Προς το περιεχόμενο

teoteo

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    28
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή teoteo

0

Φήμη

  1. ευχαριστώ για τις απαντήσεις, έγραφα από χθες απάντηση αλλά δεν προλάβαινα να την ολοκληρώσω κοιτάχτε παιδιά, στη κιθάρα γίνεται service όλα αυτά που αναφέρετε, σχετικά και μη, έχουν γίνει ούτως ή άλλως, ανεξάρτητα αυτού του θέματος η διαφορά υπάρχει και με τους δύο μαγνήτες τα επίπεδα προφανώς και μετριούνται κανονικά, δεν είμαστε κι αμερικάνοι να κρίνουμε με το αυτί... (edit: χαχα, όσο έγραφα απάντησε ένας φίλος 'ναι, με το αυτί' μα δεν υπάρχει κανένας λόγος να το κάνεις αυτό καταρχήν αλλάζουν τόσο πολύ που με το αυτί απλά δεν γίνεται να κάνεις σωστή σύγκριση αλλά ούτως ή άλλως όλοι μας χρησιμοποιούμε καθημερινά μηχανήματα που έχουν από απλή ένδειξη μέχρι ιστορικό, αλοίμονο αν δεν κοιτάμε και τι λένε πού και πού) την απόσταση με το μαγνήτη δεν είμαι σίγουρος αν την αναφέρετε από δική σας εμπειρία ή επειδή το διαβάσατε κάπου (δεν ειρωνεύομαι), μήπως μπερδεύετε την ένταση με άλλα πράγματα; μήπως μιλάτε για άλλους μαγνήτες; γιατί έχω κάνει από προχθές αυτή τη δουλειά και μέτρησα τις διαφορές, με τον μαγνήτη σχεδόν ένα εκατοστό πιο κάτω στις μπάσες χορδές και στις πρίμες σχεδόν να αγγίζουν - αποτέλεσμα: υπήρχε διαφορά, παντελώς ανεπαίσθητη αν ίσχυε αυτό που λέτε, ότι δηλαδή ρυθμίζουμε το ύψος του μαγνήτη για να καθορίσουμε την ένταση τότε στο ένα εκατοστό πιο κάτω, αυτή η πλευρά δεν θα πρεπε να ακούγεται σε σχέση με την άλλη για αυτό δεν είπα εξαρχής τι έχει γίνει, γιατί πρέπει να ξεχωρίσω τα 'όλοι έτσι κάνουν, χρόνια τώρα' από τις απόψεις όσων έχουν ασχοληθεί (πάλι δεν ειρωνεύομαι, κι εγώ πολλές φορές μεταφέρω τι νομίζω πως 'γίνεται κατά κανόνα', δεν τρέχει κάτι) η δική μου απάντηση στο φίλο ήταν βασικά ότι δεν γίνεται αυτό εκτός αν βρούμε μαγνήτες που να είναι σχεδιασμένοι για να φέρνουν όλες τις χορδές στα εντελώς ίδια επίπεδα πια
  2. έχω στα χέρια μου μια κιθάρα φίλου μου, single cut no name h-h, με μια διαφορά έντασης μεταξύ των χορδών, σταδιακή, αναλογική με το πάχος τους από ότι φαίνεται (εννοώ δεν είναι περίπτωση μεμονωμένης χορδής > πρόβλημα στο nut κτλ), που δεν μπορεί να εξισορροπηθεί εντελώς ενώ εκείνος θέλει να γίνει συγκεκριμένα αυτό το πράγμα 'μέχρι δεκάρας' (και έχει τους λόγους του, δεν είναι τυχαίος) έχω κάποια πράγματα στο μυαλό μου αλλά γενικά δεν είμαι σίγουρος τι μπορεί να γίνει και δεν θέλω να σας κατευθύνω, θέλω πρώτα τις δικές σας ιδέες ευχαριστώ
  3. δεν υπάρχει δυσκολία σε αυτά που προσπαθείς να μάθεις και δεν χρειάζονται καθόλου δουλειά, το μόνο που χρειάζεται είναι τα πάρεις με τη σωστή σειρά προφανώς και θα δυσκολευτείς, αν προσπαθείς να μάθεις κάτι 'παπαγαλιστί' αντί να το δεις απευθείας πάνω στην κιθάρα ενώ θα είναι και πολύ δύσκολο να σε βοηθήσει κάποιος άλλος όταν έχεις 'κενά' όπως είπε κι άλλος φίλος, καλύτερα θα ήταν να κάνεις μια αναζήτηση στο internet για τις θέσεις των πεντατονικών πάνω στη ταστιέρα, όχι σε κείμενο, όχι στο πεντάγραμμο αλλά στη ταστιέρα, δηλαδή σε εικόνες, σαν διαγράμματα από ταμπλατούρες πιάσε μόνο μια θέση και ανακάλυψε τις νότες της θέσης (δεδομένου ότι ξέρεις τις νότες πάνω στη ταστιέρα - αν όχι κάνε μια αναζήτηση και για αυτό) ψάξε και τις θέσεις της πεντατονικής σε άλλο κλειδί και θα δεις ότι δεν αλλάζει τίποτα, ίδια διαστήματα, είναι απλό, πάναπλο μετά, δες ποια ακκόρντα σχηματίζονται, και θα δεις επίσης πόσο πάναπλα βγαίνουν αφού τα μάθεις πάνω στη κιθάρα, που είναι πανεύκολο, μπορείς να συνδυάζεις αυτά που βλέπεις στις παρτιτούρες και να καταλαβαίνεις με λίγη εξάσκηση τι γίνεται κάνοντάς τα όλα αυτά όμως, θα μπορείς να ρωτάς κι εδώ ότι θες αλλά αυτή τη φορά θα είναι πολύ εύκολο να σου απαντήσουμε αφού θα έχεις ακολουθήσει κάποια βήματα και θα ξέρουμε κι εμείς για τι πράγμα μιλάς κι εσύ για τι πράγμα μιλάμε εμείς μη φοβάσαι, οι δάσκαλοι είναι που δυσκολεύουν τα πράγματα στη μουσική θεωρία η ίδια η θεωρία, από νότες μέχρι κουρδίσματα και δυσαρμονίες, όλα μπορούν να αφομειωθούν από έναν ενήλικα μέσα σε μια ημέρα εντάξει από εκεί και πέρα μπορεί να χρειάζεται απομνημόνευση/εξάσκηση ανάλογα του τι θες να κάνεις αλλά δεν είναι δύσκολα καλή συνέχεια ;)
  4. όχι, αυτό που λες δεν γίνεται δυστυχώς αυτό που μπορείς να κάνεις είναι αυτό που είπαν και πιο πάνω δηλαδή αντί να σκληρύνουν πιο γρήγορα τα χέρια σου για να καλύψεις τις ανάγκες του παιξίματος, να μειώσεις τις ανάγκες του παιξίματος χρησιμοποιώντας πιο χαλαρές χορδές κτλ ώστε να μη χρειάζεται να σκληρύνουν τόσο τα χέρια σου ή αλλιώς να δοκιμάσεις κάτι άλλο που να προστατεύσει τα χέρια σου, ανάλογα με το παίξιμό σου και την κιθάρα σου υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που μπορεί να σε βοηθήσει λίγη κόλλα πχ
  5. όχι, δεν την χειρίζονται λάθος, είναι υπαρκτό πρόβλημα το έχει αναφέρει και η ίδια η εταιρεία οπότε δεν χρειάζεται να το ψάξεις ιδιαίτερα απλά συμβαίνει με όργανα που βγάζουν δυνατό σήμα, οπότε δεν συμβαίνει σε όλους (*) τώρα πως θα προβλέψεις αν θα χεις θέμα ή όχι, είναι δύσκολο (**) η 2i4 έχει pad που χρησιμοποιείς ακριβώς για την περίπτωση που έχεις clipping (***) αν θέλεις λύση σε μία συσκευή, αν θέλεις να είναι focusrite, και δεν θες να συναντήσεις αυτό το πρόβλημα (πχ αν έχεις πολλές κιθάρες), κοιτάς προς 2i4 αλλιώς βέβαια, κοιτάς και σε άλλες εταιρείες - δεν είναι ακριβώς, ακριβώς έτσι τα πράγματα αλλά για να μην κουράζω τα γραψα απλουστευμένα κι έβαλα κάποιους αστερίσκους
  6. αναλόγως για τι μορφή μιλάμε, έχουμε οαεε, τέλος επιτηδεύματος, φόρο εισοδήματος, εισφορά αλληλεγγύης επί τζίρου, προκαταβολή φόρου, μετά λογιστήριο, μετά πιο έκτακτα όπως προβλήματα με το φπα (αν οι πελάτες είναι επιχειρήσεις) ή μικρά πρόστιμα, μετά έξοδα όπως ενοίκιο/ένφια/δάνειο, άδεια (αν), κόστος προϊόντων, ηλεκτρικό, νερό, τηλεπικοινωνίες, πετρέλαιο και άλλα έξοδα της επιχείρησης τα οποία αν μιλούσαμε για συγκεκριμένη επιχείρηση θα τα αναφέραμε μαζί με τα υπόλοιπα τα περισσότερα από αυτά είναι απολύτως φυσιολογικά, εννοείται ότι θα πληρώσεις χίλια δυο πράγματα - γίνεται να μην πληρώσεις νερό, ενοίκιο, δάνειο, φόρο, πρόστιμο κτλ σε οποιαδήποτε χώρα κι αν βρίσκεσαι; το πρόβλημα είναι σε κάποια 'πάγεια' έξοδα προς το κράτος που επειδή είναι πάγεια είναι παράλογα και δεν υπάρχουν σε άλλα κράτη ενώ δεν θα έχουν και αποτέλεσμα εκεί που πάνε
  7. δεν μπορεί να σου πει κάποιος τι αξίζει να πάρεις γιατί είναι υποκειμενικό το μόνο που μπορεί κάποιος να σου πει είναι η λογική με την οποία μπορεί να αξίζει ή όχι ώστε να επιλέξεις μόνος σου οι modeling ενισχυτές προσπαθούν με transistor (μια τεχνολογία, ας τη πούμε 'μη λαμπάτη') να μιμηθούν άλλους ενισχυτές που είναι λαμπάτοι (μια άλλη τεχνολογία), υποθέτω το ξέρεις και δε χρειάζεται κάτι άλλο συνήθως μιλάμε για συγκεκριμένους ήχους από συγκεκριμένα εμπορικά/δημοφιλή/πιασάρικα μοντέλα λαμπάτων ενισχυτών αν θες τον ήχο αυτών των λίγο πολύ συγκεκριμένων ακριβών λαμπάτων ενισχυτών τότε μάλλον δεν αξίζει γιατί ο modeling ενισχυτής μάλλον δεν θα μπορεί να τους μιμηθεί αρκετά καλά σε αυτά τα χρήματα (αν και υπάρχουν κι άλλες επιλογές modeling σε αυτά τα χρήματα που χρήζουν σοβαρής διερεύνησης αλλά τέλος πάντων) από την άλλη αν απλώς αγχώνεσαι για το αν θα πάρεις κάτι καλό τότε απλώς θα ακούσεις τον ήχο που βγαίνει από οποιοδήποτε ενισχυτή λαμπάτο ή οτιδήποτε άλλο και θα επιλέξεις και με αυτό εννοώ να ακούσεις μέχρι να βρεις οτιδήποτε που θα σε κάνει να ήθελες να έχεις τον ενισχυτή που ακούς ότι και αν είναι αυτός τώρα θεωρητικά ο modeling ενισχυτής θα προσπαθεί να μιμηθεί ένα σωρό από γνωστά μοντέλα λαμπάτων ενισχυτών και άρα αυτό μπορεί να εκληφθεί σαν να δίνει μεγαλύτερη ποικιλία ήχων στην πράξη δεν ισχύει πάντα βέβαια γιατί μπορεί να το κάνει πολύ άσχημα ή οι υπόλοιπες επιλογές του να τον περιορίζουν περισσότερο κι από έναν ενισχυτή με σχετικά συγκεκριμένο ήχο
  8. παιδιά μιλάμε για περίπτωση ατόμων που πρόκειται να αγοράσουν μια κάρτα δεν είναι δυνατόν να αγοράσουν καινούργια κάρτα ρίχνοντας ζάρια αν θα κλιπάρει και με τη προοπτική να βάζουν ηλεκτρική κιθάρα σε line... γιατί να αγοράσουν κάτι τέτοιο; αλλά δεν πρόκειται και να κάνεις τη δουλειά σου με αυτό το τρόπο ούτως ή άλλως - προφανώς εξαρτάται με το τι εννοεί ο καθένας 'κάνεις τη δουλειά σου'
  9. διαφωνώ στο 'αν θέλει σώνει και καλά, να γράφει cable direct connect στην κάρτα του' που έγραψε ένας φίλος πιο πάνω ο λόγος που θα πάρει κάποιος scarlett (κτλ) είναι ακριβώς για να γράψει direct απευθύνονται σε άτομα που μπορεί να μην ξέρουν καν τι είναι το di box, και που σωστά υποθέτουν πως δεν θα χρειαστεί τίποτα άλλο όταν οι εταιρείες διαφημίζουν 'πάρτε κάρτες για να γράψετε κιθάρες' (γιατί αυτό διαφημίζουν και φαίνεται και από τα video πιο πάνω) οπότε λογικό είναι, σώνει και καλά να προσδοκούν να γράψουν direct αμφιβάλω αν θα έπεφταν οι πωλήσεις αυτών των καρτών αν αφαιρούσαν line in και xlr εντελώς (θα χάνανε κάποιους αγοραστές και θα κέρδιζαν κάποιους άλλους λόγω χαμηλότερης τιμής - αλλά το βασικό χαραχτηριστικό είναι ξεκάθαρα το instrument in - είναι ο φθηνότερος εξοπλισμός με τον οποίο (υποτίθεται θα έπρεπε να) έχεις instrument in με σωστή ποιότητα - και θα ήταν αν δεν είχαμε αυτή τη πατάτα με τα gain) τώρα, για το αν είναι σοβαρός λόγος να μην αγοράσεις μια κάρτα που ακούγεται πως έχει τέτοιο πρόβλημα είναι, γιατί το πρόβλημα δεν είναι περιστασιακό (υποθέτω για αυτό το έγραψε ο φίλος, από ότι καταλαβαίνω δεν έχει αντιληφθεί την έκταση του προβλήματος ακόμη) αν και το έχω γράψει κι εγώ λανθασμένα σε κάποιο σημείο, δεν μιλάμε για hi-z κιθάρες όπου δεν χρειάζεται να ψάξεις για να δεις που βρίσκεσαι (αν και κατά τη γνώμη μου πάλι δεν θα πρεπε να ασχολείται με αυτά ο κιθαρίστας αλλά ok ας είμαστε ρεαλιστές) μιλάμε για level (προφανώς σχετίζονται αλλά δεν είναι το ίδιο), και το πρόβλημα έχει εντοπιστεί επανειλλημένα ακόμη και με stratocaster/sss, κι όχι μόνο σε humbucker ή active η δική μου εκτίμηση είναι ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κλιπάρει μια τυχαία κιθάρα κάποιου τυχαίου χρήστη, στο instrument in αυτών των καρτών
  10. αυτό είναι το πρόβλημα, το gain σε αυτές τις κάρτες έχει μικρό εύρος αν το σήμα της κιθάρας είναι high output θα κλιπάρει όσο χαμηλά και αν πας το gain βασικά πολλοί δεν ελέγχουν σωστά τα επίπεδά τους, παίζουν λίγο βλέπουν ότι δεν ανάβει κόκκινο και όταν αρχίσουν να παίζουν κανονικά, ανάβει κόκκινο, κλιπάρουν αλλά δεν το παρατηρούν - το youtube είναι γεμάτο τέτοια video για αυτό χρειάζεται να το χαμηλώσεις κι άλλο αλλά δεν γίνεται και εκεί έρχονται τα pad του ρίχνουν πλην 10-20-40 db αναλόγως κι έτσι το gain knob βρίσκεται στη σωστή περιοχή για να ρυθμίσεις περαιτέρω κι εκεί ξεκινάνε άλλα προβλήματα βέβαια γιατί όταν χρησιμοποιείς τα pad είναι πολύ πιθανό να αλλάζεις το input impedance που σημαίνει ότι χάνεις συχνότητες... ψάξε βρες
  11. sorry που απουσιάζω, είμαι λίγο στο τρέξιμο και δεν θα προλαβαίνω να συμμετέχω όχι πως έχω καμμιά εξωγήινη συμβουλή - όπως λέει ο superfunk είναι απλώς ανάλογα με την ευκολία που έχεις να διαπιστώσεις το πρόβλημα μπορεί να παιδευτείς λίγο, θέλει λίγο ψάξιμο για τη περιοχή που λες πάντως, αν δεν είχες ήδη ακολουθήσει τα βήματα που έγραψες, θα ήταν ψιλοκλασσική ένδειξη κακής κλίσης μπράτσου (κι αυτό δεν έχει σχέση με την κουβέντα που είχαμε με τον superfunk - οποιοσδήποτε τεχνίτης ή μη, καλός ή κακός, το πρώτο που θα σκεφτόταν για τα τάστα που λες είναι ότι θέλει ρύθμιση truss rod - μιλάμε για ψιλοχύμα ρύθμιση, ούτε επιστημονικές θεωρίες, ούτε διαφωνίες ούτε τίποτα) οπότε η δική μου σκέψη θα ήταν να δουλέψω κι άλλο το truss rod, με μικρά βήματα για να δώσω κι άλλο relief, να δω πως συμπεριφέρεται το πρόβλημα και που θα το αφήσω περίμενε λίγο να δεις μήπως κάποιος έχει να προτείνει κάτι άλλο βέβαια ή φυσικά αν θες να το κοιτάξει κάποιος πιο έμπειρος
  12. το 'ιδανικά' που έγραψα δεν αναφέρεται σε ιδανική κιθάρα αλλά στην ιδανική λογική σεταρίσματος (είναι εμφανές αφού μιλάω για 'αυλάκια') δηλαδή, λέω πως ιδανικά (δηλαδή το καλύτερο είναι να), ρυθμίζεται το μπράτσο σωστά και τα τάστα να πειράζονται μόνο όταν υπάρχει πρόβλημα, πχ αν έχει αυλάκια στα τάστα το 'αυλάκια' είναι συγκεκριμένο, άλλο αυλάκια κι άλλο μέτριο leveling δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει κιθάρα από το εργοστάσιο με αυλάκια - αν γίνει κάτι τέτοιο τότε ο πελάτης πρέπει να τη στείλει πίσω τότε τι είναι το 'μη ιδανικά'; όπως είπα και πριν, μπορεί απλώς να μην υπάρχει άνθρωπος που να ξέρει πως να κάνει σωστά τη δουλειά, τι να κάνουμε αναγκαστικά πας για fret job τότε, προφανώς καμμία αντίρρηση και αργότερα θα πρέπει να διορθώσεις πάλι με νέο fret job αφού δεν γίνεται να επιστρέψεις σε μη φαγωμένα τάστα και πάλι δε λέω ότι είναι κουλό - όντως έτσι είναι αυτή η λογική δηλαδή υπάρχει και χρησιμοποιείται και χρειάζεται αλλά ο ιδανικός τρόπος είναι αυτός που είπα αλλά και το μέτριο leveling & crowning θέλει πολύ συζήτηση για να δούμε ποιος και κυρίως πώς το διαπιστώνει γιατί αν μιλάμε για το τι ισχυρίζονται πολλοί και διάφοροι τεχνίτες τότε πολύ απλά μιλάμε για τους ίδιους ανθρώπους που περιέγραψα πριν δηλαδή αυτούς που ούτως ή άλλως δεν ξέρουν καν πως ρυθμίζεται σωστά το μπράτσο και καταφεύγουν απευθείας σε fret job εκεί που δεν υπάρχει πρόβλημα τάστων αλλά απορρύθμισης μπράτσου (το οποίο για τις περισσότερες κιθάρες είναι δεδομένο ότι θα γίνει αφού βγει από το εργοστάσιο μια κιθάρα, για πολλούς λόγους) μιας και πιάσαμε την κουβέντα, να εξηγήσω και γιατί είναι έτσι τα πράγματα, για να μη νομίζει κανείς πως τα κατεβάζω από το μυαλό μου, και ότι αποκαλώ άσχετους τεχνίτες που θεωρούνται έμπειρους (οπότε δεν θα είχα και καμμιά διαφορά από αυτούς) το leveling στο εργοστάσιο, στους κατασκευαστές που το κάνουν με τα χέρια (και δεν είναι τόσοι, όσοι το ισχυρίζονται - και σωστά), γίνεται με το μπράτσο αλφάδι όχι μόνο είναι δύσκολο να γίνει λάθος με αυτό τον τρόπο αλλά είναι επίσης σχεδόν αδύνατο να ξαναγίνει τόσο εύκολα από οποιοδήποτε τεχνίτη μετέπειτα καθώς το μπράτσο δεν πρόκειται ποτέ ξανά να είναι τόσο ίσιο (χορδές ή όχι, δεν ξαναισιώνει όπως ήταν στην αρχή λόγω μηχανικής - που να το πας σε ναυπηγείο που λέει ο λόγος) ελπίζω να τα δεχθείτε αυτά ειδικά αφού τώρα πια όλοι οι κιθαρίστες έχουμε μάθει να κρατάμε μικρό καλάθι για αυθαίρετα 'μυστικά' που κυκλοφορούν, αφού ήδη πολλά (αν όχι τα περισσότερα) έχουν αποδειχθεί μύθοι κι όμως ξεκίνησαν από τους πιο 'έμπειρους' τεχνίτες τέλος πάντων, για αυτό είπα πως δεν είναι τόσο θέμα του τι είναι σωστό αλλά θέμα δυνατοτήτων θα εξηγούσα σε τι αναφέρονται και τα περί κατασκευής που έγραψα σε άλλο σημείο στο προηγούμενο post (μιλάω για την τοποθέτηση των ξύλων βασικά) αλλά σε λίγο ο φίλος που ξεκίνησε το θέμα αντί να ψάχνει για λύση, θα ψάχνει εμένα για να μου φορέσει τη κιθάρα κολάρο... ;D βασικά θέλει δέκα φορές περισσότερο κείμενο αν είναι να μιλήσουμε για σετάρισμα και να καταλάβει ο καθένας όχι τι είναι το σωστό αλλά για ποιο λόγο, πώς αιτιολογείται η κουλή κούρμπα που πρέπει να κάνει το μπράτσο και γιατί πρέπει να τη κάνει σε συγκεκριμένο σημείο και όχι καθ' όλο το μήκος, κτλ κτλ, θα πρέπει να πιάσουμε μέχρι θέματα αποστάσεων των τάστων μεταξύ τους, δεν μαζεύεται το θέμα
  13. επειδή χρησιμοποιείς τη λέξη 'τριξίματα', δεν είμαι σίγουρος αν μιλάμε σίγουρα για ταστάρισμα ή αν το ψάχνουμε αν είναι ταστάρισμα τότε κατά πάσα πιθανότητα θα πρεπε να εμφανίζεται σε συγκεκριμένες περιοχές της ταστιέρας (πχ από το 7ο μέχρι το 12ο τάστο ή από το 12ο και μετά ή στα πρώτα 5 τάστα κτλ - τυχαία παραδείγματα) δεν βλέπω να αναφέρεις κάποια συγκεκριμένη περιοχή που να έχει το πρόβλημα, συμβαίνει αυτό; αν δε είμαστε σίγουρα ότι είναι ταστάρισμα τότε μπορεί να έχει ελάττωμα κάποια χορδή ή να έχει κάποιο πρόβλημα στο καβαλάρη ή γύρω από τα κλειδιά και απλώς να συγχρονίζει όταν παίζεις κάποιες άλλες χορδές οπότε να μην καταλαβαίνεις ότι το πρόβλημα είναι σε μία και εκεί που συγχρονίζει να χτυπάει κάπου και να κάνει τρίξιμο έλεγξε κάθε χορδή μεμονωμένα κρατώντας τις υπόλοιπες και επίσης ελεγξε με το χέρι σου να κρατάει τις χορδές μεταξύ κοκκαλου και κλειδιών (στο headstock δηλαδή) επίσης αν δεν έχεις αλλάξεις τις χορδές (επομένως αποκλείεται να είναι εκεί το πρόβλημα) έλεγξέ τες και οπτικά για εμφανή ελαττώματα έλεγξε κάθε κινητό κομμάτι με το χέρι σου βασικά μήπως υπάρχει κάπου πρόβλημα όσο για το μπράτσο, είναι λίγο σχετικά τα πράγματα μπορεί να σου πει κάποιος το σωστό και να στο αποδείξει μηχανικά αλλά τι γίνεται αν δεν υπάρχει κάποιος να το εφαρμόσει; άρα πας στο 'σωστό' δηλαδή εφαρμόσιμο, έτσι δεν είναι; το σωστό είναι να υπάρχει relief (καμπύλη δηλαδή) στη κεντρική περιοχή (διαφορετικής έκτασης αναλόγως της κιθάρας - (μιλάμε για ελάχιστη καμπύλη έτσι, δύσκολο να τη διαπιστώσεις με το μάτι από το πλάι... - όσοι το ισχυρίζονται αυτό ή λένε σαχλαμάρες ή έχουν κάνει τη κιθάρα τόξο...)) (αναγκαστικά θα υπάρχει λίγο αντίστροφη τάση στα τελευταία τάστα για αυτό παίζει μεγάλο ρόλο η κατασκευή του οργάνου) όποιες διαφορές προκύπτουν από τάστο σε τάστο κανονικά θα πρέπει να είναι αποτέλεσμα της κλίσης του μπράτσου και όχι της διαφορετικής διαμόρφωσης των τάστων η τελευταία (κανονικά...) πρέπει να γίνεται όταν υπάρχουν μεμονωμένα/εμφανή προβλήματα ή δεν υπάρχει τρόπος να έρθει σωστά η κιθάρα με τίποτα (παλιά κιθάρα πχ) αυτός ο τρόπος είναι ρεαλιστικός για ένα πολύ καλής κατασκευής (μηχανικά) όργανο για πάρα πολλούς λόγους όμως, ξεκινώντας από την κατασκευή του οργάνου ή προηγούμενη εργασία σε αυτό η οποία μπορεί να προδιαγράψει ένα φαύλο κύκλο (βλέπετε παρακάτω), η επιλογή στην οποία καταφεύγουν πολλοί, είναι η αντίστροφη δηλαδή να αντιπαλέψουν όλα τα θέματα λαιμού, χορδών, τάστων με απευθείας διαμόρφωση των τάστων (που είναι και το τελικό σημείο που ενδιαφέρει το κιθαρίστα) διατηρώντας το λαιμό 'ίσιο' (με χορδές πάνω αυτό δεν είναι δυνατό σε καμμία περίπτωση αλλά έστω) αφού τελειώσει η διαμόρφωση τάστων, η κιθάρα παίζει τέλεια αφού τα τάστα είναι ουσιαστικά το τελικό σημείο που ενδιαφέρει το κιθαρίστα και αν διαμορφωθούν σωστά απλά λειτουργεί τέλεια αλλά αυτό κρύβει αρκετά προβλήματα (μη γράφω κι άλλο...) τα οποία αν δεν γίνει σωστά το σετάρισμα τότε μάλλον θα λυθούν με επανα-διαμόρφωση των τάστων :) (εδώ είναι ο φαύλος κύκλος που ανέφερα) έτσι λοιπόν ανάλογα με τις επιλογές που υπάρχουν, άλλες φορές σωστά και άλλες καθ' υπερβολή, η διαμόρφωση τάστων έχει γίνει ρουτίνα και πολλοί κιθαρίστες/τεχνίτες επιλέγουν πιο 'ίσιο' μπράτσο γνωρίζοντας ότι χρειάζεται διαμόρφωση τάστων ιδανικά, μια κιθάρα που δεν έχει προβλήματα σε κάποια τάστα, δηλαδή αυλάκια κτλ κτλ, δεν πρέπει να χρειάζεται διαμόρφωση τάστων σε καμμία περίπτωση, ότι χρειάζεται έχει γίνει από τη βιοτεχνία/εργοστάσιο κατασκευής μερικά ακόμη: πιάσε το λαιμό και σπρώξε απαλά (σαν να έφτιαχνες το truss rod) όταν τρίζει - φεύγει το τρίξιμο; πόσο χαμηλό είναι το action; δες τα τάστα σου από το πλάι, μήπως έχει πεταχτεί κάποιο έξω από τη θέση του; αυτά για τώρα, ελπίζω να βρεις λύση
  14. όπως είπαν και οι υπόλοιποι τα monitor είναι λογικό να κάνουν τεράστια διαφορά ειδικά το βάθος (που είναι βασικό στοιχείο) έχει τεράστια διαφορά όσο ανεβάζεις την ποιότητα των ηχείων αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν μπορεί να υπάρχουν και άλλοι παράγοντες δοκίμασε να αλλάξεις το sample rate στο guitar rig για να δεις αν ακούς διαφορές και επίσης κάνε δοκιμές με το buffer size από τους drivers της κάρτας ακόμα καλύτερη είναι η πρόταση του mistral βέβαια αν μπορεί ο φίλος σου να φέρει τα monitor και να τα φορέσετε στο δικό σου σύστημα και να συγκρίνετε με ίδιο preset στο guitar rig φυσικά
  15. από headphone output δε χρειάζεσαι απαραίτητα di box νομίζω (εκτός αν υπάρχει και θέμα παρεμβολών/απόστασης κτλ), πρέπει να ελέγξεις από το εγχειρίδιο τι ακριβώς βγάζει εκεί κατά τα άλλα, θέλει λίγο ψάξιμο γιατί γενικά όχι, άλλο το output level και άλλο το impedance οπότε πάλι θα ίσχυε ο κανόνας active-passive αλλά, με το attenuation pad στα di box αλλάζει και το impedance ;) το πόσο, μπορείς να το διαπιστώσεις μόνο βλέποντας τις προδιαγραφές σε κανένα εγχειρίδιο (αν τις έχει αναλυτικά) και συγκρίνοντας το impedance σε attenuation με το impedance ενός passive di box δεύτερο αλλά, sry αν σε απογοητεύω αλλά για το πολύ πιασάρικο διπλό της behringer λένε αρκετοί στο διαδίκτυο πώς βγάζει θόρυβο και πρέπει να ανέβεις λίγο για να πάρεις το πιο ακριβό τους - άλλοι χρήστες πάντως λένε πως δεν έχουν κανένα πρόβλημα (κι εγώ για di box ψάχνω κι απογοητεύτηκα από τις κριτικές)
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου