Προς το περιεχόμενο

turrican2

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    29
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή turrican2

0

Φήμη

  1. προς OP: τι θα έλεγες να ψάξεις και τους jet city; είναι σχεδιασμένες από τον soldano, από ότι έχω διαβάσει σε διάφορα φόρουμ έχουν εξαιρετικές κριτικές, και είναι αυτή την στιγμή και πάμφθηνα για αυτό που είναι. Για τον ήχο που λες ότι ψάχνεις φαντάζομαι ότι κάτι τέτοιο θα σε καλύπτει απόλυτα. με 195 ευρώ παίρνεις κεφάλι 20 βατ, με 300 combo 1*12. το combo είναι παραπάνω λεφτά από αυτά που λες, αλλά ίσως αξίζει τον κόπο και να μην σου λείψει καθόλου ο παλιός σου ενισχυτής. Ζήτω η Κίνα! δες τις τιμές του thomann: http://www.thomann.de/gr/jet_city_amplification_20h.htm http://www.thomann.de/gr/jet_city_amplification_112rc.htm καλές αγορές!
  2. ευχαριστώ! Από ότι φαίνεται θα αναγκαστώ να πάρω ένα καλώδιο και να "αφαιρέσω" το έξτρα μήκος. θα ψάξω λίγο ακόμα πριν σε κανα μαγαζί όμως μπας και υπάρχει τίποτα...
  3. γειά σας, γνωρίζει μήπως κανείς/μια που μπορώ να βρω στην Αθήνα καλώδιο MIDI 30 εκατοστών; έχω ψάξει στο κέντρο (εξάρχεια κλπ) σε όλα τα καταστήματα που γνωρίζω, και το μικρότερο που βρήκα ήταν του ενός μέτρου. Ο Thomann έχει, αλλά δεν πολυθέλω να κάνω παραγγελλία 3 ευρώ και να πληρώσω κερατιάτικα για μεταφορικά. Βοηθήσετε με να γλιτώσω την καλωδιομακαρονάδα στο ρακ!!! ευχαριστώ προκαταβολικά.
  4. Εξαρτάται από τον ήχο που θες να βγάλεις. Αυτός που λες είναι ένας τρόπος, συνδέεις τα εφέ σου σειριακά. Οι επαναλήψεις από το delay σου θα έχουν επίσης chorus κλπ. Σχετικά με το ποιο πάει πρώτο ή δεύτερο, πειραματίσου, αν και μάλλον δεν θα ακούσεις πολλές διαφορές. Τώρα, αν πηγαίνεις για άλλον ήχο, δηλαδή οι επαναλήψεις του delay σου να ΜΗΝ έχουν άλλα εφέ κλπ, δηλαδή παράλληλη σύνδεση, χρειάζεσαι έναν μίκτη, όπου αφού σπλιτάρεις το σήμα από το send του ενισχυτή σου, το στέλνεις ξεχωριστά στο κάθε εφέ, παίρνεις την έξοδο του κάθε εφέ σε ξεχωριστά κανάλια εισόδου του μίκτη και στέλνεις την έξοδό του μίκτη στο return του ενσιχυτή σου. Για το σπλιτάρισμα, δεν χρειάζεσαι ξεχωριστή συσκευή, απλά έναν αντάπτορα, μιας και χρησιμοποιείς line level σήμα. Ομολογουμένως πιο πολύπλοκη συνδεσμολογία, αλλά αν θες τέτοιον ήχο ή πας με mixer ή με ένα πολυεφέ που να έχει εσωτερικά δυνατότητες και σειριακής και παράλληλης συνδεσμολογίας στα εφέ του, και τα οποία να σε ικανοποιούνε (χωρίς να χρειάζεσαι την "τάδε" αγαπημένη σου συσκευή για chorus για παράδειγμα.) Για παράδειγμα, εγώ σιχαίνομαι το reverb σε σειριακή σύνδεση, θέλω να μπαίνει μόνο στο βασικό μου σήμα και να αφήνει τα λοιπά (delay και chorus) απείραχτα. Άρα: σε σειρά dalay και chorus, και παράλληλα με αυτά το reverb. Αν τα παραπάνω σου ακούγονται μπερδεμένα, ξεκίνα με την σειριακή σύνδεση (όπως το περιγράφεις δλδ) και αν σου κινήσουν την περιέργεια και άλλα τα ξαναλέμε. καλές συνδέσεις!
  5. τί ήχο έχεις στο μυαλό σου και τι μηχανήματα έχεις/σκέφτεσαι να πάρεις;
  6. Αν δεν θες να κάνεις κουβέντα με οποιονδήποτε μην απαντάς στα ποστ, ειδικά όταν δεν απευθύνονται σε εσένα, και ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ αν το κάνεις για να προσβάλλεις. Δικαίωμά σου είναι να συζητάς μόνο με όσους συμφωνούν μαζί σου, αλλά αυτό απέχει λίγο από τις ύβρεις... Όσον αφορά την ουσία, αυτό που εσύ αποκαλείς ψυχεδέλεια (δηλαδή η στάση πληρωμών σαν η λύση στο ελληνικό πρόβλημα) τυχαίνει να διατυπώνεται από αρκετούς οικονομολόγους. Ενδεικτικά οι καθηγητές Λαπαβίτσας, Τομπάζος, ο Δ.Καζάκης και άλλοι. Google ή π.μ. αν θέλει κανείς για συγκεκριμμένα άρθρα.
  7. είναι προφανές πως όχι. Γιατί: στο κύκλωμα ενισχυτή-φορτίου έξετάζουμε 4 μεγέθη: φορτίο εξόδου (την εμπέδηση του ηχείου/συνδυασμού ηχείων), τάση εξόδου (την τάση που εφαρμόζεται στα άκρα του φορτίου), ένταση εξόδου (το ρεύμα που διέρχεται από το φορτίο) και την απόδοση του ενισχυτή στο φορτίο (την ενεργό ισχύ). η σχέση κατανάνωσης ισχύος στο φορτίο είναι: P=I^2/R1. R1 είναι πχ 4 ωμ. Καλό είναι να μένουμε σε αυτόν τον τύπο, γιατί είναι ο μόνος που μας εξασφαλίζει από το να υπολογίσουμε κατά λάθος απώλειες, αλλά έστω ότι υποθέτουμε ότι εργαζόμαστε με ιδανικό ενισχυτή και φορτίο χωρίς απώλειες (πρότυπη αντίσταση). Η τάση στα άκρα του φορτίου είναι V=I*R. Το λάθος στην θεώρησή σου είναι ότι υποθέτεις ότι η τάση στα άκρα του φορτίου παραμένει σταθερή, ανεξάρτητα από το φορτίο. Αν συνδέσουμε πχ φορτίο εμπέδησης R2= 8 ohm, τότε πρέπει να ξαναυπολογίσουμε τα μεγέθη. Με δεδομένο ότι α) κάθε ενισχυτής παρέχει σταθερή ισχύ - καθώς και οι περισσότερες συσκευές για ευνόητους λόγους - και β) ότι η τιμή του φορτίου είναι επίσης δεδομένη, αυτό που αλλάζει στο δεδομένο κύκλωμα είναι ο λόγος τάση/ένταση (V/I). Αυτή την επεξήγηση την έκανα για να δούμε ακριβώς πως δουλεύουν τα 4 αυτά μεγέθη στο σύστημα. Για ΚΑΘΕ ηλεκτρονική συσκευή τα δεδομένα που παρέχονται είναι ΠΑΝΤΑ η ισχύς (κατανάλωσης και ενεργός), η αντίσταση εισόδου/εξόδου και η τάση τροφοοδοσίας. Αν κάποιος επιμένει να το ξανασυζητήσουμε, χρειαζόμαστε σχεδίαση κυκλώματος, και να πω την αλήθεια βαριέμαι τώρα να ανοίγω το spice...
  8. Τα σταθερά μεγέθη είναι σε κάθε περίπτωση η ισχύς (καταναλισκόμενη/αποδιδόμενη/άεργος) και η εμπέδηση του φορτίου. Το πρώτο προκύπτει από την αρχή διατήρησης ενέργειας, και είναι σαφές για παράδειγμα ότι δεν μπορείς να ζητήσεις περισσότερα βατ από έναν ενισχυτή από όσα μπορεί να δώσει! το δεύτερο είναι κατασκευαστικό μέγεθος. επειδή πάνω στο φορτίο ισχύει ο τύπος που αναφέρεις, αυτό που αλλάζει είναι ο λόγος της τάσης προς την ένταση. Για αυτό και παρατηρούμε διαφορές στο ηχόχρωμα αλλά και στην ένταση σε καμπίνες με διαφορετικά μεγέθη φορτίων, ακόμα και αν τα ηχεία είναι τα ίδια. Συμπέρασμα: η ισχύς παραμένει σταθερή. Μία ακόμα παρατήρηση, χρήσιμη βασικά σε κιθαρίστες: Πολλοί λαμπάτοι ενισχυτές ΔΕΝ αποδίδουν την ονομαστική ισχύ τους, αλλά πολύ περισσότερη. Κλασσική είναι η περίπτωση παλιών μάρσαλ για κιθάρα, όπου τα 100 για παράδειγμα βατ τα αποδίδει στα όρια του κλιπαρίσματος, εκέι που αρχίζει δηλαδή η παραμόρφωση. (πχ στο 4/10 στο ποντεσιόμετρο του master volume). Αυτοί οι ενισχυτές τερματισμένοι αποδίδανε πανω από 200 βατ στο φορτίο τους! Η αλήθεια είναι ότι για ενισχυτές μπάσου δεν έχω ασχοληθεί σχεδιαστικά και μελετητικά...
  9. Παιδιά δεν ξέρω αν οι ενισχυτές μπάσου λειτουργούν διαφορετικά από οποιουσδήποτε άλλους ενισχυτές αλλά ΠΡΟΣΟΧΗ! ΤΑ ΒΑΤ ΜΕ ΤΑ ΩΜ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ! Ενας ενισχυτής αποδίδει ΠΑΝΤΑ τα ίδια βατ, ανεξάρτητα από το φορτίο. Αυτό που αλλάζει είναι τα αμπέρ τα οποία οδηγούν το φορτίο(ηχείο), το οποίο για την περίπτωση που εξετάζουμε δεν μας αφορά.
  10. Δεν βλέπω άλλη λύση από στάση πληρωμών κατ'αρχήν. Ούτε η πρώτη χώρα που θα το κάνει χωρίς να χρεοκωπήσει, ούτε η τελευταία. Δεν χρωστάμε σε κανέναν. έτσι και αλλιώς στάση πληρωμών μας κάνουν στους μισθούς και τα εισοδήματά μας. Συνολικά θα μας κόψουν τα ΑΜΕΣΑ μέτρα (χωρίς να υπολογίσουμε αυτά των επόμενων μηνών) περίπου το 30% των εισοδημάτων. Φυσικά αυτό δεν θα ισχύσει για τους μεγαλοκαρχαρίες, που θα τα τσεπώσουν πάλι για να τα πιουν στην υγειά των κορόιδων Χρειαζόμαστε μια κυβέρνηση που θα πάρει τολμηρά μέτρα, σε όφελος των εργαζομένων. Με τα ίδια και τα ίδια κλάφτα χαράλαμπε...
  11. πράγματι, βαδίζουμε όπως τότε: http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2010/03/blog-post_25.html Στην υγειά των κορόιδων!
  12. Amiga, Τσουρινάκης, Pixel, User... αυτές ήταν εποχές... για τους λάτρεις της Amiga, θυμηθείτε και αυτό το παιχνιδάκι: και φυσικά και το απίστευτο bloodnet! (σε amiga version πάντα)
  13. κιθάρες: 1) μια τομ άντερσον (μοντέρνα σουπερστρατ, αλλά σε κόψιμο τέλε, με δυο διπλούς και φλόιντ). 2) μια φέντερ φλόιντ ρόουζ κλάσικ αν θυμάμαι καλά το όνομά της, αμερικάνικη στρατ δηλαδή αλλά με φλόιντ τρέμολο και έναν διπλό ντιμάρτζιο στην γέφυρα. 3) μια κάστομ του τζίμη που βρήκα σε ευκαιρία, πολύ περίεργη και ιδιαίτερη κιθάρα, κάπως σαν τις παλίες που έβγαζε η Ibanez για τον reb beach. στο ρακ: προενισχυτής soldano x88r (ο τρικάναλος) τελικός vht 2/90/2 switcher/looper rolls υπάρχει ακόμα και ένας παλιός καλός core προενισχυτής (τους θυμάτια κανείς;), αντιγραφή του egnater IE4. Τον χρησιμοποιώ που και που για το εξαιρετικό του καθαρό κανάλι, στα βρώμικα αν και αξιοπρεπέστατος ο soldano είναι απλά αλλού... σε πετάλια: ένα BSM Fireball (germanium treble booster) ένα MI Audio Blues Pro (overdrive) Morley Bad Horsie Wah Καμπίνες: δύο 1χ12 κάστομ "εμπνευσμένα" από thiele, με μεγάφωνα VHT 100 (από την eminence). εκκωφαντική η απουσία πολυεφέ και/ή αντίστοιχων πεταλιών, η κρίση χτύπησε την πόρτα μας και να δούμε τι άλλο θα μας πάρει... πάρτε και φωτό: Η ακουστική είναι μια παλιά σάπια φέντερ που απλά γεμίζει το πλάνο, και μας έκανε παρέα σε παραλίες ;D
  14. χμ, οι φιουζιονάδες τείνουν να χρησιμοποιούν ΠΟΛΥ εξοπλισμό, οπότε ο προσανατολισμός σου ίσως πρέπει να είναι προς ράκ μεριά - προφανώς αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ο μόνος δρόμος. ο Holdsworth αν θυμάμαι καλά χρησιμοποιούσε ένα ψηφιακό modeller της Yamaha, οπότε η επιλογ΄γη ενός Axe-fx φαίνεται σαν μια πολύ καλή κίνηση, δεδομένου και του προυπολογισμού σου! δες και ένα βιντεάκι όπου ο Chris Poland, που έχει αρκετά παρεμφερές ήχο, εξηγεί υπεραναλυτικότατα το ράκ του: ένα τελευταίο σχόλιο: οι περισσότεροι που πάνε προς τέτοιους ήχουν χρησιμοποιούν ΠΟΛΥ κομπρέσιον, και λίγο γκέιν. το οποίον σημαίνει ότι χρειάζεσαι και διαστημικά χέρια - και προφανώς μυαλό και ταλέντο! καλή τύχη και καλές αγορές!
  15. Τι ήχο κυνηγάς να βρεις και τι μουσική θα παίξεις;
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου