Νομιζω οτι ουτε στα δαχτυλα, ουτε στην κιθαρα, ουτε στα πεταλια, ουτε στον ενισχυτη ουτε σε τιποτα απ ολα αυτα βρισκεται η πραγματικη ουσια του να κανεις καλη μουσικη. Ειναι στο μυαλο , στη φαντασια ,στη σκεψη. Αμα εχεις κατι να πεις δηλαδη.
Ολα τα αλλα, πεταλια/δαχτυλα/κιθαρες κτλ, ειναι το μεσο το οποιο πρεπει να μαθουμε να χρησιμοποιουμε, ωστε να "εξαγουμε" αυτο που εχουμε στο μυαλο μας και να γινει μουσικη.
Τωρα αναλογα με το τι θελει να πει καποιος, μαθαινει και χρησιμοποιει και τα αναλογα μεσα που του χρειαζονται. Ο Edge τα εφφε, ο Beck τα δαχτυλα και το κολπο με το volume, αλλος μαθαινει να φτιαχνει λουπες στο pc.
Παιζει ρολο το μεσον? Παιζει σιγουρα, αλλα οχι τον κυριο. Μπορει καποιες φορες να σε κανει καλυτερο παικτη το μεσο, η να σε εμπνευσει κτλ.
Μεε λιγα λογια για μενα, ουτε οπαικτης κανει τον εξοπλισμο, ουτε ο εξοπλισμος τον παικτη, αλλα ο παικτης που εχει κατι να πει, σε συνδυασμο με το καταλληλο εξοπλισμο που θα μαθει να χειριζεται φερνουν το αποτελεσμα.