Προς το περιεχόμενο

Granule

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    214
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή Granule

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. Harrylatron το μη με διαβεβαιείς και το τι όχι.... δεν έχει καμία σημασία. Στο λέω για να "σώσεις" pixels. Έχεις κάτι να πείς επί του θέματος...; Κάντο. Παρ'όλα αυτά.... σου ξαναλέω οτι υποδείξεις και τα ρέστα..... δεν είναι και το πιο φιλικό input ιδιαίτερα όταν έχεις ένα παρελθόν.... δεν είναι και πυρινηκή φυσική έ..; Τώρα... Κρίσεις για το τι και πώς γράφω και όλα τα άλλα... τα οποία συνοδεύονται από την ιδιότητά σου.... ποσός με ενδιαφέρουν. Ιδού η ρόδος.... Έχεις κάτι να πεις...; Κάντο... και μην λές στους άλλους τι να κάνουν... στην τελική, πώς την είδες; Ναι θα μας λές τι να πούμε για να είμαστε ολοκληρωμένοι... ναι τι να πούμε για να τα λέμε σωστά... και όχι δεν θα στην πούμε...; Κάπου "χάνει" το καράβι. Και όλο αυτό το θεωρείς και φιλικό "προς τον χρήστη" και διατίνεσαι για την φιλικότητά του αυτή.... Μα καλά.. μόνο σε μένα φαίνεται παράλογο αυτό...; LPF.... και εμένα μπουρδολογία μου φάνηκε αυτό που έγραψες... αλλά δεν το κάνω και ζήτημα ε.... :) Υ.Γ. Απορώ πώς ξέρεις τόσα για μένα βρε ατιμούτσικο Harrylatron... Ούτε μαζί φαντάροι..! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ξέρεις τι και πώς το γράφω... τι θέλω να πετύχω απο αυτό.... τι χρειάζεται να αλλάξω.... Αν δεν είχαμε και αυτά τα καβγαδάκια... θα σε παντρευόμουνα... Χαχαχααχαχαχαχαχ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
  2. Και γιατί παρακαλώ? Προσπάθησα να γράψω ένα φιλικό input* για να συνεχίσεις τη συζήτηση χωρίς να κουρσέψω το thread και να γράψω τη δική μου οπτική για το θέμα. Αντί αυτού εισπράττω ύβρεις -για ακόμη μία φορά. Τέλος πάντων' date=' σε αφήνω να ευχαριστηθείς το thread σου και να κάνεις τη φιγούρα σου. Έτσι κι αλλιώς, (όπως έγραψες παραπάνω) είσαι εδώ για να λογομαχείς. Δεν πρόκειται να συμπεριφερθώ σαν εσένα...δηλαδή να πάρω πρόταση-πρόταση όσα έγραψες και να αναδείξω τις ανακρίβειες. Όυτε θα χαρακτηρίσω την προσπάθεια προσέγγισης ενός μηχανικού συστήματος (ηχείο) με ένα άλλο μηχανικό σύστημα (ελατήριο + συμπιεστός όγκος αέρα). Ούτε θα συζητήσω πόσο ρεαλιστική είναι η προσέγγιση του "άκαμπτου κώνου" σε πρακτικές συνθήκες. Πάντως, αν έχει αξία να μιλήσει κανείς για αυτό το θέμα, είναι να θεωρήσει το κύκλωμα του πηνίου+αντίσταση του μαγνήτη της κιθάρας, τη χωρητικότητα του καλωδίου, και την αντίσταση εισόδου του πράγματος (π.χ. πρώτο πετάλι) στο οποίο συνδέεται η κιθάρα, και να εξηγήσει με απλά λόγια γιατί χάνονται πρίμα όταν βάζουμε ποτενσιόμετρο χαμηλής ονομαστικής τιμής στην κιθάρα. Καλή διασκέδαση granule. *Αφού ξέρεις ότι ο όρος που σχετίζεται με τη μάζα, την αυτεπαγωγή ή τη χωρητικότητα (ανάλογα με το σύστημα) έχει σημασία για τη μορφή των λύσεων δηλαδή την κατηγοριοποίηση του συστήματος σαν overdamped, underdamped, ή critically damped. Για να μην αναφερθούμε στην ιδιοσυχνότητα του συστήματος.[/quote'] 1ον Δεν μπορώ να θεωρήσω "φιλικό input" το : "Κάνε εκείνο και το άλλο για να το πας ολοκληρωμένα." Εσύ μπορείς..; Αν νομίζεις οτι λείπει κάτι για την "ολοκλήρωση" κάντο και μην λές στους άλλους τι να κάνουν. So simple. Αν δεν μπορείς να γράψεις μία δικιά σου θεώρηση χωρίς να κουρσέψεις ένα θέμα και το μόνο που μπορείς είναι το να λές στους άλλους τι να κάνουν για να "ολοκληρώσουν" ένα θέμα.... πιστεύω να βλέπεις ποιον αφορά..... Δούλεψέ το λίγο.. θα σου βγεί σε καλό... ξέρεις τώρα.. κανά καναπέ.. κάποιον να λες τα παιδικά σου τραύματα... και τα ρέστα. 2ον Δεν είναι πάντα κώνος το διάφραγμα και ναι... δεν "κουνιέται" ώς ένα πράγμα... Αλλά.. αν διάβαζες λίγο προσεχτικότερα... θα έβλεπες πως αυτή η υπόθεση γίνεται για ένα συγκεκριμένο εύρος συχνοτήτων... στο οποίο μπορεί να θεωρηθεί αυτό. 3ον Ναι έχεις δίκιο για την μάζα και για το damping του συστήματος. Όμως, το damping μπορείς, ίσως ποι εύκολα, να το τροποποιήσεις αλλάζωντας λίγο τη μάζα..... Και μην ξεχνάς οτι το damping αφορά ένα ακόμα πιο στενό εύρος συχνοτήτων, μιλώντας πάντα για μια frequency response ενός μετατροπέα, γύρω από το όποιο συντονισμό μπορεί να δημιουργηθεί (μιλώντας για ηχεία και όχι για ταλαντούμενα - δωνούμενα συστήματα). Τι γίνεται όμως με το roll off που έχουν και επιβάλλουν οι καμπίνες στα ηχεία...; Ή με την μετακίνηση της συχνότητας συντονισμού (η οποία καθορίζει και το roll off της frequency response) σε πιο υψηλή από αυτή της infinite baffle περίπτωσης...; Που κολλάει όμως η εμπέδηση θα μου πείς και δικαιολογημένα.... Κολλάει στο ότι με αυτήν μπορείς να ενώσεις την επίδραση της καμπίνας σου, την επίδραση των επιλεγμένων μηαχνικών μερών και την επίδραση της μετάδοσης στον αέρα. Που.Σου. Περι φιγούρας.... αν μπορούσα να ανεβάσω άρθρο θα το έκανα... αλλά δεν βρήκα την επιλογή... πράγμα το οποίο έγραψα στην αρχή αρχή του θέμματος. ¶ρα... ή δεν το διάβασες.... ή το διάβασες και δεν το κατάλαβες. Not my fault. :D edit/ Που.Σου.2 Χαχαχαχα..... σε πείραξε η προσπάθεια προσομείωσης μιας καμπίνας με μια τρόμπα...; Καλο...! Το ηχείο δεν είναι σε καμπίνα..; χμμμ..... Όσο για τον κώνο σου απάντησα........ ;) Που.Σου.3 Με το θέμα έχει αξιά να ασχοληθεί κανείς και για άλλους λόγους..... και όχι μόνο κιθάρα - καλώδια - πετάλια... Αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να πώ παραπάνω..... αλλιώς παίζουν κυρώσεις.... That's it for today. C ya!
  3. Ειλικρινά.. δεν μπορώ να φανταστώ την διαφορά στην ηχογάφηση ένος "λόγιου" μουσικού συμβάντος από έναν "ηχολήπτη με πτυχίο αντίστιξης και ενός ηχολήπτη με πτυχίο φούγκας... Ακόμα.. αν δεχθούμε οτι επιρεάζουν οι μουσικές γνώσεις τότε θα πρέπει να δεχθούμε οτι επιρεάζει και η ποιότητα των γνώσεων... ¶ρα.. τι διαφορά θα έχει η ηχογράφηση ενός οποιουδήποτε ηχητικού συμβάντος από έναν ηχολήπτη με βαθμό πτυχίου φούγκας 8 και ενός με βαθμό ίδιου πτυχίου 9; Εν κατακλείδη.... Αυτό που αρεσκόμαστε να αποκαλούμε τέχνη έχει όρια..... Αν κανείς γυρνάει κουμπάκια και τσουλάει faders με γνώμονα αρτιστικές θεωρήσεις τότε κάθε άλλο παρά ξέρει τι κάνει. Η τέχνη, η όντως τέχνη, δημιουργείται για να εκφράσει κάτι αλλιώς είναι trash. Αν κάποιος γυρνάει λίγο παραπάνω ένα κουμπάκι για να εκφράσει την καταπίεση, φερειπήν, του μέσου αστικού ανθρώπου ναι τότε κάνει τέχνη. Αλλιώς θα πρέπει να ξέρει γιατί το κάνει και τι επιρεάζει αυτό που κάνει και πώς το επιρεάζει αυτό.
  4. Harri... Υποδείξεις για την κουβέντα μην κάνεις. Αν νομίζεις - ξέρεις - θες να πεις κάτι πες το... αλλιώς μην λες στους άλλους τι να πουν.- At least προκαλέsable..... Δεν είχαμε μπάτσους.. βρήκαμε να μας πούν πώς θα πάμε πιο ολοκληρωμένα.... ][_, {[]} ][_,. Blue Πνίγομαι μέχρι την αρχή της επόμενης βδομάδας... αλλά αν μου επιτρέπεις έτσι στο fast.... 1 και 2) Ηλεκτροακουστικά..... Τα διαφράγματα έχουν μία ανάρτηση για να κρατιούνται πάνω στον driver. Αυτή η κυρία έχει μία stiffness και μια resistance. (και) Από αυτά προκαλείται "χάσιμο" ενέργειας από το σύστημα.. όπως και από την εμπέδηση μετάδοσης του διαφράγματος (περιοριζόμενοι μόνο σε χαμηλές συχνότητες έτσι ώστε να έχουμε προσομίωση του διαφράγματος από μία απλή monopole source plus το γεγονός οτι το διάφραγμα "κουνιέται" σαν ένα, προυπόθεση για αυτό ka<1, όπου a η ακτίνα του διαφράγματός σου) Όμως... στην non lossy ακουστική, όπου ο wavenumber είναι μόνο το πραγματικό μέρος του σύνθετου wavenumber (κοινώς k = ω/c) οι αναλύσεις για τις pipes - tubes - pipe_like_cavities οι οποίες είναι ανοικτές στο οδηγούμενο άκρο και κλειστές στο άλλο οδηγούν (μέσω του γενικού τύπου για την input impedance) στον τύπο της εμπέδησης (με την συνεφαπτομένη :p ) .... z = -iz0cot(kl). (οι συμβολισμοί νομίζω γνωστοί) Αμιγώς φανταστική, πράγμα άκρως λογικό αφού, και σύμφωνα με το γεγονός οτι δεν έχουμε (?) απώλειες κατά την διάδοση του κύματος, ο αέρας συμπεριφέρεται ως ένα άλλο ελατήριο.. ιδιαίτερα μέσα σε μία "κλειστή" καμπίνα. Για να το κάνεις visualise το γεγονός αυτό έχω το εξής παράδειγμα... Ποδήλατο είχες μικρός... (επλίζω δλδ.. για να μην έξησα καμιά παιδικά πληγή... :p just kidding). Τα ποδήλατα έχουν λάστιχα.... Για να τα φουσκώσεις είχες την τρόμπα σου. Ε... αποκλείεται να μην είχες βάλει το δάχτυλό σου στην τρύπα της τρόμπας και να προσπαθήσεις να δείς μέχρι πόσο μπορείς να κατεβάσεις το έμβολο.... Τότε βέβαια μπορεί να μην το είχες παρατηρήσει.... αλλά όσο συμπιέζεται ο αέρας η δύναμη που χρειάζεται για να τον συμπιέσεις λίγο ακόμα αυξάνεται, ας πούμε, λογαριθμηκά.... Και όταν άφηνες το έμβολο της τρόμπας... τούτο ξαναγύριζε πίσω (λίγο μεν λόγω απωλειών αλλά μέσες άκρες γύριζε) Σκέψου οτι μία τέτοια δουλειά κάνει και το διάφραγμα ενός ηχείου σε μία κλειστή καμπίνα..... Βέβαια όλα αυτά για το μηχανικό μέρος.... 3)¶μεσα συχετιζόμενες είναι στην περίπτωση που μπλέκεις αυτά τα δύο... δλδ... όπως ένα ηχείο (υπάρχει και σχετική θεωρία γύρω από συστήματα με 2 "εισοδοεξόδους" αλληλεπιδραζόμενες) Κατά τα άλλα... μία "μηχανική" κατάσταση έχεις την δυνατότητα να την παρουσιάσεις με ηλεκτρικά ανάλογα... (και εδώ θα συμφωνήσω με την χρησιμότητα που λέει ο harry)... 3β) Μα αφού έχεις ρεύματα..
  5. Η δικανική είναι τέχνη ή επάγγελμα..; Η Ιατρική...; Η αρχιτεκτονική...; Μην παλαβώνουμε.... όλα τα επαγγέλματα, εκτός από τις καλές τέχνες, είναι επαγγέλματα. Το πόσο μεράκι βάζει ο επαγγελματίας είναι που τον κάνει "μάστορα". Έτσι, μπορεί κανείς να δεί πολύ ωραίους δικανικούς λόγους, ωραία δουλειά στο ανθρώπινο σώμα όταν, χτύπα ξύλο, χρειαστεί να γίνουν παρεμβάσεις και ωραία χτίρια. Αν θέλει ο ηχολήπτης να κάνει σκέτη τέχνη ας γίνει μουσικός.
  6. Έχει εφαρμοσθεί και εφαρμόζεται η αναίρεση θορύβου βάση αναστροφής φάσης (κατά βάση). Όπως εσύ με ρωτάς... να σε ρωτήσω και εγώ..... Για επιφάνειες λάθους.... ενεργό έλεγχο θορύβου και τα παρελκόμενα γνωρίζεις; Σαφώς και δεν θα κάτσω να κάνω μάθημα γύρω από αυτά. Είναι εκεί. Γίνονται. Αν θές βρες τα... αν όχι κατάταξέτα στην σφαίρα της φαντασίας. :)
  7. Είναι σίγουρα 3 τα πουλάκια...; Μήπως το ένα είναι ακουστικό είδωλο; Και τι τραγουδούσαν...; Τι ηχεία, μικρόφωνα και κονσόλες είχαν..; Με τι καλώδια είχαν συνδεθεί...; Και τι η/υ χρησιμοποιούσαν...; PC ή Mac..; Και το κυριότερο.... τι από τα δυο προτίμησαν τελικά τα πουλάκια... PC ή Mac...;
  8. Να το ξεθικαρώσω το ξίφος...; Να γεμίσω την κουμπούρα ....; ή θα λήξει άδοξα...; :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
  9. Αν η αλυσίδα είναι μεγάλη χρησιμοποίησε άλλη λογική. Συνήθως, στην ψηφιακή διεπαφή μουσικών οργάνων υπάρχουν δύο τρόποι να τα "κουμπώνεις" μεταξύ τους. Το ένα στο άλλο.... και... η συνδεσμολογία αστέρι. Για να μην σε ζαλίζω εγώ... δες star connection και daisy chain. P.S. Στην εν σειρά συνδεσμολογία έχεις εξασθένιση του σήματος.
  10. Χαχαχαχαχαχαχαχαχα Πρέπει να ομολογήσω οτι έχει πολύ πιο πολύ ενδιαφέρων να λογομαχείς...!!!!!!!!!!!! Γιατί... και να μην ξεχνιόμαστε.... ο άνθρωπος είναι το ενδιαφερόστερο εξ όλων των ειδών και ουχί μονον! Που.Σου.merci.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου