Προς το περιεχόμενο

tonystar

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    20
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Πλήκτρα
  • Day job
    Μουσικά όργανα
  • Τόπος
    Αγία Παρασκευή

Συμμετοχή tonystar

0

Φήμη

  1. Την πιο καλή ιδέα την είχε ο skantzos με ένα USB hub αλλά με δική του τροφοδοσία. Το πρόβλημα που έχεις είναι όντως με το ρεύμα, αλλά λίγο ειδικό και δεν ξέρω τί είναι αυτό που μπορεί να φταίει στη συγκεκριμένη κάρτα, αλλά το ίδιο πρόβλημα είχε και ένας φίλος μου παλιά με ένα κλαβιέ + κάρτα ήχου Ozone. Εκείνου βέβαια ο ηλεκτρολόγος που του έκανε την ηλεκτρολογική εγκατάσταση στο σπίτι του πρέπει να πάει φυλακή από τις μ... που έκανε. Αν το πρόβλημα σου δε λυθεί με ένα USB hub, δοκίμασε ένα άλλο τροφοδοτικό στον υπολογιστή σου και στο τέλος μία άλλη κάρτα ήχου, αλλά την τελευταία αφού κάνεις πρώτα δοκιμή με κάποιου φίλου σου.
  2. Φίλε μου, τσέκαρε την Komplete Audio 6 της Native Instruments. Πολύ καλή ποιότητα, drivers συμβατοί με τα πάντα. http://www.native-instruments.com/#/en/products/producer/komplete-audio-6/
  3. Αν δεν έχεις ακόμα αποφασίσει, πήγαινε να τ' ακούσεις στο κατάστημα: http://www.audiomidi.gr/index.php?dispatch=categories.view&category_id=355
  4. Τα Alesis ήρθαν στην Αθήνα. http://www.audiomidi.gr/index.php?dispatch=categories.view&category_id=355
  5. Φίλε billmavra, Υπάρχει ένα "πράγμα" που λέγεται Prodipe VE και είναι στην ουσία ένα USB stick που είναι και κάρτα ήχου (όχι τίποτα σπουδαία πράγματα) με μάλιστα με ASIO drivers (καθόλου latency) και συνοδεύεται από μία συλλογή ήχων συμβατή με General MIDI χίλιες φορές καλύτερη από την ενσωματωμένη γεννήτρια των Windows. Και όχι μόνο αυτό, η γεννήτρια εγκαθίσταται στα Windows ΚΑΙ σαν MIDI driver που σημαίνει ότι μπορείς να φορτώνεις ένα MIDI file στα Windows και να το ακούς μέσω του VE και έτσι να μη χρειάζεται να φορτώσεις κάθε φορά κάποιο πρόγραμμα όπως π.χ. το Cubase. Αυτό κάνει 60 Ευρώ και το φέρνει η ΕΛΙΝΑ ΑΒΕΕ, αλλά το έχω δει και σε ένα άλλο online μαγαζί το www.audiomidi.gr . Είναι ένα πολύ έξυπνο gadget και δεν το ξέρει σχεδόν κανένας. Αν θέλεις να έχεις ήχους, να μην έχεις latency και να μη ξοδέψεις ένα κάρο λεφτά, το VE είναι η λύση στο πρόβλημα σου.
  6. Φίλε WAV, μάλλον δεν είναι αυτό που λέω, αν και είναι πρόβλημα που το αντιμετωπίζει πολύς κόσμος και φαίνεται μόνο όταν συνδέεις μία εξωτερική κάρτα ήχου. Με την ενσωματωμένη δεν το κάνει. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να δοκιμάσεις αυτό που σου είπα με τη γείωση, αλιώς δοκίμασε να αγοράσεις καινούργιο τροφοδοτικό. Ελπίζω να βγάλεις άκρη
  7. Πού τη θυμήθηκες αυτήν την κάρτα; Είναι παλιά και έχει καταργηθεί. Έχουν βγει πολλές και φοβερές κάρτες και από την M Audio και από άλλες εταιρείες.
  8. Εγώ προτείνω M Audio. Η πιο κλασσική κάρτα που την έχει αγοράσει πολύς κόσμος είναι η Audiophile 24/96 και κοστίζει 115 Ευρώ. Μπορείς να την τσεκάρεις και από τα benchmark test που έχουν κάνει σε κάποιο άλλο θέμα του forum αυτού. Αν όμως θέλεις κάποια κάρτα για να ηχογραφείς και φωνή και κιθάρα, η Audiophile δεν σου κάνει γιατί δεν έχει προενισχυτή μικροφώνου ή κιθάρας. Σε αυτήν την περίπτωση η λύση είναι η Firewire Solo (εξωτερική) η οποία έχει και είσοδο μικροφώνου (με phantom power) και είσοδο κιθάρας. Αν πάλι έχεις κάποιον προενισχυτή, DI box για την κιθάρα ή κάποιο μίκτη, τότε η Audiophile είναι εντάξει.
  9. Φϊλε WAV, Επειδή έχω συναντήσει παρόμοιο πρόβλημα σε πελάτες μου με κάρτες ήχου, πες μου σε παρακαλώ κάτι. Όταν δουλεύεις το laptop με μπαταρία, στον κάνει αυτό το θόρυβο. Αν όχι, τότε 100% είναι θέμα γείωσης και με το να βάλεις το laptop σε κάποια άλλη πρίζα ή το πας σε ένα άλλο σπίτι δεν κάνεις τίποτα. Αν το πρόβλημα είναι αυτό τότε είναι βέβαιο ότι το φις του φορητού σου είναι σούκο και όχι το απλό το διπολικό. Τέλος πάντων, η λύση σε αυτήν την περίπτωση είναι να καλύψεις με μία μονωτική ταινία το έλασμα της γείωσης πάνω στο φις του τροφοδοτικού σου και τα "ποντίκια" θα εξαφανισθούν ως δια μαγείας. Ελπίζω να είναι αυτό για να ηχυχάσεις και εσύ.
  10. Ο Δημητριάδης στην Αλεξάνδρας όντως ήταν παλιά ο αντιπρόσωπος. Εξακολουθεί να φέρνει όμως από κάποια εταιρεία του εξωτερικού (όχι από τη Roland) και κάνει "σπάσιμο" στο Στόλλα με τις τιμές του. Αυτό είναι και ένα μικρό παράδειγμα του ανταγωνισμού που λέγαμε. Αν βρισκόταν και 2-3 ακόμα να φέρνουν Roland απ' έξω, οι τιμές θα ήταν ακόμα καλύτερες.
  11. Ο Γεράσιμος έχει δίκιο για το κατάστημα στη Φειδίου 2. Αυτό είναι ουσιαστικά είναι το service της Roland, και το μαγαζί το έχει ο Μανώλης Χναράκης ο οποίος είναι ο αρχαιότερος εν Ελλάδι (απ' ότι ξέρω) που ασχολείται με Roland και ξέρει τα πάντα. Μιλάμε από την εποχή του Juno 60 για όσους θυμούνται. Τιμές δεν έχει και πολύ καλές αλλά απ' ότι ξέρω κάνει καλές εκπτώσεις.
  12. Σωστός ο starbuy. Συγκρίνετε τιμές αλυσίδων κομπιουτερομάγαζων Ελληνικών και ξένων. Ίδιες τιμές και πολλές φορές φτηνότερα εδώ. Αν υπήρχαν και αλυσίδες μουσικομάγαζων εδώ στην Ελλάδα, το ίδιο πράγμα θα ήταν. Ο ανταγωνισμός θα έφερνε μείωση στις τιμές. Και μη μου πείτε ότι ο Διαμαντόπουλος (πρώην ή νυν δεν ξέρω Musik Productiv) είναι πολυκατάστημα γιατί θα γελάσω. Μιλάμε για πολυκαταστήματα που να διευθύνονται από μεγάλα κέφάλια. Αν υπήρχαν καμμιά δεκαριά τότε να δείτε σφαγή που θα έπεφτε. Αλλά δυστυχώς η Χώρα στην οποία ζούμε δεν μπορεί να σηκώσει ούτε ένα τέτοιο πολυκατάστημα. Η κρίση στην αγορά είναι φοβερή.΄Όλα αυτά είναι μία αλυσίδα. Αν υπήρχε έντονη κινητικότητα στο μουσικό χώρο να είστε σίγουροι ότι θα υπήρχαν και τέτοια πολυκαταστήματα με αποτελέσματα ευεργετικά για εμάς και για την οικονομία. Όσο για το φίλο Angelo, έχω να πω ότι ναι μεν ο νόμος περί αποκλειστικότητας υφίσταται, αλλά άντε εσύ σαν νέο κατάστημα να ψωνίσεις από την μαμά Yamaha. Θα σου δώσουν εμπόρευμα; Μάλλον όχι. Και κατά τη γνώμη μου έτσι πρέπει. Όταν ο άλλος έχει φτύσει αίμα, χρόνια ολόκληρα να στήσει ένα όνομα στην Ελληνική αγορά (δεν μιλάω για Yamaha ή άλλες μεγάλες εταιρείες), με έξοδα διαφημίσεων, εκθέσεις, παρουσιάσεις κ.α., δεν μπορεί μετά από λίγα χρόνια όταν αυτό το όνομα έχει γίνει ήδη γνωστό στην αγορά να έρθει ένας τρίτος πονηρός που μυρίστηκε χρήμα και να επωφεληθεί και αυτός απευθείας. ΑΠό την άλλη βέβαια μιλάμε για ένα είδος μονοπωλίου που οδηγεί συνήθως σε άσχημη τιμολογιακή πολιτική.
  13. Φίλε Γεράσιμε, sorry από μέρους μου μια και δεν έχω απαντήσει εδώ και τόσο καιρό σε αυτό που είχες ζητήσει, δηλαδή για την τιμολογιακή πολιτική των εταιρειών σε σχέση με τη μείωση του δολλαρίου. Αν και δεν είμαι λογιστής, ξέρω όμως τί γίνεται καθώς εγώ ασχολούμαι με τις τιμές. Σε πληροφορώ ότι ανάλογα με το κοστολόγιο μας διαμορφώνονται κάθε φορά οι τιμές. Αν η απόκλιση είναι μικρή (της τάξης του 2-3%) δεν αλλάζουμε καμμία τιμή. Αν όμως αυτό το 2-3% ξεπεράσει το 5, τότε αλλάζουμε τιμές και αυτό είναι μεγάλη πίκρα καθώς πρέπει να φτιάξουμε ξανά καταλόγους, ανανέωση στο Internet, ενημέρωση των dealer μας, αλλαγή στη μακέτα της διαφήμισης μας κ.α. Και κάτι άλλο. Στη τελευταία εισαγωγή που κάναμε από την Κορέα, μας προέκυψε ένας φόρος 34% (το μάθαμε από τον εκτελωνιστή κατόπιν εορτής) τον οποίο επέβαλλε η ΕΕ σε όλες τις χώρες της Κορέας για κάτι μαιμουδιές που κάνουνε στις τιμές που πουλάνε (π.χ. τους κοστίζεικάτι 100 καιτο πουλάνε 80 ίσα ίσα για να καταλάβουν την αγορά). Αυτό το 34% το φάγαμε κανονικά (και μάλιστα η παραγγελία ήταν μεγάλη) , παρ' όλα αυτά δεν ανεβάσαμε ούτε ένα ευρώ τις τιμές, παρά περιμένουμε να γίνει κάτι με αυτήν την κατάσταση, αλιώς δεν πρόκειται να ξαναφέρουμε τα προιόντα αυτής της εταιρείας. Δεν ξέρω τί κάνουν οι άλλοι, αλλά εμείς προσπαθούμε όσο μπορούμε να κρατάμε όσο γίνεται καλύτερες τιμές. Αν ψάξεις λίγο την αγορά θα καταλάβεις ποιοί είμαστε.
  14. Φίλε Maniac, η ειρωνεία σου και η κοροιδία δεν βοηθάνε καθόλου σε αυτό εδώ το forum. Εσύ αμέσως έκρινες ότι ο Fat Guy είναι υπάλληλος κάποιας εταιρείας επειδή είχε μία άποψη που "εξυπηρετεί" κυρίως τις εταιρείες. Δεν συμφωνώ ότι η πειρατεία θα κλείσει τις εταιρείες κατασκευής software αλλά και τους αντιπροσώπους καθώς και αυτοί επενδύουν στο software. Θα μου πεις ότι οι εδώ αντιπρόσωποι μπορούν να ασχοληθούν με κάτι άλλο, δεν είναι το ίδιο όμως. Και καλά εσύ μπορεί να μην ασχολείσαι με το software και τους Η/Υ, αλλά αυτά που λέει ο Fat Guy είναι αληθινά. Εγώ προσωπικά που ξέρω πολύ κόσμο, δεν ξέρω ούτε έναν (ακόμα και επαγγελματίες με studio) που να έχουν αγοράσει ότι έχει ο υπολογιστής τους πρωτότυπα. Μπορεί να αγοράσουν ένα βασικό πρόγραμμα, αλλά όλα τα άλλα (plug-ins, instruments, βοηθητικά προγράμματα) είναι κόπιες. Δεν κατηγορώ τον κόσμο γι αυτό. Όταν ένας μέσος Έλληνας βγάζει 300.000 το μήνα, πώς να δώσει λεφτά να πάρει τα πάντα πρωτότυπα; Οι επαγγελματίες όμως, που βγάζουν λεφτά από αυτή τη δουλειά οφείλουν να αγοράζουν τα πάντα. Αλλά είναι η πονηριά του Έλληνα που λέει, έλα μωρέ, αφού μπορώ να το βρω με ένα χιλιάρικο γιατί να τα χώσω να το αγοράσω κανονικά. Αυτός ειδικά δεν έχει κανένα δικαίωμα να μιλάει για τους αντιπροσώπους γιατί δεν είναι σωστός από την πλευρά του. Εγώ Maniac, σου δίνω απόλυτο δίκιο από τη στιγμή που αναφέρεσαι με συγκεκριμένα παραδείγματα και σε συγκεκριμένους αντιπροσώπους. Δεν κάνουν όμως το ίδιο όλοι. Υπάρχουν μερικοί που όντως έχουν αναφέρει και αυτοί κάποια συγκεκριμένα παραδείγματα. Οι περισσότεροι όμωε εδώ αναφέρονται με αοριστίες και βάζουν όλους τους αντιπροσώπους στο ίδιο καζάνι. Δεν είναι σωστό. Όταν υπάρχουν έστω και 2-3 αντιπρόσωποι σωστοί μέσα στους 50, πρέπει να εξαιρεθούν από το θάψιμο που "τρώνε" οι υπόλοιποι.
  15. Κατ' αρχήν θέλω να απαντήσω στο Motarde σχετικά με μία τιμή που ανέφερε για ένα προιόν πουο Νάκας το έχει τιμή καταλόγου 840 € ενώ έξω κάνει πολύ φτηνότερα. Κατ' αρχήν με έχεις παρεξήγήσει. Εγώ δεν υποστηρίχω κανέναν αντιπρόσωπο που έχει λάθος και πόσο μάλλον σε μία τέτοια περίπτωση. Το συγκεκριμένο παράδειγμα που αναφέρεις είναι εντελώς κατακριτέο. Ούτε πουθ ξέρω γιατί έχει τέτοια τιμή ο Νάκας, ούτε που με ενδιαφέρει. Απλά αυτός θα χάσει και όχι εμείς, γι αυτό να είσαι σίγουρος. Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο, πρέπει να τσεκάρεις κάποιον αντιπρόσωπο σε μεγάλο δείγμα προιόντων και γκάμας και όχι μεμονωμένα σε ένα ή δύο προιόντα γιατί μπορεί αυτά τα προιόντα να είναι παλιότερα μοντέλα, να είναι σε κάποια προσφορά από την μαμά εταιρεία, να ίσχύει κάποια συγκεκριμένη πολιτική γι αυτά κ.ο.κ. Αυτό που έχω δει εγώ στο Νάκα (αυτά που με ενδιαφέρουν δηλαδή) είναι ότι έχει πολύ καλές τιμές στο software και καθόλου καλές τιμές σε κάποιες επαγγελματικές κάρτες ήχου (σε σχέση πάντα με καταστήματα του εξωτερικού). Ένα άλλο θέμα που ήθελα να ξαναφέρω στο φως μια και κάποιος σε αυτό το forum το σνόμπαρε, είναι το θέμα της προσωπικής επαφής. Προσωπικά δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να έχεις κάποιο άνθρωπο μέσα σε κάποιο κατάστημα που να σε βλέπει εκτός από πελάτη και σα φίλο. Έχεις κάποιον άνθρωπο να μιλάς και να σου προτείνει σωστές λύσεις, πίνεις το καφεδάκι σου, τα λες και άμα λάχει του λες και μία κουβέντα παραπάνω. Επαναλαμβάνω, αν θέλετε να μπαίνετε σε ένα απρόσωπο μαγαζί, να ζητάτε ένα προιόν συγκεκριμένο, να το παίρνετε και να φεύγετε δικαίωμα σας. Αλλά από την άλλη σκεφτείτε ότι μέσα σε ένα μαγαζί, όσο περισσότερο κάθεσαι τόσο περισσότερα βλέπεις και συνήθως συναντάς και άλλους μουσικούς με τους οποίους μπορείς να ανταλλάξεις απόψεις και να μοιραστείς εμπειρίες.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου