Προς το περιεχόμενο

PRSteve

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    45
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή PRSteve

0

Φήμη

  1. Εδώ και περίπου 3 μήνες έχω αγοράσει μια Scarlett 2i2 και μέχρι τώρα τη χρησιμοποιώ σαν interface μεταξύ της ηλεκτρικής κιθάρας μου και του Guitar Rig 5 Pro. Πέραν ενός θέματος που έχω με την εμπέδηση του προενισχυτή με instrument σήματα, είναι καθ' όλα ικανοποιητική. Σε λίγο καιρό έχω στόχο να πάρω ribbon μικρόφωνο (δεν μ' αρέσουν καθόλου τα SM57/SM58/Beta 58) και δεν είμαι σίγουρος ακόμα για το αν θα πάρω κανονικό ή active ribbon* (48V Phantom Power) μικρόφωνο. Το θέμα μου έχει να κάνει με το gain και τη χροιά των προενισχυτών της κάρτας. Έχει χρησιμοποιήσει κανένας σας την κάρτα με ribbon μικρόφωνο ή έστω με κάποιο μικρόφωνο που ν' απαιτεί πολύ gain; Αν ναι, τα επίπεδα θορύβου είναι ενοχλητικά; Πως αλλάζει η χροιά των προενισχυτών με πολύ gain; (π.χ. ακούγονται τραχείς) Επίσης, έχω μεγάλο θέμα latency. Χρησιμοποιώ ένα σάπιο netbook με USB 1.0 θύρες (μάλλον) και βγάζω από 56.5mS στο Guitar Rig έως 200++ σε Ableton Live. Θα μπορούσα να το μαζέψω με μικρότερο buffer, αλλά ο υπολογιστής δε σηκώνει τίποτα λιγότερο από τη μεγαλύτερη ρύθμιση και δεν μπορώ ν' ανέβω πάνω από 48 kHz δειγματοληψία. Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να περιορίσω το latency; Και κάτι λίγο άσχετο: τι άποψη έχετε για τούτο 'δω; http://www.thomann.de/gr/palmer_pan_02.htm * Τα active ribbon έχουν ενσωματωμένο προενισχυτή για παραπάνω gain (οπότε δεν τραβάει ζόρια ο προενισχυτής) και είναι αρκετά consistent (δε μου 'ρχεται στα Ελληνικα...) από προενισχυτή σε προενισχυτή. Παρόλ' αυτά, κοστίζουν και κατιτίς παραπάνω...
  2. Όλα είναι υποκειμενικά! Ένας απ' τους κιθαριστικούς μου ήρωες, ο Nels Cline, τρέχει ένα pedalboard-τέρας πριν τον ενισχυτή του και γουστάρει. Ο Warren Haynes χρησιμοποιεί πολύ μακρύ καλώδιο για πιό ζεστό ήχο. Δοκίμασε το setup σου συγκρίνοντας κιθάρα-->ενισχυτή και κιθάρα-->πετάλια-->ενισχυτή, όπως ειπώθηκε και παραπάνω. Γενικός κανόνας είναι ότι χάνεις πρίμα και punch όσο πιό πολλά πετάλια χρησιμοποιήσεις (εκτός αν έχεις buffer ή looper). Μερικοί προτιμούν τον ήχο τους να είναι πιό ζεστός και λιγότερο punchy (πες τον και "σκαστό"). Άκου τι ΣΟΥ αρέσει!
  3. Μέχρι πρότινος σκεφτόμουν κι εγώ να πάρω όταν βρω κάνα φράγκο κάποιον απ' τους Fender Hot Rod (τον Blues Deluxe), αλλά -τα 40W είναι πολλά και όταν άκουσα την μάλλον αληθή φήμη ότι το taper του volume του είναι "ότι να 'ναι" (μέγιστη ένταση στο 4!!!!) παράτησα την όλη ιδέα altogether... -το ηχείο του είναι πολύ μέτριο (μάλιστα του Hot Rod Deluxe είναι χειρότερο...) -οι "μαμά" λάμπες είναι κι αυτές μέτριες -το βρώμικό του κανάλι είναι αδιόρθωτα cheesy Το φως το αληθινό ήταν η ανακάλυψη του '65 Princeton Reverb. Εξηγούμαι: -15W άρα πιό ήσυχος (μην περιμένεις και πολλά) ενώ μπορείς να σπάσεις τα καθαρά του χωρίς να σπάσεις τα τύμπανά σου, αν και η αστυνομία δεν θα νοιαστεί γι' αυτή τη λεπτομέρεια... -αξιοπρεπές ηχειάκι (Jensen C10R αν δεν απαττόμαι, 10άρι, μπορείς να βάλεις και 12αρι) -οι εργοστασιακές λάμπες είναι ίδια ιστορία με τον Hot Rod (μέτριες) -μικρούλης κι ελαφρύς (12+ κιλά --> δηλαδή το 1/3 του Alchemist 2x12!!) αλλά, είναι και "τσιμπημένος"... Ο Bogner είναι φτηνός αλλά με το βάρος του δε θα τον έπαιρνα ποτέ, ειδικά εάν τίθεται θέμα πέρα-δώθε! Επίσης ποτέ δε μου κάθεται ηχητικά (υποκειμενικό)! Πάντως για το σπάσιμο, γιατί να μην αγοράσεις ένα clean boost να λυθεί το ζήτημα? Αν το βάλεις μπροστά απ' τον ενισχυτή δεν θα σου δίνει μόνο ένταση και μπορείς (δεν σου μιλάω εκ πείρας...) να "σπάσεις" τα καθαρά χωρίς πολλή ένταση. Και συγγνώμη για την ανάσταση του thread...
  4. Επειδή προσωπικά τυχαίνει να είμαι φαν των Les Paul και των PRS από ήχο και από αίσθηση, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα!! ;D
  5. Από τιμές δεν είναι και ότι πιο affordable... Μάλλον το ανάποδο... Στη Γαλλία ο Tuzzia πάει στα 1800κάτι και ο Forza 3000++, οπότε άστο καλύτερα! Μάλιστα ο Forza δεν μου κάνει και πολλή εντύπωση για τα λεφτά του... Στα 3000+ θα έπαιρνα μόνο Diezel ή Mesa Boogie (άντε και Bogner ή Soldano)!
  6. Καλησπέρα κι από εμένα! Νομίζω ότι το κόλλημα με τις Epiphone και τις Gibson καθώς υπάρχουν καθόλα αξιοπρεπείς (για να μην πω καλύτερες!) εναλλακτικές σε τιμές-χάρμα! Μια τρομερή επιλογή θσ ήταν να μαζέψει λίγα παραπάνω και να πάρει μια Edwards! Πολλές κακές (ή και καλές) γλώσσες λένε ότι πατάνε Gibson, κοστίζουν λιγότερο και σκίζουν από ποιότητα! Από εκεί και πέρα υπάρχουν και εξαιρετικές singlecut PRS που δεν είναι ακριβώς Les Paul αλλά είναι εξαιρετικές, ειδικά για τον ήχο που ψάχνει το παλικάρι! Αξιότερο αναφοράς από όλα τα δείγματα που υπάρχουν είναι ένα μοντελάκι που θα κυκλοφορήσει μάλλον τον Ιούλιο και απ' όσο αναμένουν όλοι θα σκοτώνει: PRS SE 245! Στον ντίβη κάνει 646 γιούρα και από ήχο το μόνο βίντεο που κυκλοφορεί στο YouTube μου κάνει πολύ καλή εντύπωση! Από εκεί και πέρα, κι εγώ ψαχνόμουν κάποτε για Epiphone αλλά πλέον απαξιώ λόγω ελεεινής ποιότητας (όχι μόνο στον ήχο, αλλά και στο hardware)... Η δε Studio είναι αξιοπρεπέστατη αλλά μέχρι εκεί! Τη σκεφτόμουν και εγώ αλλά η Edwards μου φαίνεται (και ακούγεται!) ΠΟΛΥ καλύτερη λύση, το ίδιο και η PRS!
  7. Τα drums είναι ένα πολύ διαφορετικό όργανο με τις δικές του ιδιαιτερότητες και δυσκολίες! Η διαφορά είναι ότι οι drummers καθορίζουν το ρυθμό της μπάντας οπότε παίζουν καταλυτικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα. Θυμάμαι, ας πούμε, σε μια πρόβα, που το παλικάρι στα τύμπανα έπαιζε με τέμπο +10 από το κανονικό και καταλήξαμε να παίζουμε όλοι πιο γρήγορα! Έτσι, ναι μεν το να χτυπάς κάτι τύμπανα με κάποιο ρυθμό (πράγμα το οποίο δεν είναι πάντα εύκολο...) ακούγεται παιδαριώδες, αλλά το παραμικρό λάθος ακούγεται πολύ έντονα στο mix οπότε ο drummer πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός! Το θέμα "συγχρονισμός" είναι καθαρά θέμα συνήθειας. Συγχρονισμό χρειάζονται και οι κιθαρίστες (δεξί-αριστερό) και ειδικά αυτοί που τραγουδάνε κιόλας! Συγχρονισμό (τρελό κιόλας) χρειάζονται και οι πιανίστες! Απλά είναι άλλος "τύπος" συγχρονισμού! Εγώ πιστεύω ότι τα drums δεν είναι ούτε πολύ δύσκολα ούτε πολύ εύκολα! Όπως και 'γω σαν κιθαρίστας δεν έβγαζα σόλο Iron Maiden από την πρώτη μέρα που έπαιζα, έτσι και οι drummers δεν μπορούν να κάνουν παπάδες με το που θα πρωτοαγγίξουν drum kit στη ζωή τους! Παρόλα αυτά, με συστηματική εξάσκηση, μπορεί κανείς να κάνει κανείς τρελά πράγματα!
  8. Καλησπέρα! Η όλη φάση "active με passive" δεν μου ακούγεται καθόλου καλή σαν ιδέα και νομίζω ότι η κιθάρα σου θα συμφωνεί μαζί μου! ;D Αν θέλεις οπωσδήποτε active που να δουλεύει σωστά. πρέπει να είναι όλοι σου οι μαγνήτες active (κατ' εμέ τουλάχιστον) αλλιώς θα έχεις πρόβλημα! Επιπλέον, μονός και active δεν μου ακούγεται και πολύ καλή ιδέα... Δική μου πρόταση είναι να κάτσεις ν' ασχοληθείς με καλούς passive humbuckers που μπαίνουν εύκολα και βγάζουν τον ήχο που αναζητάς π.χ. DiMarzio X2N ή Seymour Duncan Invaders!
  9. Καλησπέρα και καλά Χριστούγεννα! Λοιπόν, για χαμηλό budget προτείνω Electro Harmonix Metal Muff. Είναι πολύ φθηνό (85€ το πολύ) αλλά ακούγεται αρκετά καλά! Άκου εδώ: Επίσης τσέκαρε και τα πετάλια προενίσχυσης της ΑΜΤ. Έχει διάφορα πεταλάκια για ήχο γνωστών ενισχυτών στα 100€. Ψάξε στο site τους για πιο αναλυτικές πληροφορίες: http://www.amtelectronics.com/ Για πιο... γερά πορτοφόλια προτείνω τo Blackstar που προτάθηκε παραπάνω αλλά και το SS-11 της ΑΜΤ που έχει τρία κανάλια (και πάλι προενίσχυση) και μάλιστα έχει και FX Loop!! Τέλος, αν σου χαμογελάσει η θεά Τύχη μπορεί να βρεις το Mesa Boogie V-Twin (μόνο μεταχειρισμένο γιατί έχει καταργηθεί) το οποίο κοστίζει πολύ (450€) αλλά είναι απλά τέλειο! Edit: επειδή τα ΑΜΤ που σου ανέφερα δεν είναι distortion αλλά προενισχύσεις, έχουν διαφορετικό τρόπο σύνδεσης με τον ενισχυτή (μπαίνουν στο FX Return του Loop και παρακάμπτουν το μπροστινό μέρος του ενισχυτή) οπότε μπορεί να μην σου κάνουν!
  10. Και πάλι καλησπέρα! Κατ' αρχήν: ρε παλικάρια, τι σχέση έχει ο Ted Nugent με το όλο θρεντ. Ναι, παίζει με 5150 αλλά μεταλλάς δεν είναι, για το τόπικ αυτό ΔΕΝ κάνει!! Γκρίνια τέλος... Λοιπόν, διάβασα σήμερα όλο το θρεντ για να βγάλω ένα πιο ακριβές συμπέρασμα για το τι ζητάς. Όπως έχω γράψει κι άλλες φορές είμαι στο ίδιο λούκι και έχω πλακωθεί στην έρευνα μέσω net καθώς χρόνος τα πρωινά δεν παίζει... Η έρευνά μου έχει οδηγήσει σε ορισμένα αποτελέσματα τα οποία θα σου προτείνω: 1) Peavey 6534+: ο 6505+ με EL34 τελικές και ΚΑΘΑΡΟ κανάλι. Άσε δε, που μπορείς να βρωμίσεις κατά πολύ το καθαρό του με το ποτενσιόμετρο του gain! Άκου εδώ: Νομίζω ότι θα σε ικανοποιήσει αρκετά ηχητικά! Α, και μην ακούσεις με ΤΙΠΟΤΑ το review του GuitarWorld, γιατί ο κιθαρίστας του είχε ανεβάσει άπειρα το gain στα καθαρά κι έτσι βρώμιζε πάρα πολύ!! 2) Diamond Nitrox: εδώ ν' ακούσεις γκάζι! Το EQ του είναι έτσι φτιαγμένο ώστε να έχει από φύσης του πιο πολύ μπάσο (αν θες, βέβαια!), έχει τρελό gain και πολύ ωραία μεσαία! Ισοπεδωτικός! Τον αναφέρω δεύτερο μόνο και μόνο επειδή δεν υπάρχει στην Ελλάδα κι επειδή δεν θα τον βρεις εύκολα μεταχειρισμένο (δεν έχω βρει κανένα μεταχειρισμένο ακόμα) Επίσης έχει και πάρα πολύ καλά καθαρά!! Άκου και κρίνε: Μ' άρεσε πάρα πολύ ο ήχος που του έβγαλε ο Paul στο δεύτερο βίντεο!! 3) ENGL E-656 Steve Morse: ευελιξία όσο πάει! Ειδικά τα μεσαία του τρίτου καναλιού του είναι απίστευτα ρυθμίσιμα! Είναι βέβαια ενισχυτής για old-school καταστάσεις αλλά έχει πολύ ωραίο μέταλ ήχο! Άκου εδώ: Engl E-656 Steve Morse Signature Top 4) Jet City JCA 100H ή HDM: φτηνός αλλά πάρα πολύ καλός! Και designed by Soldano! Ο δεύτερος έχει και επιλογή 50/100 βαττ! Άκου εδώ: 5) Diezel Herbert: πολύυυυυυ ακριβός αλλά τέλειος. Αν βρεις τα φράγκα, παρ' τον τρέχοντας!! Τα κάνει όλα και συμφέρει, που λέμε! Τώρα κατά πόσο συμφέρει, δεν ξέρω... Άκου εδώ: Τώρα τους Mesa τους άκουσες από κοντά, άρα ξέρεις! Τσέκαρε και τους παραπάνω και βγάλε συμπεράσματα! Α, και τσέκαρε και τον EVH 5150 III που προτάθηκε παραπάνω! Αυτά από μένα και σόρρυ για το μήκος του post... Υ.Γ. Τσέκαρε και κάτι βιντεάκια με τίτλο "Monsters of High Gain" στο YouTube! Μπορεί να σε βοηθήσουν!
  11. Καλησπέρα! Αντιπρόσωπος των Gibson & Epiphone είναι ο Bon Studio στα Εξάρχεια, οπότε ρώτα εκεί. Επίσης, υπάρχει πολύ μικρή πιθανότητα να την έχει και ο Κοσμάς στην πλατεία Αμαρουσίου αλλά δεν θυμάμαι να έφερνε ακουστικά όργανα. Και οι 2 έχουν site οπότε δες εκεί (www.bonstudio.gr, www.kosmasmusic.gr)
  12. Καλησπέρα και από μένα! Φίλε Aris είσαι πολύ τυχερός γιατί κι εγώ κάνω την ίδια έρευνα για καινούργιο ενισχυτή και χθες "σκόνταψα" σε μια σειρά βίντεο στο YouTube στα οποία κάνουν sound tests σε 13 high gain κεφάλια! Προσωπικά τα βίντεο αυτά μου διεύρυναν κατά πολύ τους ορίζοντες έστω κι αν έλειπαν μερικά μοντέλα κι έστω κι αν η ηχογράφηση ήταν μέτρια (καλύτερη πάντως απ' του Musik Schmidt!)... Anyway, εγώ από μέρους μου θα σου κάνω μερικές περαιτέρω προτάσεις: Πρώτα απ' όλα, χάρη στο καλό φίλο if_it_is απέκτησα ένα ψιλοκόλλημα με τους Mesa Boogie και δη με τον Dual Recto ο οποίος είναι απλά εξαιρετικός και το ξέρεις καλύτερα από εμένα. Απλά μου φαίνεται υπερβολικά πολύπλοκος. Εκτός αυτού, ένας εξαιρετικός αλλά δυσεύρετος ενισχυτής είναι ο Diamond Nitrox. Πάει στα 1900+ καινούργιος από Αγγλία. Είναι πάναπλος (χωρίς περιττές βλακείες) και είναι τρομερός ηχητικά (τουλάχιστον από τα όποια βίντεο και κατά τα δικά μου αυτιά) Προσωπικά αυτόν θα επέλεγα! Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω, τον Dual Recto και τον Mark V που τους βρήκες και τους δοκίμασες? (δεν έχω μπει στον κόπο να διαβάσω όοοολο το θρεντ γιατί πονάνε τα μάτια μου...)
  13. Προσωπικά θα πήγαινα και εγώ για το Jam! Έχει πολύ vintage χροιά και είναι και πολύ καλοφτιαγμένο... Είμαι και 'γω stonerάκιας και του φυλάω ήδη μια θέση στο (ανύπαρκτο έστω...) pedalboard μου!
  14. Καλησπέρες! Κατ' αρχήν να πω ότι όντως ο Blackstar Series 1 είναι απλά εξαιρετικός και καλύπτει πάρα πολλά είδη. Παρόλα αυτά (και βάσει του ότι ψάχνεις κάτι με δυνατότητα εναλλαγής βαττ) θα έλεγα να ψάξεις και κατά Carvin μεριά. Έχουν βγάλει 3 μοντέλα στα λεφτά που ζητάς (X100B, VL-100, V3) που είναι και πολύ ευέλικτα (ο V3 ειδικά) και σε αρκετά καλές τιμές (στη γερμανική αντιπροσωπεία, ο X100B πάει στα 900€, ο VL-100 στα 1099€ και ο V3 στα 1099€ μεταχειρισμένος). Απλά επιφυλάσσομαι για τους Carvin γιατί έχω δει άπειρους κιθαρίστες να τους πουλάνε λόγω fuzzy ήχου... Βέβαια γούστα είναι αυτά. Τον Marshall μην τον πάρεις αν δεν είσαι die hard Marshallάκιας, γιατί η ευελιξία του είναι μόνο σε θεωρητικό επίπεδο (αριθμό καναλιών δλδ). Στο κάτω-κάτω και οι Μαυραστέρηδες βγάζουν πολλή βρετανίλλα αλλά είναι πολύ πιό ευέλικτοι. Ο Egnater Renegade που αναφέρθηκε πριν είναι εξαιρετική επιλογή και είναι (θεωρητικά πάντα) ο πιό ευέλικτος από αυτούς που έχουν αναφερθεί αφού έχει και EL-34 και 6L6 τελικές, οπότε βγάζει και βρετανίλλα και αμερικανίλλα! Μόνο που μάλλον καταργήθηκε αφού ο Thomann δεν τον φέρνει πιά...... Για περαιτέρω προβληματισμό δες αυτό το thread στο οποίο έχει πέσει αρκετή ανάλυση επί του συγκεκριμένου θέματος: http://www.noiz.gr/index.php?topic=180854.msg498114#msg498114 Ελπίζω να βοήθησα!
  15. Κατ' αρχήν καλησπέρα! Για ν' αρχίσω θα πω ότι δεν είμαι ακριβώς fan της BC Rich (μάλλον το ακριβώς αντίθετο) αλλά για τη συγκεκριμένη έχω ακούσει καλά. Παρόλα αυτά εγώ στη θέση σου θα έπαιρνα τη V. Γι' αυτούς που λένε ότι είναι άβολη, προσωπικά έχω παίξει με V μια φορά μετά από 4 χρόνια με μια strat και δεν μου φάνηκε ιδιαίτερα δύσκολη η προσαρμογή! Οπότε μην την φοβηθείς! Επίσης είμαι σίγουρος ότι οι μαγνήτες της θα πιέσουν μια χαρά τις λάμπες σου!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου