με εξίσου αποτελεσματικό τροπο..(Εκει μάλλον κολλάν και τα κολπάκια που λες). Γι αυτο προσπαθώ να καταλάβω, αν ο στιχουργος-γνωρίζοντας οτι γράφει κάτι προς μελοποίηση- "οφειλει" να τηρει καποιους κανόνες ή οχι.. Αν κάποιος γνωρίζει κάποι αρθρο-βιβλιο που εχει σχεση με αυτο θα με ενδιέφερε να το μαθω EDIT: Γενικά ειναι αποδεκτά αυτά τα "κολπάκια" ή ειναι θεμα γουστου?
-
Αυτό υποψιάζομαι κι εγώ (και μάλλον όχι του τραγουδιστή).. Απλά έχω την εντύπωση ότι κάποιες φορές είναι σα να "παρασέρνει" ο στίχος στο να συμβεί αυτό το φαινόμενο κι ότι απλά ο συνθέτης έχει το περιθωριο αλλάζοντας την μελωδία (π.χ στριμώχνοντας κάποιες συλλάβες σε μικρότερες νότες) να το αποφύγει, πιθανόν όμως με μια μικρή "έκπτωση" στην αρτιότητα της μελωδίας EDIT: Δηλαδή πιστεύω κι εγω οτι ειναι σίγουρα θέμα του συνθέτη...αλλά προσπαθω να καταλάβω αν έχει εξίσου ρόλο κι ο στιχουργός σε αυτο
-
Καλημέρα.. Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το φαινόμενο που δημιουργείται σε ένα τραγούδι, στο οποίο έχουμε τονισμό σε συλλαβές που κανονικά δεν θα έπρεπε(?) να τονίζονται (νομίζω λέγεται παρατονισμός) 1)Καταρχήν αυτό είναι καθόλου ανεκτό (αν ναι σε ποιο βαθμό) ? Έχω ακούσει αντικρουόμενες γνώμες 2)Ειναι κάτι που δημιουργείται απ' τον στιχουργό ή απ' το συνθέτη?Ο τραγουδιστής/ια παίζει κάποιο ρόλο σε αυτό? Αν υποθέσουμε οτι ειναι απ' τον στιχουργό υπαρχει τροπος για τον συνθέτη να το "διορθώσει" στην μελοποίηση ή για τον τραγουδιστή να το περάσει πιο "ανώδυνα" στην εκτέλεση? Περιμένω με αγωνία γνώμες :)
-
Καλημέρα.. Μια απορία.. Υπαρχει τρόπος στο Cubase (SX3) να ηχογραφησεις σε ένα Audio Track που εχει ήδη ηχογραφημενο ενα part, και ενώ αλληλεπικαλυπτονται -παλιό και καινούριο part- να ακουγονται και τα δυο? Μεχρι τωρα το κανω σε διαφορετικα tracks απλα θέλω να αποφύγω τον μεγάλο αριθμό τους που με δυσκολευουν στο editing-μειξη κτλ Υποερώτηση: Hχογραφεις τον τραγουδιστη.. καπου κανει λάθος. Κοβεις την ηχογραφηση εκει και θες να συνεχισεις απο εκεινο το σημειο που σταματησες. Πως μπορει να γινει αυτο ομαλα χωρις να "κοβεται" αποτομα ή να ακουγεται αυτο το "κλικ" εκει που ενωνονται τα parts.(μιλάμε πάλι για ιδιο track)
-
Σύγκριση Washburn WD7SCE & WD10SCE (Catalpa vs Mahogany)
Απάντηση ntadis στου ntadis το θέμα Κιθάρες και Ενισχυτές
Sorry που το επαναφέρω (αλλα επείγομαι λίγο για αγορα, και έχω μαυρα μεσανυχτα παρα το ψαξιμο σε διαφορα φορουμ) Μήπως μπορει να με βοηθήσει κάποιος τουλαχιστον για το ποιο ξύλο θεωρείται καλύτερο? (Catalpa ή Mahogany?) Εκανα μια έρευνα αλλα δεν μπορεσω να καταλαβω ποιο υπερτερει. -
Καλησπέρα, Θα μπορουσε κάποιος να μου συγκρινει αυτές τις δυο παρόμοιες κιθάρες (καθότι άσχετος). Αυτο που μπορω να καταλάβω είναι ότι καποια διαφορα έχουν στα ξύλα. Washburn WD7SCE [τιμη σε τοπικο καταστημα Nαkα= 215euro] http://www.washburn.com/products/acoustics/harvest/wd7sce.php Washburn WD10SCE [τιμη dv247= 211euro] http://www.washburn.com/products/acoustics/heritage/wd10sce.php Κατι που μου κάνει εντυπωση ειναι οτι στο zzsounds γραφει για την WD7SCE Back-Sides:Catalpa ενώ στο site της Washburn για την ιδια κιθάρα γραφει Mahogany back and sides http://www.zzounds.com/item--WASWD7SCE Θα εκτιμούσα πολύ μια βοηθεια..
-
Γειαχαρα φίλε Ψαχνω κι εγω -για άλλους λόγους βεβαια- κάτι παρομοιο και μου γυαλισε αυτο το Korg Sound on Sound. Αν κατεχεις απο Αγγλικα εδω εχει μια αναλυτικη κριτικη[νομιζω αξιοπιστη] http://www.soundonsound.com/sos/sep10/articles/korg-soundonsound.htm#3 . Σε περιπτωση που το πηρες αν θες πες μας πως σου φανηκε.
-
Καλή χρονιά... Kατεληξα εδω μιας και δεν μπορω να βρω πουθενα αλλού απαντηση [στο TaxHeaven λεει οτι πρεπει να εισαι λογιστης για να εγγραφεις].. Ελπιζω να υπαρχει κανα μουσικος λογιστης εδω τριγυρω. Ειμαι μουσικος και εκανα εναρξη πριν 2-3 χρονια σαν Ελευθερος Επαγγελματιας στον ΟΑΕΕ, με βασικη δραστηριοτητα "ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ" και δευτερευουσες : "υπηρεσιες μουσικης ορχηστρας" και "μουσικοσυνθετης". Ο μονος λογος που εκανα την εναρξη ηταν για ασφαλιση και για να παρω καποια στιγμη και καμμια συνταξη [λεμε τωρα] Κυριως ασχολουμαι με ιδιαιτερα αλλα μεχρι τωρα ζητημα να εκοψα συνολικα καμμια 20αρια αποδειξεις-σχεδον ολες απο ιδιαιτερα. Οι μαθητες μου συνηθως οχι μονο δεν τις ζηταν αλλα τις αποφευγουν κιολας [δεν ξερω γιατι τις φοβουνται :)] .Δεν ειναι ομως αυτο το θεμα.. Το θεμα ειναι οτι αυτην τη στιγμη οι εισφορες που πληρωνω ειναι καπου 390 ευρω το διμηνο και σιγα σιγα αυξανονται τη στιγμη που τα εσοδα μου απ τα ιδιαιτερα δεν ξεπρνουν τα 350-450 ευρω το μηνα.. Απ' την αλλη υπαρχει η δυνατοτητα να μου γινει εστω και "εικονικα" προσληψη απο ενα ωδειο. Θα ηταν μηπως καλυτερα να κανω αυτο ? Να ξεκοψω τελειως απ το τεβε-οαεε και να πληρωνω εγω ο ιδιος τα ενσημα μου ή κατι τετοιο ? Να ξαναπω οτι ο μονος λογος για την εναρξη σαν ελευθ. επαγγελματιας ηταν για ασφαλιση +συνταξη.. Μηπως με συμφερει να πληρωνω τα ενσημα εγω [δουλευοντας ειτε λιγες ωρες ειτε εικονικα στο ωδειο] αντι να πληρωνω τις εισφορες στον ΟΑΕΕ που ανεβουν και σε λιγα χρονια θα ειναι καν 600αρι το διμηνο? [Με 350 ευρω νομιζω πιο πολυ θα ταιριαζε να ειμαι στον ΟΑΕΔ γραμμενος παρα στον ΟΑΕΕ και να πληρωνω 200 ευρω το μηνα εισφορες. :) ]
-
Φίλε CLASSIC σ' ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου αλλά το ξαναλέω για τρίτη φορά Δεν χρειάζομαι Απλά ρωτάω αν χρειάζεται να συνδέσω κατι ανάμεσα στο πιάνο και τον όποιο εξοπλισμό του μαγαζιού [π.χ D.I., κάτι για ενίσχυση κτλ]. με δεδομένα ότι: 1.Δεν χρειάζομαι καμμιά πολύ δυνατή ένταση 2.Δεν πρόκειται για Livαδικα και επομένως φαντάζομαι δεν έχουν τίποτα από εξοπλισμό
-
Γειαχαρά CLASSIC.. Όχι μιλάω καθαρα για σόλο πιάνο (ούτε φωνή,ούτε άλλο όργανο)..Η μουσική περισσότερο σε ρόλο "μουσικό χαλί" και όχι συναυλιακές φάσεις. Το μεικτάκι το ανέφερα μήπως βοηθάει σαν προενίσχυση... Όσο για το ακροατήριο είμαι πλήρως κατατοπισμένος για τα δεδομένα ;) edit:...και καλή χρονιά σε όλους
-
Γεια παίδες... Έχω ενα stage piano (Yamaha P85) http://www.yamahap85.com/yamaha-p-85.html και το ψάχνω για διάφορα live [solo piano] . Μιλάμε για χαλαρές καταστάσεις (τύπου Piano restaurant, "βραδιές πιάνου" κτλ ) Αυτό που θέλω να ρώτησω: Σε περίπτωσεις μαγαζιών που δεν είναι livadika και επομένως δεν εχουν κατάλληλο εξοπλισμό για live -πχ απλά cafe- εκτός απο τα πληκτρα τι αλλο θα χρειαστω? Χρειαζομαι καποιον ενισχυτή ή κατι τετοιο? Δεν εχω ιδέα τι εχουν συνηθως στη διαθεση τους αυτα τα μαγαζια για να παιζουν τη δικη τους μουσική, αλλα φανταζομαι συνήθως εχουν ενα λαπτοπ, ηχεια (και κανα μεικτη?). Σ' αυτην την περιπτωση γινεται αν συνδεσω απλα τα πληκτρα ή χρειαζεται καποια εξτρα ενισχυση? Εχω κι αυτο το μεικτακι (tapco by mackie Mix.60) Δεν ξερω αν θα βοηθουσε κατι. http://www.tapcoworld.com/scripts/showimage.html?u=/products/mixseries/photos/MIX60-TOP.jpg. Να επαναλάβω οτι μιλαμε κυρίως για χαλαρές καταστασεις χωρις πολυ δυνατη ενταση. cya