Προς το περιεχόμενο

audiobox

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    341
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Τόπος
    SERRES

Συμμετοχή audiobox

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. Λίγες συμβουλές για υποψήφιους αγοραστές laptop για χρήση audio. Η firewire έξοδος που χρειάζεστε για να συνδέσετε την κάρτα ήχου, μπορεί να αποδειχτεί προβληματική και να σας δημιουργήσει αξεπέραστα προβλήματα. Στην περίπτωση που το laptop δεν διαθέτει on board firewire (i.link) έξοδο, τα πράγματα είναι σχετικά απλά. Αγοράζετε μία express card 34 με εξόδους Firewire. Προτιμήστε το chipset να είναι Texas Instrument (TI) ή VIA κατά σειρά προτίμησης. Επίσης να μην είναι η κάρτα combo δηλ. να μην έχει firewire και usb εξόδους, ούτε firewire a (400) ή b (800) ταυτόχρονα. Ωστόσο έχει σημασία να τσεκάρετε και κάτι ακόμα. Πολλοί κατασκευαστές laptop χρησιμοποιούν έναν συγκεκριμένο controller ο οποίος ελέγχει είτε την on board firewire, είτε την express card 34 (στην ουσία τον PCI express δίαυλο). Ο controller αυτός είναι της εταιρίας JMICRON. Τον έχω συναντήσει σε πολλά μοντέλα laptop της HP και σε άλλους κατασκευαστές. Ο συγκεκριμένος controller είναι ΠΛΗΡΩΣ ΑΣΥΜΒΑΤΟΣ, με οποιαδήποτε εφαρμογή audio σε firewire σύνδεση και καθιστά ολόκληρο το laptop άχρηστο. Έτσι αν η on board FW έξοδος ελέγχεται από chip της Jmicron, δεν έχετε καμία ελπίδα, καμία κάρτα ήχου να συνδεθεί εκεί. Επίσης αν υπάρχει ελεγκτής Jmicron στον PCIe δίαυλο, δεν θα λειτουργήσει σωστά και καμία express card 34 που θα βάλετε στο laptop σας, ακόμη και αν έχει Texas Instrument chip. Προσοχή ή Jmicron κατασκευάζει controllers και για άλλα μέρη του υπολογιστή πχ για τους card reader. Αυτό δεν είναι πρόβλημα. Τα ίδια προβλήματα ασυμβατότητας παρουσιάζουν και τα chipset της NEC. Πρέπει να αποφεύγονται και αυτά. Είναι πλήρως ασύμβατα με όλες τις κάρτες ήχου της Presonus και φαντάζομαι και με πολλές ακόμα εταιρίες. Laptop με firewire εξόδους on board υπάρχουν πλέον αρκετά στην αγορά, αλλά είναι σχεδόν αδύνατο να βρει κανείς κάποιο με TI ή με VIA chipset. Ακόμα και αν κάποιο μοντέλο κυκλοφορήσει με τέτοιους controller, υπάρχει μεγάλη σε πιθανότητα κάποια μελλοντική παρτίδα ή σε κάποια παραλλαγή της σειράς, ο controller να αλλάξει. Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος έχει εντοπίσει ένα συγκεκριμένο μοντέλο (από φίλο ή από τα specs στο internet) καλά θα κάνει να ελέγξει το ίδιο το laptop που αυτός προτίθεται να αγοράσει. Υπάρχει ακόμη μία εταιρία που κατασκευάζει ελεγκτές για τις on board firewire εξόδους, η Ricoh. Θεωρούνται αξιόπιστα αλλά όχι 100% για όλα τα μοντέλα καρτών ήχου. Θα πρέπει κανείς να τσεκάρει την συγκεκριμένη δικιά του κάρτα ήχου, με τον συγκεκριμένο controller. Πάντως έχει μεγάλες πιθανότητες να μην αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Η Presonus αναφέρει ασυμβατότητα και με τις κάρτες γραφικών ATI Radeo 9000/9001 IGP Video Chipset και motherboards με nforce4 Chipset. Είναι πολύ πιθανόν αυτά να δημιουργούν προβλήματα και σε άλλες κάρτες ήχου. Πως ξέρω ποιος είναι ο controller της onboard Firewire εξόδου που διαθέτει το laptop μου ή αυτό που θέλω να αγοράσω? Πολύ κατασκευαστές το αναφέρουν, αλλά θέλει πολύ ψάξιμο στην σελίδα support του μοντέλου ή στους drivers που διαθέτει για download η κάθε εταιρία. Εάν είναι αδύνατο να βρεθεί αυτή η πληροφορία από τον κατασκευαστή, τότε χρησιμοποιούμε ένα προγραμματάκι που λέγεται ohci tool. Απλά το τρέχουμε και μας αναφέρει τα πάντα για το Firewire του υπολογιστή μας, είτε είναι onboard, είτε σε express card, είτε σε PCI ή PCIe. https://dev.tctechnologies.tc/tcat/tags/release/public/latest/binary/tools/ohciTool/Win32/Release/ohciTool.exe Στο forum της Presonus, υπάρχει αυτό το topic, που είναι κατατοπιστικό για όλους τους χρήστες FW καρτών ήχου : http://forums.presonus.com/posts/list/3535.page Επίσης στο ίδιο forum, θα βρει κανείς πολλά ακόμα topic με αρκετές πληροφορίες για τις FW συνδέσεις. Παρόμοια topic, υπάρχουν και σε forum άλλων εταιριών πχ. M-audio και καλό θα είναι να διαβαστούν αναλυτικά. Και φυσικά να μην ξεχνάμε, πως πρέπει να κάνουμε και όλες τις κλασικές και πολύ γνωστές optimization/tuning επεμβάσεις στον υπολογιστή μας, για χρήση audio και firewire, πχ. απενεργοποίηση της Onboard κάρτας ήχου, προσαρμογή για βέλτιστες επιδόσεις και όχι για βέλτιστη εμφάνιση, απενεργοποίηση του firewire ως προσαρμογέα δικτύου, απενεργοποίηση όλων των περιτών λειτουργιών του λειτουργικού συστήματος, αλλαγή του firewire driver σε legacy mode για χρήση σε 64bit (όπου χρειάζεται) κτλ. κτλ. πράγματα γνωστά από πάμπολες σελίδες και forum στο ιντερνετ. Επίσης, για τους εραστές της ταχύτητας και του πολύ χαμηλού latency, η καλύτερη και ασφαλέστερη σύνδεση για σταθερούς υπολογιστές, είναι η εσωτερική κάρτα ήχου, σε PCIe δίαυλο, επάνω στο motherboard. H RME raydat με buffer 32 samples στο cubase αναφέρει input και output latency 0,75 ms!!! Καλές συνδέσεις…
  2. Από που μπορεί να αγοράσει κανείς το Sony Sound Forge 10, στην Ελλάδα?
  3. Πριν από χρόνια, έπαιζε το σενάριο της δημιουργίας δεύτερης σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Για τον ίδιο λόγο που δεν έγινε ποτέ αυτή, κόπηκαν και οι μεταφορές δεμάτων με ΟΣΕ. Δηλ.πλάκωσαν όλες οι "ευγενείς" συντεχνίες φορτηγατζήδων μεταφορών, κούριερ και λοιπών συμφερόντων και κάναν τα πάντα να μην δουλέψει ποτέ αυτή η ιστορία. Γιατί ποιός θα έκανε κόντρα τον ΟΣΕ, άμα σου κατέβαζε το μηχανάκι με μόνο 20 ευρώ?
  4. Ναι αλλά την υποδοχή express card 34 του laptop, με την σειρά του δεν την ελέγχει ένας controller μέσα στο laptop? Αν είναι και ο ίδιος προβληματικός jmicron? Δηλ. η express card είναι συνδεδεμένη κατευθείαν πάνω στο buss της CPU ή του chipset, χωρίς άλλη παρεμβολή?
  5. Λοιπόν παίδες, τα πράγματα έχουν ως εξής τελικά (?): α) Δεν τίθεται θέμα τροφοδοσίας της κάρτας ήχου, δουλεύει μόνιμα με το τροφοδοτικό της. β) Το γεγονός που περιέγραψα (με φλασάκι usb) στον fujitsu-siemenes Amilo, είναι πραγματικότητα και καλό είναι αν έχετε προβλήματα εγκατάστασης F/W κάρτας σε laptop τύπου Amilo να το δοκιμάσετε. γ) Στο κυρίως θέμα τώρα που είναι ο HP Pavilion Dv6 ..... (όπου ..... τα αντίστοιχα μοντέλα) : Στα μοντέλα αυτά Pavilion Dv6.... η HP αλλά και η θυγατρική της Compaq σε αντίστοιχα μοντέλα χρησιμοποιούν τον ελεγκτή IEEE1394 μιας εταιρίας που ονομάζετε JMICRON. Επίσης και για κακή μας τύχη, φαίνεται ότι ο ίδιος ελεγκτής (ή ίδιου τύπου JMICRON) χρησιμοποιείται και για την θύρα express card 34. Ο συγκεκριμένος ελεγκτής ΔΥΣΤΥΧΩΣ, παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα συμβατότητας και φαίνεται πως η HP τον επέλεξε, απλά ως φτηνή λύση. Με ενδελεχή αναζήτηση στο google, βρίσκεις post σε μουσικά forum που αναφέρονται στον ελεγκτή αυτόν JMICRON και στην συγκεκριμένη σειρά της HP Dv6.... Όλες οι αναφορές, μιλάνε για ένα laptop που έχει εξ αρχής κατασκευαστικό θέμα με την χρήση του JMICRON και στην ουσία καθιστούν ολόκληρο το laptop ΑΧΡΗΣΤΟ. Ούτε FW controllers express card με TI chipset, ούτε με οτιδήποτε άλλο, ούτε με τον onboard FW controller, μπορεί να γίνει δουλειά. Ενδεικτικά αναφέρω από τα post : "I've seen a lot of people with problems running the DVx laptops for some reason..." "Sorry to say, but the problem is exactly your notebook. The whole DV series of HP have FireWire controller based on absolutely NOT working with audio chipset JMicron (but you won't find the brand of the controller in any tech specs). A friend of mine bought dv7 and we just couldn't make it run with following audio interfaces - Presonus, Focusrite and my DK6. We tried solving this problem with an FW Express card with TI chipset - again with no success." ....Μαμάκα μου...την που.....με..! Επειδή έχω φάει ένα μήνα από την ζωή μου, με αυτό το HP Dv6-2160sv laptop και επειδή έχω δοκιμάσει ΟΛΕΣ τις πιθανές λύσεις, με 2 διαφορετικές κάρτες ήχου και με 3 διαφορετικές express card FW, έχω καταλήξει στο παραπάνω συμπέρασμα που αντιγράφω από ξένο post. Οπότε : 1) Με καλή καρδιά, να προειδοποιήσω πιθανούς υποψήφιους αγοραστές και χρήστες των συγκεκριμένων μοντέλων laptop. 2) Υπάρχει κομπιουτεράς, που μπορεί να επιβεβαιώσει τι συμβαίνει στα συγκεκριμένα laptop, τουλάχιστον σε ότι αφορά την express card 34 και τον on board controller ? Υπάρχει περίπτωση να το συννεφέρουμε το πράγμα? (Άλλους drivers για την express card 34 πχ.) 3) Για μία τελευταία φορά να ζητήσω την εμπειρία σας, μόνο από κατόχους HP σειράς dv6..., αν έχετε καταφέρει κάτι με αυτά τα laptop και με ποιά κάρτα ήχου ή express card 34 FW controllers?
  6. Το να πάρεις ένα woofer, μία κόρνα, ένα crossover και να τα συνδέσεις, δεν σημαίνει ότι έτσι κάνεις ένα ηχείο. Υπάρχει πολύς (πάρα πολύς) κόσμος, που φτιάχνει ή διορθώνει δικά του ηχεία με αυτόν τον τρόπο (τα λεγόμενα "καρφωτά"). Υπάρχουν κάποιες πολλές λεπτομέρειες που πρέπει να λάβεις υπόψιν σου, για να φτάσει το ηχείο να είναι ελάχιστα "σωστό" σε μία τέτοια κατασκευή. Καταρχάς οι ωμικές αντιστάσεις γούφερ/κόρνας. 'Επειτα τα βαττ τους. Δηλ. στο τέλος το ηχείο, πόσα βαττ και σε πόσα ώμ θα σου βγεί για να ξέρεις και με τι ενίσχυση θα το δουλέψεις. Έπειτα η συχνότητα κροσσαρίσματος. Το κροσσόβερ που θα πάρεις, που κάνει τις αποκές μεταξύ γούφερ/κόρνας? Και αυτή η συχνότητα αποκοπής είναι σχετικά ενδεδειγμένη για τον συνδυασμό του συγκεκριμένου γούφερ και της συγκεκριμένης κόρνας? Έπειτα η καμπίνα. Έχει τα σωστά λίτρα για να ολοκληρώσει και να διαχειριστεί σωστά τον παραγόμενο ήχο? Σε ποιά συχνότητα ιδιοσυντονίζεται? Θα βάλεις μέσα λίγο υαλοβάμβακα ή πολύ περισσότερο? Το γούφερ και η κόρνα έχουν σωστά ευθυγραμισμένες τις μεμβράνες τους μέσα στην καμπίνα ή μήπως η κόρνα ή το γούφερ είναι λίγα εκατοστά πιο μέσα ή πιο έξω το ένα από το άλλο? Η καμπίνα έχει οπές bass reflex? Μπροστά η πίσω? Σε γενικές γραμμές, αυτά θα πρέπει να τα ψάξεις αναλόγως πόσο σοβαρή δουλειά, θέλεις να κάνεις. Διαφορετικά ναι και με κλειστά μάτια να διαλέξεις γούφερ/κόρνα/κροσσόβερ η δουλειά σου θα γίνει δηλ. το ηχείο θα παίξει. Τώρα τι θα ακούσεις, αυτό είναι άλλο θέμα.
  7. Παίδες, ευχαριστώ για την προσπάθεια και το σουλούπωμα και για το χαμόγελο στο FW bus... Ε, ναι... τέτοιο λεωφορείο δεν υπάρχει...! Θα το γυρίσω σε win7-32 bit να δω τι γίνεται, να μην χάσουμε και τα 6gb RAM. Πάντως κρίμα από τον θεό, να μην υπάρχει τόσα χρόνια σοβαρή λύση με το θέμα firewire και την Microsoft. Δηλαδή τι πρέπει να κάνει κανείς? 'Ολα τα εμπλεκόμενα μέρη (microsoft, κατασκευαστής laptop, κατασκευαστής κάρτας) μιλάνε για συμβατότητα, δίνουν drivers και να τα αποτελέσματα... Σκας 1500 ευρώ και μετά ξανασκάς από...την πλάτη. Με την ευκαιρία και μήπως αυτό βοηθήσει κάποιους άλλους, σε laptop futjitsu-Siemens Amilo, με winXP-sp3-32 bit, η Presonus Firestudio FW, δούλευε μόνο, αν σε κάποια θύρα usb, έβαζες ένα φλασάκι ή οποιαδήποτε άλλη συσκευή (πχ εξωτερικός δίσκος) που ο υπολογιστής την έβλεπε ως usb massive storage device. Μόνο τότε και με το φλασάκι αυτό πάντα παρόν, δούλευε άριστα η κάρτα. Αν το έβγαζες, η επικοινωνία χανόταν. Συμπέρασμα : Για κάποιο λόγο, ή αδυναμία των drivers της presonus (δύσκολο) ή η αδυναμία της express card με τις FW θύρες, ή λόγω του συγκεκριμένου laptop, με την σύνδεση της κάρτας ήχου, το laptop ενώ την αναγνώριζε δεν "άνοιγε" και το data buss και έτσι δεδομένα (ήχος) δεν περνούσαν. Με το που έβαζες το φλασάκι, σε οποιαδήποτε usb θύρα, ο υπολογιστής το έβλεπε και "επέτρεπε" την επικοινωνία δεδομένων στις συσκευές, συμπεριλαμβανομένης και της κάρτας ήχου. Κουφό αλλά πραγματικό. Σε αυτό το laptop η Presonus δούλεψε άριστα με αυτόν τον τρόπο (με φλασάκι) για 2 συναπτά έτη. Οπότε, σιγά-σιγά (με κάτι τέτοια) μου περνάει και από το μυαλό και το...ευχέλαιο.
  8. Χαίρετε. Τα πράγματα έφτασαν στον αμήν και ψάχνουμε για καλές ιδέες... Υπάρχει ένα laptop Hp pavillion dv6-2160sv. Διαθέτει μεταξύ άλλων, i5 επεξεργαστή, 6GB ram, on board 4pin firewire και express card 34. Τρέχει win 7-64bit. Είναι ενημερωμένο σε όλα, sp1 για win7, drivers, bios κτλ. τόσο από το site της HP όσο και από την microsoft. Υπάρχουν 2 κάρτες ήχου FW, η saffire pro 24 της focusrite και η firestudio της presonus. Εκτός από την on board fw είσοδο, υπάρχουν και 3(!) express card με 2 θύρες fw 400 η κάθε μία. Και οι 3 κάρτες είναι plug'n'play για win7 και καμία δεν διαθέτει ιδιαίτερο driver εγκατάστασης. Όλες είναι από διαφορετικούς κατασκευαστές και οι 2 διαθέτουν chipset ΤΙ, ενώ η άλλη VIA. Και τώρα η απελπισία... Καμμία από τις 2 κάρτες ήχου, με τους τελευταίους drivers από τα site τους, για win7-64 bit, δεν λέει να δουλέψει... Ούτε με την on board FW, ούτε με καμμία από τις 3 express card. Έχουμε γυρίσει τα firewire σε legacy mode,τίποτα. Έχουμε απενεργοποιήσει ασύρματο, δίκτυο, on board κάρτα ήχου, κτλ. τίποτα. Έχουμε αναστείλει όλες τις ρυθμίσεις ελέγχου ενέργειας στις συσκευές, τίποτα. Και γενικώς ότι και να κάναμε τίποτα. Η συμπεριφορά τους έχει ως εξής: Οι 2 express card με ΤΙ chipset, βλέπονται από τον υπολογιστή στο εικονίδιο "ασφαλής κατάργηση υλικού" ως PCI to PCI bridge (είναι αγορασμένες πριν 2 χρόνια), ενώ αυτή με το VIA chipset ως ελεκτής IEEE 1394. Ωστόσο στην διαχείρηση συσκευών ο υπολογιστής τις βλέπει και τις 3 κανονικά σαν ελεγκτές FW 1394 και μάλιστα αναγνωρίζει και εμφανίζει και τα chipset (Texas instruments ή VIA). Με την εισαγωγή τους στον υπολογιστή, ανιχνεύονται άμεσα και λειτουργούν σωστά. Τόσο η εγκατάσταση της focusrite, όσο και της presonus,γίνονται κανονικά. Τα control panel των καρτών ανοίγουν κανονικά και η επικοινωνία με τα interface γίνεται ομαλά. Έχουμε άμεσο sync, όλες οι λειτουργίες είναι διαθέσιμες και η ταχύτητες επικοινωνίας είναι αστραπιαίες, δεν υπάρχει αργοπορία, κολλήματα ή συμπεριφορά που να δείχνει κάτι στραβό.Το Soundforge, cubase 5 και Reaper, βλέπουν τις κάρτες κανονικά. Ακόμη και με buffer χαμηλό στα 64 samples, τα Interface είναι παρόν, έχουν sync και δεν δημιουργείται το παραμικρό πρόβλημα στην επικοινωνία. Μέχρι να πατήσεις space bar (play)... Τότε το playback παγώνει, τα Vuμετρα των προγραμμάτων το ίδιο, ήχος δεν υπάρχει ή παίζει 5 δευτελόλεπτα και μετά σταματάει, ο cursor μέσα στο audio track δεν προχωράει. Μόλις πατήσουμε pause, όλα καλά. Τα προγράμματα δεν έχουν κολλήσει και επανέρχονται σε λειτουργία stop, οι κάρτες μια χαρά, όλα τα άλλα δουλεύουν τέλεια. Η presonus με μία από τις 2 express card με TI, σε άλλο laptop με XPsp3 δούλευε κανονικά. Είναι εντυπωσιακό, πως 2 διαφορετικές κάρτες ήχου από άλλο κατασκευαστήμε win7-64 bit πρόγραμμα και drivers και 3 διαφορετικές express card FW, με chipset ΤΙ και VIA δεν μπορούν να δουλέψουν σε αυτό το laptop. Ωστόσο, επειδή όλα λειτουργούν τέλεια, ...εκτός από όταν πατάς το Play, σκεφτήκαμε ότι ίσως υπάρχει καμιά λεπτομέρια που μας ξεφεύγει.... Υπάρχει θέμα conficts μνήμης και IRQ στα win7? Μπορεί να αντιμετωπιστεί? Αξίζει να απενεργοποιήσουμε και τον on board card reader? Υπάρχει τρόπος στα win7 να δούμε μέσα σπό την διαχείρηση συστήματος την λειτουργία της κάρτας και τι την ενοχλεί? Επειδή οι κάρτες στήνονται κανονικά και έχουμε διακοπτόμενο και κολλημένο ήχο, το πρόβλημα παραπέμπει σε "παρενόχληση" του FW bus, από κάτι άλλο? Γνωρίζει κανείς αν τα Hewlett Packard laptop, έχουν συγκεκριμένο πρόβλημα με το firewire ή την express card? (άλλη τοπολογία στο motherboard, άλλη λειτουργία). Πάει κάπου το μυαλό σας?
  9. Αν και υπερβολικά ετεροχρονισμένα, συμπληρώνω για μελλοντικές αναγνώσεις, ότι το μέγιστο ωφέλιμο μήκος της οπτικής ίνας, εξαρτάται από το υλικό της. Οι οπτικές ίνες που χρησιμοποιούμε εμείς, του εμπορίου, είναι fiber optic, δηλ. έχουν πλαστικό υλικό για την ίνα. Αν και κάνει την δουλειά της καλά, είναι εγγυημένη για αποστάσεις εως 20 περίπου μέτρα, λόγο απωλειών στην ανάκλαση του φωτός. Μάλιστα κάποιες οπτικές ίνες, παρουσιάζουν απώλειες μετρήσιμες db/m, ευτυχώς αφορούν την ένταση του σήματος και όχι το ποιοτικό περιεχόμενο του, αφού είναι ψηφιακό το format. Οι οπτικές ίνες που χρησιμοποιούνται για μεγάλες αποστάσεις έιναι military specs. Η ίνα είναι φτιαγμένη από γυάλι ή τι άλλο υλικό που επιτρέπει άριστη ανάκλαση για τεράστιες αποστάσεις και πιθανόν η ένταση του φωτός ή η συχνότητα να είναι διαφορετική, από τα συστήματα που τις χρησιμοποιούν. Διαθέτουν άλλου τύπου φις στην άκρη, αν και φαντάζομαι ότι αυτό αλλάζει, υπάρχουν σε διάφορα διαμετρήματα και είναι πολύ ακριβές. Η ALVA, επίσημος συνεργάτης της RME, στην Ελλάδα από ΝΑΚΑ, διαθέτει νομίζω και τέτοιες οπτικές. Πάντως είναι ιδιαίτερη κατηγορία οπτικής ίνας και όποιος ενδιαφέρεται θα πρέπει να παραγγείλει. Για τις απλές οπτικές για μεγάλες αποστάσεις, ή μετατρέπουμε το format σε ethernet, madi, aes/ebu ή χρησιμοποιούμε repeters, refreshers ή active spliters για να τονόσουμε το σήμα για άλλα 20 μέτρα.
  10. Το πήρες πολύ...βαριά αυτό που έγραψα... Θα δεις διαφορές και με πολύ πιο λογικές λύσεις, απλά ήθελα να σου πω ότι με μοκέτες και χαλιά πάλι τα αυτιά σας θα σφυρίζουν και αντί για 20 μικροφωνισμούς θα έχεις πχ. 15. Έπειτα αν τώρα σας πονάνε τα αυτιά και θολώνετε, πράγμα που σημαίνει οτι βαράτε, πως θα το γυρίσετε μιας σε ... σκουπάκι? Αυτό που έχεις στο link είναι για να διαχέεται ο ήχος. Χρήσιμο, αλλά για εσάς προέχει η απορόφηση δηλ. σφουγγάρι, πετροβάμβακας, αφρολέξ κτλ. Επίσης αν χωράει κανένας καναπές παχύς ή πολυθρόνα αφράτη, χώστε.
  11. Ναι ξανά και στην ουσία εσύ επιμένεις να πηγαίνεις από τον ένα κονβέρτορα στον άλλον και πάλι πίσω, με αυτό που θες να κάνεις, χώρια ότι το alesis δεν έχει τίποτα να σου προσφέρει ως έξτρα ποιότητα, μόνο ίσως για την περίπτωση που θες να πάρεις 8 κανάλια split για λόγους monitoring πχ.
  12. Από την στιγμή που επιμένεις να χρησιμοποιείς το DI ως splitter, στέλνεις το ίδιο σήμα ταυτόχρονα και στις 2 συσκευές. Αν η 01v πιστεύεις ή το έχεις τσεκάρει ότι έχει καλύτερη προενίσχυση από αυτήν της κάρτας ήχου, τότε πιθανώς να αξίζει. Επίσης αν τα συνδέσεις adat δεν θα χρειαστεί να χρησιμοποιείς πλέον το DI, αφού κατευθείαν θα καρφώνεις πάνω στην 01v, και θα στέλνεις μέχρι και 8 κανάλια εως 48khz/24 bit στην κάρτα ήχου, έχοντας τα κανάλια αυτά σε direct out - pre eq. Έτσι το σήμα με το που μπαίνει στην 01v, έχοντας μόνο το gain του καναλιού δηλ. την προενίσχυση της κονσόλας, θα φεύγει αναλίωτο για την κάρτα, αλλά θα σου μένει και μέσα στην κονσόλα για την δική σου μίξη. Και μόνο που θα ξεφορτωθείς το DI της Behringer, αξίζει τον κόπο. Και η προενίσχυση της 01v, είναι πολύ καλή. Φυσικά μετά πρέπει να χρονίσεις (clocking / syncing) της 2 συσκευές σωστά.
  13. Από προσωπική εμπειρία, σε ΤΟΣΟ μικρό δωμάτιο, δεν θα βγάλετε καθόλου εύκολα άκρη. Χρειάζεται ισχυρή ηχοαπορόφηση δηλαδή σχεδόν πλήρης κάλυψη του δωματίου με τουλάχιστον 10 πόντους πάχος υλικών. Σκόρπια πράγματα του τύπου 1-2 μπασοπαγίδες εδώ, λίγο σφουγγάρι εκεί, ένα χαλί εδώ κτλ. δεν κάνουν ΤΙΠΟΤΕ. Απλές και λογικές λύσεις 2 : α) Όλοι με ακουστικά. β) ΠΟΛΥ χαμηλές εντάσεις.
  14. Η σύνδεση coaxial spdif και η AES/EBU διαφέρουν σε 2 σημεία. Το πρώτο, ότι στην σύνδεση AES/EBU υπάρχει επιπλέον πληροφορία για το format του σήματος, αλλά καμία διαφορά σε ότι αφορά το σήμα καθεαυτό. Για τις επιπλέον πληροφορίες χρησιμοποιείται το τρίτο pin του XLR και αυτός είναι ο λόγος που η σύνδεση αυτή χρησιμοποιεί τριπολικό XLR και όχι διπολικό RCA. Αυτό σημαίνει ότι πρακτικά δεν έχεις ΚΑΜΙΑ διαφορά στο σήμα και στην ποιότητα του. Συνεπώς η αμφίδρομη επικοινωνία coaxial και AES/EBU γίνεται χωρίς κανένα πρόβλημα μεταξύ τους. Δεύτερη διαφορά η τάση σήματος. Τα δύο σήματα στέλνουν πληροφορίες χρησιμοποιώντας διαφορετική στάθμη ηλεκτρικού ρεύματος. Οι περισσότεροι adaptors του είδους, απλά χρησιμοποιούν μερικές αντιστάσεις για να εξισοροποήσουν την ηλεκτρική τάση, από την μία σύνδεση στην άλλη. Είναι κάτι που μπορείς να κάνεις και μόνος σου, ή να παραγγείλεις να σου το κάνουν με κόστος πχ. 10 ευρώ. Ακριβοί αντάπτορες οι οποίοι παρέχουν πλήρη μετατροπή του format είναι στην ουσία άχρίαστοι. Σχεδιαγράμματα υπάρχουν άπειρα στο internet και πολύ εύκολα. Πολλές ψηφιακές συσκευές ή κάρτες ήχου, διαθέτουν επιλογή να ορίσεις από την σύνδεση coaxial που διαθέτουν αν θα στέλνουν σήμα SPDIF ή AES/EBU. Στην ουσία στέλνουν το ίδιο σήμα σε άλλη ηλεκτρική στάθμη. Αν δοκιμάσεις να συνδέσεις απευθείας SPDIF και AES/EBU χωρίς adaptor, έχεις 99% πιθανότητα να μην έχεις ΑΠΟΛΥΤΩΣ κανένα πρόβλημα. Χρειάζεσαι μόνο ένα καλώδιο XLR σε RCA χρησιμοποιώντας τα pin 2 και 3 του XLR, συνδέοντας το 2 στην γείωση του RCA και το 3 στο κέντρο του RCA. To pin 1 του XLR, μένει ασύνδετο. Αν η απόσταση των 2 συσκευών είναι μικρότερη των 3 μέτρων, δεν χρειάζεται να ανησυχείς αν το καλώδιο θα είναι 75 ή 110 ohm. Στο φινάλε μπορεί να είναι και απλό μικροφωνικό καλώδιο. Το καλώδιο 75ohm στην ουσία είναι video καλώδιο. Μπορείς να το ζητήσεις ως video καλώδιο ακόμη και από μαγαζιά που πουλούν τηλεοράσεις. Το 110 ohm θα το βρεις σε αντιπροσωπείες ηχητικών πχ. ΝΑΚΑΣ, BON STUDIO κτλ. Από τα τρία ψηφιακά πρώτυπα που αναφέρεις στο post σου, το 1ο και το 2ο αφορούν την περίπτωση σου και είναι οι 2 διαφορές που εξήγησα παραπάνω. Ο αντάπτορας που πήρες και λες ότι δεν κάνει, μια χαρά κάνει, απλά έχει βύσμα BNC (AES3-id format). Πάρε ένα βύσμα bnc-rca, ή φτιάξε ένα τέτοιο καλωδιάκι, βάλτο μπροστά και όλα καλά. Αν η συσκευή σου δίνει δυνατότητα επιλογής format, επέλεξε το coaxial out, να στέλνει AES και χρησιμοποίησε 110 ohm καλώδιο. Αλλιώς χρησιμοποίησε 75ohm. Στο φινάλε όπως είπα, βάλε ότι καλώδιο βρείς μπροστά σου, για μικρές αποστάσεις. Τώρα και πιό συγκεκριμένα η RME που χρησιμοποιείς, επειδή είναι εταιρία της προκοπής, ξέρω ότι οι εισόδοι/εξόδοι coaxial και AES/EBU που έχει στα μοντέλα της, είναι φτιαγμένες με τέτοιες "ανοχές" ώστε να χρησιμοποιεί και τα 2 format χωρίς πρόβλημα στη διαφορά τάσης του σήματος. Συνεπώς, ένας ακόμα λόγος να χρησιμοποιήσεις απευθείας σύνδεση, χωρίς αντάπτορα. Αν κάτι δεν κατάλαβες ή κάτι δεν σου βγαίνει, στείλε μου pm, να σου στείλω link τόσο για τους ανταπτορες, όσο και για την ακριβή συνδεσμολογία/θεωρία του θέματος. Αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις την ADAT θύρα της RME ως SPDIF TOSLINK, θα πρέπει να το ορίσεις από το control panel της RME και θα χρειαστείς μετατροπέα όπως γράφτηκε παραπάνω πχ. το LINDY. Ωστόσο τέτοιοι μετατροπείς υπάρχουν από πολλές εταιρίες σε παρόμοια τιμή και υπάρχουν και σε ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ αντιπροσωπείες και καταστήματα πχ. το CO2 της m-audio που είναι και splitter και θα το βρεις στην Elina. Νομίζω και η samson έχει, που την πήρε πρόσφατα ο Στόλλας. Γιατί πρέπει δηλαδή όλα τα link και όλες οι παραγγελίες να είναι από το Thomann? Το LINDY που κάνει 40 ευρώ, αν πληρώσεις και 25 ευρώ μεταφορικά βγαίνει πιό ακριβό από το CO2, που θα το πάρεις από Ελλάδα και μάλιστα την ίδια μέρα...
  15. Συμπληρώνοντας την προηγούμενη, παρέμβαση μου, θα έλεγα ότι εκτός από ένα πολύ χρήσιμο googling για ανεύρεση πολλών πληροφοριών επί του θέματος με την φράση "asymetrical waveform", υποψιάζομαι το εξής, χωρίς να το έχω τσεκάρει στην πράξη : Το μικρόφωνο που χρησιμοποιείς, διαθέτει 2 κάψες. Καθώς αυτές είναι τοποθετημένες η μία απέναντι από την άλλη, μέσα στο σώμα του μικροφώνου (και ο συνδιασμός τους είναι που μας δίνει τα διαφορετικά πολικά διαγράμματα), μου φαίνεται λογικό ότι εφόσον μιλάμε μπροστά στο μικρόφωνο και άρα μόνο στην πρώτη κάψα, η δεύτερη (η από πίσω) "συμμετέχει" λιγότερο καθώς επηρεάζεται λιγότερο από την πηγή του ήχου, εξού και η ασύμετρη κυμματομορφή. Έχω παρατηρήσει το ίδιο και στο πολύ γνωστό AKG414 να συμβαίνει, χρησιμοποιώντας 2 εντελώς διαφορετικές προενισχύσεις. Σε γενικές γραμμές, το συμπέρασμα είναι, ότι αυτού του είδους η κυμματομορφή δεν επηρεάζει την ποιότητα του ήχου/σήματος. Δηλ. το μικρόφωνο ακούγεται "τζάμι". Ίσως όμως να δίνει λανθασμένη πληροφορία για το σημείο peak της έντασης. Ένα μικρόφωνο με μονή κάψα, δεν θα πρέπει να παρουσιάζει λογικά τέτοια συμπεριφορά.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου